Wil je soms zeggen dat jij WEL nog eens in andere topics in VBL posts?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
Bloesiepoesie,Hools is voor mij VBL niet![]()
i know maar maw,hoolsieboelsie interesseerd me nicht so ganz vielquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doetsjiegoenie, ik heb het toch ook niet over voetjebal
mwah,zo af en toequote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat jij WEL nog eens in andere topics in VBL posts?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
Ik zie opeens weer een leuk topic terug, blijft echt 1 van de meest leuke topics:
Kijkje achter de schermen
Jammer dat de helft van die foto's nu niet meer werken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:je gebruikt een knipoog smilie in een onzin topic, was je bang dat ze daar één post serieus nemen?
Ghe, ghe.... ikke ben weer losgeloaten en verwagt die golfert binnekort in mun kelder voor verdere behantelilink.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:42 schreef pascalheister het volgende:
wie pakt de ducktape dan sluiten we golfer in de kelder op
Je mag ook wel met ons praten hoor !!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Een bijzonder goede morgen allemaal... zo lekker rustig hier op mijn werk... iedereen is thuis aan het werkendus kan ik de hele dag tegen mezelf gaan praten...
thnxquote:
Grmbl, hier een heel klein laagje sneeuw, stukje naar het noorden ligt er al 10 cm!quote:
Maar ik ben ook extreem aardig, de rest niet hoor maar ik wel !!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |