Alsnog met terugwerkendekracht mensen met rood haar vermoordenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hahah
ja man
gelukkig slikten al die dorpvrouwtjes al anticonceptiemiddelen toen.. anders liepen hier een zooi vikingen rond, dat wil je niet weten
1,90 rood haar blanke huid,..quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Alsnog met terugwerkendekracht mensen met rood haar vermoorden
Om er dan maar een standaard FP reactie tegen aan te gooien...quote:
Besnijden zonder verdoving, vervolgens vastbinden aan een jeep en rondje exercitieterrein met ze doen...daarna afschieten als de schurftige honden die ze in werkelijkheid zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Om er dan maar een standaard FP reactie tegen aan te gooien...
pedofilelen moeten ze doodschieten / ophangen / castreren.... En het liefst in omgekeerde volgorde.
Hoe gaan we dat doen bij vrouwen dan?
roodharigen hebben zwakkere genen dan mensen met andere haarkleurquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:27 schreef het_ismij het volgende:
[..]
1,90 rood haar blanke huid,..
de ultieme germaan==> IK dus![]()
Yep, en schijnbaar ook vuurwapensquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
euwww, okeeh
hadden ze al bankrekeningen toen dan
Een kind wordt gemanipuleerd door iemand met een zieke geest.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar om wat meer op de TT te reageren. Ik weet niet hoeveel vrouwelijk pedoseksuelen er zijn, maar ik denk eerlijk gezegt niet dat die hun 'slachoffers' met macht zover hoeven te krijgen, zoals Moonah en anderen zeggen.
De jongentjes van 13 staan waarschijnlijk in de rij hiervoor
Ik denk daarom dat ze minder erg zijn omdat er niemand een traumatische ervaring aan over houd
Ik ontkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:46 schreef pberends het volgende:
Tja, MILF-hunters komen nou eenmaal niet snel in R&P. Dit topic wordt beheerst door een handvol tegenstanders. Maar gelukkig zijn er ook mensen die vinden dat ik een punt heb. Dat valt niet te ontkennen namelijk
.
Waar zit die manipulatie dan volgens jou??quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Een kind wordt gemanipuleerd door iemand met een zieke geest.
Daar dienen kinderen tegen beschermd te worden. Oók als zij verblind zijn door hun hormonen.
dat is irrelevant.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waar zit die manipulatie dan volgens jou??
Mee oneensquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:04 schreef pberends het volgende:
.... effe knippenje maakt 3 stellingen
1) Een meisje vindt het over het algemeen heel erg als ze puur voor de seks gebruikt is.
2) Vindt een jongen het erg dat hij voor de seks gebruikt is door een lerares? Natuurlijk niet. Het was hoogstwaarschijnlijk een geweldige ervaring voor hem.
3) Stelling: "Vrouwlijke pedoseksuelen zijn niet erg"
je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:04 schreef pberends het volgende:
"Maar als het een man was geweest zat iedereen hem onder te kotsen, dus doe niet zo hypocriet.". Ja, dat is waar, het is hypocriet, maar er wordt voorbijgegaan aan wat feiten.
het is voor een leraar net zo'n onmogelijke situatie hoor... (men luistere The Police - Don't Standquote:Stel een leerlinge krijgt met een leraar, en het is wederzijds, dan is meestal het geval dat het meisje denkt dat het echte liefde is, terwijl de leraar vaak alleen maar een vieze pedofiel is die het puur voor de seks doet.
ja... kan ook net zo goed niet traumatisch zijnquote:Door haar naiviteit, kan dit zeer traumatisch zijn voor zo'n meisje.
waar slaat dat op?quote:Leraressen voelen zich over het algemeen niet snel aangetrokken tot leerlingen.
tuurlijk: bij mannen heb je het over pedofielen die met kleine meisjes seks hebben en bijquote:Dus de kans dat daar echte liefde is het spel is, is dus groter.
dit is ook weer psychologie van de kouwe grond...quote:En al zou een lerares het puur voor de seks met zo'n jongen doen, zit er een groot verschil tussen een meisje en een jongen. Een meisje vindt het over het algemeen heel erg als ze puur voor de seks gebruikt is. Vindt een jongen het erg dat hij voor de seks gebruikt is door een lerares? Natuurlijk niet. Het was hoogstwaarschijnlijk een geweldige ervaring voor hem.
dit is gewoon een grap toch?quote:Als mijn zoon van 13 iets zou krijgen met een lerares, mits het wederzijds is, zou ik de relatie goedkeuren, en hem zelfs complimenteren.
trust me, jij zou je in dat geval echt niet druk maken over "de motivaties van de relaties"!quote:Al zou ik een dochter hebben van 13 ipv een zoon en zij zou iets met een leraar krijgen zou ik hem in elkaar trappen en hem aanklagen. De motivaties van de relaties zijn hoogstwaarschijnlijk anders namelijk.
"Daarom Zijn Kabouters Lief"quote:En daarom vind ik vrouwlijke pedoseksuelen niet erg, mits de jongen 12 jaar of ouder is.
Stelling: "Vrouwlijke pedoseksuelen zijn niet erg"
Salvador, dit is imo wél relevant.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waar zit die manipulatie dan volgens jou??
ja . True !quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Salvador, dit is imo wél relevant.
Een puberende jongen laat zich (kennelijk) leiden door zijn sexuele driften. Gevoelens van verliefdheid ontluiken. Hij zit middenin een fase van onderzoek. Onderzoek naar zijn emoties en fysieke gevoelens. Onderzoek naar zijn identiteit.
Een volwassen vrouw die een afwijkende sexuele voorkeur heeft speelt daarop in. Zij zal heus oprecht verliefd zijn. Maar zij maakt misbruik van zijn verwarring/naïviteit. Zij draait hem een rad voor de ogen, geeft hem geen kans zijn eigen keuzes te maken. Immers, zíj is ws zijn eerste ervaring op wie hij alles projecteert. Zij geeft hem de bevestiging die hij wil hebben. In dit geval vind ik dat dus manipulatie.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat er sprake is van afhankelijkheid door de leraar/leerling verhouding.
Ja, mss. En dan? Dan zou het wel te rechtvaardigen zijn? Dan zou zij niet gemanipuleerd hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja . True !
misschien was het wel de jongen die als eerst liet doorschemeren dat ie haar wel een lekkerding vond ofzo..
Dat zou totaal niet te rechtvaardigen zijn dan.. natuurlijk heeft ze hem gemanipuleerd.. ze heeft een hogere machtsfunctie in de ogen van dat kind.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, mss. En dan? Dan zou het wel te rechtvaardigen zijn? Dan zou zij niet gemanipuleerd hebben?
Ah oké!quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zou totaal niet te rechtvaardigen zijn dan.. natuurlijk heeft ze hem gemanipuleerd.. ze heeft een hogere machtsfunctie in de ogen van dat kind.
die opmerking plaatste ik om aan te geven dat het vrijwillig kan zijn... ookal is dat irrelevant, gezien het feit dat de lerares gewoon iets strafbaars deed
Hoe goed pberends ook beweert zijn mening te onderbouwen, bovenstaande quote verwoordt precies uit wat voor gedachtengang die is ontsproten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:30 schreef Varr het volgende:
Waar was mijn pedofiele lerares toen ik 13 was....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |