quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:52 schreef Githa het volgende:lekker in de puinhoop daar .... en kan Romekvrouw dat allemaal nog behappen of zit ze je flink achter je vodden zoals zwangere vrouwen wel eens kunnen doen
De start is iig gemaakt en ik ben benieuwd wat het resultaat straks is
![]()
Hebben jullie die berenkamer waar jullie naar opzoek waren nog gevonden?
Githa
![]()
, (en iedereen!)
Idd het Romek-vrouwtje zit niet op die zooi enzo te wachten, maar de bevruchting vond eerder plaats dan we gedacht hadden....
Ik (we) wisten op de voorhand dat we moesten gaan verbouwen, en hadden gedacht dat
we pas halverwege dit jaar "raak" schoten....
Nu dit dus niet zo was, moesten we in VOL GALOP alles als een bezetene gaan doen om toch op tijd klaar te zijn enzo...
Alles ging ook wel in volle galop, enkel het gesleur met de vergunning en de gemeente liep vertraging op! (zo als normaal) We zouden van boven naar beneden werken, dus 1st was de verdieping erop aan de beurt en dan de rest.....
Het Romek-vrouwtje kan/kon ook niet perfect van haar zwangerschap genieten, maar de verbouwing loopt nu ten einde...
Het was het voornamelijkste dat de kinderkamer af was.....
Nu is deze bijna klaar (op wat afwerking en 1/2 berentekening/wandschildering na)
Ik ga bellen dat we de meubels eerder kunnen ophalen (in de loop van deze week)
Dan hoeft het Romek-vrouwtje zichzelf ook niet meer oz druk maken enzo, en kan ze volop genieten van haar zwangerschap en de kinderkamer enzo....
Het is niet echt gelukt om beren-meubesl te vinden, dus moeten we dit invullen door wat atributen etc. in berenstijl er aan toe te voegen...
Ook komt er één of twee wandbeschilderingen qua Winnie de Pooh print...
Ook hebben we al een bere-sluier (of hoe dat ook heet) en wat beren dekbeddengoed etc.)
Maar misschien dat er nog iemand zo vriendelijk is om wat enkele tips toe te voegen aan dit Topic zodat we er een "real" berenkamer van kunnen maken. (liefst met foto's)
Ik houdt jullie verders nog op de hoogte!
(heb zojuist al het laminaat erin gelegd incl. plinten dus het is weer tijd voor foto's, ook heb ik gisteren de kamer verders af geverfd/schilderd)
(sorry voor mijn evt. taalvout enzo, maar ben opt moment niet zo scherp en best wel brak)