En de beste keeper wil zelf niet meer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef SCH het volgende:
Stekelenburg is helemaal geen uitstekende keeper. Nooit geweest ook. Wel een aardige keeper, zoals er zoveel zijn, maar geen topkeeper. Hoeft ook niet, maar voor Oranje wil ik de beste keeper van ons land. Wat Ajax doet, moet Ajax weten.
Bij Sparta is 'ie in ieder geval hartstikke welkom!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef SCH het volgende:
Hij wordt nu ineens door iedereen en alles aangevallen en afgevallen, ook in de kranten.
Terecht, maar hij is nooit een heel goede keeper geweest dus wel raar.
Kwestie van tijd voordat ie naar Sparta gaat, kan Oranje ook een nieuwe keeper zoeken.
idd hij had naar feyenoord moeten gaan afgelopen zomerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
En Krul moet ook minuten gaan maken op het hoogste niveau
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Stekelenburg is een onzekere keeper. Dit blundertje kan ik hem nog wel vergeven maar in de lucht is het gewoon een prutser. Vermeer moet snel weg bij Ajax, Velthuizen moet z'n zenuwen weer in bedwang houden en Vorm moet naar een topclub. Dan kan Nederland weer een fatsoenlijke keeper opstellen.
Had jij wel gewild hequote:Op maandag 2 maart 2009 22:27 schreef dndiek het volgende:
Hij had afgelopen zomer naar de Spurs moeten gaan
quote:
quote:
Gomes had toch een vaste prijs in zijn contract?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
10 miljoen? Zeg maar iets goedkoper dan Gomes? Lijkt me op dit moment wat overdreven.
Aston Villa zou ook niet gek zijn aangezien Friedel ook niet meer de jongste is.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:32 schreef RayMania het volgende:
Ik denk een soort club dat geen top is, maar ook niet middenmoot. Een soort Werder Bremen of Aston Villa. En dan langzaam verder kijken naar de absolute top.
ja maar die lag op 15 miljoen en hij is volgens mij voor rond de 12 gegaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gomes had toch een vaste prijs in zijn contract?
Maar welke andere keepers zijn uit Nederland vertrokken voor 10 miljoen of meer?quote:En sowieso is Stekelenburg een keeper van een redelijk bekend nationaal team, dat geeft volgens mij toch wat meer status ongeacht de kwaliteit.
Voor hoeveel ging vdSar eigenlijk naar Juventus toe?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar die lag op 15 miljoen en hij is volgens mij voor rond de 12 gegaan.
[..]
Maar welke andere keepers zijn uit Nederland vertrokken voor 10 miljoen of meer?
Optimist.quote:
Staat niks op Wiki.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor hoeveel ging vdSar eigenlijk naar Juventus toe?
Was dat niet transfervrij?
geen idee, zijn contract liep in ieder geval nog 2 jaar doorquote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Milan heeft hem wel verschillende keren bekeken de laatste jaren.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor iedereen lijkt een transfer beter naar het buitenland, maar nu had ik het er in het weekend met mijn broer over - naar welke club zou Stekelenburg kunnen?
Uberhaupt welk land? Zou hij bijv een tweede keeper kunnen worden bij een topclub in Spanje of Italie, een Milan of Barcelona bijv? Wordt een middenmoter in Engeland? Een Duitse subtopper?
Ik heb echt nul komma nul idee.. Het lijkt me toch wel een deal van rond de 9 a 10 miljoen euro, en ondanks de slechte periode van na de winterstop haal je er een goede, talentvolle keeper voor in huis, die ook nog de keeper is van het nationale elftal.
Maar waar naar toe?
Ik denk niet dat er veel clubs in het buitenland zijn die hem zo'n salaris gaan betalen + nog z'n contract tot 2012 gaan afkopen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef dndiek het volgende:
Hij kan ook lekker op de bank bij Ajax z'n 2.2 miljoen cashen
In ieder geval niet transfervrij. Had nog een contract bij Ajax tot 2001 en is in 1999 vertrokken.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan er helemaal niets over terug vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
In ieder geval niet transfervrij. Had nog een contract bij Ajax tot 2001 en is in 1999 vertrokken.
Daar zie ik geen transfersom bij staan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef Beschouw het volgende:
Kijk hier eens: http://ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=15264
Maar wel dat hij nog een contract tot 2001 had, dus lijkt me niet dat ze hem voor niks laten gaan hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar zie ik geen transfersom bij staan.
Dat zal hij dan niet zo lang meer zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
haal je er een goede, talentvolle keeper voor in huis, die ook nog de keeper is van het nationale elftal.
Hier staat dat wel in.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar zie ik geen transfersom bij staan.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hier staat dat wel in.
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/05/28/Spo/01.html
Had een leuke vraag voor de VBL-Google Quiz kunnen zijn.
Speelt hij niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:18 schreef Fortitudo het volgende:
dit zal wel ongelofelijk had aankomen
afgelopen zomer kon hij naar engeland en nu is hij tweede keeper bij ajax. zo snel kan het gaan.
nopequote:
Als vermeer beter keept dan is het toch niet dom?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Erg dom. Maar ik had niet anders verwacht van Marco.
Maar je zegt niet dat ie beter is dan Vermeer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
1. Hij breekt nu zijn aanvoerder
2. Met deze beslissing is Stekelenburg in 1 klap de helft minder waard geworden
3. Stekelenburg gaat nu opzeker vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |