You see the Dick, almost every day ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:05 schreef SCH het volgende:
Nijntje
Ik zie baasje Bruna bijna dagelijks voorbij fietsen hier.
Zeker goed ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kanonnen zeg ... vanmiddag de nieuwe cd van Greenday - American Idiot gekocht, wat een topplaat, alle 13 nummers
Agh ik heb het zelf niet zo op Bush, maar het klinkt wel erg door in de nummers jaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:10 schreef pfaf het volgende:
Alleen beetje jammer dat het een politieke anti-Bush plaat is.
Wat is daar nou erg aan?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:10 schreef pfaf het volgende:
Alleen beetje jammer dat het een politieke anti-Bush plaat is.
Wat zou dat betekenen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:08 schreef Bjoro het volgende:
ps Ik zie je nog niet op het meet-lijstje SCHtaan
Bush kan mij ook gestolen worden, maar om nu een jaar lang tientallen anti-bush platen aan te horen wordt wel erg vervelend.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh ik heb het zelf niet zo op Bush, maar het klinkt wel erg door in de nummers ja.
aaaa hier begint echt een pak sneeuw te komenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:21 schreef Suijk het volgende:
Nou, hier ligt helemaal niks. Er valt helemaal niks. En er gebeurt ook helemaal niks.
30km onder Zwijndrecht eo heeft het hard gesneeuwdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben benieuwd hoe het bij MM in de buurt is, Zwijndrecht...
Ons eerste moet daar naar toe, en wij gaan met een bus mee... Is al een keer afgelast, zou zonde zijn als het weer zo zou zijn...
Als het hier in Rotterdam goed wit is, dan zal Zwijndrecht ook wel witter zijn dan normaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben benieuwd hoe het bij MM in de buurt is, Zwijndrecht...
Ons eerste moet daar naar toe, en wij gaan met een bus mee... Is al een keer afgelast, zou zonde zijn als het weer zo zou zijn...
*ontwijkt sneeuwbalquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaaa hier begint echt een pak sneeuw te komen![]()
*gooit een sneeuwbal richting Suijk*
was zaterdag nog bij jou in de buurt.....Hellevoet tochquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
30km onder Zwijndrecht eo heeft het hard gesneeuwd.
Het stoepje hiero is nog schoon..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:13 schreef SCH het volgende:
Wie veegt het stoepje even?
Yup, kwam je doenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was zaterdag nog bij jou in de buurt.....Hellevoet toch
Vlaardingenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:59 schreef just me het volgende:
Moest net met de auto van Delft naar Vlaardingen en ik vond het maar niks![]()
in Vlaardingen van mijn belastingconsulent wel goed nieuw gekregen![]()
moest bij Olaertduyn zijn ergens tussen Rockanje en Oostvoornequote:
Belangrijke meeting gehad?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moest bij Olaertduyn zijn ergens tussen Rockanje en Oostvoorne
Major League Baseballquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:Helemaal vergeten dat de MLB springtraining vandaag begint.
nee was aanwezig bij de finale van de Kia Drivingexperience als begeleiding.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:28 schreef VoreG het volgende:
Belangrijke meeting gehad?
Correct. Wielrennen en baseball zijn weer begonnen, dat vervloekte schaatsen zo goed als afgelopen. De lente is officieel begonnen.quote:
haha dat wilde ik ook niet postenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, ik wil graag iedereen complimenteren met zijn of haar instelling en goed gedrag en nog meer goede dingen enzo.
Want het is tenslotte Nationale Complimentendag
Goed dat je het dan ook niet gedaan hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha dat wilde ik ook niet posten
oeps ik bedoelde dus netquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Goed dat je het dan ook niet gedaan hebt.
Het brabantse land lijkt ontstoken te blijven van enige sneeuwval.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen Schnee hier...
Hier in Geldrop heeft het wel gesneeuwd en af en toe zie ik een vlokje vallen. Dus het sneeuwt wel in het Brabantse land.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het brabantse land lijkt ontstoken te blijven van enige sneeuwval.
het noordenv an je provincie heeft wel degelijk sneeuwquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het brabantse land lijkt ontstoken te blijven van enige sneeuwval.
Nog wat bets geplaatst DD?
het telt alleen als je het aan een ander geeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |