altijd lekker om vooraf al te weten dat we zeker 6 punten zullen halenquote:Op zondag 27 februari 2005 17:55 schreef Mindlight het volgende:
Precies hoewel jullie dan naar alle waarschijnlijkheid wel 2x van ons zullen kunnen winnen
damn, kan ik al gelijk niet meer mee slowchattenquote:Op zondag 27 februari 2005 20:56 schreef Stpan het volgende:
Slowchat! Laten we het eens over serieuze onderwerpen hebben. Zoals de kampioenskandidaten!
Ik ben wel redelijk tevreden over hem, maar in vergelijking met Hans de Koning is alles een verbetering haha. Dekker blaast tenminste niet het middenveld op tijdens de wedstrijd. Wel lijkt Dekker zijn soms rare voorkeuren te hebben voor bepaalde spelers, zeker als hij ze zelf gehaald heeft (Frankel voldoet gewoon niet, maar toch krijgt ie telkens weer eens kans).quote:Op zondag 27 februari 2005 20:59 schreef Evertje het volgende:
[..]
damn, kan ik al gelijk niet meer mee slowchatten
tenminste over mijn cluppie dan
Hij was me nog nooit opgevallen die vent, leeft blijkbaar op voor de camera.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:40 schreef Mindlight het volgende:ik had het gezien ja wat een gaaf figuur!!
quote:
Internet oorlog tussen Excelsior en Helmond Sport barst weer los
Helmond - 25 maart is pas de confrontatie tussen Excelsior en Helmond Sport, echter vliegen nu alweer de dreigementen over en weer. Via internet en de telefoon worden menig Helmond en Excelsior supporter bedreigt.
De Helmonders en Rotterdammers leven sinds vorig jaar met elkaar in onmin. Dit seizoen is het in Rotterdam oost al twee keer tot een confrontatie gekomen. Dhr R Mindlight, die liever zijn echte naam niet prijs wil geven, geeft uitleg: "Wij zijn kwaad op de Helmonders omdat ze onze titelkansen hebben vergooid. Ook pikken we het niet dat ze eerst doen alsof ze vriendjes zijn en zich daarna als een stel achterlijke Limburgers gaan gedragen"
Ondanks de dreigementen zal de wedstrijd gewoon voor iedereen toegankelijk blijven. Wel zal er extra politie worden ingezet om een confrontatie in of om het stadion te voorkomen. Daarbij zal ook de scheidsrechter worden opgeroepen extra alert te zijn. Zo zullen spreekkoren als "Rinus is de hoer van Rotterdam" of "Reserve vlaaien" direct leiden tot staking van de wedstrijd. Ook zullen uitdagende spandoeken direct worden verwijdert en indien de eigenaar wordt achterhaald, zal dit leiden tot een geldboete of stadionverbod.
quote:Excelsior aanhang: natuurlijk zijn wij niet bang
De oorlog tussen Helmond Sport en Excelsior is met het oog op de wedstrijd van 25 maart alweer in volle gang. Via internet hebben de zogenaamde “internethooligans” alweer diverse bedreigingen geplaatst. De politie probeert via ip-adressen (een soort internetpaspoort) uit te zoeken wie deze bedreigingen geplaatst hebben om hen de toegang tot de wedstrijd te ontzeggen.
Enkele jaren geleden kwamen Helmonders nog als “vrienden” richting Woudestein, maar de reden daarvan was enkel om het leven van enkele Go Ahead Eagles fans zuur te maken. Dit geeft volgens excelsior supporters direct een indicatie van de bedoelingen waarmee Helmond fans naar wedstrijden afreizen.
Er werd uitgedaagd dat excelsior nu ook een keer naar Helmond moest komen om Helmond te steunen maar uiteraard is dat niet gebeurd.
De sfeer op de diverse fora is nu echter tot het nulpunt gedaald. Dit komt voornamelijk door de pestende liederen tegen het einde van de wedstrijd Helmond Sport – Excelsior aan het einde van vorig seizoen. Er werd toen luid voor FC Den Bosch gezongen en gejuicht en dit viel uiteraard niet in goede aarde bij de excelsior supporters.
De vlam sloeg echter pas echt in de pan toen ene Pieter HU erachter kwam dat er enkele op zijn persoon gerichte acties zouden plaatsvinden tijdens de komende wedstrijd. Hoewel hij van de aard van deze acties nog geen enkel benul had vond hij het nodig enkele vrienden te verzamelen en de bedenker van deze acties via internet te bedreigen.
Dit liet de bedenker (die liever anoniem blijft) niet op zich zitten en hij reageert met “Die Helmondfans weten niet waar ze over praten, als ik ze één tip mag geven, blijf thuis!”.
De reactie aan de kant van Helmond is daarentegen juist dat ze met een aanzienlijke groep zullen afreizen, dit om Pieter HU te beschermen. De excelsior aanhang kent hier echter geen angst voor.
Hoe de confrontatie daadwerkelijk zal lopen zal de toekomst moeten uitwijzen, zeker is dat de voorbereidingen voor deze wedstrijd onder de supporters al in volle gang zijn en dit reden genoeg is om deze wedstrijd goed in de gaten te houden.
Lange tijd geleden toen Sparta nog goed draaide in de eredivisie en er slechts 1 bus of treinwagon naar een uitwedstrijd ging was Ron ook altijd al een markant figuur met 3 uur slap verhaal naar Kerkrade en 3 uur nog slapper verhaal terug .quote:Op maandag 28 februari 2005 15:27 schreef Stpan het volgende:
[..]
Hij was me nog nooit opgevallen die vent, leeft blijkbaar op voor de camera.
ow jawel hoor, sittard gaat er aan!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef Evertje het volgende:
Owja, wilde nog ff mededelen dat HS wel erg veel mazzel heeft zo.
Nu doet Derksen dus niet mee in de thuiswedstrijd tegen HS komende vrijdag.......
En nee, HU, je krijgt toch geen revanche voor de schitterende overwinning in blessuretijd van een paar maanden terug
Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maar als er van iemand toch het meeste gevaar uitgaat dan is het Derksen wel. Maar Derksen alleen kan het ook niet redden natuurlijk, heeft ook aanvoer nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:16 schreef hellmondunited het volgende:
overigens veel mazzel hebben omdat DERKSEN niet meedoet?
die gozer scoorde in t begin van t seizoen redelijk, maar nu..
hij scoort alleen nog maar als fortuna een keer wint, dus das niet vaak
dat kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:48 schreef Evertje het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maar als er van iemand toch het meeste gevaar uitgaat dan is het Derksen wel. Maar Derksen alleen kan het ook niet redden natuurlijk, heeft ook aanvoer nodig.
Helmond gaat in ieder geval 100% zeker door:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus:
Cambuur L -Sparta
Helmond Sport - FC Dordrecht
Zijn nog niet afgelast en worden mogelijk wel gespeeld.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:00 schreef hellmondunited het volgende:
HS alsnog afgelast....
Bij HS zijn ze niet slim bezig geweest.. lach een laag sneeuw, als ze die nou lieten liggen tot vandaag zodat alleen de sneeuw flink zou bevriezen vannacht.. nee ze halen t weg en heel t veld ligt open en bloot als t 15 graden gaat vriezen.. slim slim slim..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]waarom nu alsnog?
Gisteren wist een overfanatieke Cambuur-supporter nog te melden dat Cambuur zéker doorging, maarja...
Cambuur hoeft van mij ook geen straf te krijgen, wat kun je doen tegen sneeuw en ijsballen? Bovendien is Cambuur al genoeg gestraft door het eigen publiek, 5 minuten blessuretijd werd hen vriendelijk afgenomen en daarmee de kansen op een periodetitel.quote:'Frank Kooiman lokte sneeuwballen zelf uit'
9/3/2005 15:17
Frank Kooiman kreeg vrijdag in het Cambuur Stadion de nodige sneeuwballen naar zijn hoofd geslingerd. De Sparta-goalie had dat aan zichzelf te danken, zo stelt Cambuur.
De KNVB heeft Cambuur Leeuwarden een verklaring gevraagd voor de incidenten die het duel met Sparta ontsierden. Vooral keeper Frank Kooiman moest het ontgelden. Maar volgens Cambuur-directeur Ritske Merkus is de Rotterdamse goalie niet zo onschuldig als hij wil doen laten geloven.
'Het begon met een middelvinger van Kooiman richting onze fanatieke aanhang. Daarop werd een sneeuwbal zijn kant opgegooid maar die ging mis. Kooiman gooide die sneeuwbal vervolgens terug in dat vak, waarna er vaker werd gegooid', zegt Merkus tegen VI.nl.
Cambuur Leeuwarden wil namelijk ook het gedrag van Sparta aan de kaak stellen. 'Uiteraard is het gedrag van onze supporters op het eind niet goed te praten, maar de provocaties van Kooiman en andere Sparta-spelers - die ook nog na het duel de overwinning voor onze fanatieke aanhang vierden met opgestoken vingers - horen niet op een voetbalveld thuis. Dat gaan wij ook in de verklaring zetten.'
'Cambuur verdient geen straf. Wij hebben voor zover ik weet er alles aan gedaan om de veiligheid te waarborgen. Mocht anders blijken dan horen we dat. Wij gaan het goed bekijken en zonodig ondernemen wij maatregelen tegen supporters die buiten het boekje zijn gegaan.'
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Vrijdag,20.00 uur: Heracles Almelo - Go Ahead Eagles - Fortuna Sittard - Helmond Sport - Stormvog./Telstar - Excelsior - BV Veendam - Emmen - Sparta Rotterdam - Haarlem - VVV-Venlo - FC Volendam - FC Eindhoven - TOP Oss - FC Zwolle - Cambuur L'warden - FC Dordrecht - MVV - AGOVV Apeldoorn is vrij. Volgende speelronde op maandag 14 maart |
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:12 schreef Bayswater het volgende:
Ik verwacht een lastige wedstrijd vanavond in Rotterdam.![]()
Weet je wat jij is moet doen, lekker gaan sneeuwschuivenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heracles moet de komende 2 wedstrijden een keer punten laten liggen (gelijkspel is ook goed) en Telstar moet in die 2 wedstrijden 1 keer verliezen of 2 keer gelijkspelenDan pakken we de periode
Dat worden spannende wedstrijden voor mij, het gaat eindelijk weer es fatsoenlijk met mijn cluppie
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
MVV moet toch wel lukken lijkt me.
Heeft geen zin, wordt toch alleen maar op het veld teruggegooidquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Weet je wat jij is moet doen, lekker gaan sneeuwschuiven![]()
Als ik Sparta was, zou ik Kooiman bij standaardsituaties mee naar voren sturen, die gozer stond die ballen lekker weg te koppenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:43 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
een balletje, met de groeten van Kooiman!
Sparta gewonnenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:35 schreef Dos37 het volgende:
Heracles verloren![]()
voor de rest dondert mij het niks
Nog beterquote:
Proficiatquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:06 schreef hellmondunited het volgende:
als wij vandaag weer verliezen zie ik het seizoen zo onderhand echt als verloren
hoe wordt er nu tegen hem aangekeken?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:09 schreef methodmich het volgende:
Derde hattrick in 4 duels voor Mustapha, volgens mij.
Waar heeft die die topschuttersschoenen gekocht, Stpan?
ik weet tquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Proficiat
Ik had niet anders verwacht
Maar wat speelde Helmond ook maar een bagger partij zeg
ja pcies, Fortuna is op dit moment echt niks meer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik weet t
helmond was echt triest bezig.. alleen omdat fortuna nog 100x slechter was, terechte overwinning voor ons
overigens.. 99% van de supporters zit bij jullie gratis binnen?
enne die 1-3 he.. die werd gemaakt met ONZE bal
we hadden voor de wedstrijd een bal in t uitvak.. heel t vak laten signeren met rugnummers erbijen die werd in de tweede helft t veld ingebracht nadat een balle jongen m had gekregen.
sommige spelers stonden echt te kijken van waaaaaat?
was inderdaad erg triest dat er veel na de 0-3 weg gingen.. maar wat dan weer grappig was.. is dat ze direct na de 1-3 weer naar boven liepenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
ja pcies, Fortuna is op dit moment echt niks meer.
Zitten we gratis binnen? Ok, ik hoef mijn scc niet te laten zien, maar dat is wat anders. Voor de rest zou je wel verwachten dat het gratis, anders zou je toch bijna niet meer komen. Mij verbaast het wel dat er nog supporters weggaan na de 0-3. Wat hadden ze anders verwacht. Kijk, de supporters die er nu zitten (behalve het utvak) hebben gewoon een Fortuna-hart, maar ik snap het gewoon niet dat die 0-3 hun dan teveel wordt. Ze hebben toch al meer dingen meegemaakt
Had je die bal niet wat eerder in het veld kunnen trappen
Zo ongeveer op het punt dat Zaffie Dick de bal inleverde bij jullie keeper en jullie ook maar gelijk de 0-1 scoorden........
Dat zijn wel de leuke verhalen
Dan hebben ze zeer lang gedaan om van de natte trappen naar beneden te komen. Ik heb zelf ook een paar ritjes naar onder moeten maken. Onze vlaggen aan de Oost-tribune vlogen door de valwind telkens naar de tribunekant, kon iemand ze weer goed hangen. Gelukkig hadden we een goed roulatiesysteemquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
was inderdaad erg triest dat er veel na de 0-3 weg gingen.. maar wat dan weer grappig was.. is dat ze direct na de 1-3 weer naar boven liepen
overigens nog iets grappigs wat me opviel: Dat funvak juichte bij de 0-1 van hendriksen (wat een beauty was)
wisten die wel wie fortuna was?
och,ja al met al een kutwedstrijd maar een gezellige avond gehad.. alleen de terugkomst in helmond niet..
er gebeurt echt ALTIJD wat als ik naar een limburgse club ga kijken..
We zeiden het allemaal in t uitvak: "die gaat miiiiiiiiis" en ja hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Streppel illustreerde de vorm van Helmond Sport fantastisch.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
We zeiden het allemaal in t uitvak: "die gaat miiiiiiiiis" en ja hoor
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:15 schreef Evertje het volgende:
Wij waren ook niet bang omdat Streppel erbij was
Uiteraard herinnerer ik me dat. Jammer dat ik niet bij het vervolg aanwezig kan zijn. Maar vond het wel grappig omdat jullie dat begonnen te zingen en hij nog geen minuut die mega kans mist. Daarna had ie trouwens nog een grote kans volgens mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
remember HS - Top?
overigens snap ik nog altijd niet hoe hendriksen die bal in de kruising kreeg..
Hij speelde elke simpele bal over de zijlijn of te kort terug.. en dan krijg je zoiets
t wordt tijd dattie stopt.. tis mooi geweest
bij fortuna kunnen ze na al die nederlagen nog niet realistisch zijn?quote:In de tweede helft liep Fortuna opnieuw achter de feiten aan, waarbij het de pech had dat de grensrechter liep te slapen. Bij zeker vijf duidelijke gevallen van buitenspel liet de assistent-scheidsrechter doodleuk doorspelen. Hij leidde hiermee de 0-2 van Nyron Wau in, die een voorzet van de in buitenspelpositie vertrokken Esad Razic inkopte. Tien minuten later scoorde Robert Braber, die zijn debuut in de basis maakte, de 0-3.
wat is hier niet realistisch aan?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
bij fortuna kunnen ze na al die nederlagen nog niet realistisch zijn?
mwa hij overdrijft nogalquote:Op zondag 13 maart 2005 13:21 schreef Evertje het volgende:
[..]
wat is hier niet realistisch aan?
Ik zie nergens staan dat Fortuna onterecht heeft verloren of dat Fortuna goed speelde.
Ik zie alleen maar een opmerking over een grensrechter, die inderdaad stond te slapen. Maar verder zegt deze verslaggever hiermee niks.
Ach ja, daarom is het ook het verslag van de officiele website. Misschien heeft hij gelijk, misschien niet. Hij zal het toch door een groen-gele bril zien. Maar qua realisme valt hem weinig aan te merken.quote:Op zondag 13 maart 2005 19:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mwa hij overdrijft nogal
en bij de 0-2 was het totaal geen buitenspel. Op sbs nog zeer duidelijk te zien dat Razic meters achter de laatste slapende verdediger van Fortuna stond..
Niet dat ik weet. Die speelronde met Cambuur-Sparta was gewoon gepland denk ik, maar was gewoon pech (of sneeuw) dat bijna alles werd afgelast.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:41 schreef Greetings het volgende:
Komen de samenvattingen van vanavond ook nog ergens op TV?
Ik verbaas me namelijk omdat er op SBS teletext niks over staat. Dus laten ze nu een hele speelronde lopen terwijl 1,5 week geleden ze een hele uitzending hadden met alleen Cambuur-Sparta?
Top zeg. Bij Fortuna voeren ze de maandagavond als excuus aan (terwijl we allemaal weten dat het andere redenen zijn). Komende maandag met tien man in Emmen (ok, afstand is wat groterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:26 schreef Bayswater het volgende:
Gisteren op een maandagavond een 450 Spartanen in Volendam.
Maandagavond zou verboden moeten worden, maar voor velen is Volendam altijd vaste prik geweest. Eerst gezellig bieren op de Dijk en daarna lekker ballen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:03 schreef Evertje het volgende:
[..]
Top zeg. Bij Fortuna voeren ze de maandagavond als excuus aan (terwijl we allemaal weten dat het andere redenen zijn). Komende vrijdag met tien man in Emmen (ok, afstand is wat groter), gezellig.........
Knap dat Heracles bij Helmond heeft gewonnen. Blijven ze tenminste in het spoor. Moeten ze nog tegen elkaar spelen, Sparta en Heracles?
Helemaal mee eens. In de komende vier weken moet Fortuna drie keer op een maandag spelen (Emmen uit, Haarlem en Eindhoven thuis). Dit alles vanwege een afgesloten contract met Versatel van mediagigant John de Mol, die de live-rechten nu eindelijk al wil gaan uitproberenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:14 schreef Bayswater het volgende:
Maandagavond zou verboden moeten worden
Das Ome Ron niet Stpanquote:
Ik vind Bossen een geweldige scheids!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:40 schreef Stpan het volgende:
Bossen is sowieso een klotescheids, maakt niet uit op welk niveau.
Bossen zeker nog niet veel gehad dit jaar?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik vind Bossen een geweldige scheids!
Met hem heeft Fortuna de beste resultaten behaald omdat hij een van de weinige is die de topclubs niet bevoordeelt.
Nee, pas één keer. Gewonnen bij Helmond uitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bossen zeker nog niet veel gehad dit jaar?![]()
ook dankzij bossenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:34 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nee, pas één keer. Gewonnen bij Helmond uit(leverde ons de koppositie op!
)
Bron: rijnmond.nlquote:Blessuregolf bij Sparta
Sparta heeft voor de komende wedstrijden forse personele problemen.
Ook Ricky van den Bergh en Yevgeni Levchenko zijn maandag toegevoegd aan de lijst met geblesseerden.
Van den Bergh is 2 tot 4 weken uitgeschakeld, de aanvaller heeft last van zijn heup. Levchenko is 2 weken niet inzetbaar door een blessure aan zijn enkel. Beide spelers raakten vrijdag geblesseerd in het competitieduel met MVV (1-1).
Het herstel van de knieblessure van Menno Willems laat nog 4 weken op zich wachten. Christophe Kinet, die een kwetsuur heeft aan het bovenbeen is nog zeker 2 weken uit de roulatie. Jan Michels is nagenoeg fit en hoopt vrijdag in de uitwedstrijd tegen FC Zwolle weer in actie te komen voor Sparta.
Mocht ook wel na twee keer Van Sichem vorig seizoenquote:
Eindhovenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef Thetallguy het volgende:
van vanavond:
FC Zwolle 3 FC Eindhoven 4
Heracles pakt de derde periode, Zwolle verspeelt thuis een 3-0 voorsprong
goddomme, wat een wanprestatie was dat zeg....quote:Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef Thetallguy het volgende:
Zwolle verspeelt thuis een 3-0 voorsprong
Ja dat zal bestquote:Op maandag 21 maart 2005 22:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
goddomme, wat een wanprestatie was dat zeg....
Fouten van Jelle ten Rouwelaar of....quote:Op maandag 21 maart 2005 22:53 schreef cptmarco het volgende:
fluitend op 3-0 komen en dan heerlijk gaan kloten in de tweede helft....
Ja het viel me ook al op.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit van wel, maar na het bestuderen van de tv-gids volgens mij niet.
Respect daarvoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:23 schreef Evertje het volgende:
Ow ja, nu ben ik gaar. Net 600 km gereden. Alles voor een punt zal ik maar zeggen
niet bepaald de minste spelersquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:37 schreef Stpan het volgende:
Godverdegodver. De blessuregolf bij Sparta breidt zich steeds verder uit. Geblesseerd waren sowieso: Rimkus, Willems, Levchenko en topscorer Ricky van den Bergh. Daar is bijgekomen Jantje Michels, en ook Danny Koevermans zal er in Zwolle waarschijnlijk niet bij zijn. Dat zijn dus 5 basisspelers.![]()
regelt Vrouwe Fortuna allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:23 schreef Bayswater het volgende:
Op goede vrijdag naar de Dijk, geluksvogel. Wij mochten op de maandag naar de leukste uitwedstrijd van het jaar.
watne varknsquote:
Joa precies wat hek toch een hekel aan dat volkquote:
Respect dat je er was Evertje! Volendam eindelijk weer eens gewonnen, terwijl het spel teminste weer een klein beetje op voetbal leek. Nu maandag Telstar thuisquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:46 schreef Evertje het volgende:
Vrouwe Fortuna heeft ons weer even in de steek gelaten
Alhoewel dit gewoon slecht voetbal was haha, niks met geluk te maken.
Had er echt meer van verwacht, maarja......
was jij een van de ajax-fans die stonden te lurken aan het uitvak?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:42 schreef Maja het volgende:
[..]
Respect dat je er was Evertje! Volendam eindelijk weer eens gewonnen, terwijl het spel teminste weer een klein beetje op voetbal leek. Nu maandag Telstar thuis![]()
Ik zit altijd aan de andere kant, heb ook niets gemerkt van deze gasten. Waarschijnlijk liep er, doordat het gratis entrée was, hier en daar vreemd volk rond!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:44 schreef Evertje het volgende:was jij een van de ajax-fans die stonden te lurken aan het uitvak?
apart volk daar
niet eens catering in het uitvak!
bron: www.fcvolendam.nlquote:Nieuw schoeisel speciaal voor kunstgras
A.s. vrijdag kan FC Volendam weer goede zaken doen in de strijd om de 4e periode. Waarschijnlijk is dit een van de moeilijkste wedstrijden in de 4e periode. Niet alleen omdat de tegenstander het goed doet, maar ook omdat de wedstrijd gespeeld moet worden op kunstgras. 2 jaar gelden verloren we kansloos in Almelo met 4-0. De gehele ploeg had last van het spekgladde veld, die vooraf aan de wedstrijd nog extra nat was gespoten. Maar ook uit op het kunstgrasveld van Cambuur kwam Volendam niet goed uit de verf en liep het vertrouwen een deuk op.
In de aanloop naar deze wedstrijd zal FC Volendam alleen nog maar gaan trainen op kunstgras. Gedeeltelijk op een kunstgras veld in Purmerend en in de Steve van Dorpelhal, waar een kleine, maar zeer goede kunstgrasmat ligt. Maar naast het spelen op kunstgras, gaat FC Volendam in overleg met kledingsponsor Jako ook gebruiken maken van een nieuwe product van Jako.
Het Duitse bedrijf heeft 2 jaar lang een nieuwe schoen ontwikkeld welke speciaal ontwikkeld is voor kunstgras. Het materiaal is bijzonder sterk en maakt gebruik van dezelfde kunststof die in de Russische ruimtevaartkleding zit. De onderzijde is daarom slijtvast en heeft een betere grip dan het schoeisel dat tot nu toe werd gebruikt. Hierdoor zal het wegglijden minder snel kunnen plaatsvinden.
De schoen die slechts 230 gram weegt heeft een schokabsorberende bovenlaag die voetblessures voorkomt. Naast de vaste lengtematen is er ook een omvangs-maat opdat de pasvorm optimaal is. Of de schoen zal bijdragen aan het succes is natuurlijk maar afwachten. Wel is zeker dat bij eerder gebruik in Duitsland de spelers enthousiast waren. In de aanloop van een mogelijk kunstgras in het Kras Stadion, is dit natuurlijk een extra mogelijkheid om je met het materiaal, aan te kunnen passen aan de omstandigheden van het veld. FC Volendam is de eerste club in Nederland die gebruik gaat maken van deze nieuwe kunstgras schoen en heeft daarmee een voorsprong op andere clubs. Met deze nieuwe innovatie wil Jako-teamsport de markt voor hun nieuwe lijn voetbalschoenen openbreken. Het project is qua impact vergelijkbaar met de klapschaats.
Why? AGO wint zowat alles thuisquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sparta wordt kampioen, dat is nu wel duidelijk. Alweer een afgetekende overwinning, terwijl Heracles thuis de boot inging tegen Volendam.
Opvallend is ook het verlies van Cambuur Leeuwarden tegen AGOVV.
Vind ik wel meevallen, die verrassing....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opvallend is ook het verlies van Cambuur Leeuwarden tegen AGOVV.
Uitvak was bezet met jeugd, eindhoven had een miniscuulvakje!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:43 schreef Evertje het volgende:
Heeft sparta eigenlijk nog wel een uitvak, of waren er zoveel supporters uit Eindhoven mee
zero-tolerance! Meteen een sv opleggenquote:Danny Koevermans kan wellicht rekenen op een reprimande van de KNVB. Niet omdat hij als spits van Sparta een elleboog uitdeelde of een tegenstander schopte. Waarom dan wel? Koevermans is nog altijd groot fan van zijn oude club Excelsior '20. Afgelopen zondag reisde hij naar de uitwedstrijd van die Schiedamse club bij Nieuwenhoorn. Dat duel werd echter halverwege gestaakt door scheidsrechter Wagner. De supporters van Excelsior '20, waaronder Koevermans, zouden de scheidsrechter hebben uitgescholden. De arbiter wees Koevermans aan als hoofdschuldige en heeft hem zelfs op het wedstrijdformulier gezet.
Zolang Koef maar blijft. Ik vind een centrale spits belangrijker dan een rechtsbuiten, hoewel ik Riga natuurlijk ook graag volgend jaar in het Rood-Wit zou willen zien.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik moet het nog eens zien. Sparta zal echt heel wat versterkingen moeten halen en het huidige team intact houden. Mustapha en v/d Berg zullen wel weggaan, zie daar maar alvast eens goede vervangers voor te vinden.
Zegt genoeg over hoe ze de laatste weken spelen.. waardeloos dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:12 schreef Bayswater het volgende:
Ja vreemd, Helmond heeft nog alles te winnen en Haarlem niets.
Haarlem kan dus vrijuit en zonder druk spelen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:12 schreef Bayswater het volgende:
Ja vreemd, Helmond heeft nog alles te winnen en Haarlem niets.
Is best, alleen is de wedstrijd al afgelopen tegen de tijd dat je d'r bent.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
rij jij mij er heen in een rolstoel?
Net als Eindhoven(3-0 binnen een kwartier) en Fortunaquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Haarlem kan dus vrijuit en zonder druk spelen.
Tis slechts tegen Veendam mên!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:15 schreef hellmondunited het volgende:
WHAAAAAAAT
eindhoven staat binnen 15 minuten met 3-0 voor!!
Daar komt men voor naar het stadion!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:20 schreef Bayswater het volgende:
Eindhoven-Veendam een mooi affiche
zitten voortaan ineens tegen de 2000 mensen.. voor eindhoven is dat veelquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar komt men voor naar het stadion!!
hoeveel zouden er zitten? Zouden ze de 1.000 halen?
Ze hebben zeker verleden week voetballes gekregenquote:
Ach, korfbal is ook geen spektakel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:28 schreef Bos81 het volgende:
na een half uur al 6 doelpunten
Dat zal wel een spektakel zijn daar
sletje! waarom ben je niet gegaan? trauma van maandag?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:29 schreef Mindlight het volgende:
Ook ik ben niet in het stadion te vinden, zal dus ook wel verlies worden. Eerste wedstrijd die ik mis thuis dit seizoenMaar kan er totaal niet mee zitten
Nee, want anders was je dit seizoen nog niet vaak geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:30 schreef Mindlight het volgende:
Overigens wil bovenstaande post dus niet suggereren dat het wél goed gaat als ik er wél ben he
Precies, ach als dat verband zou blijken te bestaan ben ik de eerste die niet meer gaat hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee, want anders was je dit seizoen nog niet vaak geweest.![]()
daar gaat mij toto selectquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:32 schreef hellmondunited het volgende:
rood voor voigt.. doorgebroken speler..
dag Helmond
Hup Excelsior! (we kunnen wel een extra supporter gebruiker)quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, ach als dat verband zou blijken te bestaan ben ik de eerste die niet meer gaat hoor
en neem ik spontaan een sc voor Sparta
Rien, had dat nou niet gezegd. Vanavond vliegt er bij jou een raam uit!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:38 schreef Mindlight het volgende:haha met mij in het stadion is verlies verzekerd he
Nee hoor, hoewel ik sporadisch wel eens ga kijken bij Sparta, zal ik daar nooit een echte supporter van kunnen zijn, hoewel ik de club ook niet echt haat.
matig hoor.. zeeeeeeeeeeeeer matigquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:43 schreef Bayswater het volgende:
De doelpuntenmachine in Eindhoven is vastgelopen.![]()
Als je elkaar als club in de zenuwslopende nacompetite een paar keer tegenkomt en ook nog uit dezelfde stad komt, loop je nooit hand in hand het stadion binnen. Daarbij heeft Feyenoord heeft zitten stoken in een goed huwelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:38 schreef Mindlight het volgende:haha met mij in het stadion is verlies verzekerd he
Nee hoor, hoewel ik sporadisch wel eens ga kijken bij Sparta, zal ik daar nooit een echte supporter van kunnen zijn, hoewel ik de club ook niet echt haat.
hebben ze 'm gesmeerdquote:
nog net voor rustquote:
Precies, door die zooi van Zuid is er wel een soort rust verstoord, wat jammer is. Rivaliteit prima, maar jammer (voor ons hoor) dat het over feyenoord gaat en niet over onze 2 clubsquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je elkaar als club in de zenuwslopende nacompetite een paar keer tegenkomt en ook nog uit dezelfde stad komt, loop je nooit hand in hand het stadion binnen. Daarbij heeft Feyenoord heeft zitten stoken in een goed huwelijk.
doe nou nietttquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
HU: Damn, dat sucks, ik zal hem herinneren voor maandag
ik moest een hoop censuur toepassen.. ook de treinreis.. anders waren we echt de lulquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:11 schreef Mindlight het volgende:
Schitterend verslag trouwens hellmondunited
Ach valt mee, is niks "ergs" gebeurd, iig niet wat velen denken. Die treinreis kan ik niet over oordelen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik moest een hoop censuur toepassen.. ook de treinreis.. anders waren we echt de lul
7 politie wagens, 1 ambulance.. tuurlijk is er niks gebeurdquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ach valt mee, is niks "ergs" gebeurd, iig niet wat velen denken. Die treinreis kan ik niet over oordelen natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Stpan het volgende:
Vanachter m'n ultratrage computer in Egypte zich ik: 3 werf Shalamachalaglukgut!
Sparta naar vooooiirrruhhhhhhhh!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Stpan het volgende:
Vanachter m'n ultratrage computer in Egypte zich ik: 3 werf Shalamachalaglukgut!
Sparta naar vooooiirrruhhhhhhhh!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:38 schreef Bayswater het volgende:
Mindlight krijgt een stadionverbod vrees ik.
wat dat betreft had de titelstrijd inderdaad ook net zo goed allang beslist kunnen zijn..quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Bayswater het volgende:
Das de zoveelste keer al dat Heracles vlak voor tijd de 0-1 maakt. (Helmond, Haarlem en nu)
die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Stpan het volgende:
Ik heb gelijk wat nieuwe schelwoorden geleerd in het Arabisch, dat is alles
M'n internetverbinding gaat hier met 3 kamelenbeten per seconde, dus ik kan Rijnmond helaas niet opzetten. Ik blijf maar lekker op het Sparta-forum refreshen, en houdt m'n hart vast iedere keer dat vi.nl refreshed.
Tering met 2 compu's op een 56k gaat nergens over. En als die Omar Sharif links van me eens stopt met messengen met z'n vriendinnetje zou ik misschien nog enige snelheid overhouden.
Stelletje Duitsers daar met die 1-0 en 0-1 vlak voor tijd. Nou als het zo spannend blijft zal Sparta-Heracles wel gerechtigheid moeten brengen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Bayswater het volgende:
Das de zoveelste keer al dat Heracles vlak voor tijd de 0-1 maakt. (Helmond, Haarlem en nu)
Ja preciesquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heracles
Op die manier worden ze kampioen!
Vorige week was het andersom: Volendam maakt vlak voor tijd de winnende tegen Heracles! Vandaag de 4e overwinning op rij onder leiding vanquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:48 schreef Bayswater het volgende:
En weer respect dat Evertje er was ondanks de klassering van Fortuna![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:49 schreef Evertje het volgende:
Woehoe
Tweede uitoverwinning van het seizoen is binnen. Ditmaal heb ik er maar 700 km voor hoeven te reizen haha, maar het was het waard. fortuna moet gewoon altijd op kunstgras blijven voetballen, de resultaten zijn er wel naar.
Wel triest dat Cambuur gewoon twee keer verliest van Fortuna in dit seizoen. En wat waren ze slecht, Cambuur dan.
Regende pijpestelen daar in Leeuwarden. Was maar goed ook, anders waren we daar niet heelhuids weggekomen.
Ik hoop het van hartequote:Op maandag 11 april 2005 22:01 schreef Stpan het volgende:
Nou, da's dus mooi kut! Ik gok toch op gerechtigheid aan het einde van het seizoen, en Sparta dit weekend niet alles uit handen heeft gegeven. Op Het Kasteel moet de beslissing dan maar vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |