abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:51:44 #101
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_25370156
Wat ook zo iri is: mensen die altijd stoppen voor een rood stoplicht, ook al zijn ze de enige op de weg.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:06:45 #102
64288 Bensel
Ladderzat
pi_25370403
mwa.. vandaag was het vlak bij ons huis erg glad.. De weg was half gedooid, en weer bevroren.. waardoor de auto alle kanten opgleed (waaronder zijdelings). en dan remde ik niet, en gaf ook geen gas...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:44:28 #103
61288 Duna
Still Going Strong
pi_25371139
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:33 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat een klojo's. Gaan op een goed begaanbare weg 20 km/u rijden omdat....... er een beetje sneeuw valt. Het is niet eens glad! De sneeuw blijft op het bereden gedeelte van de weg niet eens liggen! Domme angsthazen zijn het! Ik propageer niet dat mensen als een idioot moeten gaan scheuren als het sneeuwt, kan best begrijpen dat mensen wat voorzichtig aan doen, maar die eikels die stapvoets gaan rijden zouden gewoon niet in een auto moeten stappen, nooit! Dat zijn nou de fileveroorzakers!
Hee dan ga jij toch lekker lopen racen ik lach je in je bek uit als je slipt
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:47:31 #104
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_25371199
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:08 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Je zit zowel moreel als praktisch volkomen fout, maar daar kom je nog wel een keer achter als je op de snelweg een noodstop mag treken. Overigens bestaat er iets als een kapstokregel, je mag het overige verkeer niet in gevaar brengen. Zonder noodzaak op een snelweg bruut op de rem gaan hangen hoort daarbij.

....

Oh jah, over dat remmen op de snelweg, ik nodig je van harte uit dat te proberen, dus als het gangetje 120 is echt vet bruut op je rem stampen, eens kijken of je het om te beginnen na vertelt, en vervolgens wie er voor gaas gaat. Houd er maar rekening mee dat je opgaat voor het veroorzaken van een ernstig ongeval.
Zoals zoveel mensen, haal je 2 dingen door elkaar: de wegenverkeerswet en de verzekeringswetgeving.

Volgens de wegenverkeerswet mag je inderdaad niet zonder reden op de rem stampen en daarmee het overige verkeer in gevaar brengen, daar kun je dus een boete voor krijgen.
Volgens de verzekeringswetgeving mag je niet dusdanig dicht achter iemand rijden dat je niet meer tijdig kunt stoppen als die persoon besluit om wèl op de rem te stampen, en ben je als de achteropkomende partij dus schuldig en zijn de kosten voor jou(w verzekering).

Zelfde verhaal met een fietser die door rood rijdt en door een auto geschept wordt:
Volgens de wegenverkeerswet mag die fietser niet door rood rijden en daar kan de fietser dus een boete voor krijgen.
Volgens de verzekeringswetgeving is de automobilist echter aansprakelijk omdat de fietser een beschermde verkeersdeelnemer is en de automobilist degene is die niet alleen moet bewijzen dat de fietser door rood reed, maar ook nog eens moet bewijzen dat hij 't niet aan zag komen dat de fietser door rood zou rijden en daarom niet op tijd kon stoppen.

't Lijkt vaak haaks op elkaar te staan, niks aan te doen, leer er mee leven en hou er vooral rekening mee. Dat iemand anders iets niet mag doen, ontslaat jou niet van de verplichting er rekening mee te houden dat die ander dat misschien toch wel gaat doen. Je doet de ramen en deuren van je huis toch ook op slot als je op vakantie gaat, ook al is het stelen van je spullen volgens de wet verboden?
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:02:37 #105
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25371479
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat ook zo iri is: mensen die altijd stoppen voor een rood stoplicht, ook al zijn ze de enige op de weg.
Flits zei de flitspaal, toen met zijn brede smile!
Krekker is de bom!
pi_25371756
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:06 schreef Bensel het volgende:
mwa.. vandaag was het vlak bij ons huis erg glad.. De weg was half gedooid, en weer bevroren.. waardoor de auto alle kanten opgleed (waaronder zijdelings). en dan remde ik niet, en gaf ook geen gas...
Hier ook, bij ons achter een smal straatje waar ik normaal precies een draai kan maken om de garage in te rijden, gleed ik nu weg net niet tegen een huis aan. Ben maar doorgereden naar een parkeerplaats.
Het straatje hier loopt nog een beetje af ook, veel te link nu. Dan maar krabben/sneeuw van de auto halen morgenochtend.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:54:15 #107
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25373912
Ik heb winterbanden.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 5 maart 2005 @ 02:40:03 #108
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25375726
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:33 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat een klojo's. Gaan op een goed begaanbare weg 20 km/u rijden omdat....... er een beetje sneeuw valt. Het is niet eens glad! De sneeuw blijft op het bereden gedeelte van de weg niet eens liggen! Domme angsthazen zijn het! Ik propageer niet dat mensen als een idioot moeten gaan scheuren als het sneeuwt, kan best begrijpen dat mensen wat voorzichtig aan doen, maar die eikels die stapvoets gaan rijden zouden gewoon niet in een auto moeten stappen, nooit! Dat zijn nou de fileveroorzakers!
TS = Ongelofelijke sukkel.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_25376525
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:38 schreef Starfish het volgende:

Wat ik alleen niet snap is dat er nog steeds zoveel van die handige types rondrijden met 15 cm sneeuw op het dak en met de ruiten half schoon..
Ik heb me inderdaad een paar keer flink moeten inhouden als ik achter die debielen reed. Een deel sneeuwt eraf tijdens het rijden en ze tonen gewoon totaal geen interesse in het overige verkeer op zo een manier Achterlijke idioten

Maar TS is zeker een van die flapdrollen waarvan ik de bandensporen vanochtend zag leiden naar o.a stoepranden, andere weghelften en fietspaden.
pi_25379502
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 08:35 schreef Youssef het volgende:
Maar TS is zeker een van die flapdrollen waarvan ik de bandensporen vanochtend zag leiden naar o.a stoepranden, andere weghelften en fietspaden.
TS is iemand met blijkbaar heel wat meer rijervaring dan een groot aantal brallende sukkeltjes als jijzelf, zijn bandensporen lopen keurig recht en vertonen geen spoor van slippen, en TS rijdt gewoon met aangepaste snelheid redelijk vlot door, maar gaat niet stapvoets met 15 km/uur de rest van het verkeer in gevaar brengen door irritaties op te roepen. En voor zover je het niet in de gaten hebt, maar dat is regelrecht te wijten aan het feit dat je hier in feite slechts komt om mensen af te zeiken, en het voor jou blijkbaar helemaal niet interessant is wat iemand vertelt, je vooroordelen heb je immers al klaar bij het lezen van de topictitel, ik heb het nergens over onverantwoord scheuren gehad, ik heb juist wel aangegeven dat aangepaste snelheid erg nuttig is, maar ik heb inderdaad wel aangegeven dat sukkelen zwaar overdreven is. Leer lezen!!!!!!!!! Leer normaal reageren!!!!!!!!!!!!
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25379524
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 02:40 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

TS = Ongelofelijke sukkel.
Likewise, donder maar in je graf.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25379564
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:44 schreef Duna het volgende:

[..]

Hee dan ga jij toch lekker lopen racen ik lach je in je bek uit als je slipt
Je reactie is even dom als kort. En lezen kun je niet.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25379647
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

Laat me raden...
Je bent een jaar of 21, rijdt in een rode auto met spoilers, en je hebt (nog) de behoefte jezelf te bewijzen.
Gaat (hopelijk) met de jaren vanzelf over hoor knul.
Laat me raden......
Je bent een jaar of 18, hebt helemaal geen auto en zeker geen rijbewijs, je eet bij voorkeur vegetarisch, maar je hebt wel aan de lopende band een grote bek over anderen. Leuk hè, om dat over jezelf te lezen. Lees het hele topic maar door, dan snap je direct hoe dom je zit te brallen. En nee, ik heb een zwarte auto, rood is voor sjonnies, en nee, de verkeersrisicoleeftijd van 21 ben ik al lang en breed gepasseerd. En ik heb ook totaal niet meer de behoefte om mijzelf te bewijzen, maar met deze reactie begin ik van jou het één en ander te vermoeden.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25383801
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:39 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

TS is iemand met blijkbaar heel wat meer rijervaring dan een groot aantal brallende sukkeltjes als jijzelf, zijn bandensporen lopen keurig recht en vertonen geen spoor van slippen, en TS rijdt gewoon met aangepaste snelheid redelijk vlot door, maar gaat niet stapvoets met 15 km/uur de rest van het verkeer in gevaar brengen door irritaties op te roepen. En voor zover je het niet in de gaten hebt, maar dat is regelrecht te wijten aan het feit dat je hier in feite slechts komt om mensen af te zeiken, en het voor jou blijkbaar helemaal niet interessant is wat iemand vertelt, je vooroordelen heb je immers al klaar bij het lezen van de topictitel, ik heb het nergens over onverantwoord scheuren gehad, ik heb juist wel aangegeven dat aangepaste snelheid erg nuttig is, maar ik heb inderdaad wel aangegeven dat sukkelen zwaar overdreven is. Leer lezen!!!!!!!!! Leer normaal reageren!!!!!!!!!!!!
Je icon en je voorkeur voor wapens alsmede je schrijfstijl zegt me genoeg. Je hebt het VMBO net afgerond en hebt een diploma automonteur weten te behalen. Hierdoor denk je dat je meteen de koning op de weg bent, nogmaals, je hebt je auto kennelijk nog niet voelen glijden dus je hebt hooguit een grote bek
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:06:41 #115
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25384201
Ik ben afgelopen nacht midden in een klein sneeuwbuitje vanuit België naar huis gereden, en ik denk dat ik op plaatsen waar dat prima ging ( dwz géén bochten, geen stoplichten op rood en weinig verkeer ) tegen de 40 heb gereden. Op de snelweg durfde ik niet harder dan 90 want ik rijd toch al niet zo graag in het donker En als ik het niet verantwoord vond reed ik uiteraard veel minder hard. Niet te veel remmen maar gewoon gas loslaten als een stoplicht op rood gaat, dan sta al bijna stil voor je de rem nodig hebt .
In woonwijken rijd ik overgens niet zo hard als het sneeuwt dat vind ik dan onverantwoord je weet nooit wanneer er plotseling iemand de weg op loopt enzo.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:03:58 #116
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_25385144
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:43 schreef Youssef het volgende:

[..]

Je icon en je voorkeur voor wapens alsmede je schrijfstijl zegt me genoeg. Je hebt het VMBO net afgerond en hebt een diploma automonteur weten te behalen. Hierdoor denk je dat je meteen de koning op de weg bent, nogmaals, je hebt je auto kennelijk nog niet voelen glijden dus je hebt hooguit een grote bek
Waar slaat dat nou weer op
pi_25385308
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:43 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je bent gewoon een bevooroordeelde hersenloze hufter, die niet eens snapt waar het over gaat, en voorbarig conclusies trekt die niet te trekken zijn, is dat een islamitische eigenschap? Het feit dat je het VMBO erbij haalt zegt mij genoeg, waarschijnlijk heb je zelf met zeer veel moeite die opleiding op het laagste van het laagste niveau doorlopen, en ben je daardoor behoorlijk gefrustreerd. En als jij hersenloze varkensdrol het topic had gelezen, dan had je kunnen tegenkomen dat ik 20 jaar rijervaring heb, met een veelheid aan soorten voertuigen, daarmee iets van een half miljoen kilometers heb gereden onder de meest uiteenlopende omstandigheden variërend van spekglad tot perfect droog, en nog nooit één schade heb gereden. Verder had je dan met je varkensoogjes ook kunnen waarnemen dat ik een HBO-opleiding heb en een eigen bedrijf. Maar je moet vooral afgaan op een avatar, een nickname en eventueel een onderschrift. Je bent een hersenloos varken, discussie met jou is bij voorbaat al overbodig, want je hebt je oordelen al klaar. Dat noemen we in het nederlands een bunker voor de harses hebben, waarschijnlijk ook een islamitische eigenschap. Die grote bek heb je overigens aan de lopende band zelf, alleen komt er eeuwig en altijd stront uit, vermoedelijk heb je daar vroeger geregeld van gegeten.
Ik stem Wilders. U ook?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:39:11 #118
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25385724
tsk tsk varkens zijn anders intelligentie dieren hoor.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_25387391
die mogen naar auschwitz!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:35:33 #120
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_25387686
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:39 schreef speedfreak1 het volgende:
Leer normaal reageren!!!!!!!!!!!!
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:41 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Likewise, donder maar in je graf.
Ergens ga je toch in de fout.....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 maart 2005 @ 23:53:21 #121
862 Arcee
Look closer
pi_25389049
speedfreak1 vs. Youssef-topic.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:53:44 #122
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25389053
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:21 schreef Ubeydullah het volgende:
die mogen naar auschwitz!
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: