abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:23:51 #51
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25329381
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

hahah
ja man
gelukkig slikten al die dorpvrouwtjes al anticonceptiemiddelen toen.. anders liepen hier een zooi vikingen rond, dat wil je niet weten
Alsnog met terugwerkendekracht mensen met rood haar vermoorden
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:26:51 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25329423
Nu weer serieus reageren, svp .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:27:57 #53
94827 het_ismij
Life is great
pi_25329447
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:23 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Alsnog met terugwerkendekracht mensen met rood haar vermoorden
1,90 rood haar blanke huid,..
de ultieme germaan==> IK dus
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:31:21 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25329498

Serieus dus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:32:28 #55
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25329515
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:26 schreef Copycat het volgende:
Nu weer serieus reageren, svp .
Om er dan maar een standaard FP reactie tegen aan te gooien...

pedofilelen moeten ze doodschieten / ophangen / castreren.... En het liefst in omgekeerde volgorde.
Hoe gaan we dat doen bij vrouwen dan?

Ecosia
pi_25329566
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:32 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Om er dan maar een standaard FP reactie tegen aan te gooien...

pedofilelen moeten ze doodschieten / ophangen / castreren.... En het liefst in omgekeerde volgorde.
Hoe gaan we dat doen bij vrouwen dan?

Besnijden zonder verdoving, vervolgens vastbinden aan een jeep en rondje exercitieterrein met ze doen...daarna afschieten als de schurftige honden die ze in werkelijkheid zijn!
pi_25329607
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:27 schreef het_ismij het volgende:

[..]

1,90 rood haar blanke huid,..
de ultieme germaan==> IK dus
roodharigen hebben zwakkere genen dan mensen met andere haarkleur
ze hebben vaker last van erfelijke ziektes en hebben vaak problemen met hun huid (sproeten, huidkankers, enz)
de ultieme germaan is blond, blauwe ogen en lang.

OPTOPIC:
tja, alles is wel gezegd en pberends houdt wijselijk zn mond dicht.
ik vind dat die lerares gestraft dient te worden, al was het maar om de samenleving te tonen dat zoiets niet geaccepteerd wordt.
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:42:33 #58
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25329702
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

euwww, okeeh
hadden ze al bankrekeningen toen dan
Yep, en schijnbaar ook vuurwapens

Ontopic
TS heeft zeker wel een punt vind ik.
Dat het met de huidige normen en waarden niet door de beugel kan is natuurlijk wel duidelijk..

Maar om wat meer op de TT te reageren. Ik weet niet hoeveel vrouwelijk pedoseksuelen er zijn, maar ik denk eerlijk gezegt niet dat die hun 'slachoffers' met macht zover hoeven te krijgen, zoals Moonah en anderen zeggen.
De jongentjes van 13 staan waarschijnlijk in de rij hiervoor

Ik denk daarom dat ze minder erg zijn omdat er niemand een traumatische ervaring aan over houd
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_25329768
Tja, MILF-hunters komen nou eenmaal niet snel in R&P . Dit topic wordt beheerst door een handvol tegenstanders. Maar gelukkig zijn er ook mensen die vinden dat ik een punt heb. Dat valt niet te ontkennen namelijk .
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:48:37 #60
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25329795
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar om wat meer op de TT te reageren. Ik weet niet hoeveel vrouwelijk pedoseksuelen er zijn, maar ik denk eerlijk gezegt niet dat die hun 'slachoffers' met macht zover hoeven te krijgen, zoals Moonah en anderen zeggen.
De jongentjes van 13 staan waarschijnlijk in de rij hiervoor

Ik denk daarom dat ze minder erg zijn omdat er niemand een traumatische ervaring aan over houd
Een kind wordt gemanipuleerd door iemand met een zieke geest.
Daar dienen kinderen tegen beschermd te worden. Oók als zij verblind zijn door hun hormonen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:49:57 #61
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25329821
Het blijkt dus gewoon hoe ontzettend het oudere vrouw - jongetje deel van de pedofilie in de taboesfeer aan het rondhangen is.

Centrale vraag is natuurlijk.. hoe veel eigen mening heeft een jongen van 13 / 14 om voor zichzelf te beslissen, die wil ik of dit wil ik niet.

Uiteraard is het natuurlijk in de publieke opinie zo fout als maar zijn kan, maar goed.. het verbaast me wel een klein beetje hoe, had de situatie omgekeerd geweest, de oudere man per direct een nekschot had gekregen... en hoe met name mannen hier toch zoiets hebben.... nou ..

Ik zal je toch wel een klein geheimpje verklappen... ik denk dat er op het forum geen 10 mannen zullen zijn die ergens tussen hun 12 en 14 niet hun eerste rukjes gedaan hebben met daarbij de buurvrouw/ lerares / leuke vrouwtje achter de kassa niet in hun gedachtes...

Zou dat schelen.......?

[ Bericht 0% gewijzigd door avotar op 02-03-2005 11:51:35 (rukken op buurvrouw.. niet buurman.... bah bah...) ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:50:46 #62
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25329845
Meeste jongentjes vanaf 12jaar vallen niet verkracht te worden door lekkere leraressen, ze stemmen er maar al te graag mee in.
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:51:24 #63
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25329859
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:46 schreef pberends het volgende:
Tja, MILF-hunters komen nou eenmaal niet snel in R&P . Dit topic wordt beheerst door een handvol tegenstanders. Maar gelukkig zijn er ook mensen die vinden dat ik een punt heb. Dat valt niet te ontkennen namelijk .
Ik ontken
En MILF vind ik niet echt van toepassing, kan je niets beters verzinnen...
Ach laat ook maar
Ecosia
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:55:28 #64
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25329917
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:48 schreef Moonah het volgende:

[..]

Een kind wordt gemanipuleerd door iemand met een zieke geest.
Daar dienen kinderen tegen beschermd te worden. Oók als zij verblind zijn door hun hormonen.
Waar zit die manipulatie dan volgens jou??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_25330123
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

dat is irrelevant.
relevant is dat een volwassen vrouw sex had met een minderjarig ventje.
Kan je wel zeggen van... het is vrijwillig
maar als die vrouw, die trouwens een voorbeeldfunctie heeft, normaal "sane" zou zijn.. zou ze het op grond van het leeftijdsverschil en machtspositieverschillen gewoon niet doen met die jongen.
Nu kunnen al die Rukkers hier wel blij doen met hun mening dat het helemaal niet erg is voor die jongen ( ) , maar daar gaat het helemaal niet om.
Het gaat om het zieke wijf die het kennelijk normaal vindt om sex te hebben met 14 jarige (!) ventjes.
Dus.
Op naar de TBSkliniek met haar ass.
pi_25330163
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:04 schreef pberends het volgende:
.... effe knippenje maakt 3 stellingen
1) Een meisje vindt het over het algemeen heel erg als ze puur voor de seks gebruikt is.
2) Vindt een jongen het erg dat hij voor de seks gebruikt is door een lerares? Natuurlijk niet. Het was hoogstwaarschijnlijk een geweldige ervaring voor hem.
3) Stelling: "Vrouwlijke pedoseksuelen zijn niet erg"
Mee oneens
1) Meisjes hebben helaas nog steeds meegekregen dat sex niet voor nette meisjes is, als je als meisje toegeeft dat het plezierig was ben je meteen een slet.

2) Jongens wordt geleerd of van geaccepteerd dat ze sex hebben, het hoort erbij...het is stoer...dus als jongen klagen dat je door je lerarES gepakt ben is mietig, dan ben je niet normaal

3) Je maakt onderscheid tussen een jongen sex hebben met een leraar of lerares..
wat nou als een 14 jarige homo jongen sex met zijn leraar heeft
of een 14jarig meisje met haar lerares

nee pedosexualiteit is erg ongeacht of je man of vrouw bent
en de uitzondering zal dan de regel wel bevestigen zoals in dat artikel
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:16:04 #67
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_25330259
dit slaat echt alles..... nog nooit zoveel onzin, aannames en borrelpraat in één
openingspost gezien!
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:04 schreef pberends het volgende:
"Maar als het een man was geweest zat iedereen hem onder te kotsen, dus doe niet zo hypocriet.". Ja, dat is waar, het is hypocriet, maar er wordt voorbijgegaan aan wat feiten.
je spreekt jezelf tegen
quote:
Stel een leerlinge krijgt met een leraar, en het is wederzijds, dan is meestal het geval dat het meisje denkt dat het echte liefde is, terwijl de leraar vaak alleen maar een vieze pedofiel is die het puur voor de seks doet.
het is voor een leraar net zo'n onmogelijke situatie hoor... (men luistere The Police - Don't Stand
So Close To Me) (beetje raar om iedereen die iets voelt voor een minderjarige meteen als pedofiel
te schetsen, jij begint meteen over seks terwijl je het eerst over liefde had)
quote:
Door haar naiviteit, kan dit zeer traumatisch zijn voor zo'n meisje.
ja... kan ook net zo goed niet traumatisch zijn
quote:
Leraressen voelen zich over het algemeen niet snel aangetrokken tot leerlingen.
waar slaat dat op?
quote:
Dus de kans dat daar echte liefde is het spel is, is dus groter.
tuurlijk: bij mannen heb je het over pedofielen die met kleine meisjes seks hebben en bij
vrouwen heb je het over "echte liefde"... lekker, als m'n basisschool-juf mij aan m'n kleine
leutertje had lopen trekken, dat zou ik iig niet zo fijn vinden!
quote:
En al zou een lerares het puur voor de seks met zo'n jongen doen, zit er een groot verschil tussen een meisje en een jongen. Een meisje vindt het over het algemeen heel erg als ze puur voor de seks gebruikt is. Vindt een jongen het erg dat hij voor de seks gebruikt is door een lerares? Natuurlijk niet. Het was hoogstwaarschijnlijk een geweldige ervaring voor hem.
dit is ook weer psychologie van de kouwe grond...
quote:
Als mijn zoon van 13 iets zou krijgen met een lerares, mits het wederzijds is, zou ik de relatie goedkeuren, en hem zelfs complimenteren.
dit is gewoon een grap toch?
quote:
Al zou ik een dochter hebben van 13 ipv een zoon en zij zou iets met een leraar krijgen zou ik hem in elkaar trappen en hem aanklagen. De motivaties van de relaties zijn hoogstwaarschijnlijk anders namelijk.
trust me, jij zou je in dat geval echt niet druk maken over "de motivaties van de relaties"!
quote:
En daarom vind ik vrouwlijke pedoseksuelen niet erg, mits de jongen 12 jaar of ouder is.
Stelling: "Vrouwlijke pedoseksuelen zijn niet erg"
"Daarom Zijn Kabouters Lief"

je gaat in dit stukje allerlei door elkaar lopende motivaties, leeftijdsgrenzen en psychologie
tegen elkaar proberen af te wegen... terwijl ik denk dat het erop neerkomt dat je het sowieso
per individueel geval moet bekijken. Wanneer iets regelrechte boosaardige pedofielie is, weten
we allemaal wel. Wanneer iets onschuldige liefde is, weten we meestal ook nog. Maar die
grensgebieden blijven grensgebieden, waar je niet ineens richtlijnen van "... is niet zo erg"
kunt geven....

gegroet!
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:18:14 #68
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25330287
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Salvador, dit is imo wél relevant.

Een puberende jongen laat zich (kennelijk ) leiden door zijn sexuele driften. Gevoelens van verliefdheid ontluiken. Hij zit middenin een fase van onderzoek. Onderzoek naar zijn emoties en fysieke gevoelens. Onderzoek naar zijn identiteit.
Een volwassen vrouw die een afwijkende sexuele voorkeur heeft speelt daarop in. Zij zal heus oprecht verliefd zijn. Maar zij maakt misbruik van zijn verwarring/naïviteit. Zij draait hem een rad voor de ogen, geeft hem geen kans zijn eigen keuzes te maken. Immers, zíj is ws zijn eerste ervaring op wie hij alles projecteert. Zij geeft hem de bevestiging die hij wil hebben. In dit geval vind ik dat dus manipulatie.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat er sprake is van afhankelijkheid door de leraar/leerling verhouding.
pi_25330293
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:18 schreef Moonah het volgende:

[..]

Salvador, dit is imo wél relevant.

Een puberende jongen laat zich (kennelijk ) leiden door zijn sexuele driften. Gevoelens van verliefdheid ontluiken. Hij zit middenin een fase van onderzoek. Onderzoek naar zijn emoties en fysieke gevoelens. Onderzoek naar zijn identiteit.
Een volwassen vrouw die een afwijkende sexuele voorkeur heeft speelt daarop in. Zij zal heus oprecht verliefd zijn. Maar zij maakt misbruik van zijn verwarring/naïviteit. Zij draait hem een rad voor de ogen, geeft hem geen kans zijn eigen keuzes te maken. Immers, zíj is ws zijn eerste ervaring op wie hij alles projecteert. Zij geeft hem de bevestiging die hij wil hebben. In dit geval vind ik dat dus manipulatie.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat er sprake is van afhankelijkheid door de leraar/leerling verhouding.
ja . True !
misschien was het wel de jongen die als eerst liet doorschemeren dat ie haar wel een lekkerding vond ofzo..
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:23:56 #70
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25330393
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ja . True !
misschien was het wel de jongen die als eerst liet doorschemeren dat ie haar wel een lekkerding vond ofzo..
Ja, mss. En dan? Dan zou het wel te rechtvaardigen zijn? Dan zou zij niet gemanipuleerd hebben?
pi_25330467
Ja ok maar zoals ik al eerder stelde wat nu als die lerares iets voor een leerlinge voelt

(dat natte warme gevoel....... licht camera actie)

Nee effe serieus ..het is fout en manipulerend... Ik kan me voorstellen dat een mens in verwarring gebracht wordt...ik bedoel sex is fijn sex is lekker (tenminste dat behoort het te zijn) Als iemand die gevoelens met voeten treed en over gaat tot een sexuele daad dan is iets dat mooi en fijn hoort te zijn, ineens het ergste wat je kan gebeuren, en kan ook jouw fijne ervaringen voor de toekomst verzieken)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25330477
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, mss. En dan? Dan zou het wel te rechtvaardigen zijn? Dan zou zij niet gemanipuleerd hebben?
Dat zou totaal niet te rechtvaardigen zijn dan.. natuurlijk heeft ze hem gemanipuleerd.. ze heeft een hogere machtsfunctie in de ogen van dat kind.
die opmerking plaatste ik om aan te geven dat het vrijwillig kan zijn... ookal is dat irrelevant, gezien het feit dat de lerares gewoon iets strafbaars deed
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:30:46 #73
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25330520
Waar was mijn pedofiele lerares toen ik 13 was....
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:36:08 #74
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25330620
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat zou totaal niet te rechtvaardigen zijn dan.. natuurlijk heeft ze hem gemanipuleerd.. ze heeft een hogere machtsfunctie in de ogen van dat kind.
die opmerking plaatste ik om aan te geven dat het vrijwillig kan zijn... ookal is dat irrelevant, gezien het feit dat de lerares gewoon iets strafbaars deed
Ah oké!
Ik begreep je verkeerd.
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:30 schreef Varr het volgende:
Waar was mijn pedofiele lerares toen ik 13 was....
Hoe goed pberends ook beweert zijn mening te onderbouwen, bovenstaande quote verwoordt precies uit wat voor gedachtengang die is ontsproten.
pi_25330646
exact
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')