dat zou wel heel gaaf zijnquote:Presidents of the USA
Nou enquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef InsaneM666 het volgende:
Dillinger is vorig jaar ook al geweest..
Ikke wel. En ze waren topquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:47 schreef MofoF1 het volgende:
Trouwens he...
LCD Soundsystem![]()
zouden die nog komen? Volgens mij waren ze d'r vorig jaar, maar toen heb ik ze niet gezien...
Dan hoop ik dat ze dit jaar terugkomen, want het album is echt topquote:
Drie jaar terug.quote:Op maandag 4 april 2005 16:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik hoop erg op a Perfect Circle of Tool. Maar ik denk het niet.
en Dimmu Borgir zou ook wel cool zijn, maar die waren er 2 jaar terug al toch?
Executie gaat wel erg ver, maar onmiddelijke verbanning van het festivalterrein lijkt me wel een prima idee...quote:Op maandag 4 april 2005 17:18 schreef Chupeta het volgende:
Ik hoop dat er een publieke executie zaal komt voor iedereen die het woord Theo in de mond neemt![]()
![]()
(j/k)
quote:Op maandag 4 april 2005 17:18 schreef Chupeta het volgende:
Ik hoop dat er een publieke executie zaal komt voor iedereen die het woord Theo in de mond neemt![]()
![]()
(j/k)
bron:http://www.racoon.nl/html/schedule.shtmlquote:Augustus:
20 augustus: messageboard for information on upcoming concerts or reviews by fans.
Racoon was vanmorgen bij Giel en die zeiden dat nog niks bevestigd was, maar ze wilden wel in ieder geval en gingen er ook wel een beetje van uit.quote:Op maandag 4 april 2005 20:37 schreef MofoF1 het volgende:
Ik bekeek net de site van Racoon. Hun nieuwe album komt maandag uit. Bij de tourdates stond dit
[..]
bron:http://www.racoon.nl/html/schedule.shtml
Wel een datum, geen event. Zou dat betekenen dat ze zaterdag Lowlands aan doen, maar het nu nog geheim moeten houden?
quote:Nederweert Live Open Air 2005
20 augustus 2005 (za)
Nederweert, Nederland
Nederweert Live Open Air is een nieuw grootschalig muziek evenement, midden in het centrum van Nederweert. Op 20 augustus 2005 zal de eerste editie van dit GRATIS toegankelijke festival plaats gaan vinden op het Raadhuisplein voor het gemeentehuis. Nationaal bekende bands en wellicht een internationale slotact zullen op de planken staan. Meer informatie op de website www.nederweertliveopenair.nl. (oktober 2004)
Bevestigde artiesten:
Racoon
Daar hoop ik ook op, heb pas een nieuw nummer van ze gehoord en dat wasquote:Op maandag 4 april 2005 17:23 schreef teknomist het volgende:
Hopelijk komt New Order deze zomer op Lowlands.
Ze hebben pas een nieuw album uit en ze staan volgens mij ook al op Werchter!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
moet je zoiets bij Popquiz a gogo vernemen?De video van de eerste single is al bij mtv geweest.
Zeker! Die tour van hun is ook vet, met F.R.E.U.D. en blindsightquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:45 schreef Ibanez het volgende:
37 stabwoundz op Lowlands, dan wordt het pas een feest.
Nee, was matiger dan gehoopt.. Maar wel meer dan ideaal voor een biertje op de heuvelquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
een paar jaar geleden schijnt Beck niet zo best te zijn geweest in alpha.
zo'n beetje alles is ideaal voor een biertje op de heuvel, zelfs de Dropkickmurphysm of floggingmoly geen idee welke van de 2 het nou was vorig jaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:19 schreef LewisBinford het volgende:
[..]
Nee, was matiger dan gehoopt.. Maar wel meer dan ideaal voor een biertje op de heuvel![]()
ehm.. ze stonden allebei op Lowlandsquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n beetje alles is ideaal voor een biertje op de heuvel, zelfs de Dropkickmurphysm of floggingmoly geen idee welke van de 2 het nou was vorig jaar
Ah... vandaarquote:Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef maniack28 het volgende:
Wat jij gezien heb in dat schedule is een verkeerde link... kijk maar op festivalinfo ze gaan naar
[..]
Maar 't zou wel tof zijn, is wel een leuk bandje om bij wakker te wordenquote:Op maandag 4 april 2005 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Racoon was vanmorgen bij Giel en die zeiden dat nog niks bevestigd was, maar ze wilden wel in ieder geval en gingen er ook wel een beetje van uit.
tsss iddquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
moet je zoiets bij Popquiz a gogo vernemen?De video van de eerste single is al bij mtv geweest.
flogging molly eg beste wat ik gezien heb op llquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:24 schreef LewisBinford het volgende:
[..]
ehm.. ze stonden allebei op Lowlands![]()
de Dropkicks zijn maar matig, maar Flogging Molly regeert Ierland vanuit LA..
quote:In het tour gedeelte op de website van de punk-rock band Beatsteaks kunnen we zien dat deze de eerste dag van het Lowlands festival zal optreden.
flogging molly is okequote:Op dinsdag 5 april 2005 15:24 schreef LewisBinford het volgende:
[..]
ehm.. ze stonden allebei op Lowlands![]()
de Dropkicks zijn maar matig, maar Flogging Molly regeert Ierland vanuit LA..
Aha, een ritme.quote:Op maandag 4 april 2005 17:12 schreef GLO het volgende:
En drie jaar dáárvoor ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |