Als ik de berichten vanuit je bedrijf moet horen, ik ken er een aantal mensen, zit je niet echt stevig in het zadel. Ach, binnenkort kan je de hele dag bidden, moet je maar denken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij ? Ik werk bij een grote ICT dienstverlener in Noord-BrabantEen bekende Fok!ker, Drugshond genaamd, is een collega van me. Alhoewel ik hem lang niet heb gezien
En dat ik de hele dag kan Fok!ken wijl ik werk is juist een teken dat ik het goed voor elkaar heb
MAUAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Als ik de berichten vanuit je bedrijf moet horen, ik ken er een aantal mensen, zit je niet echt stevig in het zadel. Ach, binnenkort kan je de hele dag bidden, moet je maar denken.
Stelen als ze je geen baan geven, schijnt geaccepteerd te zijn in die cultuurquote:Op maandag 28 februari 2005 14:16 schreef Meki het volgende:
zeg
hoe moeten nu de mensen nu aan geld komen
ze willen werken maar niemand neemt hun aan
quote:DEN HAAG, dinsdag
Het is veel beter werklozen en arbeidsongeschikten met sancties en strenge verplichtingen achter de broek te zitten om ze weer aan de slag te krijgen.
Cursussen, sollicitatietrainingen en werkervaringsplaatsen zorgen er veel minder goed voor dat mensen weer op zoek gaan naar een baan. Als uitkeringen te hoog zijn en te lang doorlopen, zijn mensen bovendien minder geneigd weer werk te zoeken.
Dat stelt het Centraal Planbureau (CPB)
Je hebt mazzel dat je niet bij mij werkt, ik had je al lang de zak gegeven wegens onproductiviteit, als je de hele dag Fokt op kosten van je baas is het simpel gezegd "diefstal".quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij ? Ik werk bij een grote ICT dienstverlener in Noord-BrabantEen bekende Fok!ker, Drugshond genaamd, is een collega van me. Alhoewel ik hem lang niet heb gezien
En dat ik de hele dag kan Fok!ken wijl ik werk is juist een teken dat ik het goed voor elkaar heb
Daarmee suggereer je dus dat je of werkloos bent of zelf in de tijd van de baas aan het internetten/fok!ken bent of zelf rijdt in een Bentley en de baas uithangt die zijn personeel keihard laat zweten/bunkeren/werken en zelf geen pepernoot uitvoertquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat je niet bij mij werkt, ik had je al lang de zak gegeven wegens onproductiviteit, als je de hele dag Fokt op kosten van je baas is het simpel gezegd "diefstal".
Luie zwijnen als jij kunnen we zonder....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dus dat je of werkloos bent of zelf in de tijd van de baas aan het internetten/fok!ken bent of zelf rijdt in een Bentley en de baas uithangt die zijn personeel keihard laat zweten/bunkeren/werken en zelf geen pepernoot uitvoert
In al deze gevallen verdien je de titel "hypocriet"
Ja, ik ben in de "baas" zijn tijd aan het Fokken, niets mis mee denk ik aangezien ik mijn eigen "baas" ben. En nee, ik hoef niet te werken, daar heb ik mijn goedbetaalde personeel voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dus dat je of werkloos bent of zelf in de tijd van de baas aan het internetten/fok!ken bent of zelf rijdt in een Bentley en de baas uithangt die zijn personeel keihard laat zweten/bunkeren/werken en zelf geen pepernoot uitvoert
In al deze gevallen verdien je de titel "hypocriet"
Wat ik al dacht dusquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, ik ben in de "baas" zijn tijd aan het Fokken, niets mis mee denk ik aangezien ik mijn eigen "baas" ben. En nee, ik hoef niet te werken, daar heb ik mijn goedbetaalde personeel voor.
Zoals in mijn gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:57 schreef desiredbard het volgende:
Zo mag ik het horen
Zolang productiviteit niet onder het fok!en leid,wordt alles toegestaan
"Als"quote:Als ik Bansheeboys baas was zou ik hem er echt uittrappen of beter......
Niet overdrijvenquote:....... verbieden in mijn tijd te Fok!en
Schaar jij mij in de categorie huilie ?quote:.....Komt de productieviteit en de vermindering van huilies op fok ten goede
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Luie zwijnen als jij kunnen we zonder....
Luie huilie zwijnen al helemaal.......
Mocht hij de baas zijn, en een bentley rijden, dan mag hij wel oppassen voor jalourse kutmarokanen die niet genoeg rezpekt hebben (om het werk te doen waar die baas hen voor betaald) die zijn portefeuille niet van de passagiersstoel jatten.
Ik heb hier een eigen bedrijf en je zou er bij mij niet inkomen...
ik verdom het een marokkaan aan te nemen....
lui volk met een te grote bek....
Er zijn genoeg andere mensen van andere nationaliteiten die wel afleveren waarvoor je ze betaald
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Luie zwijnen als jij kunnen we zonder....[q/]![]()
![]()
[q]Luie huilie zwijnen al helemaal.......
Ik heb zo'n gevoel dat je het niet zo kunt vinden met Marokkanen. maar ik moet zeggen dat je goed kunt relativeren. De genuanceerdheid straalt er overigens ook vanafquote:Mocht hij de baas zijn, en een bentley rijden, dan mag hij wel opassen voor jalourse kutmarokanen die niet genoeg rezpekt hebben (om het werk te doen waar die baas hen voor betaald) die zijn portefeuille niet van de passagiersstoel jatten.
Je komt op me over als een jongen van 15. Wat voor eigen bedrijf heb je dan ? Verkoop je gekopieerde X-BOx spellen ofzoquote:Ik heb hier een eigen bedrijf en je zou er bij mij niet inkomen...
ik verdom het een marokkaan aan te nemen....
lui volk met een te grote bek....
Maar heb je het naar je zin bij Stormfront?quote:Er zijn genoeg andere mensen van andere nationaliteiten die wel afleveren waarvoor je ze betaald
En, jaloers nu? Had je ook een vak moeten leren, beter je best moeten doen, risico's moeten nemen. Nu zal je altijd niks meer als een verkapte slaaf zijn die aan de goodwil is overgeleverd van je baas. En ohja, mijn limo rijdt geweldig lekker als ik naar de tennisbaan ga met in gedachten dat er een stelletje klootviolen geld voor mij genereren om mijn luxe leven te betalen.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:10 schreef Prego het volgende:
[..]
nog nooit iets van gemerkt met me 2m03 ...
misschien erg offtopic maar kun je daar iets meer over vertellen?
http://www.kuleuven.ac.be/persoverzicht/2005/po01_02_2005.htmquote:Hoe langer hoe meer loon
01-02-2005
Grote mensen verdienen pak meer dan kleine collega's
Bent u groter dan gemiddeld? Dan verdient u jaarlijks 238 euro per centimeter méér dan uw kleine collega's. Grote mensen komen dominanter over zodat ze sneller carrière maken en dus ook een hoger salaris opstrijken, zegt een grootscheeps Amerikaans onderzoek. Tip voor de ,,kleintjes'': investeer in schoenen met hoge zolen.
[...]
nu doe je alsof dat voor elk lang iemand geldt, dat is dus niet zo, ik heb er (helaasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
[..]
http://www.kuleuven.ac.be/persoverzicht/2005/po01_02_2005.htm
Daar hoor je niemand over.
Het was een grootschalig amerikaans onderzoek waar naar verwezen is. Ik heb het wel vaker gelezen, ook in Nederlandse media maar dit is wat ik zo snel kon vinden. Waar het om gaat is dat er nu eenmaal voorkeuren zijn voor een bepaald soort mensen dat je als collega wilt die misschien niets met je capaciteit te maken hebben. Ouderen komen ook minder snel aan de bak. Of gehandicapten, of mensen die een strafblad hebben etc. Als je denkt dat je een natuurlijk nadeel hebt ten opzichte van andere sollicitanten dan doe je maar meer je best. Neem bijbaantjes ipv op straat te zwerven, doe vrijwilligerswerk, ga bij een (studenten)vereniging. Whatever.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:43 schreef Prego het volgende:
[..]
nu doe je alsof dat voor elk lang iemand geldt, dat is dus niet zo, ik heb er (helaas) nooit iets van gemerkt..
bovendien is dat ene belgisch bericht en misschien niet een relevant in nederland..
'Werkloosheid allochtonen juist dalende'quote:Werkloosheid allochtonen juist dalende'
Volgens het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) is de werkloosheid onder allochtonen helemaal niet gestegen. Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) meldde gisteren dat de werkloosheid onder allochtonen in 2004 met 2% was gestegen tot 16%. Dit kwam vooral door de grote stijging van de werkloosheid onder Marokkanen, die opliep van 17 naar 22%.
Het CWI, dat een hele andere rekenmethode hanteert, komt wat betreft de werkloosheid onder niet-westerse allochtonen (Turken, Marokkanen, Surinamers en Antillianen) in 2004 uit op 28,4%. In 2003 was dat nog 30%. Volgens het CWI zette deze daling zich in de eerste maand van dit jaar voort. De dalende percentages van het CWI liggen wel veel hoger dan die van het CBS, maar dat komt omdat het CWI ook langdurig werklozen meetelt, en het CBS enkel actief werkzoekenden telt.
Zowel CWI en CBS constateren dat Marokkanen het slechtst presteren op de arbeidsmarkt. In tegenstelling tot belangengroeperingen van allochtonen, die dat toedichten aan toenemende discriminatie van moslims, menen CBS en CWI dat de Marokkanen slecht presteren door de grote taalachterstand in deze bevolkingsgroep.
De werkloosheid onder autochtonen liep volgens het CWI wel op, maar dat komt omdat er vooral veel banen voor hoogopgeleiden sneuvelden, en daar werken relatief gezien weinig allochtonen.
Mogen we nu concluderen dat er sprake is van een sterke correlatie tussen streng gelovig zijn (wat bij veel moslims het geval is) en minder grote kans op werk waardoor ze uitendelijk de maatschappij alleen maar tot last zijn doormiddel van uitkering trekken danwel crimineel gedrag?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:09 schreef Youssef het volgende:
[..]Allemaal heel vervelend voor die Marokkanen natuurlijk, maar dat laatste zinnetje intrigeert me dan weer. De werkloosheid onder Turken is gedaald en Turken zijn overwegend Moslim. Komt het bij die 'belangenorganisaties' die zo hard 'Moslimdiscriminatie' schreeuwen, nou nooit eens in hun botte hersens op dat het misschien niet aan de Islam ligt maar aan de sprankelende persoonlijkheid van de Marokkanen?
Ja, leuk geprobeert, maar Turken doen alles behalve streng geloven, als ik even mag generaliseren. Dus die vlieger gaat ook voor jou dit keer niet op![]()
Nee, ik denk dat je hieruit kunt concluderen dat er nog steeds debielen zijn die hun sollicitanten niet beoordelen op de capaciteiten die ze hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:36 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Mogen we nu concluderen dat er sprake is van een sterke correlatie tussen streng gelovig zijn (wat bij veel moslims het geval is) en minder grote kans op werk waardoor ze uitendelijk de maatschappij alleen maar tot last zijn doormiddel van uitkering trekken danwel crimineel gedrag?![]()
Die 'debielen' kunnen de taalvaardigheid van mensen kennelijk heel goed beoordelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je hieruit kunt concluderen dat er nog steeds debielen zijn die hun sollicitanten niet beoordelen op de capaciteiten die ze hebben
Wat is het meest realistische cijfer nu?quote:Het CWI, dat een hele andere rekenmethode hanteert, komt wat betreft de werkloosheid onder niet-westerse allochtonen (Turken, Marokkanen, Surinamers en Antillianen) in 2004 uit op 28,4%.
Overdrijven is ook een vak hequote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En, jaloers nu? Had je ook een vak moeten leren, beter je best moeten doen, risico's moeten nemen. Nu zal je altijd niks meer als een verkapte slaaf zijn die aan de goodwil is overgeleverd van je baas. En ohja, mijn limo rijdt geweldig lekker als ik naar de tennisbaan ga met in gedachten dat er een stelletje klootviolen geld voor mij genereren om mijn luxe leven te betalen.
Je bedoelt, idioter dan de gemiddelde Marokkaanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou, ik heb nog steeds een lekkere baan met een heerlijke auto van de zaak dan wel tankpas zo ook een goed salaris
En ik ben Marokkaner dan de gemiddelde Marokkaan
Met zulk geblaat in de ruimte kom je natuurlijk geen stap verder. Zoiets constateren, prima, zoeken naar de oorzaken prima. Maar ongefundeerd discriminatie schreeuwen zonder verdere achterliggende maatschappelijke context bereik je weinig mee.quote:Volgens het CBS is er sprake van een
"zorgelijke ontwikkeling",met name voor
Marokkanen.Volgens belangenorganisaties
stijgt de werkloosheid doordat moslims
steeds vaker worden gediscrimineerd.
Bron.
Sarcasme is niet aan jou besteed zie ik.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he
Eigen baas, zelfs van een goedlopend bedrijf, staat niet gelijk aan een lui-lekker leventje waar je zelf niks hoeft uit te voeren...zou jij toch moeten weten als eigen baas.
Of heb je een rijke vent aan de haak geslagen die een kledingzaakje voor je heeft geopend, zodat je niet constant uit verveling aan z'n kop zeikt?
Misschien concludeert de werkgever wel dat de sollicitant zijn voorkomen of houding debiel is. Niet altijd wordt er alleen maar naar capaciteiten gekeken maar ook of je past binnen het bedrijfscultuur.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je hieruit kunt concluderen dat er nog steeds debielen zijn die hun sollicitanten niet beoordelen op de capaciteiten die ze hebben
Ik moet toch kontroleren of mijn koelies op tijd beginnen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Zeg Nikita, je was wel vroeg op voor iemand die z'n koelies uitbuit.
06:37.
Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
Slachtofferrol
Ach ja zolang ze in hun eigen zieligheid geloven en dat ook bevestigd krijgen door andere instellingen zal het allemaal wel nooit veranderen.
Belachelijk hoog werkloosheid percentage trouwens. Bijna een kwart van de Marokkanen is dus werkloos
CWI is gebaat bij positieve cijfersquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het meest realistische cijfer nu?
Hoezo dat nou weerquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bedoelt, idioter dan de gemiddelde Marokkaan![]()
Tjonge.quote:Re: Re: Re: De Eerste Gogh-oorlog is ! (#)
quote:
Geplaatst door Ourzazate
quote:
Ayaan is een klitloze baviaan in schaapskledij. Wat zeg ik je, ze is een gore duivelin die enkel en alleen gevat is in haat, slechtheid en rancune. Genoeg gescholden mag ik hopen? Oh, heb ik al aangegeven dat ze het hoofd van alien heeft. Eng om haar in de nacht tegen te komen....
Achterbaks en laf? Wat achterbaks en laf is, is het manipuleren van data om de Islam in een kwaad daglicht te zetten. Wat achterbaks en laf is, is het niet respecteren van degenen waar jij voor pretendeert te staan (allochtone vrouwen) door ze in de steek te laten tijdens gesprekken of door ze geld te vragen als ze met je in gesprek willen... Wat achterbaks en laf is, is ten overstaan van een journalist aangeven dat de profeet Mohammed een perverse tiran is. Want als ik uitga van jouw hersenloze woordenspinsels van hierboven (waar jij in menig reactie blijk van hebt gegeven) dan denk ik niet dat er op het moment waarin zij die woorden uitsprak een moslim bij zat om zijn Islam/de profeet te verdedigen.... Anoniem? Het vereist weinig lef om mw. Klitloos ook in het openbaar te benoemen zoals ze is: een gefrustreerd en oerlelijk gedrocht. Mijn God, ik heb medelijden met degene die met haar sext (als ze al sext). Over akelige stiltes gesproken. Een Opblaaspop met extra glijmiddel geeft ongetwijfeld meer genot....
Als dit echt waar is, dat maar 1/3 van Marokkanen hun school afmaakt is te treurig voor woorden, zonder een goede opleiding maakt je weinig kans op een baan.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:02 schreef rja het volgende:
Opleidingsniveau
,,Een deel van de verklaring ligt in het lage opleidingsniveau van Marokkanen'', stelt Jaco Dagevos, onderzoeker bij het Sociaal en Cultureel Planbureau. ,,Marokkanen zijn minder goed opgeleid dan andere allochtone bevolkingsgroepen en vinden daarom moeilijker een baan.''
Ook de schooluitval onder Marokkanen speelt daarin een rol, vertelt de onderzoeker. ,,Van alle Marokkanen tussen de 20 en 24 jaar, bezit 65 procent geen startkwalificatie.
Jij doet ook alleen maar of je dom bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou, ik heb nog steeds een lekkere baan met een heerlijke auto van de zaak dan wel tankpas zo ook een goed salaris
En ik ben Marokkaner dan de gemiddelde Marokkaan
En hoe voelt je lintworm nu na het uitvoeren van stemmingsmakerij ?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:51 schreef QED het volgende:
Ik heb net op maroc.nl gelezen wat werkloze Marokkanen doen met hun vrije tijd.
Schelden op Hirsri Ali:
[..]
Tjonge.
Ik wou dat-ie weer aan het werk ging.
![]()
Wat bedoel je nu precies ?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:58 schreef Sphere het volgende:
[..]
Jij doet ook alleen maar of je dom bent.
Opvliegende karakter ? Dit kun je niet menenquote:En inderdaad, Marokken maken minder kans op een baan vanwege het oh zo fijne, opvliegende karakter van de gemiddelde Marokkaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |