Ik heb ook hier plekken waar het hoger is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
hier net iets meer.
lineaaltje is 20 cm.
[afbeelding]
Wat doe je allemaal?quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar was je helemaal naakt dan?
Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:25 schreef gelly het volgende:
Wat jammer, nu kan ik alleen maar klanten dicht bij huis doen
Waar?quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets verkeerd toch?
haha mn buurman is nog gepoogt weg te rijen, die auto staat nu scheef in de sneeuwquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3.
Je auto heb ik getracht sneeuwvrij te houden maar helaas.
ja hier ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:33 schreef gelly het volgende:
Het is net weer keihard gaan sneeuwen
Huh? You lost me complete nowquote:
Hier in het zuiden ook (nog) niet...quote:
Nee, we zitten naakt voor de computer...quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Huh? You lost me complete now
Zit je naakt in de sneeuw ofzo:?
Ach het is een kwestie van 1 muurtjequote:Op woensdag 2 maart 2005 07:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, we zitten naakt voor de computer...![]()
hee is dat niet in en om leidschendam!?!?!?!??!?!(noujah nu alles wit is lijkt alles op elkaar!)quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:39 schreef trance40 het volgende:
Sneeuw!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk, altijdquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar luisteren we naar Giel Beelen?
In het centrum van Alkmaar net iets meer dan de lengte van een lineaal, ik schat zo'n 35 cm (incl de +/- 15 cm van gisteren).quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:58 schreef watcher46 het volgende:
29,7 cm in Uitgeest (vlak bij aelkmear a.k.a alkmaar)
hmm...niet eerlijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:05 schreef Timmy het volgende:
[..]
In het centrum van Alkmaar net iets meer dan de lengte van een lineaal, ik schat zo'n 35 cm (incl de +/- 15 cm van gisteren).
Gedaan, tot half 8, toen ging alles snel!quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar luisteren we naar Giel Beelen?
RSG. Bogerman is (helaas voor de mensen die daar zitten) slechts tot 10.00 uur dicht.quote:
Nee dat is in Hoornquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:40 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
hee is dat niet in en om leidschendam!?!?!?!??!?!(noujah nu alles wit is lijkt alles op elkaar!)
Was jij die meneer die bijna 1 uur vastzat met zijn BMW?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:15 schreef trance40 het volgende:
Godverdomme ik zat net gewoon vast met de auto!!
Woon 5 minuten rijden van me werk deed er al 10 minuten over. En eenmaal op de parkeer plaats aangereden stond ik vast
Verlaagde kut auto is net een sneeuwschuiver nou
Is dat een Audi?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:20 schreef heaven7 het volgende:
Hier in Lobith alleen wat restjes van gister, maar schitterend!! Ik hoop dat het hier ook komt(Oosten van het lanfd dus). Precies dezelfde plaatjes die we vorig jaar in Zweden ook hadden
[afbeelding]
Dan checken we jou en dit topic ook later...quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:25 schreef classpc het volgende:
Ik ga weer ff tv kijken.
Ik check jullie en dit topic later.
En ik was die meneer met die alfa romeo die een kwartier vast stondquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Was jij die meneer die bijna 1 uur vastzat met zijn BMW?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:27 schreef greatgonzo het volgende:
kut mên...
mijn stagebegeleider is er nog steeds niet, zo kan ik niet aan het werk. En ik had er al om 8.00 mee moeten beginnen, anders komt het niet af.
De hele dag fokken dus maar
Vandaar?quote:2 maart
Groningen-Friesland-Overijssel-Drenthe
Oorzaak: sneeuwval
De bussen van Arriva en NoordNed rijden
niet.
Boven de lijn Emmeloord-Zwolle-Emmen
rijden de bussen van Connexxion niet.
Klopt, mede-inwoner hier ligt op sommige stukken 26 cm sneeuw, ik heb het net ff gemetenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:20 schreef The_Terminator het volgende:
Het heeft hier (Stadskanaal) ook behoorlijk gesneeuwd, hier 2 foto's:
[[url=http://fok.phserver.net/sneeuw/IMG_4669_klein.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fok.phserver.net/sneeuw/IMG_4676_klein.jpg]afbeelding][/url]
Heb je je tiet ff in de sneeuw gehangen om te checken hoe diep het is?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:29 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Klopt, mede-inwoner hier ligt op sommige stukken 26 cm sneeuw, ik heb het net ff gemeten![]()
Oostwoldquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:32 schreef Doantje het volgende:
hier iin Oostwold ookEn het sneeuw hier lekker nog veel
deze Stukie is vrij
nein, hij komt met de auto, maar schijnbaar zitten de snelwegen ook redelijk dichtquote:
Dunkt mie ook ja..quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nein, hij komt met de auto, maar schijnbaar zitten de snelwegen ook redelijk dicht
Alive.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:40 schreef greatgonzo het volgende:
ga zo denk ik weer naar huis, de dvd aanzetten denk ik.
Eens kijken wat ik allemaal kan gaan zien:
- Day after tomorrow
- Snow fever
- Vertical limit
wat kan nog meer
kloptquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:52 schreef emil23 het volgende:
+/- 35cm (Emmen)
de eerste heb ik wel, alleen de rest ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:40 schreef greatgonzo het volgende:
ga zo denk ik weer naar huis, de dvd aanzetten denk ik.
Eens kijken wat ik allemaal kan gaan zien:
- Day after tomorrow
- Snow fever
- Vertical limit
wat kan nog meer
Vrij simpel: sneeuwquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:46 schreef PM-girl het volgende:
wat is eigenlijk precies de voorspelling voor vandaag?
mmm daar komt ok nog wat, ik wil een heleboel!!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrij simpel: sneeuw
Trekt naar het zuiden, dus daar komt ook nog wat is de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |