abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2005 @ 15:31:37 #126
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_25636290
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:00 schreef BloodyLotte het volgende:
2001 was echt het leukste jaar voor mij tot nu toe. Leuke line up, geweldige sfeer en dat weeeer!
Maar als de zon schijnt is de sfeer gewoon veel leuker, vooral op Higher Ground. Regen maakt alles zo somber.
Nou zo heet als toen, was wel heel erg.....mij een beetje te, al was het watergebeuren wel feest
pi_25637345
Ja, ok, 't was heet. Maar de sfeer was wel geweldig, en inderdaad: de security die met natte sponzen vooraan bij de concerten iedereen kletsnat maakte. En watergevechten bij de wc's.

En dat drummen op de wasbakken was ook erg leuk. Het zijn de kleine dingen die Lowlands zo leuk maken. De sfeer van Lowlands heb ik nog nooit bij een ander festival teruggezien.
  maandag 21 maart 2005 @ 18:01:39 #128
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_25640105
Ik heb der zin an
  maandag 21 maart 2005 @ 19:52:44 #129
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_25642875
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
... drummen op de wasbakken ...
heb ik afgelopen jaar ook een aantal keer mogen meemaken 8)
an urge to help mankind overcomes me
pi_25858917
Zow... kaartje is binnen

jaja, 10-tje bespaard
pi_25859956
las ergens dat prodigy kwam?
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:12:55 #132
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_25862384
Zit er wel dik in geloof ik!
pi_25885827
ik hoop op underworld.... staan wel op sziget de week ervoor
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_25888658
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:58 schreef requiem4adream het volgende:
ik hoop op underworld.... staan wel op sziget de week ervoor
Dat zou wel tof zijn
pi_25891354
Als Children of Bodom zou komen dan ben ik ook van de partij Zijn er trouwens ook tickets voor 1 dag te koop?
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:35:32 #136
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_25891393
gisterenavond bij de sander show op 3fm, zei mocky ( van catch a moment in time) dat hij dit jaar op lowlands stond als antwoord op de vraag of hij nog festivals deed dit jaar.
pi_25899216
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:51 schreef MofoF1 het volgende:
Zow... kaartje is binnen

jaja, 10-tje bespaard
toch weer 4 biertjes
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:11:41 #138
3878 Vork
Manisch creatief
pi_25901675
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja, ok, 't was heet. Maar de sfeer was wel geweldig, en inderdaad: de security die met natte sponzen vooraan bij de concerten iedereen kletsnat maakte. En watergevechten bij de wc's.

En dat drummen op de wasbakken was ook erg leuk. Het zijn de kleine dingen die Lowlands zo leuk maken. De sfeer van Lowlands heb ik nog nooit bij een ander festival teruggezien.
Ach 2001 was voor mij net iets te heet. Ik heb bijna geen concert helemaal kunnen zien omdat het gewoon op ten duur nietmeer uit te houden was in zo'n tent. Toch was 2001 wat mij betreft ook een gelsaagd festival. Ik kreeg ergens bij de camping nog een pak of barleduc over me heen omdat ik daar toevallig even langs een stel idioten liep. Niet dat dat erg was met dat weer.

Die hitte was zondagavond trouwens ineens verdwenen en omgezet naar onweer, regen, kou en andere narigheid en ik dacht nog wel dat ik m'n tent droog in kon pakken waar ik tot zondagavond ook erg blij om was, totdat The Hives voor weerman kwamen spelen.

Ik vond eigenlijk 2003 de leukste editie. Er waren toen war minder mensen en meer ruimte per persoon, maar de sfeer was toen geweldig.
pi_25901860
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:11 schreef Vork het volgende:

[..]

Ach 2001 was voor mij net iets te heet. Ik heb bijna geen concert helemaal kunnen zien omdat het gewoon op ten duur nietmeer uit te houden was in zo'n tent. Toch was 2001 wat mij betreft ook een gelsaagd festival. Ik kreeg ergens bij de camping nog een pak of barleduc over me heen omdat ik daar toevallig even langs een stel idioten liep. Niet dat dat erg was met dat weer.

Die hitte was zondagavond trouwens ineens verdwenen en omgezet naar onweer, regen, kou en andere narigheid en ik dacht nog wel dat ik m'n tent droog in kon pakken waar ik tot zondagavond ook erg blij om was, totdat The Hives voor weerman kwamen spelen.

Ik vond eigenlijk 2003 de leukste editie. Er waren toen war minder mensen en meer ruimte per persoon, maar de sfeer was toen geweldig.
Dat was inderdaad een (te) heet jaar ja. Ik weet nog dat ik af en toe dacht dat ik flauw zou gaan vallen.
War. War never changes.
pi_25904695
ik ben vorig jaar voor het eerst geweest...... en we hadden wat plastic zeil als luifel tussen de bomen in de bosjes bij camping vier (geniale plek trouwens) gebonden......... en toen ik daar 's ochtends met m'n laatste schone broek onder ging zitten begaf deze het onder de regen helaas...... hoop dit jaar op in ieder geval iets meer zon...... ondanks dat het vorig jaar geweldig was hoor
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_25905222
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Als Children of Bodom zou komen dan ben ik ook van de partij Zijn er trouwens ook tickets voor 1 dag te koop?
vorrige jaren niet dus zou er niet echt vanuit gaan.

dat doen ze bij pinkpop geloof k wel, en die eene keer dat rammstein daar kwam was het die dag onwijs druk maar verder was de opkomst niet echt.
(ik had er ook niet heen gegaan als ik der niet hoefde te werken )
this is my story , and I have to end it
  vrijdag 1 april 2005 @ 14:15:01 #142
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_25906189
Ik heb een leuk lijstje met bandjes die zouden kunnen komen:
quote:
Alexisonfire
Rise Against
Coheed and Cambria
Mars Volta
Opeth
Tool
Children of Bodom
Deftones
Presidents of the USA
Kasabian
Foo Fighters
The Strokes
Kings of Leon
Porcupine Tree
Toy Dolls
Viva La Fete
Prodigy
Opeth is al bijna zeker Heb gemaild, ze wachten op een aanbod Dus ik meteen maar naar Lowlands gemaild dat ze onmiddelijk Opeth moeten boeken. Viva la Fete heeft in een interview gezegd dat ze komen. Prodigy is bekend. Foo Fighters verwacht ik wel omdat ze nieuwe cd hebben en omdat we dan weer een waardige afsluiter hebben (vorig jaar was bout). Kasabian weet ik bijna zeker, die band staat zo'n beetje op het punt van doorbreken. The Strokes gaan laat in 2005 touren volgens hun website.. mjah wat is laat. Kings of Leon is ook wel een goed gerucht. Presidents idem. Children of Bodom en Tool hoop ik op, maar ben bang van niet. Mars Volta moet gewoon komen, die horen thuis op Lowlands. Coheed and Cambria, Alexisonfire zijn goede onbekende bands die aan het touren zijn. Porcupine Tree heb ik pas ontdekt, lijkt me erg fijn als die op Lowlands zouden komen.

Mjah... verder heb ik nog wel wat voorkeur, maar je moet realistisch blijven dus ik ga geen bands noemen waarvan ik al zeker weet dat ze niet gaan komen. Ik ben trouwens bezig met een geruchtensite, dan kan je zien waarom het een gerucht is, hoeveel procent kans ik acht dat ze komen en wanneer ze touren.

Ow en Bad Religion schijnt ook te gaan touren deze zomer, alleen ik kan nog niks op hun website vinden. En Underworld is ook wel een goed gerucht , ze staan namelijk ook op Sziget in Hongarije op 15 augustus.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_25906263
Foo Fighters hebben 2 jaar terug al afgesloten, lijkt me niet erg waarschijnlijk dat ze nu weer komen. Aan de andere kant boekt LL wel vaker dezelfde bands, maar bij een grotere band als de Foo Fighters lijkt me dit erg stug.
War. War never changes.
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:10:47 #144
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_25908866
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een leuk lijstje met bandjes die zouden kunnen komen:

[knip]
Opeth zou wel leuk zijn, die zouden twee of drie jaar terug dacht ik ook komen maar werden toen op het laatste moment gecancelled.

Porcupine Tree en Tool hoop ik met je mee, maar ik geef ze weinig kans..
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:21:50 #145
118299 LewisBinford
Father of Modern Archeology
pi_25909112
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 14:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Foo Fighters hebben 2 jaar terug al afgesloten, lijkt me niet erg waarschijnlijk dat ze nu weer komen. Aan de andere kant boekt LL wel vaker dezelfde bands, maar bij een grotere band als de Foo Fighters lijkt me dit erg stug.
Klinkt als: Live
"If I’m trying to say something that I don’t think has been said, there’s no trite way of saying it."
pi_25909246
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:21 schreef LewisBinford het volgende:

[..]

Klinkt als: Live
Bah, moet je nu over Live beginnen Ik had ze al bijna uit mijn geheugen verdrongen. Live is een van de grootste kutbands van het Noordelijk halfrond, wat moesten die in godsnaam (2 keer!!!) op Lowlands.....
War. War never changes.
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:27:28 #147
118274 Metalfan85
Yezus wat geweldig zeg
pi_25909272
Wat meer metal zal lowloands idd goed doen
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:27:49 #148
118299 LewisBinford
Father of Modern Archeology
pi_25909280
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:26 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Bah, moet je nu over Live beginnen Ik had ze al bijna uit mijn geheugen verdrongen. Live is een van de grootste kutbands van het Noordelijk halfrond, wat moesten die in godsnaam (2 keer!!!) op Lowlands.....
Ach.. Ze mochten niet naar Pinkpop..
"If I’m trying to say something that I don’t think has been said, there’s no trite way of saying it."
pi_25909345
Ik wil Richie Hawtin en Legowelt op Lowlands!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:12:51 #150
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_25910270
Interpol is trouwens ook wel een leuk geruchtje

Ow en misschien kan Thrice nog komen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')