Juist niet, hij verteld haar juist alles en betrekt haar in zijn criminele praktijken, dit heeft hij bij geen van zijn andere scharrels gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef Beach het volgende:
Ludo doet net alsof Valerie een dom blondje is.
Die alleen goed is om te nuecken/
Ja,maar misschien is dat toch niet zo slim van hem.Als er wat gebeurt tussen hun weet zij wel alles.Dan kan ze daarmee wraak nemen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist niet, hij verteld haar juist alles en betrekt haar in zijn criminele praktijken, dit heeft hij bij geen van zijn andere scharrels gedaan.
Zie mijn eerdere post...quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,maar misschien is dat toch niet zo slim van hem.Als er wat gebeurt tussen hun weet zij wel alles.Dan kan ze daarmee wraak nemen.
Je vergeet Sillebilquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:46 schreef pberends het volgende:
Wat heeft GTST tegen kinderen/baby's???
Feiten op een rij:
- Amy wordt achtergehouden
- Nina zit al tijden in een psychische inrichting
- Lucas al tijden niet gezien, speelt altijd zogenaamd boven
- Charlie krijgt een miskraam
- Janine besluit toch om niet zwanger te worden
Er blijft geen kind meer over
Ik zie ook echt het nut niet in van een TVP-post, okee terugvindpost, so what?quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:55 schreef R_ON het volgende:
We hebben een T
We hebben een V
We hebben een P
We hebben TVP![]()
![]()
Idd, als je een TVP plaats, plaats dan ook gelijk iets inhoudelijksquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie ook echt het nut niet in van een TVP-post, okee terugvindpost, so what?
Is dat echt nodig om steeds te vermelden, bovendien vind ik het niet eens altijd ergens op slaan![]()
Waar sloeg het deze keer eigenlijk op?
Ik hoop op niet opnieuw een rechtzaak als alles uitkomt van Ludo enzo.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:13 schreef Dizer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen met Valerie. Of ze zal "verdwijnen" of zal voor de ondergang van Ludo zorgen. Ik denk dat eerste wel...
hij wou der nog zeker een jaar of 5 der in zitten, en als der een rechtzaak loopt tegen hem wint die hem toch. dan is het ok niet meer leukquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hoop op niet opnieuw een rechtzaak als alles uitkomt van Ludo enzo.![]()
Jef die moet blijven die hoort bij het gtst meubilair man.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:46 schreef suus21 het volgende:
ray, dennis, barbara, jef, yasmine mogen allemaal oprotten en morris ook die niet kan acteren
Barbara + Yasmin + Jef moeten blijvenquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:46 schreef suus21 het volgende:
ray, dennis, barbara, jef, yasmine mogen allemaal oprotten en morris ook die niet kan acteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |