En dan blijft Boris Dittrich volhouden dat Surinamers geen inburgeringscurus nodig hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:36 schreef pberends het volgende:
Ze zetten die Surinamers wel goed neer, Bing als crimineel en Dorothea als geestelijk gestoorde.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me wel anders had zij er wel op gereageerd.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Snel veranderd, maar ik had het wel gezien
Of Orginial is Maikel zat?quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me wel anders had hij er wel op gereageerd.![]()
ach ze proberen waarschijnlijk surinamers zogoed mogelijk weer te geven zoals ze in het echte dagelijks leven ook zijnquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:36 schreef pberends het volgende:
Ze zetten die Surinamers wel goed neer, Bing als crimineel en Dorothea als geestelijk gestoorde.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:00 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan blijft Boris Dittrich volhouden dat Surinamers geen inburgeringscurus nodig hebben
Voor Surinamers geen inburgeringsexamen
Surinamers zijn top, als alle groepen zo goed waren geintegreerd als Surinamers was Nederland een vrij aangenaam land, ook in de Randstad.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:11 schreef digispeed het volgende:
Ja duh, het hoorde tot 1975 bij het koloniale Nederland. Lijkt me niet meer dan logischquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Surinamers zijn top, als alle groepen zo goed waren geintegreerd als Surinamers was Nederland een vrij aangenaam land, ook in de Randstad.
Voor met name moslims vrees ik het ergste. Vandaar dat je op dit moment geen moslim in GTST ziet spelen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:15 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja duh, het hoorde tot 1975 bij het koloniale Nederland. Lijkt me niet meer dan logisch
dat ze goed geintegreerd zijn. Nu de rest nog !
Van zijn AOW-tje van Euro 698,07 Netto (2004)quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Van welk geld doet meneer Harmsen de hele dag de boodschappen?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
Van zijn AOW-tje van Euro 698,07 Netto (2004)
Valt het je niet op dan ?quote:
Nee man die actie was cool Nickquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:43 schreef Frey het volgende:
Nick![]()
Hij zakt erg veel in mijn favorietenlijst.
Meegenomen door Ososmaquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar hangt Harmsen eigelijk rond vandaag hij is niet eens thuis
haha ja geweldig vond ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
Dit is typisch Nick....best grappig eigenlijk.
Die verkoper zegt toch dat Yasmin het huis krijgt, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
Dit is typisch Nick....best grappig eigenlijk.
Je hebt gelijk Tom.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die verkoper zegt toch dat Yasmin het huis krijgt, dat weet ik zeker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |