abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25306872
quote:
Belachelijk hoog werkloosheid percentage trouwens. Bijna een kwart van de Marokkanen is dus werkloos
Mensen in de bijstand of WAO kunnen niet werkeloos worden, dus het percentage is nog veel hoger
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25307373
ik zou ook niet graag mensen aannemen die bekend staan om hun bedrijfsdiefstal,berovingen, luiheid en gezeik.

moeten de marokkanen maar niet zovaak op "opsporing verzocht" komen misschien dan hebben ze grotere kans om een baan te vinden.
-
pi_25307750
quote:
Op maandag 28 februari 2005 13:57 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Allemaal heel vervelend voor die Marokkanen natuurlijk, maar dat laatste zinnetje intrigeert me dan weer. De werkloosheid onder Turken is gedaald en Turken zijn overwegend Moslim. Komt het bij die 'belangenorganisaties' die zo hard 'Moslimdiscriminatie' schreeuwen, nou nooit eens in hun botte hersens op dat het misschien niet aan de Islam ligt maar aan de sprankelende persoonlijkheid van de Marokkanen?
Ja, leuk geprobeert, maar Turken doen alles behalve streng geloven, als ik even mag generaliseren. Dus die vlieger gaat ook voor jou dit keer niet op
  dinsdag 1 maart 2005 @ 08:20:28 #44
3542 Gia
User under construction
pi_25307945
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 07:09 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja, leuk geprobeert, maar Turken doen alles behalve streng geloven, als ik even mag generaliseren. Dus die vlieger gaat ook voor jou dit keer niet op
Dat weet een werkgever toch niet! Turken en marokkanen zijn in hun ogen beide moslims. In welke mate ze geloven doet er voor hem niet toe.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 08:20:44 #45
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25307947
Nou, ik heb nog steeds een lekkere baan met een heerlijke auto van de zaak dan wel tankpas zo ook een goed salaris

En ik ben Marokkaner dan de gemiddelde Marokkaan

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_25307958
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat weet een werkgever toch niet! Turken en marokkanen zijn in hun ogen beide moslims. In welke mate ze geloven doet er voor hem niet toe.
Nee hoor, het verschil is duidelijk te zien, vooral bij vrouwen.

Magoed, verder zie ik in mijn omgeving ook meerdere Bansheeboys. Auto van de zaak
pi_25308013
Je zit de hele dag op FOK hoe kan je daarnaast nog werken?
Je bent het bewijs van een mislukte integratie.
Geef maar toe dat je gewoon een uitkering hebt.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_25308033
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:33 schreef lionsguy18 het volgende:
Over wie heb je het
  dinsdag 1 maart 2005 @ 08:38:12 #49
13462 BansheeBoy
pi_25308049
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:33 schreef lionsguy18 het volgende:
Je hebt het toch niet over mij ? Ik werk bij een grote ICT dienstverlener in Noord-Brabant Een bekende Fok!ker, Drugshond genaamd, is een collega van me. Alhoewel ik hem lang niet heb gezien

En dat ik de hele dag kan Fok!ken wijl ik werk is juist een teken dat ik het goed voor elkaar heb
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_25308090
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hebt het toch niet over mij ? Ik werk bij een grote ICT dienstverlener in Noord-Brabant Een bekende Fok!ker, Drugshond genaamd, is een collega van me. Alhoewel ik hem lang niet heb gezien

En dat ik de hele dag kan Fok!ken wijl ik werk is juist een teken dat ik het goed voor elkaar heb
Ik denk dat het toverwoord hier jaloezie is broeder bansheeboy. Maargoed, je zult waarschijnlijk ook direct kunnen zien dat lionsguy een kampbewoner is, en dus geen permanente inwoner van Nederland. Immers kan ie zo zijn wagen achter het paard spannen en richting Duitsland vertrekken.

Dit soort zijn de mensen die alleen profiteren van economische welvaart, terwijl wij het soort mensen zijn die in voor en tegenspoed gewoon financieel gewin hier weten te halen

dinsdag 1 maart 2005 @ 08:47:58 #51
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25308115
quote:

[..]

Als ik de berichten vanuit je bedrijf moet horen, ik ken er een aantal mensen, zit je niet echt stevig in het zadel. Ach, binnenkort kan je de hele dag bidden, moet je maar denken.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 1 maart 2005 @ 08:52:16 #52
13462 BansheeBoy
pi_25308160
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:47 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als ik de berichten vanuit je bedrijf moet horen, ik ken er een aantal mensen, zit je niet echt stevig in het zadel. Ach, binnenkort kan je de hele dag bidden, moet je maar denken.
MAUAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHA

pi_25308691
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:16 schreef Meki het volgende:
zeg

hoe moeten nu de mensen nu aan geld komen

ze willen werken maar niemand neemt hun aan
Stelen als ze je geen baan geven, schijnt geaccepteerd te zijn in die cultuur
Of leven op andermans belastingcenten.....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25308703
Zou men wakker worden:
quote:
DEN HAAG, dinsdag
Het is veel beter werklozen en arbeidsongeschikten met sancties en strenge verplichtingen achter de broek te zitten om ze weer aan de slag te krijgen.
Cursussen, sollicitatietrainingen en werkervaringsplaatsen zorgen er veel minder goed voor dat mensen weer op zoek gaan naar een baan. Als uitkeringen te hoog zijn en te lang doorlopen, zijn mensen bovendien minder geneigd weer werk te zoeken.
Dat stelt het Centraal Planbureau (CPB)
pi_25309208
quote:

[..]

Je hebt mazzel dat je niet bij mij werkt, ik had je al lang de zak gegeven wegens onproductiviteit, als je de hele dag Fokt op kosten van je baas is het simpel gezegd "diefstal".
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:31:29 #56
13462 BansheeBoy
pi_25309305
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je hebt mazzel dat je niet bij mij werkt, ik had je al lang de zak gegeven wegens onproductiviteit, als je de hele dag Fokt op kosten van je baas is het simpel gezegd "diefstal".
Daarmee suggereer je dus dat je of werkloos bent of zelf in de tijd van de baas aan het internetten/fok!ken bent of zelf rijdt in een Bentley en de baas uithangt die zijn personeel keihard laat zweten/bunkeren/werken en zelf geen pepernoot uitvoert

In al deze gevallen verdien je de titel "hypocriet"

pi_25309397
Je hebt Drugshond een tijd niet gezien?
Misschien is hij aan het WERK!!!
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_25309473
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daarmee suggereer je dus dat je of werkloos bent of zelf in de tijd van de baas aan het internetten/fok!ken bent of zelf rijdt in een Bentley en de baas uithangt die zijn personeel keihard laat zweten/bunkeren/werken en zelf geen pepernoot uitvoert

Luie zwijnen als jij kunnen we zonder....
Luie huilie zwijnen al helemaal.......

Mocht hij de baas zijn, en een bentley rijden, dan mag hij wel oppassen voor jalourse kutmarokanen die niet genoeg rezpekt hebben (om het werk te doen waar die baas hen voor betaald) die zijn portefeuille niet van de passagiersstoel jatten.

Ik heb hier een eigen bedrijf en je zou er bij mij niet inkomen...
ik verdom het een marokkaan aan te nemen....
lui volk met een te grote bek....

Er zijn genoeg andere mensen van andere nationaliteiten die wel afleveren waarvoor je ze betaald
pi_25309552
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik ben in de "baas" zijn tijd aan het Fokken, niets mis mee denk ik aangezien ik mijn eigen "baas" ben. En nee, ik hoef niet te werken, daar heb ik mijn goedbetaalde personeel voor.
pi_25309674
Zo mag ik het horen
Zolang productiviteit niet onder het fok!en leid,wordt alles toegestaan

Als ik Bansheeboys baas was zou ik hem er echt uittrappen of beter......
....... verbieden in mijn tijd te Fok!en
.....Komt de productieviteit en de vermindering van huilies op fok ten goede
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')