Dit moet zeker gevierd worden met..... appelsientje?quote:Op maandag 28 februari 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
Zo tvp
O (waarschijnlijk dat niemand het interessant vindt) maar ik heb alles gehaald voor mijn HBOnu alleen nog mijn afstudeer halen en dan ben ik klaar
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dit moet zeker gevierd worden met..... appelsientje?
Kan je vanuit Hardinxveld vertellen dat het hier al sinds 8 uur vanmorgen non stop sneeuwt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben benieuwd hoe het bij MM in de buurt is, Zwijndrecht...
Ons eerste moet daar naar toe, en wij gaan met een bus mee... Is al een keer afgelast, zou zonde zijn als het weer zo zou zijn...
Niet als je alles opsnuift nee, junkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen Schnee hier...
skies onderbinden, dan moet t vanzelf gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan je vanuit Hardinxveld vertellen dat het hier al sinds 8 uur vanmorgen non stop sneeuwt.
M'n vrouw moet vanmiddag met Glenn naar het consultatiebureau glibberenn
Vandaag nog geen last van gehad, maar dat overkomt mij ook wel eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:33 schreef Suijk het volgende:
Overigens krijg ik iedere keer als ik een post plaats, een foutmelding. Maar dan staat de post er uiteindelijk wel, jullie ook?
Gefeliciteerd Nocaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:37 schreef Noca het volgende:
Wooohoooo!! Mn allerlaatste tentamen binnen en net gehaald met een 5.6!!
GEEN TENTAMENS MEER!!![]()
![]()
![]()
*zichzelf schouderklopje geeft![]()
Rondje voor de hele zaak!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Noca
Daar moet op gedronken worden
Mee doetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:37 schreef Noca het volgende:
Wooohoooo!! Mn allerlaatste tentamen binnen en net gehaald met een 5.6!!
GEEN TENTAMENS MEER!!![]()
![]()
![]()
*zichzelf schouderklopje geeft![]()
Jij ook feliquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mee doet![]()
Ik weet precies hoe jij je voelt
Ik zou bijna die posts van je gaan opzoekenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Had ik gisteren eens wat gepost op de FP, omdat het hier stillag - krijg ik zonet een melding dat ik enkele notes heb op de FP en dat ik geband wordt bij herhaling![]()
Boefje dat je daar bent....nooit meer doen he !!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Had ik gisteren eens wat gepost op de FP, omdat het hier stillag - krijg ik zonet een melding dat ik enkele notes heb op de FP en dat ik geband wordt bij herhaling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |