Ja Tenacious D op LL lijkt me wel cool!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef Da hopman het volgende:
Oja ik vind nog steeds dat tenacious D een keer op lowlands moet komen. Maar ja, dat zal wel niet.
En wat ook blijft staan is dat de Enge Buren een tentoptreden verdienen na hun overtuigende act op het Tuig "podium" 2 jaar terug. Hoewel Otto Orgel het vorig jaar ook wel goed deed.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja Tenacious D op LL lijkt me wel cool!
En anders Flogging Molly, maar die zijn vorig jaar toch al geweest?
k haal mn kaartje in de loop van t voorjaar ofzo wel en combo hoef k al helemaal niet, heb toch geen tijd om ergens in één of andere atractie te gaan zittenquote:Wie heeft er al kaartjes trouwens? Ik nog niet, ik wacht even een paar vrienden af, en even een overweging maken of ik een normaal kaartje of een combo ding wil
kun je daar ook goed bierkopen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:14 schreef Blinker het volgende:
Bezopen over Six Flags lopen heeft ook wel zijn charme
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je daar ook goed bierkopen?
flogging molly waren er afgelopen 2 jaar al ja, maar misschien komen ze alsnog welquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:44 schreef super-muffin het volgende:
En anders Flogging Molly, maar die zijn vorig jaar toch al geweest?
Over regen gesprokenquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:
daarom, k heb nog nooit een geheel droge lowlands meegemaakt, t heeft ook wel zn charme maar k zou t zo graag eens één jaar droog hebben
Dat was inderdaad kut. Wat ik zelf altijd meteen als ik merk dat het echt hard gaat regenen: meteen t-shirt uittrekken. Je pens wordt toch wel nat, en dan kun je je t-shirt tenminste (redelijk) droog houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:44 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Over regen gesproken
Vorig jaar, met die enorme stortbui op zaterdag of zondag, dat weet ik niet meer. Ik liep net door de ingang man! Ik kon geen kant uit vluchten!!! Nat tot op de pens!
Neuh gewoon meegenomenquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je daar ook goed bierkopen?
ja he!!! ook al is het niet zo warm die dagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:51 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Dat was inderdaad kut. Wat ik zelf altijd meteen als ik merk dat het echt hard gaat regenen: meteen t-shirt uittrekken. Je pens wordt toch wel nat, en dan kun je je t-shirt tenminste (redelijk) droog houden.
Boeiend, koud krijg je ook in je natte t-shirtquote:Op maandag 21 maart 2005 10:09 schreef Kletz het volgende:
[..]
ja he!!! ook al is het niet zo warm die dag![]()
Voor de rest hoop ik echt op een super warm lowlands met dikke watervechtpartijen in de wc's!!!
Net als in 2001 dacht ik > hitte golf
p.s. Correct me if i'm wrong.
neej man.... iedereen die toen die washokken binnen kwam zetten (droog) werd nat gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2005 10:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Boeiend, koud krijg je ook in je natte t-shirt
Ik ga weer voor drumpartijen in de wasbakken.
Ja met die hitte was het zeer gewenst om niet droog weer uit de washokken te komen, humor en zeer afkoelend! Was toen trouwens ook wel heel erg heet!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:40 schreef Kletz het volgende:
[..]
neej man.... iedereen die toen die washokken binnen kwam zetten (droog) werd nat gemaakt. Echt super cool. Of je wilde of niet > nat werd je toch!
Totdat de security er mee ging bemoeien. Wel vet was dat elk meisje aan een wet T-shirt contest mee deed of ze wilde of niet
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja met die hitte was het zeer gewenst om niet droog weer uit de washokken te komen, humor en zeer afkoelend! Was toen trouwens ook wel heel erg heet!
Toen is toch de bliksum ook nog ingeslagen?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]en de kleine paniek bij de organisatie toen weer de waterleiding was gesprongen door al die watergevechten
en het afsluitende onweer was ook
Nou zo heet als toen, was wel heel erg.....mij een beetje te, al was het watergebeuren wel feestquote:Op maandag 21 maart 2005 15:00 schreef BloodyLotte het volgende:
2001 was echt het leukste jaar voor mij tot nu toe. Leuke line up, geweldige sfeer en dat weeeer!![]()
![]()
Maar als de zon schijnt is de sfeer gewoon veel leuker, vooral op Higher Ground. Regen maakt alles zo somber.
heb ik afgelopen jaar ook een aantal keer mogen meemaken 8)quote:Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
... drummen op de wasbakken ...
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:58 schreef requiem4adream het volgende:
ik hoop op underworld.... staan wel op sziget de week ervoor
toch weer 4 biertjesquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:51 schreef MofoF1 het volgende:
Zow... kaartje is binnen
jaja, 10-tje bespaard
Ach 2001 was voor mij net iets te heet. Ik heb bijna geen concert helemaal kunnen zien omdat het gewoon op ten duur nietmeer uit te houden was in zo'n tent. Toch was 2001 wat mij betreft ook een gelsaagd festival. Ik kreeg ergens bij de camping nog een pak of barleduc over me heen omdat ik daar toevallig even langs een stel idioten liep. Niet dat dat erg was met dat weer.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja, ok, 't was heet. Maar de sfeer was wel geweldig, en inderdaad: de security die met natte sponzen vooraan bij de concerten iedereen kletsnat maakte. En watergevechten bij de wc's.
En dat drummen op de wasbakken was ook erg leuk. Het zijn de kleine dingen die Lowlands zo leuk maken. De sfeer van Lowlands heb ik nog nooit bij een ander festival teruggezien.
Dat was inderdaad een (te) heet jaar ja. Ik weet nog dat ik af en toe dacht dat ik flauw zou gaan vallen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Ach 2001 was voor mij net iets te heet. Ik heb bijna geen concert helemaal kunnen zien omdat het gewoon op ten duur nietmeer uit te houden was in zo'n tent. Toch was 2001 wat mij betreft ook een gelsaagd festival. Ik kreeg ergens bij de camping nog een pak of barleduc over me heen omdat ik daar toevallig even langs een stel idioten liep. Niet dat dat erg was met dat weer.
Die hitte was zondagavond trouwens ineens verdwenen en omgezet naar onweer, regen, kou en andere narigheid en ik dacht nog wel dat ik m'n tent droog in kon pakken waar ik tot zondagavond ook erg blij om was, totdat The Hives voor weerman kwamen spelen.
Ik vond eigenlijk 2003 de leukste editie. Er waren toen war minder mensen en meer ruimte per persoon, maar de sfeer was toen geweldig.
vorrige jaren niet dus zou er niet echt vanuit gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Als Children of Bodom zou komen dan ben ik ook van de partijZijn er trouwens ook tickets voor 1 dag te koop?
Opeth is al bijna zekerquote:Alexisonfire
Rise Against
Coheed and Cambria
Mars Volta
Opeth
Tool
Children of Bodom
Deftones
Presidents of the USA
Kasabian
Foo Fighters
The Strokes
Kings of Leon
Porcupine Tree
Toy Dolls
Viva La Fete
Prodigy
Opeth zou wel leuk zijn, die zouden twee of drie jaar terug dacht ik ook komen maar werden toen op het laatste moment gecancelled.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een leuk lijstje met bandjes die zouden kunnen komen:
[knip]
Klinkt als: Livequote:Op vrijdag 1 april 2005 14:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Foo Fighters hebben 2 jaar terug al afgesloten, lijkt me niet erg waarschijnlijk dat ze nu weer komen. Aan de andere kant boekt LL wel vaker dezelfde bands, maar bij een grotere band als de Foo Fighters lijkt me dit erg stug.
Bah, moet je nu over Live beginnenquote:
Ach.. Ze mochten niet naar Pinkpop..quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:26 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Bah, moet je nu over Live beginnenIk had ze al bijna uit mijn geheugen verdrongen. Live is een van de grootste kutbands van het Noordelijk halfrond, wat moesten die in godsnaam (2 keer!!!) op Lowlands.....
dat zou wel heel gaaf zijnquote:Presidents of the USA
Nou enquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef InsaneM666 het volgende:
Dillinger is vorig jaar ook al geweest..
Ikke wel. En ze waren topquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:47 schreef MofoF1 het volgende:
Trouwens he...
LCD Soundsystem![]()
zouden die nog komen? Volgens mij waren ze d'r vorig jaar, maar toen heb ik ze niet gezien...
Dan hoop ik dat ze dit jaar terugkomen, want het album is echt topquote:
Drie jaar terug.quote:Op maandag 4 april 2005 16:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik hoop erg op a Perfect Circle of Tool. Maar ik denk het niet.
en Dimmu Borgir zou ook wel cool zijn, maar die waren er 2 jaar terug al toch?
Executie gaat wel erg ver, maar onmiddelijke verbanning van het festivalterrein lijkt me wel een prima idee...quote:Op maandag 4 april 2005 17:18 schreef Chupeta het volgende:
Ik hoop dat er een publieke executie zaal komt voor iedereen die het woord Theo in de mond neemt![]()
![]()
(j/k)
quote:Op maandag 4 april 2005 17:18 schreef Chupeta het volgende:
Ik hoop dat er een publieke executie zaal komt voor iedereen die het woord Theo in de mond neemt![]()
![]()
(j/k)
bron:http://www.racoon.nl/html/schedule.shtmlquote:Augustus:
20 augustus: messageboard for information on upcoming concerts or reviews by fans.
Racoon was vanmorgen bij Giel en die zeiden dat nog niks bevestigd was, maar ze wilden wel in ieder geval en gingen er ook wel een beetje van uit.quote:Op maandag 4 april 2005 20:37 schreef MofoF1 het volgende:
Ik bekeek net de site van Racoon. Hun nieuwe album komt maandag uit. Bij de tourdates stond dit
[..]
bron:http://www.racoon.nl/html/schedule.shtml
Wel een datum, geen event. Zou dat betekenen dat ze zaterdag Lowlands aan doen, maar het nu nog geheim moeten houden?
quote:Nederweert Live Open Air 2005
20 augustus 2005 (za)
Nederweert, Nederland
Nederweert Live Open Air is een nieuw grootschalig muziek evenement, midden in het centrum van Nederweert. Op 20 augustus 2005 zal de eerste editie van dit GRATIS toegankelijke festival plaats gaan vinden op het Raadhuisplein voor het gemeentehuis. Nationaal bekende bands en wellicht een internationale slotact zullen op de planken staan. Meer informatie op de website www.nederweertliveopenair.nl. (oktober 2004)
Bevestigde artiesten:
Racoon
Daar hoop ik ook op, heb pas een nieuw nummer van ze gehoord en dat wasquote:Op maandag 4 april 2005 17:23 schreef teknomist het volgende:
Hopelijk komt New Order deze zomer op Lowlands.
Ze hebben pas een nieuw album uit en ze staan volgens mij ook al op Werchter!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
moet je zoiets bij Popquiz a gogo vernemen?De video van de eerste single is al bij mtv geweest.
Zeker! Die tour van hun is ook vet, met F.R.E.U.D. en blindsightquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:45 schreef Ibanez het volgende:
37 stabwoundz op Lowlands, dan wordt het pas een feest.
Nee, was matiger dan gehoopt.. Maar wel meer dan ideaal voor een biertje op de heuvelquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
een paar jaar geleden schijnt Beck niet zo best te zijn geweest in alpha.
zo'n beetje alles is ideaal voor een biertje op de heuvel, zelfs de Dropkickmurphysm of floggingmoly geen idee welke van de 2 het nou was vorig jaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:19 schreef LewisBinford het volgende:
[..]
Nee, was matiger dan gehoopt.. Maar wel meer dan ideaal voor een biertje op de heuvel![]()
ehm.. ze stonden allebei op Lowlandsquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n beetje alles is ideaal voor een biertje op de heuvel, zelfs de Dropkickmurphysm of floggingmoly geen idee welke van de 2 het nou was vorig jaar
Ah... vandaarquote:Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef maniack28 het volgende:
Wat jij gezien heb in dat schedule is een verkeerde link... kijk maar op festivalinfo ze gaan naar
[..]
Maar 't zou wel tof zijn, is wel een leuk bandje om bij wakker te wordenquote:Op maandag 4 april 2005 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Racoon was vanmorgen bij Giel en die zeiden dat nog niks bevestigd was, maar ze wilden wel in ieder geval en gingen er ook wel een beetje van uit.
tsss iddquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
moet je zoiets bij Popquiz a gogo vernemen?De video van de eerste single is al bij mtv geweest.
flogging molly eg beste wat ik gezien heb op llquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:24 schreef LewisBinford het volgende:
[..]
ehm.. ze stonden allebei op Lowlands![]()
de Dropkicks zijn maar matig, maar Flogging Molly regeert Ierland vanuit LA..
quote:In het tour gedeelte op de website van de punk-rock band Beatsteaks kunnen we zien dat deze de eerste dag van het Lowlands festival zal optreden.
flogging molly is okequote:Op dinsdag 5 april 2005 15:24 schreef LewisBinford het volgende:
[..]
ehm.. ze stonden allebei op Lowlands![]()
de Dropkicks zijn maar matig, maar Flogging Molly regeert Ierland vanuit LA..
Aha, een ritme.quote:Op maandag 4 april 2005 17:12 schreef GLO het volgende:
En drie jaar dáárvoor ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |