Probeer ik vandaag dus.....!quote:ik gaa de foto's van de verbouwing en de kinderkamer gauw online zetten....
Nee joh...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:25 schreef babyfeet het volgende:
Ziet er goed uit hoor romek
Kan ik de kinderkamer dus al laten komen/plaatsenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:27 schreef babyfeet het volgende:
Het werk wat je er al aan hebt gedaan , dus vind ik het er al goed uit zien...
Githaquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:52 schreef Githa het volgende:
lekker in de puinhoop daar .... en kan Romekvrouw dat allemaal nog behappen of zit ze je flink achter je vodden zoals zwangere vrouwen wel eens kunnen doen![]()
De start is iig gemaakt en ik ben benieuwd wat het resultaat straks isHebben jullie die berenkamer waar jullie naar opzoek waren nog gevonden?
dat had ik niet begrepenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:57 schreef renzell het volgende:
He LadyS, precies zo'n lamp van de Xenos heb ik al hangen!. Ik zou alleen graag nog een klein lampje bij het wiegje of juist bij de commode hebben, zodat je niet altijd direct zo'n ongezellige bak wit licht hebt. Maar goed... dit is natuurlijk mierenneukerij. Feitelijk is het niet echt noodzakelijk, dus misschien moet ik maar gewon wachten tot ik een keer toevallig iets tegenkom.
Haha ja inderdaad, past precies!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:48 schreef snoopy het volgende:
Superleuk Renzel! En wat een grappig hoekje met die box! Alsof het er speciaal voor gemaakt is![]()
Moussyquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:50 schreef moussy het volgende:
Je zou bijna nog een babietje maken voor zo'n kamertje
Zeker wetenquote:
Piet ook, hij kan er geen genoeg van krijgen. alleen denkt hij nu dat 'een mol' 'een drol' betekent, want als hij gepoept heeft zegt hij niet meer 'bah' maar 'uh oh, een mol!'quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef melonovy het volgende:
Dat boekje van die mol vindt Chiara helemaal geweldig!
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef Anitra het volgende:
Githa dat kaartje dat boven de comode hangt is dat Jordy zijn geboortekaartje?
Ja, mijn commode ziet er altijd zo uitquote:Op woensdag 13 april 2005 17:58 schreef Luchtbel het volgende:
Zo en nu de grote vraag; is het bij iedereen nu nog steeds zo netjes op de commode enzo?
Ik had het al niet zo perfect neer gezet enzo maar ik zet alles gewoon naast elkaar neer, desnoods op elkaar, achter elkaar, weet ik veel waar, Jolie trekt het toch omver enzovoorts. Vind het grappig dat het er bij iedereen zo perfect uit ziet.
Daar werkt mijn zus gaat voor de familiekortingquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:33 schreef Lishe het volgende:
macferret: Sorry voor de late reatie! Gordijnstof heb ik gehaald bij de Greef in Stiphout (NB). Maar volgens mij kun je de stof ook wel bij andere stoffenzaken krijgen hoor! Kan helaas niet meer zien hoe de stof heet.
Ik vind je kamertje hartstikke mooi, erg mooie kleuren!
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:21 schreef Mariposa het volgende:
Mooie kamer 1-of-6billion!
[off-topic] Zo'n lamp willen wij voor onszelf ook maken in de slaapkamer, klopt het dat je in een (mdf)plaat gaatjes boort en daar dan kerstlampjes in doet dat was mijn eigen idee hiervoor Of heb je het anders gedaan?
Ja, dit is echt zonde!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:53 schreef Djeez het volgende:
Ff een vraag.
Heb je bij de kinderkamer perse een deur nodig? Of volstaat een dik gordijn ook?
Het glaswerk van de deur is kapot. De deur zelf past niet meer. Hij is kromgetrokken ofzo.![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo mijn best op gedaan, mooi geverfd en dan krijg je dit!![]()
Goed idee! Kun je een hamonicaschuifdeur overal kopen? (gamma, praxis oid)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:10 schreef Luckepuk het volgende:
Kan je niet gewoon de aanbiedingen in de gaten houden en voor die tijd een nieuwe binnendeur op de kop tikken? Dik gordijn volstaat ook wel, maar een deur dempt natuurlijk wel wat meer geluiden. En het is ook niet zo dat je hem morgen er al in moet hebben, ik zou gewoon rondkijken voor een andere deur en tegen die tijd als er nog geen deur is een gordijn ophangen (eventueel een harmonicaschuifdeur!)
Tuurlijk is het leuk om een geweldige kamer voor je kind te hebben maar ze missen ook niks als ze het niet hebben. Hier geen eigen slaapkamer maar een plekje in de mijne en ze heeft nergens last van. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:44 schreef Ingrid19 het volgende:
Tnx! Als de meubeltjes er zijn, dan zien we dan wel hoe we het precies neer gaan zetten, ook i.v.m. de afmetingen van de meubels. Moet wel lukken. We willen hier wel graag weg, max. nog 2 jaar wonen. Dan is een grote kamer toch niet nodig lijkt mij.
Het is een helaas onze schuld. Djeez had de deur eruit gehaald om hem te verven, maar hij wilde er niet meer in. Toen is hij gevallen en is het glas bovenin kapotgegaan en er zit nu een scheur in de deur.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:52 schreef moussy het volgende:
Als jullie huren, moet je toch gewoone en nieuwe deur krijgen als het niet jullie schuld is?
Maar dat weet je huurbaas toch nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:55 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Het is een helaas onze schuld. Djeez had de deur eruit gehaald om hem te verven, maar hij wilde er niet meer in. Toen is hij gevallen en is het glas bovenin kapotgegaan en er zit nu een scheur in de deur.
Ja. Kun je dat op de verzekering verhalen dan? Wordt de premie dan niet veel hoger?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:53 schreef moussy het volgende:
ja maar dan nog, je bent toch verzekerd?
Dat klopt. Dat komt omdat wij de kinderkamer met veel korting kunnen kopen. Het is namelijk een uitloopmodel, dus ze moesten hem kwijt. Vandaar dat hij al in juli komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
jullie zijn trouwens wel enorm vroeg met de kinderkamer...., maar hier vanwege een hectische verhuizing pas de laatste paar weken kamertje afgemaakt....
Neuh, dan moet je het wel héél bont maken.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:46 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja. Kun je dat op de verzekering verhalen dan? Wordt de premie dan niet veel hoger?
Ik ga iig morgen de woningstichting opbellen en het verhaal uitleggen. Kijken wat ze dan zeggen. Ik zal het huurcontract er eens bij pakken, misschien staat het er wel in. Marktplaats is ook een idee!quote:Op zondag 29 mei 2005 09:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Neuh, dan moet je het wel héél bont maken.
Ik zou eens even in je huurcontract kijken. Bij een flat waar ik woonde werden deuren gewoon gemaakt, maar bij een andere weer niet.
bij een verhuizing kreeg ik een keer het kaarsvet niet van het raam af, en het moest er af... anders moest ik een nieuw raam betalen van de woningbouw.... lang leve de druipkaarsenmaar ja... een hamer en een Peter hadden de oplossing
ongelukje bij het verhuizen
en toen zat er gratis een nieuw raam in
![]()
en als je echt graag een deur er in wil moet je gewoon even op marktplaats en zo kijken, daar staan heel vaak gratis deuren af te halen.
Ze hebben het toch ook gewoon zelf gesloopt. Snap niet wat er dan zo mis is met zelf betalenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:45 schreef PeRi het volgende:
Ik zou sowieso even je contract even goed nakijken Ingrid, voor je alles eerlijk vertelt.Stel je voor dat ze het bij ongelukjes wel zelf vergoeden en anders niet.. Dan zou je kunnen zeggen dat de scharnieren gewoon lam waren ofzo en die deur eruit viel. Anders moet je het straks zelf betalen, terwijl zij het ook zouden kunnen doen
De hele deurendiscussie is offtopic..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef Luchtbel het volgende:
Tja dat wel. Netjes is anders maar ik zal niet verder offtopic gaan![]()
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:56 schreef Ke2v2in het volgende:
Mogen er ook foto's geplaats worden van ene kinderkamer in aanbouw?![]()
Nou, het groene komt op de foto heel dof over, terwijl dit in werkelijkheid fel (lime) groen isquote:Ik vind het er wel al lekker fris uit zien hoor Ke2v2in
Nooit is veel gezegd, maar het is al een tijd geleden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:41 schreef Githa het volgende:
Sjak is nog nooit bij Ikea geweest zekermaar ik spreek voor mijn beurt
![]()
Mooi hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:14 schreef Ke2v2in het volgende:
Als alles goed verloopt gaan we de kamer over een maandje ongeveer bestellen, we hebben gekozen voor Babykamer Linea! Misschien wel bekend hier? Hij is wel FOking duur, maargoed, we hebben dan wel ruim 400 euro uitzoekkorting! Kunnen we mooi matrasje, box etc van halen!
Foto van de leverancier:
[afbeelding]
We zijn er verliefd op!![]()
![]()
-wieg wil ik dat als mijn eigen kamerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Gisteren izzie af gekomen: De kinderkamer voor 2nd-of-6Billion (wordt verwacht ±14/07). Hier wat fotootjes:
De zelfgetimmerde wieg
[afbeelding]
De zelfgetimmerde lamp
[afbeelding]
De zelfgetimmerde commode (met veel hulp van IKEA)
[afbeelding]
De gordijnen (ook IKEA, maar liev)
[afbeelding]
Paneeltjes, met dank aan Oma (en Vis)
[afbeelding]
![]()
Volgens mij hebben we dezelfde kleuren als ik jullie foto's zo zie. Ziet er toppie uit dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef Ingrid19 het volgende:
Helaas kunnen we geen mooiere foto's maken. Maar zo kun je het wel een beetje zien. Het is heel mooi geworden vinden wij. We zijn er best trots op!
Haha nee, maar de muren zijn wel pas opnieuw gezet, we hebben eerst de badkamer verbouwd en die zit aan dit kamertje vast, dus de muren maar gelijk zo gezet als wij wilden... Daarna alles laten spuiten door de stucadoor en door m'n vader laten verven toen wij op vakantie warenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:11 schreef Githa het volgende:
Hebben jullie eerst de kamer uitgezocht en toen het huis eromheen gebouwdjemig, wat staat dat er mooi in
![]()
heel mooi Igraine ...
Die kleine schoentjes op de kast.... en dat oranje/gele hangkastjequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef Vicky het volgende:
Het grootste gedeelte van ons kamertje is gedaan maar er moeten nog wat dingetjes ophangen worden... de klamboe die we gekocht hadden klopt niet.. het roosje dat het midden moet zijn is het middelste roosje niet...... GRR
De voorlopige foto's staan hier: http://home.wanadoo.nl/frankenm/Kamertje/
ik ben te lui om ze te posten
Ja alles hoort gewoon bij elkaar, is 1 kamertje ...quote:Op maandag 13 juni 2005 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Igraine! Ik vind je kast zo mooi! Hoorde die bij een babykamerserie?
Foto's komen morgenavond of maandag denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:19 schreef Githa het volgende:
Wel foto's laten zien als het klaar is hoor![]()
Ik had vroeger als kind een dekbed in zo'n kleurstelling/motiefquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef Lois het volgende:
Heel erg mooi Lishe en ik ben stiekum helemaal weg van je gordijnen
Goeie kleurcombi van muur & plint op deze fotoquote:
Dat zeiden Ingrids zus en vriend ook, die zijn beiden ook Adofan!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goeie kleurcombi van muur & plint op deze foto
ik moet nog tot oktober wachtenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:06 schreef Rottdog het volgende:
Als ik al die kamertjes zie superwil ook weer een baby om een kamertje te kunnen klussen
Een echte prinsessenkamerquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef poemojn het volgende:
Rottdog, we gaan gewoon door voor de leukste peuterkamer, toch?![]()
Nog nooit van gehoord?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef Djeez het volgende:
Nu hoor ik net van een collega dat als je rechtshandig bent, de commode aan de rechterkant van de kamer moet staan. Dit ivm met verkeerd oppakken enzo. Klopt dat ? Want dan moeten we het weer anders opstellen.
Dat maakt toch geen reet uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef Djeez het volgende:
Nu hoor ik net van een collega dat als je rechtshandig bent, de commode aan de rechterkant van de kamer moet staan. Dit ivm met verkeerd oppakken enzo. Klopt dat ? Want dan moeten we het weer anders opstellen.
Volgens mij maakt het niet uit, maar zou je dat bedje wel zo dicht bij de verwarming zetten??quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef Djeez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |