abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:54:32 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25437931
Ik heb ze afgelopen zomer zo van de BBQ af gegeten in Schotland.
Lekker hoor.
En toen kwam ik weer thuis en zag hoe duur ze hier vers waren en hoe verlept ze er bij lagen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_26773717
Blijft een leuke topic reeks
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:39:40 #43
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_26774012
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Iemand binnenkort nog een beetje betaalbare suggestie in de buurt van Bloemendaal/Haarlem voor een volgende recensie?

Van Dam had afgelopen zaterdag in Het Parool trouwens ook een leuke recensie in Amsterdam voor ons, maar die sla ik nog even over.
heb onlangs gegeten bij Southern Cross in Heemstede (in de buurt vh station).
Een Australisch restaurant met verrassende gerechten, erg leuk

Wat ook leuk is in Heemstede is Sanz in de Jan v Goyenstraat.

Verder is er (weer) in Heemstede onlangs een nieuw restaurant geopend genaamd Cozy,
ben er nog niet geweest, schijnt wel erg leuk te zijn !

Tot zover het Heemstede promotieteam
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_26774573
Dank Bjoro
Het wordt weer eens tijd, we weten het
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:05:35 #45
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_26774642
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Dank Bjoro
buiten dat het weer eens tijd wordt ....... het is ook errug lekker
256 goals !
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:27:56 #46
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26775125
Als ik genoeg gespaard heb ga ik me op de lijst bij "De vrienden van Jacob" laten zetten. Zij zitten in Duin en Kruidberg (Santpoort), hebben nog geen sterren maar die gaan nog wel komen.
Ik ben er nog niet geweest maar hoor er hele goede verhalen over.

Een andere erg mooie lokatie, maar veel minder prijzig is Chalet de Uilenboom, ook in Santpoort: www.uilenboom.nl
Daar heb ik vorig jaar nog gegeten, heerlijk. Alleen de service vond ik toen niet geweldig.
Lekker douchen!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:49:29 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26778346
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Dank Bjoro
En omdat het weer eens tijd werd gaan we morgenavond in Haarlem een vrij nieuw restaurant bezoeken, die op alle recensie-sites die we tot nu toe hebben nageplozen, prima recensies heeft gekregen:

Restaurant ML
Lange Veerstraat 4
Haarlem

Hun eigen website: http://www.restaurant-ml.nl/index.htm

Recensies van dinnersite.nl
Recensies van Iens

We zijn benieuwd en gaan vol verwachting er heen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:51:27 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26778386
Als jullie eens in Amsterdam gaan eten wil ik wel eens mee op jullie culinaire expeditie .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_26778539
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Als jullie eens in Amsterdam gaan eten wil ik wel eens mee op jullie culinaire expeditie .
Dan zal je toch eerst met mes en vork moeten leren eten
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:00:32 #50
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_26778607
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:39 schreef Bjoro het volgende:

[..]

heb onlangs gegeten bij Southern Cross in Heemstede (in de buurt vh station).
Een Australisch restaurant met verrassende gerechten, erg leuk
Verrassende gerechten zoals?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:02:20 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26778643
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dan zal je toch eerst met mes en vork moeten leren eten
* HeatWave stopt eten voor dummies DVD in de speler .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_26782205
Mogen andere users hier ook recensies plaatsen of niet ?
Hoor ik die Griekse melodie...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:30:44 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26782251
Ben benieuwd naar de recensie!
pi_26782324
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:28 schreef mark_dabomb het volgende:
Mogen andere users hier ook recensies plaatsen of niet ?
Dat mag hier ---- Uitgebreide Food recensies.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_26782466
Kijk dan daar maar even
Hoor ik die Griekse melodie...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:57:57 #56
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_26814309
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef golfer het volgende:

[..]

En omdat het weer eens tijd werd gaan we morgenavond in Haarlem een vrij nieuw restaurant bezoeken, die op alle recensie-sites die we tot nu toe hebben nageplozen, prima recensies heeft gekregen:

Restaurant ML
Lange Veerstraat 4
Haarlem

Hun eigen website: http://www.restaurant-ml.nl/index.htm

Recensies van dinnersite.nl
Recensies van Iens

We zijn benieuwd en gaan vol verwachting er heen.
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  zondag 8 mei 2005 @ 00:00:30 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26814375
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 23:57 schreef Blumchen het volgende:

De recensie is vanwege Ja.. ik wil even uitgesteld tot morgen.

Kan momenteel namelijk niet echt objectief schrijven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 8 mei 2005 @ 02:28:42 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26817096
De recensie van ML of Emmelle in Haarlem:

Hun homepage

Entourage:

Gesitueerd in een soort pijpenlade-achtig pandje. Smal, klein en beetje donker verlicht door namaak toortsen aan de wanden.

Eenvoudige houten tafels en houten stoelen waar je niet langer dan een uur of 2 comfortabel zitten kunt.
Wel linnen servetten en mooi, strak en eenvoudig tafelservies.

Open keuken, waar de M (Mark) van ML samen met 2 hulpen zich uit de naad werkt.

Bediening wordt gedaan door de L (Liane) van ML, samen met een andere (hulp)bedienster.

In totaal slechts 26 couverts aanwezig, dus zeker van te voren reserveren.

Voorgerechten
Voordat we een voorgerecht gaan uitzoeken krijgen we een bijzonder leuke amuse bestaande uit een mousse van asperges en beenham (hoe kan het ook anders in dit jaargetijde), vergezeld door een stukje lamstong, een gekookt pomidori-tomaatje en een gebakken kwarteleitje.
Prachtig op een bord geserveerd, zoals dat overigens ook voor alle hier na volgende gerechten geldt.

Daarna lekkere afgebakken warme bruine broodbolletjes met zoute boter.

En toen de door ons uitgezochte voorgerechten:

Bluezz had gekozen voor Carpaccio van pomodori met gefrituurde buffelmozzarella, kleine salade, lolly van tasty-tomaat en basilicumolie.
Heel apart om eens utradun gesneden tomaatjes als carpaccio te eten.
De ijslolly werd in een mooi scheefstaand glaasje samen met de salade geserveerd.
Heel apart vond ze het en qua smaakjes allemaal erg prettig.

Golfer had gekozen voor de Proeverij van Canadese kreeft, die bleek te bestaan uit een klein glaasje warme bisque (kreeftensoep), een gefrituurd loempiaatje gevuld met groente en stukjes kreeft en een op een bedje van vis gedrapeerde stukjes heerlijke kreeft.

Hoewel beide voorgerechten een beetje nouvelle cuisine aan deden, qua opmaak en hoeveelheid, werd ons al snel duidelijk dat er een liefhebber van lekkere smaakjes de scepter zwaait in de keuken.

cijfer voorgerechten: 9

Het hoofdgerecht

Het enige minpunt van de avond was dat we nadat we snel na binnenkomst de amuse en na bestelling ons voorgerecht kregen, we vervolgens 50 minuten (!) hebben moeten wachten voordat ons hoofdgerecht doorkwam. En we bleken niet de enige gasten te zijn die zich daar aan ergerden, want de tafel naast ons (die blijkbaar meer haast hadden dan wij) bestelde een gerecht af en wilde vrij plotseling afrekenen.

Maar uiteindelijk kwamen ze toch door:

Bluezz had de gebraden Ierse ossenhaas met aardappelpoffertjes, Italiaanse spinazie, jus van rode wijn en peper, daarbij een kleine rucola-salade met carpaccio gekozen.
Zoals al eerder vermeld: een plaatje qua opmaak op het bord en alweer qua hoeveelheid een beetje nouvelle cuisine.
Wel een perfect gebraden stukje ossenhaas, maar met net even te weinig jus er bij.De rest van het gerecht zeer smakelijk met een prima carpaccio van ossenhaas ook.

Golfer had de gegrilde Heilbotfilet met gemarineerde coquille, risotto van kreeft, lamsoren met tros cherrytomaatjes en beurre blanc met kaviaar uitgezocht.
Niets op aan te merken. Heerlijk gewoon, vooral die risotto, die a la minute (zoals het hoort) was klaargemaakt.
En de coquille was leuk als een soort carpaccio gesneden.
Tja..en als je dan toch op zoek gaat naar een minpuntje: nee, die kaviaar was zoals gebruikelijk in Nederland natuurlijk geen echte kaviaar van de steur, maar van die nep-zwartgeverfde visseneitjes.
Niet minder smakelijk overigens.

cijfer hoofdgerechten: 7,5

De nagerechten:

Vanwege een tussen het hoofdgerecht en nagerecht plaatsgevonden incidentje hebben we wat minder aandacht kunnen besteden aan onze nagerechten.
Maar toch:

Bluezz wilde het taartje met frambozen, citroencrème, daarbij yoghurtijs en crème brûlée van limoen.
Alweer erg mooi geserveerd (met brandend vuurwerksterretje, vanwege het incidentje ) .
Lekker zoete, maar vanwege het jaargetijde natuurlijk, geen verse frambozen. De citroencreme was prima, de crème brûlée van limoen was een beetje aan de zoete kant.
De taartjes waren een beetje koekjesachtig en het yoghurtijs vond ze heerlijk.
(minpuntje: het gerecht werd weer eens zoals zovaak ‘gestapeld’ geserveerd.
Die torentjes bouwen moeten ze toch eens in restaurants afleren!)

Golfer koos voor de parfait van pure chocolade met knapperige karamel, granité van espresso en crème van mascarpone.
Eigenlijk niets op aan te merken. Gewoon een heerlijk nagerechtje.
(of zou dat komen door dat lekkere glas champagne dat we plotseling erbij kregen van de bediening?)

cijfer nagerechten: 8

Oh ja..de drank, afgezien van die champagne.
We hadden vooraf een glas witte droge huiswijn besteld en die beviel ons zo goed dat we daar later bij de rest van de maaltijd een fles van hebben besteld: het was een heerlijke eenvoudige Vin de Pays des Côtes de Gascoigne: Alain Lalanne uit 2004. Fris, fruitig en zonder franje.

Door alle commotie tussen hoofd- en nagerecht dit keer afgezien van de traditionele koffietjes met Sambuca en voor het geheel dat we hebben gehad waren we uiteindelijk ¤ 118 kwijt.

Overall oordeel

Een zeker voor herhaling vatbaar restaurant dat nog verder moet groeien ( ze zijn nu ca. 6 maanden open) qua bediening en presentatie, maar waarvan zowel de kok, als de bediening ‘het’ wel in de vingers hebben.

De subtiele ‘smaakjes’ die de kok in de gerechten weet toe te voegen belooft veel voor de toekomst en het zou ons niet verbazen als deze jonge kok later eens tot de wat bekendere koks van ons land zou uitgroeien.

Eindcijfer: een dikke 8!
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 8 mei 2005 @ 11:38:26 #59
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_26819985
Hoewel ik nét wakker ben, begin ik na het lezen ongelofelijke trek te krijgen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_26823589
Ik wil het toetje nog wel even overdoen
  zondag 8 mei 2005 @ 16:50:36 #61
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_26827812
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Wheehehe
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Trouwste user 2022 zondag 8 mei 2005 @ 17:15:53 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_26828451
Ik geniet altijd van de beschrijvingen. Water in de mond enzo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 8 mei 2005 @ 17:32:36 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26828913
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet altijd van de beschrijvingen. Water in de mond enzo

Heb ik zelf ook vaak als ik het weer eens terug lees.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 mei 2005 @ 12:12:07 #64
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_26848679
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:10 schreef Bluezz het volgende:
viespeuk !
256 goals !
pi_28875402
Om alle fans niet teleur te stellen een korte beknopte recensie van ons etentje van vanavond.
We hebben vanavond gegeten in www.dingespoort.nl Santpoort-Noord.

Zonder reserveren ernaar toe vanavond.

We komen binnen (aan de buitenkant wat saai, alleen een houten bank en een enorm geel zonnescherm) en daarbinnen krijg ik spontaan associaties met een oude werfkelder in Utrecht o.i.d.
De bedoeling, zag ik later op de site, was dat het je een vakantiegevoel moet geven, alsof je in de grotten van Valkenburg bent.. het was alsof het nog afgeschilderd moest worden..maar toch een leuk sfeertje gecreeërd.
Wat wel opviel de acoustiek, echt verschrikkelijk… geen geroezemoes meer maar herrie, ook omdat er een paar lange tafels met grotere gezelschappen zaten, wat altijd veel meer kabaal met zich meebrengt natuurlijk.

We wilden eigenlijk alweer naar buiten lopen, toen de eigenaresse (zo blijkt uit de info op de site) hoogwitblond, hooggehakt, met goud behangen, lijkend op een madam die elders nog ene praktijk voert , ons amicaal verwelkomde met “Hallooooo lieffies!!!” een tafeltje voor 2?, niet gereserveerd?, dat geeft toch niets lieverds!, ik ga even kijken……..
En weer terugkwam met de mededeling dat het leukste en rustigste tafeltje (voor zover dat kon) door geslijm bij de baas voor ons vrij gemaakt kon worden.
Het enige tafeltje bij het raam

Een enorme lange diepe ruimte, veel tafeltjes met 3 vrouw bediening..
Het valt weer eens op dat men geen “eigen” tafeltjes heeft om te bedienen, waardoor je de kans loopt óf vergeten te worden, óf overmatig aandacht te krijgen en 3X gevraagd wordt of het smaakt, óf ze bijna het bord onder je wegpakken omdat ze denken dat je klaar bent.

We kregen warm pitabrood met knoflookboter van het huis om mee te beginnen.
(Later zagen we ook op de kaart veel grieks/turks snackbar food met pitabrood)

Lekker wijntje om mee te beginnen, en er meteen een fles van gevraagd (een franse sauvignon), goed koud en meteen gebracht met een wijnkoeler met ijs.

Voortjes:
Golfer nam de rundercarpaccio die er goed uitzag en ook zo smaakte.
Lekkere dressing, kappertjes pijnboompitten e.d. en een net bergje sla.
Ik koos toast met lekker gekruide gebakken champignons.

Tot zover ging het goed.
Veel, echt veel te snel kwam het hoofdgerecht.
Golfer koos de Tournedos, en er werd gevraagd hoe hij hem wilde en met wat voor saus.
Alleen maar geb. champignons vroeg ie. (Waar ie notabene later nog 2,50 voor moest betalen )
Het vlees was lekker mals en veel, mét een ongevraagd sausje waar die champignons dus inlagen, maar het was lekker, aan de zoetige kant.
Ik had zin in de gesneden Ossehaas, op de kaart stond stroganoff saus wat ik graag wilde veranderen in pepersaus, geen probleem.
Mijn vlees had wel een goeie hoeveelheid vond ik zelf, en het smaakte prima, sausje leek verdacht veel op een pakje saus…

Op allebei de borden een bescheiden portie sla/komkommer/mais e.d.
Erbij een bakje friet met mayo.

Toen we klaar waren hebben we ongeveer 3 kwartier gewacht voor we iemand echt bijna hebben laten struikelen die we naar de rekening vroegen… of ze komen dus téveel naar je toe of ze vergeten je gewoon.

Het was best lekker, ware het niet dat golfer nog bijna tijdens de carpaccio en de hele verdere avond regelmatig een bezoekje naar het erg propere toilet moest maken, wat het toch een rare bijsmaak heeft gegeven.

Geen aanrader, en ook geen cijfer
  zondag 17 juli 2005 @ 10:14:02 #66
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28876809
Beetje een tegenvaller dus Bluezz?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 17 juli 2005 @ 13:45:47 #67
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_28880603
Klinkt niet echt als een intiem romantisch restaurantje...
Zo zeg, 2,50 voor een schep champignons...!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_28882368
Eigenlijk wilden we hier geen recensie over schrijven, maar ach waarom niet
Dit soort tentjes zie je zo vaak... volgende keer zal het toch wel weer wat meer *sjeu* moeten hebben iig
  zondag 17 juli 2005 @ 21:07:07 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_28891302
Voor dat dit restaurant er zat, zat er een enorm goed restaurantje. Echt heel jammer dat die is weggegaan.
Lekker douchen!
  zondag 17 juli 2005 @ 21:56:22 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28892607
Sja, bluezz, ik was in de prokeuken en prive nog steeds er op de boel goed schoonhouden, en koude koelingen. Golfer zal nu zeker begrijpen waarom (zeker met zomerweer)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:19:32 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29503843
Weer even een tussendoor recensie.
We werden gisteren, als een soort vervroegd huwelijkscadeau mee uit eten genomen door golfers broer en zijn vriendin naar Restaurant De Jonge Dikkert, Amsterdamseweg 104a in Amstelveen.
Website: http://www.dejongedikkert.nl/mie/index.php

Restaurant is gesitueerd in een oud molencomplex:

Ziet er van binnen ook gezellig en rustiek uit:

Restaurant is lid van de Jeunes Restaurateurs D'Europe.

Ontvangst is vriendelijk en formeel.
We werden getrakteerd op een 4 gangen-arrangement, dus geen eigen keuzes dit keer:

Als welkomstdrankje kregen we een champagneglas gevuld met een klein beetje Amaretto, aangevuld met tonic en crushed ijs.

Geen amuse vooraf, wel zeer smakelijk, zelf gebakken brood met zoute boter.

Voorgerecht
Het voorgerecht bestond uit een mousseline van scholfilet, vergezeld door huisgerookte wilde zalm.
Heerlijke mousseline en prima zalm.
Niets op aan te merken.
Een 8 als cijfer

Tussenrecht
Het tussengerecht bestond uit op de huid gegrilde doradefilet, vergezeld door hollandse garnalen en wat Zeeuwse mossels in een schuimig beureblancsausje met zeewier en wat zeekraal.
Uiterst smakelijk allemaal, goed qua portie-grote.
Een 9 als cijfer.

Hoofdgerecht
Omdat mijn broer en zijn vriendin geen vlees eten werd er voor hun afgeweken van het arrangement en kregen zij als hoofdgerecht een prima gebakken stukje tonijn.
Aan het tempo waarmee zij hun bord leeg aten was te merken dat het ze prima smaakte.

Bluezz en ik kregen als hoofdgerecht van het arrangement een runder-entrecote op een bedje van diverse soorten spliterwten en vergezeld van een sausje met cantharellen en gekonfijte zilveruitjes.

Allemaal net goed en niets op aan te merken.
Cijfer: 8

Nagerecht:
Als nagerecht kwam er een prachtig op het bord opgemaakt toetje:
Stroopwafel-ijs (heel apart) en daarnaast een mousse van amaretto.
Beetje aan de zoete kant allemaal, maar alweer allemaal net goed.
Cijfer: 7

Daarna kwam er nog koffie en thee (echte blaadjesthee die ter plekke aan tafel, met zandloper erbij, 3 minuten moest trekken) en daarbij een grote schaal zelfgemaakt koekjes, turks fruit en bonbons.

Qua dranken hielden we het bij het voor- en tussengerecht bij de witte huiswijn: een prima Zuid-Afrikaanse Welmoed.
Bij het hoofdgerecht kregen we (want horend bij het arragement) een fles rode wijn: Tocai Rosso, Veneto 2004. Een bijzonder lekkere zachte, aromatische jonge rode wijn.

Omdat we getrakteerd werden, hebben we geen idee van de prijzen van dit alles, maar dit restaurant is uiterst geschikt om een keer te genieten van een lekkere, leuke avond met een intiem gezelschap.

Overall cijfer qua sfeer en ambiance en eten: 8+
Poef.....gone! ©golfer
pi_29504145
Het was een heerlijk kado in ieder geval... en natuurlijk stonden er een stel japanners de molen op de foto te nemen
pi_29505173
uit ervaring weet ik dat het inderdaad een zeer leuk en fijn restaurant is . Over de prijzen , het is zeer zeker niet goedkoop.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:19:27 #74
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_29507475
@Bluezz of Golfer je weet toevallig niet in welke prijs klasse dit reastaurant valt?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_29507643
Volgens de site is een 4 gangen menu 45 euro
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:45:02 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29507983
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Volgens de site is een 4 gangen menu 45 euro
Exclusief drank, koffie en bonbons. Dus ik schat in dat je toch gemiddeld 60-70 euro per persoon kwijt bent voor zo'n arrangement.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:07:35 #77
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_29508531
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Exclusief drank, koffie en bonbons. Dus ik schat in dat je toch gemiddeld 60-70 euro per persoon kwijt bent voor zo'n arrangement.
Dat is nog netjes
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:07:35 #78
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_29508532
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is nog netjes
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:43:36 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29517217
Uit eten is duur in NL
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29517332
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Uit eten is duur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')