quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:21 schreef RayMania het volgende:
Oah, die laatste zin zegt tegenwoordig niets. Twee weken terug gingen mijn haren ook overeind staan toen Van der Sar in Studio Voetbal zei dat hij twee jaar geleden wel naar PSV was gegaan, als hij zou zijn gevraagd.
Als een paar spelers het doen betekend niet automatisch dat Stekeleburg het ook doet. Echte clubliefde bestaat nog wel hoor: Totti, Heitinga, Torres en Raúl bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:21 schreef RayMania het volgende:
Oah, die laatste zin zegt tegenwoordig niets. Twee weken terug gingen mijn haren ook overeind staan toen Van der Sar in Studio Voetbal zei dat hij twee jaar geleden wel naar PSV was gegaan, als hij zou zijn gevraagd.
Dat is hij niet?quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef DANILXL het volgende:
"Dit seizoen is hij Ajax' revelatie"
Hier stopte ik met lezen
Je vergeet Tim Krul; dat is ook een geweldig talent. Ik denk dat zowel Velthuizen als Krul die Stekelenburg ruim voorbij gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:49 schreef DANILXL het volgende:
ik den k dat stekelenburg over een aantal jaar de waterreus van oranje is.
eerst was het
van der sar - waterreus
nu wordt het
velthuizen - stekelenburg
quote:‘Ajax wil Stekelenburg tot medio 2013 vastleggen'
Datum: 20-feb-2008 13:56
Ajax wil doelman Maarten Stekelenburg (foto) tot de zomer van 2013 vastleggen. De Amsterdamse voetbalclub heeft de doelman dinsdag deze aanbieding gedaan. Dat weet VI.
Stekelenburg is ‘gestreeld’ door de aanbieding, maar wil voorlopig niet onderhandelen. De doelman wil zich volledig richten op het landskampioenschap. Hij denkt namelijk dat Ajax nog een kans maakt op de titel. ‘Het kampioenschap is dit seizoen nog niet gespeeld.’ (JvE)
Net alsof je je niet kan concentreren als je gaat onderhandelenquote:
Ach met een zak centen is dat niet eens zo'n verkeerd idee. Begrijp me niet verkeerd Steek is een goede keep maar Velthuizen kan veel beter worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef Radegast het volgende:
Zal wel naar de Spurs gaan.
En dan Velthuizen naar Ajax.
Zou Veldhuizen de druk al aankunnen? Hij komt vrij nuchter over en ik ben het er wel mee eens dat ie meer potentie heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach met een zak centen is dat niet eens zo'n verkeerd idee. Begrijp me niet verkeerd Steek is een goede keep maar Velthuizen kan veel beter worden.
ot:waar komt die quote in je ondertitel vandaan?
Dat zeker!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Gun Stekelenburg ook wel een mooie club, en dat is Spurs natuurlijk.
Prima plan, topic opgeschoond. Ging niet over Stekelenburg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kunnen we het weer over Steek hebben?
quote:Stekelenburg blijft Ajax trouw
Amsterdam, 21 feb 2008
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Maarten Stekelenburg over de verlenging van zijn contract. Het oude contract liep tot en met 30 juni 2010. De nieuwe en verbeterde verbintenis met de 25-jarige keeper gaat in op 1 juli 2008 en loopt tot en met 30 juni 2012.
Op 13-jarige leeftijd kwam Maarten Stekelenburg bij de jeugdopleiding van Ajax, die hij zeer succesvol doorliep. Op 11 augustus 2002 maakte Stekelenburg zijn debuut in het eerste elftal van Ajax in de wedstrijd Ajax - PSV (3-1). Hij won hiermee meteen zijn eerste Johan Cruijff Schaal. De keeper verdedigde tot nu toe 162 keer het doel voor de Amsterdamse club. Stekelenburg won met Ajax twee keer de landstitel, drie keer de KNVB Beker en vier keer de Johan Cruijff Schaal. Stekelenburg speelde tot op heden 10 wedstrijden voor het Nederlands elftal.
,,Dit voelt voor mij als de juiste keuze'', zegt Stekelenburg over zijn beslissing. ,,Ik heb er een goed gevoel bij me langer te binden aan mijn club en denk dat we in de toekomst nog veel kunnen bereiken.''
Technisch directeur Martin van Geel voegt daar aan toe: ,,Maarten is een uitstekende keeper en hij heeft de laatste jaren aangetoond dat hij zich enorm ontwikkelt. Hij is nog maar 25 jaar en wat dat betreft moeten zijn beste jaren nog komen. Daarom zijn we heel blij dat hij ervoor heeft gekozen keeper bij Ajax te blijven. Maarten is één van de jongens uit de huidige selectie van wie we het voor de komende seizoenen belangrijk vinden dat ze blijven.”
Misschien is dat niet de insteek (quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dom, als ie niet getekend had kan hij na volgend seizoen bijna overal voor niks heen
Clubliefde?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Ajax is de droom club als je ergens anders op een hoger niveau kan spelen en 3 keer zoveel kan verdienen
Uiteraard niet te vergelijken want PSV is warm, gemoedelijk, open, gezellig, geweldig, verdiend veel beter etc etc etc.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:20 schreef Radegast het volgende:
Gomes blijft toch ook bij PSV?
maarrrrrrrrrr, ze hebben fans als DAMquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uiteraard niet te vergelijken want PSV is warm, gemoedelijk, open, gezellig, geweldig, verdiend veel beter etc etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |