Mensen in de bijstand of WAO kunnen niet werkeloos worden, dus het percentage is nog veel hogerquote:Belachelijk hoog werkloosheid percentage trouwens. Bijna een kwart van de Marokkanen is dus werkloos
Ja, leuk geprobeert, maar Turken doen alles behalve streng geloven, als ik even mag generaliseren. Dus die vlieger gaat ook voor jou dit keer niet opquote:Op maandag 28 februari 2005 13:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Allemaal heel vervelend voor die Marokkanen natuurlijk, maar dat laatste zinnetje intrigeert me dan weer. De werkloosheid onder Turken is gedaald en Turken zijn overwegend Moslim. Komt het bij die 'belangenorganisaties' die zo hard 'Moslimdiscriminatie' schreeuwen, nou nooit eens in hun botte hersens op dat het misschien niet aan de Islam ligt maar aan de sprankelende persoonlijkheid van de Marokkanen?
Dat weet een werkgever toch niet! Turken en marokkanen zijn in hun ogen beide moslims. In welke mate ze geloven doet er voor hem niet toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, leuk geprobeert, maar Turken doen alles behalve streng geloven, als ik even mag generaliseren. Dus die vlieger gaat ook voor jou dit keer niet op![]()
Nee hoor, het verschil is duidelijk te zien, vooral bij vrouwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat weet een werkgever toch niet! Turken en marokkanen zijn in hun ogen beide moslims. In welke mate ze geloven doet er voor hem niet toe.
Over wie heb je hetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:33 schreef lionsguy18 het volgende:
Je zit de hele dag op FOK hoe kan je daarnaast nog werken?
Je bent het bewijs van een mislukte integratie.
Geef maar toe dat je gewoon een uitkering hebt.
Je hebt het toch niet over mij ? Ik werk bij een grote ICT dienstverlener in Noord-Brabantquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:33 schreef lionsguy18 het volgende:
Je zit de hele dag op FOK hoe kan je daarnaast nog werken?
Je bent het bewijs van een mislukte integratie.
Geef maar toe dat je gewoon een uitkering hebt.
Ik denk dat het toverwoord hier jaloezie is broeder bansheeboy. Maargoed, je zult waarschijnlijk ook direct kunnen zien dat lionsguy een kampbewoner is, en dus geen permanente inwoner van Nederland. Immers kan ie zo zijn wagen achter het paard spannen en richting Duitsland vertrekken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij ? Ik werk bij een grote ICT dienstverlener in Noord-BrabantEen bekende Fok!ker, Drugshond genaamd, is een collega van me. Alhoewel ik hem lang niet heb gezien
En dat ik de hele dag kan Fok!ken wijl ik werk is juist een teken dat ik het goed voor elkaar heb
Als ik de berichten vanuit je bedrijf moet horen, ik ken er een aantal mensen, zit je niet echt stevig in het zadel. Ach, binnenkort kan je de hele dag bidden, moet je maar denken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij ? Ik werk bij een grote ICT dienstverlener in Noord-BrabantEen bekende Fok!ker, Drugshond genaamd, is een collega van me. Alhoewel ik hem lang niet heb gezien
En dat ik de hele dag kan Fok!ken wijl ik werk is juist een teken dat ik het goed voor elkaar heb
MAUAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Als ik de berichten vanuit je bedrijf moet horen, ik ken er een aantal mensen, zit je niet echt stevig in het zadel. Ach, binnenkort kan je de hele dag bidden, moet je maar denken.
Stelen als ze je geen baan geven, schijnt geaccepteerd te zijn in die cultuurquote:Op maandag 28 februari 2005 14:16 schreef Meki het volgende:
zeg
hoe moeten nu de mensen nu aan geld komen
ze willen werken maar niemand neemt hun aan
quote:DEN HAAG, dinsdag
Het is veel beter werklozen en arbeidsongeschikten met sancties en strenge verplichtingen achter de broek te zitten om ze weer aan de slag te krijgen.
Cursussen, sollicitatietrainingen en werkervaringsplaatsen zorgen er veel minder goed voor dat mensen weer op zoek gaan naar een baan. Als uitkeringen te hoog zijn en te lang doorlopen, zijn mensen bovendien minder geneigd weer werk te zoeken.
Dat stelt het Centraal Planbureau (CPB)
Je hebt mazzel dat je niet bij mij werkt, ik had je al lang de zak gegeven wegens onproductiviteit, als je de hele dag Fokt op kosten van je baas is het simpel gezegd "diefstal".quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dus dat je of werkloos bent of zelf in de tijd van de baas aan het internetten/fok!ken bent of zelf rijdt in een Bentley en de baas uithangt die zijn personeel keihard laat zweten/bunkeren/werken en zelf geen pepernoot uitvoertquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat je niet bij mij werkt, ik had je al lang de zak gegeven wegens onproductiviteit, als je de hele dag Fokt op kosten van je baas is het simpel gezegd "diefstal".
Luie zwijnen als jij kunnen we zonder....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dus dat je of werkloos bent of zelf in de tijd van de baas aan het internetten/fok!ken bent of zelf rijdt in een Bentley en de baas uithangt die zijn personeel keihard laat zweten/bunkeren/werken en zelf geen pepernoot uitvoert
In al deze gevallen verdien je de titel "hypocriet"
Ja, ik ben in de "baas" zijn tijd aan het Fokken, niets mis mee denk ik aangezien ik mijn eigen "baas" ben. En nee, ik hoef niet te werken, daar heb ik mijn goedbetaalde personeel voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dus dat je of werkloos bent of zelf in de tijd van de baas aan het internetten/fok!ken bent of zelf rijdt in een Bentley en de baas uithangt die zijn personeel keihard laat zweten/bunkeren/werken en zelf geen pepernoot uitvoert
In al deze gevallen verdien je de titel "hypocriet"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |