Nou zo heet als toen, was wel heel erg.....mij een beetje te, al was het watergebeuren wel feestquote:Op maandag 21 maart 2005 15:00 schreef BloodyLotte het volgende:
2001 was echt het leukste jaar voor mij tot nu toe. Leuke line up, geweldige sfeer en dat weeeer!![]()
![]()
Maar als de zon schijnt is de sfeer gewoon veel leuker, vooral op Higher Ground. Regen maakt alles zo somber.
heb ik afgelopen jaar ook een aantal keer mogen meemaken 8)quote:Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
... drummen op de wasbakken ...
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:58 schreef requiem4adream het volgende:
ik hoop op underworld.... staan wel op sziget de week ervoor
toch weer 4 biertjesquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:51 schreef MofoF1 het volgende:
Zow... kaartje is binnen
jaja, 10-tje bespaard
Ach 2001 was voor mij net iets te heet. Ik heb bijna geen concert helemaal kunnen zien omdat het gewoon op ten duur nietmeer uit te houden was in zo'n tent. Toch was 2001 wat mij betreft ook een gelsaagd festival. Ik kreeg ergens bij de camping nog een pak of barleduc over me heen omdat ik daar toevallig even langs een stel idioten liep. Niet dat dat erg was met dat weer.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja, ok, 't was heet. Maar de sfeer was wel geweldig, en inderdaad: de security die met natte sponzen vooraan bij de concerten iedereen kletsnat maakte. En watergevechten bij de wc's.
En dat drummen op de wasbakken was ook erg leuk. Het zijn de kleine dingen die Lowlands zo leuk maken. De sfeer van Lowlands heb ik nog nooit bij een ander festival teruggezien.
Dat was inderdaad een (te) heet jaar ja. Ik weet nog dat ik af en toe dacht dat ik flauw zou gaan vallen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Ach 2001 was voor mij net iets te heet. Ik heb bijna geen concert helemaal kunnen zien omdat het gewoon op ten duur nietmeer uit te houden was in zo'n tent. Toch was 2001 wat mij betreft ook een gelsaagd festival. Ik kreeg ergens bij de camping nog een pak of barleduc over me heen omdat ik daar toevallig even langs een stel idioten liep. Niet dat dat erg was met dat weer.
Die hitte was zondagavond trouwens ineens verdwenen en omgezet naar onweer, regen, kou en andere narigheid en ik dacht nog wel dat ik m'n tent droog in kon pakken waar ik tot zondagavond ook erg blij om was, totdat The Hives voor weerman kwamen spelen.
Ik vond eigenlijk 2003 de leukste editie. Er waren toen war minder mensen en meer ruimte per persoon, maar de sfeer was toen geweldig.
vorrige jaren niet dus zou er niet echt vanuit gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Als Children of Bodom zou komen dan ben ik ook van de partijZijn er trouwens ook tickets voor 1 dag te koop?
Opeth is al bijna zekerquote:Alexisonfire
Rise Against
Coheed and Cambria
Mars Volta
Opeth
Tool
Children of Bodom
Deftones
Presidents of the USA
Kasabian
Foo Fighters
The Strokes
Kings of Leon
Porcupine Tree
Toy Dolls
Viva La Fete
Prodigy
Opeth zou wel leuk zijn, die zouden twee of drie jaar terug dacht ik ook komen maar werden toen op het laatste moment gecancelled.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een leuk lijstje met bandjes die zouden kunnen komen:
[knip]
Klinkt als: Livequote:Op vrijdag 1 april 2005 14:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Foo Fighters hebben 2 jaar terug al afgesloten, lijkt me niet erg waarschijnlijk dat ze nu weer komen. Aan de andere kant boekt LL wel vaker dezelfde bands, maar bij een grotere band als de Foo Fighters lijkt me dit erg stug.
Bah, moet je nu over Live beginnenquote:
Ach.. Ze mochten niet naar Pinkpop..quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:26 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Bah, moet je nu over Live beginnenIk had ze al bijna uit mijn geheugen verdrongen. Live is een van de grootste kutbands van het Noordelijk halfrond, wat moesten die in godsnaam (2 keer!!!) op Lowlands.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |