abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54962560
Een echte Ajacied en held
AFC AJAX
pi_54962581
Dus eigenlijk wil hij gewoon bij PSV keepen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 1 december 2007 @ 03:52:51 #163
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54963462
Oah, die laatste zin zegt tegenwoordig niets. Twee weken terug gingen mijn haren ook overeind staan toen Van der Sar in Studio Voetbal zei dat hij twee jaar geleden wel naar PSV was gegaan, als hij zou zijn gevraagd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 1 december 2007 @ 11:16:40 #165
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54963962
"Dit seizoen is hij Ajax' revelatie"

Hier stopte ik met lezen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 december 2007 @ 16:23:22 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54969455
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:21 schreef RayMania het volgende:
Oah, die laatste zin zegt tegenwoordig niets. Twee weken terug gingen mijn haren ook overeind staan toen Van der Sar in Studio Voetbal zei dat hij twee jaar geleden wel naar PSV was gegaan, als hij zou zijn gevraagd.
PSV was ooit rond met Feyenoord over de Goey maar uiteindelijk is de deal afgeblazen omdat men bang was voor de reactie van de fans
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54970725
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:21 schreef RayMania het volgende:
Als een paar spelers het doen betekend niet automatisch dat Stekeleburg het ook doet. Echte clubliefde bestaat nog wel hoor: Totti, Heitinga, Torres en Raúl bijvoorbeeld.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54970981
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef DANILXL het volgende:
"Dit seizoen is hij Ajax' revelatie"

Hier stopte ik met lezen
Dat is hij niet?
pi_56721278
Er wordt over contractverlenging gepraat .
pi_56721590
Zou goede zaak zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56722726
Al moet ik wel eerlijk zijn dat Maarten niet zoals een Gomes punten pakt voor Ajax. In het begin natuurlijk wel met die penalties, maar qua reddingen valt het helaas wel mee.
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:49:07 #172
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56730133
ik den k dat stekelenburg over een aantal jaar de waterreus van oranje is.

eerst was het

van der sar - waterreus

nu wordt het

velthuizen - stekelenburg
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56730614
De Hiele de nieuwe eeuw

Is te hopen voor het Nederlands elftal overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56730838
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:49 schreef DANILXL het volgende:
ik den k dat stekelenburg over een aantal jaar de waterreus van oranje is.

eerst was het

van der sar - waterreus

nu wordt het

velthuizen - stekelenburg
Je vergeet Tim Krul; dat is ook een geweldig talent. Ik denk dat zowel Velthuizen als Krul die Stekelenburg ruim voorbij gaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_56730899
Krul moet eerst maar eens fit worden en gaan presteren ergens waar de bondscoach hem regelmatig kan zien
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 18:23:39 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56732009
Krul draaide een goed seizoen tot zijn blessure, daar komt hij wel weer van terug en die jongen gaat het echt wel halen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56860495
quote:
‘Ajax wil Stekelenburg tot medio 2013 vastleggen'
Datum: 20-feb-2008 13:56

Ajax wil doelman Maarten Stekelenburg (foto) tot de zomer van 2013 vastleggen. De Amsterdamse voetbalclub heeft de doelman dinsdag deze aanbieding gedaan. Dat weet VI.

Stekelenburg is ‘gestreeld’ door de aanbieding, maar wil voorlopig niet onderhandelen. De doelman wil zich volledig richten op het landskampioenschap. Hij denkt namelijk dat Ajax nog een kans maakt op de titel. ‘Het kampioenschap is dit seizoen nog niet gespeeld.’ (JvE)
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:47:57 #178
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56860551
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Terecht.
pi_56860563
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Net alsof je je niet kan concentreren als je gaat onderhandelen

Hij wilt gewoon wachten tot ie naar het buitenland kan
pi_56860686
Ik denk inderdaad ook dat Ajax alles wint en PSV niet 6 van de laatste 9 wedstrijden wint
pi_56860747
Twee nederlagen kan genoeg zijn als Ajax wint in Eindhoven.
pi_56861226
Nee, dan komt Ajax wederom een paar doelpuntjes tekort
pi_56861581
Dan ben je wel helderziend, want PSV heeft op dit moment slechts een voordeel van twee doelpunten (bij een nederlaag tegen Ajax één), dus er is van alles mogelijk. En Ajax kwam vorig seizoen niet een paar doelpuntjes tekort, één maar.
pi_56862248
Hij weet zelf ook wel dat het gelopen is, het is gewoon een excuus om Ajax aan het lijntje te houden, want hij gaat natuurlijk nooit van zijn leven bijtekenen
pi_56862450
Zal wel naar de Spurs gaan.

En dan Velthuizen naar Ajax.
pi_56864111
Goede move voor Ajax dan
pi_56864141
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef Radegast het volgende:
Zal wel naar de Spurs gaan.

En dan Velthuizen naar Ajax.
Ach met een zak centen is dat niet eens zo'n verkeerd idee. Begrijp me niet verkeerd Steek is een goede keep maar Velthuizen kan veel beter worden.

ot:waar komt die quote in je ondertitel vandaan?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56864517
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ach met een zak centen is dat niet eens zo'n verkeerd idee. Begrijp me niet verkeerd Steek is een goede keep maar Velthuizen kan veel beter worden.

ot:waar komt die quote in je ondertitel vandaan?
Zou Veldhuizen de druk al aankunnen? Hij komt vrij nuchter over en ik ben het er wel mee eens dat ie meer potentie heeft.

Gun Stekelenburg ook wel een mooie club, en dat is Spurs natuurlijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_56866573
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Gun Stekelenburg ook wel een mooie club, en dat is Spurs natuurlijk.
Dat zeker!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56868104
Gat met 6e plaats 3 punten
Gat met 1e plaats 9 punten

Tegenstanders tegen concurrenten: NAC uit, Heerenveen uit, Groningen uit(Twente en PSV uit)

Misschien dat Maarten beter zich bezig kan gaan houden met ballen tegen te gaan houden om minimaal 5e te worden in plaats te gaan dromen van de titel :´)
pi_56869377
Kunnen we het weer over Steek hebben?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56873631
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kunnen we het weer over Steek hebben?
Prima plan, topic opgeschoond. Ging niet over Stekelenburg.

Het hebben over de titelstrijd kan hier: Titelrace 2008: beslist in Februari of spannend tot April?
pi_56885016
quote:
Stekelenburg blijft Ajax trouw

Amsterdam, 21 feb 2008

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Maarten Stekelenburg over de verlenging van zijn contract. Het oude contract liep tot en met 30 juni 2010. De nieuwe en verbeterde verbintenis met de 25-jarige keeper gaat in op 1 juli 2008 en loopt tot en met 30 juni 2012.

Op 13-jarige leeftijd kwam Maarten Stekelenburg bij de jeugdopleiding van Ajax, die hij zeer succesvol doorliep. Op 11 augustus 2002 maakte Stekelenburg zijn debuut in het eerste elftal van Ajax in de wedstrijd Ajax - PSV (3-1). Hij won hiermee meteen zijn eerste Johan Cruijff Schaal. De keeper verdedigde tot nu toe 162 keer het doel voor de Amsterdamse club. Stekelenburg won met Ajax twee keer de landstitel, drie keer de KNVB Beker en vier keer de Johan Cruijff Schaal. Stekelenburg speelde tot op heden 10 wedstrijden voor het Nederlands elftal.

,,Dit voelt voor mij als de juiste keuze'', zegt Stekelenburg over zijn beslissing. ,,Ik heb er een goed gevoel bij me langer te binden aan mijn club en denk dat we in de toekomst nog veel kunnen bereiken.''

Technisch directeur Martin van Geel voegt daar aan toe: ,,Maarten is een uitstekende keeper en hij heeft de laatste jaren aangetoond dat hij zich enorm ontwikkelt. Hij is nog maar 25 jaar en wat dat betreft moeten zijn beste jaren nog komen. Daarom zijn we heel blij dat hij ervoor heeft gekozen keeper bij Ajax te blijven. Maarten is één van de jongens uit de huidige selectie van wie we het voor de komende seizoenen belangrijk vinden dat ze blijven.”
pi_56885285
Dom, als ie niet getekend had kan hij na volgend seizoen bijna overal voor niks heen
pi_56886329
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dom, als ie niet getekend had kan hij na volgend seizoen bijna overal voor niks heen
Misschien is dat niet de insteek ( ) van alle spelers?
pi_56886495
Nee, Ajax is de droom club als je ergens anders op een hoger niveau kan spelen en 3 keer zoveel kan verdienen
pi_56886637
Gomes blijft toch ook bij PSV?
pi_56886648
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Ajax is de droom club als je ergens anders op een hoger niveau kan spelen en 3 keer zoveel kan verdienen
Clubliefde?
pi_56886685
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:20 schreef Radegast het volgende:
Gomes blijft toch ook bij PSV?
Uiteraard niet te vergelijken want PSV is warm, gemoedelijk, open, gezellig, geweldig, verdiend veel beter etc etc etc.
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:29:08 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56886809
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef VoreG het volgende:

[..]

Uiteraard niet te vergelijken want PSV is warm, gemoedelijk, open, gezellig, geweldig, verdiend veel beter etc etc etc.
maarrrrrrrrrr, ze hebben fans als DAM .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')