abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25330865
goh er waren toch zoveel voorstanderds, ik zie er pas 1...en die komt niet verder dan zich afvragen waarom hij niet geneukt is door zn lerares...

Pberends? Joehoe? Waar zijn ze dan?
pi_25331254
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:54 schreef Scorpie het volgende:
goh er waren toch zoveel voorstanderds, ik zie er pas 1...en die komt niet verder dan zich afvragen waarom hij niet geneukt is door zn lerares...

Pberends? Joehoe? Waar zijn ze dan?
Doe even niet zo zielig.

Dit heeft niets met mij persoonlijk te maken. Daarnaast kan je op de frontpage lezen dat er veel meer voorstanders zijn dan tegenstanders.
pi_25331771
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Doe even niet zo zielig.

Dit heeft niets met mij persoonlijk te maken. Daarnaast kan je op de frontpage lezen dat er veel meer voorstanders zijn dan tegenstanders.
Nou, wat ik op de frontpage lees zijn middelbare mannen die zich afvragen waarom ze niet hebben geneukt toen ze 13 waren, stoere praat dus .
Ik zie niemand trots vertellen dat hij zijn zoon een bikkel vind alsdie met zn lerares het bed induikt, en al helemaal niemand die het zich voorsteld.

Mag er nu dan eindelijk een slotje op dit bijzonder vervelend onderwerp van een bijzonder kortzichtig persoon? Dank u!

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2005 14:18:45 (Zo beter Copycat?) ]
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:59:42 #79
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25331838
Wat is er mis mee als je 16 jarige zoon zijn lerarles neukt...
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:02:26 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25331882
Kappen met die persoonlijke aanvallen over en weer!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25331893
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou, wat ik op de frontpage lees zijn middelbare mannen die zich afvragen waarom ze niet hebben geneukt toen ze 13 waren, stoere praat dus .
Ik zie niemand trots vertellen dat hij zijn zoon een bikkel vind alsdie met zn lerares het bed induikt, en al helemaal niemand die het zich voorsteld.

Leer verdomme eens lezen, middelbare scholier dat je er bent, met je perverse opvattingen, ga huilen, je loopt zelf zielig te doen met je autistische uitlatingen, tjeft ff op, kutjong

Mag er nu dan eindelijk een slotje op dit bijzonder vervelend onderwerp van een bijzonder kortzichtig persoon? Dank u!
Ik ga niet in op deze onzin. We verschillen gewoon van mening .
pi_25332030
Waar gaat dit over? Het bericht gaat niet over kleine jongetjes die door hun lerares worden verkracht maar over een jongen van 16 jaar die sex wil hebben met zijn lerares en die de gevolgen van zijn daad best kan overzien.
pi_25332203
Vrouwen associëren seks als een uiting van liefde & intimiteit, vice versa is dit niet gehel wederzijds. Jongens associëren seks vooral om behoeften en gemeenschap.
Dat een leraar met een leerlinge seks heeft, is op zich afkeurenswaardig aangezien het hem enkel om seks te doen is. Indien een lerares seks met een leerling heeft, dan is het prima, omdat het de leerling enkel om seks te doen is, en dus niet misgeleid kan wordals als een meisje (jonge leeftijd, dusdanig naïef) Daar kan een leraar misbruik van maken, bij een jongen niet, want die instelling blijft zijn hele leven zo (niet als hij frigide wordt,maar dat terzijde) . Bij een meisje verandert dat wel, en daar kán dus misbruiik van gemaakt worden.

Op dat punt kan ik ook voor seks met pubers met oudere vrouwen zijn. Wat dat betreft ben ik eens met TS. .
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:31:23 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25332258

Wat een aburde redenatie.
pi_25332353
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:31 schreef Copycat het volgende:

Wat een aburde redenatie.
Omdat de gedachtepolitie nog steeds door jouw abortuswaaridge herseninhoud ronddwaalt, probeer eens af te stappen van die vooroordelen die met paplepel uit grootmoeders tijd ingegoten zijn, en bekijk dit objectief.

Al die reacties zijn prima. En logisch dat het verandert indien die leerling een meisje was en de lerares een man was. Immers, het is een ander geslacht = andere factoren aangezien het een meisje is. Maar onder het mom van gelijkbeginsel proberen jullie alle equivalenten gelijk te trekken. Man, denk eens keer logisch.
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:36:30 #86
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25332355
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:46 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het wel grappig dat het hier weer vooral de dames zijn die afkeurend reageren .
Zal ik dan ook even afkeurend reageren
quote:
Jullie hebben werkelijk geen idee hoe een jongetje van 13 werkelijk over sexualiteit denkt.
Ik weet dat wel, althans, ik kan het mij herinneren.
quote:
Neem maar van mij aan dat hij er in de meeste gevallen al klaar voor is als de gelegenheid zich voordoet, al zal dat maar weinig voorkomen.
Ik denk dat je riant uit je nek loopt te lullen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25332357
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:27 schreef BMW_Master het volgende:
Vrouwen associëren seks als een uiting van liefde & intimiteit, vice versa is dit niet gehel wederzijds. Jongens associëren seks vooral om behoeften en gemeenschap.
Dat een leraar met een leerlinge seks heeft, is op zich afkeurenswaardig aangezien het hem enkel om seks te doen is. Indien een lerares seks met een leerling heeft, dan is het prima, omdat het de leerling enkel om seks te doen is, en dus niet misgeleid kan wordals als een meisje (jonge leeftijd, dusdanig naïef) Daar kan een leraar misbruik van maken, bij een jongen niet, want die instelling blijft zijn hele leven zo (niet als hij frigide wordt,maar dat terzijde) . Bij een meisje verandert dat wel, en daar kán dus misbruiik van gemaakt worden.

Op dat punt kan ik ook voor seks met pubers met oudere vrouwen zijn. Wat dat betreft ben ik eens met TS. .

Kijk dat kunnen alleen mannen begrijpen (schijnbaar).
pi_25332399
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Kijk dat kunnen alleen mannen begrijpen (schijnbaar).
Fijn dat je ook 'vrij en logisch' denkt, als je begrijpt wat ik bedoel.
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:40:04 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25332407
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef BMW_Master het volgende:

Omdat de gedachtepolitie nog steeds door jouw abortuswaaridge herseninhoud ronddwaalt, probeer eens af te stappen van die vooroordelen die met paplepel uit grootmoeders tijd ingegoten zijn, en bekijk dit objectief.
Hou jij je beledigingen even voor jezelf, wil je! Je kunt hier normaal discussiëren of opzouten, maar termen als abortuswaardige herseninhoud wens ik niet te lezen, van en voor niemand!
pi_25332455
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:27 schreef BMW_Master het volgende:
Verhaal
Dus, omgekeerd zou het wel fout zijn, omdat de man dan zijn natuurlijk instinct (het voortplanten) naleeft, maar als een vrouwelijke lerares het doet(eigenlijk tegen haar natuurlijke drift in), dan is het opeens wel goed?

Werkelijk absurd. En je opmerking over het feit dat jongens er klaar voor zijn: WAT EEN TOTALE ONZIN! MEISJES ZIJN MEESTAL SNELLER GESLACHTSRIJP!

Echt, onzinnig verhaal. Meisjes naiever dan jongens? Laat me niet lachen vent.
Een jongen die het puur om de sex doet? Op 13 jarige leeftijd? Laat me niet lachen vent

Echt te onzinnig voor woorden deze redenatie, tis in beide gevallen fout, heeft niets te maken met man/vrouw, het heeft te maken met macht, positie van de oudere persoon & de indruk op de jongere persoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2005 14:59:39 ]
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:00:00 #91
136 V.
pi_25332476
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik denk daarom dat ze minder erg zijn omdat er niemand een traumatische ervaring aan over houd
En laat ik nou een voorbeeld kennen van een jongen die rond die leeftijd ernstig seksueel is misbruikt door een vriendin van zijn moeder, dat mens zwanger heeft gemaakt (was haar opzet) en daar twintig jaar laten nog steeds goed van in de war is.

Maar sjongejonge, wat weten we er allemaal veel van

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25332583
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

En laat ik nou een voorbeeld kennen van een jongen die rond die leeftijd ernstig seksueel is misbruikt door een vriendin van zijn moeder, dat mens zwanger heeft gemaakt (was haar opzet) en daar twintig jaar laten nog steeds goed van in de war is.

V.
Ach, volgens pberends & co ben je dan een aansteller....
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:12:39 #93
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25332621
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

Dat is een, weliswaar relevant, voorbeeld, maar toch. Uit een enkel voorbeeld valt geen enkele conclusie te trekken. Zo zal er vast ook wel een jongetje van 13 zijn geweest die na het gym-uurtje in het materiaalhok van bil mocht met de 24-jarige gymlerares. Dit bezorgde hem zoveel zelfvertrouwen dat hij het, eigenlijk boven zijn niveau liggende VWO', met fantastische cijfers afrondde. Niet in het minst omdat hij door de vroege ervaring en wijsheid altijd veel meisjes kon krijgen, wat hem dan weer hernieuwd zelfvertrouwen gaf en hem in de rat-race der moderne maatschappij tot hogere sferen bracht.

Inmiddels is hij 24, heeft 2 studies afgerond, heeft een lieve vriendin en is hij junior-manager bij Shell. In zijn vrije tijd knutselt hij aan milieuvriendelijke oplossingen voor energie voor auto's, poetst hij op vrijwillige basis met olie doordrenkte vogels schoon en geeft hij anti-bont voorlichting. Zijn ouders zijn waanzinnig trots op hem en zijn omgeving ziet hem als lichtend voorbeeld.

Misschien ietwat vergezocht, maar op 16 miljoen Nederlanders zal het vast wel iemand ongeveer zo zijn vergaan.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25332671
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus, omgekeerd zou het wel fout zijn, omdat de man dan zijn natuurlijk instinct (het voortplanten) naleeft, maar als een vrouwelijke lerares het doet(eigenlijk tegen haar natuurlijke drift in), dan is het opeens wel goed?
Voor als je in een ander straatje interpreteert, laat ik dan maar op ingaan: je redeneert vanuit het inzicht van die leraar, maar over de leerling(e) rep je nl geen woord? Jonge meisjes worden op zo'n leeftijd verliefd op eerste het beste die ze wat sprankje liefde schenkt. Ze zijn dus ook te misbruiken. Dat lukt hem moeilijker bij een 30 jarige vrouw, omdat die niet meer zo naïef als in haar jeugd. Een jongen doet dit, prima toch? Want stel, het zou een man van 30 jaar zijn. Dan zou ie nog steeds precies hetzelfde doen, zij het dat ik hier buiten laat of die man al een relatie heeft. Want wij (mannen) hebben maar al te graag gemeenschap, zolang de vrouw in kwestie redelijk 'lekker' is.

Wat betreft de vrouwen, die doen dat vooral uit overwegingen in een ilasion, dwz, sypathisch/verliefd van aard. En daar zit het heibel. Bij een 13 jarige meid spelen andere factoren mee dan bij een 30 jarige vrouw die dan ook leerlinge zou zijn in dit equivalent.
quote:
Werkelijk absurd. En je opmerking over het feit dat jongens er klaar voor zijn: WAT EEN TOTALE ONZIN! MEISJES ZIJN MEESTAL SNELLER GESLACHTSRIJP!

? Dat maak je namelijk van, ik insuneer enkel dat jongens net als mannen maar al te graag gemeenschap hebben. Bij de meesten maakt het bar weinig uit of ze verliefd zijn op hun vrij-partner.

Vrouwen doen dit echter anders.
quote:
Echt, onzinnig verhaal. Meisjes naiever dan jongens? Laat me niet lachen vent.
Sorry, maar wat l*l je nou? Ik heb niet gezegd dat dit niet van toepassing was op jongens, maar ze verrichten het daad uit dezelfde overwegingen net als een 30 jarige man; namelijk het libido.
quote:
Echt te onzinnig voor woorden deze redenatie, tis in beide gevallen fout, heeft niets te maken met man/vrouw, het heeft te maken met macht, positie van de oudere persoon & de indruk op de jongere persoon.
Op dat punt kan ik mij wel vinden, maar waar ik slecht tegen kan, is dat er niet opgemerkt wordt dat het van andere sexe is, dus ook andere situatie. Echter, het wordt hier gelijkgetrokken als bij andere sexe, daar zit het knel.
pi_25332764
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, volgens pberends & co ben je dan een aansteller....
Inderdaad, Verbal past mooi in het rijtje van calvobbes, Lord_venetari (wile_E_coyote), Ender-Online, etcerta.

Dat zijn diegenen die oogkleppen op hebben, hun mening mag dan wel goed zijn, maar het probleem is dat ze nooit overwegen vanuit een ander standpunt dit te bekijken. Dat je het anders bekijkt, hoeft nog niet beteken dat je eens bent. Helaas vatten ze dit niet, en houden zodoende een xenofobe angst voor ons, ze bekijken nl nimmer en nooit vanuit een ander standpunt, en zijn dus altijd recalcitrant.

Beetje jammer, dat wel.
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:27:26 #96
136 V.
pi_25332771
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:12 schreef Kamphuys het volgende:

Dat is een, weliswaar relevant, voorbeeld
Inderdaad
quote:
maar toch. Uit een enkel voorbeeld valt geen enkele conclusie te trekken.
Och, ik weerleg er in ieder geval de bewering 'dat niemand er een trauma aan overhoudt'.
quote:
Zo zal er vast ook wel een jongetje van 13 zijn geweest die na het gym-uurtje in het materiaalhok van bil mocht met de 24-jarige gymlerares. Dit bezorgde hem zoveel zelfvertrouwen dat hij het, eigenlijk boven zijn niveau liggende VWO', met fantastische cijfers afrondde.
En dát is dus niet relevant.

Wat relevant is, is dat het verboden is. Waarom? Omdat het ellende kan aanrichten, en ook aanricht.
Dat het goed gaat in bepaalde gevallen doet er niet toe. Er wordt misbruik gemaakt van een machtspositie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:31:42 #97
136 V.
pi_25332820
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:26 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Inderdaad, Verbal past mooi in het rijtje van calvobbes, Lord_venetari (wile_E_coyote), Ender-Online, etcerta.

Dat zijn diegenen die oogkleppen op hebben, hun mening mag dan wel goed zijn, maar het probleem is dat ze nooit overwegen vanuit een ander standpunt dit te bekijken. Dat je het anders bekijkt, hoeft nog niet beteken dat je eens bent. Helaas vatten ze dit niet, en houden zodoende een xenofobe angst voor ons, ze bekijken nl nimmer en nooit vanuit een ander standpunt, en zijn dus altijd recalcitrant.

Beetje jammer, dat wel.
Weet je wat jammer is? Dat jij blijkbaar niet kunt discussiëren zonder a priori te vervallen in hatelijk gezeik. En wat ironisch is, is dat je zelf beter voldoet aan de beschrijving die je geeft, dan degene die je probeert aan te vallen (met uitzondering dan van een 'goede mening', want die heb je niet.).

Ga je moeder lastigvallen, gifspons.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25332879
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:26 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Beetje jammer, dat wel.
Ze kunnen best oogkleppen om hebben, maar ik vind dat ze redelijk normale opvattingen hebben over pedofilie, namelijk: het is fout, het mag niet, en het hoort niet, of het nou jongens of meisjes zijn, het HOORT NIET. Tis verdomme niet voor niets verboden in dit land.

En dan kan je zo vrij opgevoed zijn als wat, je kinderen toejuichen als ze slachtoffer zijn geworden van pedofilie grenst werkelijk aan het ontoelaatbare...
pi_25332927
" De nadelige gevolgen voor een jongere van een relatie met een volwassene worden over het algemeen meer veroorzaakt door de reacties van de omgeving als die er kennis van neemt. Omdat seks, zeker van een kind met een volwassene, in onze samenleving beladen is, reageert men met schrik, angst, verbijstering en woede. Daardoor is het moeilijk te luisteren naar de jongere zelf en naar de betekenis van de relatie van de jongere met de volwassene. Aan de andere kant zullen ouders in pedagogische zin normen en grenzen moeten stellen aan hun kinderen en dat geldt ook voor de seksualiteit, maar paniek is een slechte raadgever."
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:56:07 #100
136 V.
pi_25333110
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:41 schreef Brittany het volgende:
" De nadelige gevolgen voor een jongere van een relatie met een volwassene worden over het algemeen meer veroorzaakt door de reacties van de omgeving als die er kennis van neemt. Omdat seks, zeker van een kind met een volwassene, in onze samenleving beladen is, reageert men met schrik, angst, verbijstering en woede. Daardoor is het moeilijk te luisteren naar de jongere zelf en naar de betekenis van de relatie van de jongere met de volwassene. Aan de andere kant zullen ouders in pedagogische zin normen en grenzen moeten stellen aan hun kinderen en dat geldt ook voor de seksualiteit, maar paniek is een slechte raadgever."
Wie citeer je nu? Klinkt namelijk als academisch gelul in de ruimte.

...en van wie ben je een kloon?

V.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 02-03-2005 16:11:49 ]
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')