Ben je homo geworden ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geert Hoes zag er beter uit, maar Joris geeft inderdaad zoals Frey al zei meer inhoud.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wooh..Valerie trekt haar stoute schoenen aan!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:51 schreef Orginial het volgende:
Leuk verhaal enzo..
En Stefano en Ludo gaan weer samenwerkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wooh..Valerie trekt haar stoute schoenen aan!![]()
Het was anders een illegale naaistreek.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:11 schreef Frey het volgende:
Yasmin, Stefano, Charlie en Morris zijn een leuk vriendenclubje![]()
Speciaal voor jou, omdat je Nick cool vindt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het was anders een illegale naaistreek.
Wie weet wat daar nog van komtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:11 schreef Frey het volgende:
Yasmin, Stefano, Charlie en Morris zijn een leuk vriendenclubje![]()
Sjors en Bing horen daar ookwel bij en Isabella natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie weet wat daar nog van komt
Er is tenslotte nnog nooit een kwartet geweest in GTST bij mijn weten.
Ben ik ook niet, ik ben bi.quote:
Ja, ik dacht dat ze weer een half jaar in die kliniek zou zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:01 schreef Airelle het volgende:
Eindelijk weer 'ns Isabella, dat werd tijd!
Rik Roos Anita Hedwig enz waren altijd veel leuker.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie weet wat daar nog van komt
Er is tenslotte nnog nooit een kwartet geweest in GTST bij mijn weten.
Nou, over dat Morris & biseksueel zijn ze inmiddels al weer over opgehouden hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, ik ben bi.
En nee, het is geen fase
Ik denk niet dat Roos nog een comeback maakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Rik Roos Anita Hedwig enz waren altijd veel leuker.
Ja, goede tijden waren de oude tijden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Rik Roos Anita Hedwig enz waren altijd veel leuker.
Nee joh!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze weer een half jaar in die kliniek zou zitten.![]()
Niks droom ze waren gewoon beter.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Roos nog een comeback maakt.
Dus je droom gaat niet door.
Erwin zei een tijd geleden dat Stefano weer evil werd want hij ging met Ludo samenwerken en ze kregen met iemand te maken. Nu lees ik net dat ze weer gaan samenwerken, maar ik kan me niet voorstellen dat hij weer een maffiatype wordt.quote:
* Orginial al helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Airelle het volgende:
*heeft er niets op tegen als stefano iets heftiger/gemener wordt.
Martine zal heus nog wel terugkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:09 schreef lesley het volgende:
martine moet terug!!! gewoon aangrijpend personage
en kim en julian die waren wel oke
iemand nog foto's van die twee? en een korte uitleg wta er mee is gebeurt?
Die droom zal denk nooit uitkomen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah mee eens! Bowien moet terug komen, en Hedwig![]()
Ray vertelde Janine dat hij Dennis in coma geslagen heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:13 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb het einde gemist door Wie is de Mol?, kan iemand mij even vertellen hoe de aflevering eindige
Dat werd tijd ookquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ray vertelde Janine dat hij Dennis in coma geslagen heeft.
Nou ik had een boeiendere cliff verwacht.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ray vertelde Janine dat hij Dennis in coma geslagen heeft.
Ik vond het best wel boeiend. Het was weer spannend in ieder geval. De saaiere verhaallijnen kunnen in 1 klap leuk wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ik had een boeiendere cliff verwacht.
nee,, ik had het wel zooo saai verwachtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ik had een boeiendere cliff verwacht.
Ray zuigt gewoon lul. Hij moet opzouten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het best wel boeiend. Het was weer spannend in ieder geval. De saaiere verhaallijnen kunnen in 1 klap leuk worden![]()
Juistquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ray zuigt gewoon lul. Hij moet opzouten.
Die van Dennisquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ray zuigt gewoon lul. Hij moet opzouten.
Nou, dat zou dan veruit de boeienste actie van Ray ooit zijn.quote:
nee hoor, zelfs dat is niet boeiend.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, dat zou dan veruit de boeienste actie van Ray ooit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |