Ik vond het wel mooi, Yasmin en Stefano samen met Ludo straks weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Klotesaaie aflevering, met een suck cocks in hell cliffhanger. Wat helemaal geen cliffhanger was.
* Orginial noteert het meteen in zijn agenda.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:59 schreef BVO het volgende:
Yasmin/Stefano/Ludo wordt een kopie van Bowien/Stefano/Ludo zo te zien.
Binnenkort Yasmin en Ludo tussen de lakens.
Fajah was trouwens wel erg leuk weer.. Maandag in Bobo's in the Bush.
.
ze is inderdaad knapper dan in GTST!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:59 schreef BVO het volgende:
Yasmin/Stefano/Ludo wordt een kopie van Bowien/Stefano/Ludo zo te zien.
Binnenkort Yasmin en Ludo tussen de lakens.
Fajah was trouwens wel erg leuk weer.. Maandag in Bobo's in the Bush.
.
Misschien vinden jullie het wel saai door dit forum hoe gek het ook klinkt, dat heb ik zelf soms wel, voordat ik hier af en toe kwam was alles echt verrassen, nu weet ik sommige spoilers al, wie er weggaat en wie niet, toen nog niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Klotesaaie aflevering, met een suck cocks in hell cliffhanger. Wat helemaal geen cliffhanger was.
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:56 schreef Mr.Luigi het volgende:
kheb t gister gemist kan iemand mij even updaten?
Ludo wilde seks met Yquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
Wat had Ludo gisteren gezegd tegen Yasmin? Ik heb het gemist. Ik snap het niet wat ie wou van haar?
Dan geloof je het lekker niet.quote:
Ludo wilt geen sex met Yasmin!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan geloof je het lekker niet.
Vraag maar aan iemand anders dan.
Dank jequote:Op donderdag 10 maart 2005 08:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ludo wilt geen sex met Yasmin!!
Hij wilt een bedrijf met Stefano.. maar dat gaat alleen als hij Yasmin vergeeft !
Laura werk nou meequote:Op donderdag 10 maart 2005 08:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ludo wilt geen sex met Yasmin!!
Hij wilt een bedrijf met Stefano.. maar dat gaat alleen als hij Yasmin vergeeft !
Ik weet niet wat ik zou doen als ik Yasmin was,maar Yasmin gelooft er wel in dat Ludo Tony heeft vermoord of tenminste de aanleiding heeft gegeven.Het zou op zich wel leuk zijn als ze weer een goede verhaallijn krijgen met zijn drieën.quote:
Als ik de vooruitzichten lees denk ik dat Ludo graag met Stefano een bedrijf wil beginnen, maar doordat Yasmin Ludo niet kan vergeven dit niet gebeurt en dat Nick zich ermee gaat bemoeien dat uiteindelijk Ludo en Nick samen een bedrijf beginnen. Of ook weer niet, want dat zou Ludo nooit doen.quote:
Ludo en Nick samen een bedrijf?Dat wordt vast grote ruzie!quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als ik de vooruitzichten lees denk ik dat Ludo graag met Stefano een bedrijf wil beginnen, maar doordat Yasmin Ludo niet kan vergeven dit niet gebeurt en dat Nick zich ermee gaat bemoeien dat uiteindelijk Ludo en Nick samen een bedrijf beginnen. Of ook weer niet, want dat zou Ludo nooit doen.
Afwachten maar![]()
Als Nick Morriepopje met rust laat, vind ik het best.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ludo en Nick samen een bedrijf?Dat wordt vast grote ruzie!
Bah. Geert Hoes is zwaar okay, maar die Joris Putman dus echt niet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Als Nick Morriepopje met rust laat, vind ik het best.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bah. Geert Hoes is zwaar okaygay, maar die Joris Putman dus echt niet.![]()
Jorisquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Stelling: Joris Putman, Patrick Martens of Geert Hoes?![]()
Geert Hoes.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie is de leukste Morris Fischer? Patrick Martens, Joris Putman of Geert Hoes?![]()
Patrick Martens was denk wel de beste Morris maar Geert Hoes is wat actueler van acteerspel dat ik me kan herrineren.quote:
* Orginial verwacht dat Vic binnekort de benen neemt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:52 schreef Nano het volgende:
Victoria is een topactrice!!!
tja,zou jammer zijn.Geen psychische acties meer.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial verwacht dat Vic binnekort de benen neemt.![]()
Patrick was denk de leukste Morris, toen zaten er veel leukere spelers in. Maar Geert Hoes was ook wel okay, maar zeikte zoveel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:57 schreef Nano het volgende:
[afbeelding]
Patrick Martens
[afbeelding]
Geert Hoes
[afbeelding]
Joris Putman
quote:
Waarom heb je besloten om met Bobo’s in the bush mee te doen?
Ik ben al twee keer eerder voor het programma gevraagd maar toen sprak mij de lijst van deelnemers niet zo aan. Ik doe voornamelijk mee voor de fun en de ervaring en dan is het wel belangrijk dat je met een leuke club mensen bent. Dit jaar leken mij de deelnemers erg leuk.
Een andere reden waarom ik aarzelde om mee te doen is het weg-stem-gedeelte in het programma. Als 'Bobo' neem je toch een aantal weken vrij voor het programma maar het zou kunnen dat je na een aantal dagen wordt weggestemd. Daarnaast is het ook geen goede publiciteit als je al na twee dagen wordt weggestemd.
Kon je het met iedereen goed vinden?
Ja! Het was een leuke groep mensen en er zitten er zeker een aantal bij met wie ik contact blijf houden. Ik kon goed met Ruud, Valerie, en Jodie opschieten. In het begin waren er wel wat kleine strubbelingen maar het werd gedurende het programma steeds beter. We werden een hechte groep.
Wat vond je het zwaarst?
Eten! Het niet eten dus. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo’n honger gehad. Het werd op het laatst bijna pathetisch. Ik merkte dat ik egoïstisch werd en de anderen minder eten gunde. Elke beetje rijst is meegenomen denk je dan. Daarnaast was het natuurlijk ook fysiek zwaar: weinig slaap, fysieke arbeid en dus weinig eten.
Veel geleerd?
Ik heb vooral op sociaal vlak veel geleerd. Je bent toch onder moeilijke omstandigheden op elkaar aangewezen. Verder merkte ik dat ik meer het initiatief nam dan ik vooraf zou denken. Ik nam ook andere mensen dingen uit handen om ze te ontlasten. Wat ook weer een beetje psychologie is. Hoe reageren ze op jou? Word je weggestemd?
Zou je het weer doen?
Jazeker! Maar niet meteen. Het is nu nog te vers. Als ze over een jaar zouden bellen lijkt het mij erg leuk. Aangezien ik in het leger bij de commando’s heb gezeten ben ik fysiek wel wat gewend. Ik kon het dan ook allemaal prima aan. Hoogstwaarschijnlijk ga ik presenteren voor het Extreme Sports Channel, waarbij je over de hele wereld reist en deelneemt aan de extreme sporten. Bobo’s in the Bush is dan alvast een mooie oefening geweest…
Ze staat nergens leuk op. Ze was toch te zien als Charlie in de cliffhanger van seizoen 12?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Fantastische foto![]()
Ze staat er echt niet leuk op!
Ja,maar in Westenwind was ze veel beter!quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze staat nergens leuk op. Ze was toch te zien als Charlie in de cliffhanger van seizoen 12?![]()
coowlquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
[afbeelding]
Je vindt nog eens wat zeg.Dat meisje met rode trui en rode laarsjes is Toncy van Eersel.Dit was in 1985/1986.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |