Ik ga wel mee!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef i-spy24 het volgende:
Hey! mooie review. Ik zal volgende maand ofzo ook eens een bezoekje brengen. Klinkt goed allemaal.
Ik meer met El Bulli, maar achquote:Op zondag 8 januari 2006 16:10 schreef dutch-mamma het volgende:
Apart, met dat stikstof! Al associeer ik dat vooral nog met wratten verwijderen... *ouch*
He jakkesquote:Op zondag 8 januari 2006 16:10 schreef dutch-mamma het volgende:
Apart, met dat stikstof! Al associeer ik dat vooral nog met wratten verwijderen... *ouch*
partypooper.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
Waarom zou ik een restaurantrecensie lezen van iemand die geeneens oesters kan openmaken?
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
*kuch*
reken maar op 150 pp incl. drank, dus wel voor sparen!
Maarrrr, ze hebben ook menu's van 49.50 PP.
We wisselen het zoveel mogelijk af en dit soort gelegenheden komen we hooguit 1 of 2x per jaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
Volgende keer maar weer iets betaalbaars okay?
Ik vind het leuk om te lezen, JUIST omdat ik het me niet kan permitteren. Soort van online meegenieten...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waanzinnig zeg, da's aan mij echt niet besteedt hoor. Het klinkt wel leuk maar ik heb vanavond een heerlijk pastaatje gegeten![]()
soms heeft men een meevallerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen, JUIST omdat ik het me niet kan permitteren. Soort van online meegenieten...![]()
een journalist moet genoeg verdienen om af en toe in een sterrenrestauant te eten, anders verkoop je je ziel ook maar voor niks.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waanzinnig zeg, da's aan mij echt niet besteedt hoor. Het klinkt wel leuk maar ik heb vanavond een heerlijk pastaatje gegeten![]()
Ze hadden toch geen steak/patat frites/spare-ribs op de kaart staan? Wees dan maar niet bangquote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
niet teveel verder doorvertellen dit groeibriljantje in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |