Hij houd niet van piratenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef Dementor het volgende:
Houd hij van piraten?
Maak er een piratenkamer van
Gebruik blauw en wit voor de zee, maar absoluut heen oranje die kleur is vrij onrustig.
Op de muur schilder je een mooie boot met een eiland en schatkist.
[afbeelding]
zoiets ?
Ehm nee, dat is mamma's schuldquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:17 schreef Dementor het volgende:
Race-auto's en formule 1...
Laat me raden zeker door pappa aangepraat
Ohhh wat leuk! Hehe, ziet er echt leuk uit man...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef Dementor het volgende:
Houd hij van piraten?
Maak er een piratenkamer van
Gebruik blauw en wit voor de zee, maar absoluut geen oranje die kleur is vrij onrustig.
Op de muur schilder je een mooie boot met een eiland en schatkist.
Hij is er misschien nog een beetje te jong voor,maar het is wel een stoere kamer voor een aantal jaar
[afbeelding]
zoiets ?
Hij was helemaal gek van finding nemo, maar dat is alweer zo goed als voorbij. HIj is wel helemaal dol van leeuwen en kikkers. Daar valt ook wel wat mee te doen lijkt mequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft ie zelf nog leuke ideetjes o.i.d.? Is ie ergens fan van?
Het is ook een supermooie kamerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:09 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
Ohhh wat leuk! Hehe, ziet er echt leuk uit man...
Blauw met geel vind ik eigenlijk een beetje te standaardquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:09 schreef Dirkh het volgende:
Blauw met geel, Beneton kleurtjes. Of is het een fan van een bepaald team?
Heb je gekozen voor een lichte kleur laminaat? Want daar past meer bij qua kleur imho.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:59 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hij was helemaal gek van finding nemo, maar dat is alweer zo goed als voorbij. HIj is wel helemaal dol van leeuwen en kikkers. Daar valt ook wel wat mee te doen lijkt me
Waarschijnlijk gaan we een leeuwekop op zijn muur schilderen, maar helemaal zeker ben ik er nog niet van...
Eerst maar het laminaat leggen vandaag en dan maar gewoon lekker verder brainstormen
[..]
Het is ook een supermooie kamer
Maar waarschijnlijk wonen wij nog maar een jaar a anderhalf jaar in dit huis en dan vind ik het weer net iets te veel moeite
Het is heel mooi kersen laminaat. Een heel mooi warm kleurtje en eigenlijk past alles er wel bij. Alleen lijkt me oranje of geel het mooist staanquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je gekozen voor een lichte kleur laminaat? Want daar past meer bij qua kleur imho.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
Zoiets?
[[url=http://img190.echo.cx/img190/5451/kleuren0fd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nooit van gehoord.. wat houd het precies in?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:56 schreef lady-wrb het volgende:
vraag in de behangspeciaalzaak eens naar freeze frame behang !
dat is echt gaaf! en nog leuk om te plakken ook
en zoonlief kan helpen !
Hey, mooi hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Gisteren izzie af gekomen: De kinderkamer voor 2nd-of-6Billion (wordt verwacht ±14/07). Hier wat fotootjes:
De zelfgetimmerde wieg
[afbeelding]
De zelfgetimmerde lamp
[afbeelding]
De zelfgetimmerde commode (met veel hulp van IKEA)
[afbeelding]
De gordijnen (ook IKEA, maar liev)
[afbeelding]
Paneeltjes, met dank aan Oma (en Vis)
[afbeelding]
Mja doen we dat toch...goeie tip!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey, mooi hoor!
Maar je kan de foto's beter hier neer zetten -> Foto's van de kinderkamer deel 7
Die paneeltjes van Vis zijn echt geweldig..waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Gisteren izzie af gekomen: De kinderkamer voor 2nd-of-6Billion (wordt verwacht ±14/07). Hier wat fotootjes:
De zelfgetimmerde wieg
[afbeelding]
De zelfgetimmerde lamp
[afbeelding]
De zelfgetimmerde commode (met veel hulp van IKEA)
[afbeelding]
De gordijnen (ook IKEA, maar liev)
[afbeelding]
Paneeltjes, met dank aan Oma (en Vis)
[afbeelding]
Die lamp is echt fantastischquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:17 schreef Lois het volgende:
Iets wat ik in Foto's van de kinderkamer deel 7 niet kan vragen maar hier welhoe heb je die lamp gemaakt 1-of-6Billion ?
Ik wil hem wel namaken![]()
Een Oma die mooi kan schilderenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef miki het volgende:
[..]
Die paneeltjes van Vis zijn echt geweldig..waar heb je die vandaan?
Goed, mits foto'squote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:17 schreef Lois het volgende:
Iets wat ik in Foto's van de kinderkamer deel 7 niet kan vragen maar hier welhoe heb je die lamp gemaakt 1-of-6Billion ?
Ik wil hem wel namaken![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |