| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Vrijdag,20.00 uur: Heracles Almelo - Go Ahead Eagles - Fortuna Sittard - Helmond Sport - Stormvog./Telstar - Excelsior - BV Veendam - Emmen - Sparta Rotterdam - Haarlem - VVV-Venlo - FC Volendam - FC Eindhoven - TOP Oss - FC Zwolle - Cambuur L'warden - FC Dordrecht - MVV - AGOVV Apeldoorn is vrij. Volgende speelronde op maandag 14 maart |
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:12 schreef Bayswater het volgende:
Ik verwacht een lastige wedstrijd vanavond in Rotterdam.![]()
Weet je wat jij is moet doen, lekker gaan sneeuwschuivenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heracles moet de komende 2 wedstrijden een keer punten laten liggen (gelijkspel is ook goed) en Telstar moet in die 2 wedstrijden 1 keer verliezen of 2 keer gelijkspelenDan pakken we de periode
Dat worden spannende wedstrijden voor mij, het gaat eindelijk weer es fatsoenlijk met mijn cluppie
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
MVV moet toch wel lukken lijkt me.
Heeft geen zin, wordt toch alleen maar op het veld teruggegooidquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Weet je wat jij is moet doen, lekker gaan sneeuwschuiven![]()
Als ik Sparta was, zou ik Kooiman bij standaardsituaties mee naar voren sturen, die gozer stond die ballen lekker weg te koppenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:43 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
een balletje, met de groeten van Kooiman!
Sparta gewonnenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:35 schreef Dos37 het volgende:
Heracles verloren![]()
voor de rest dondert mij het niks
Nog beterquote:
Proficiatquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:06 schreef hellmondunited het volgende:
als wij vandaag weer verliezen zie ik het seizoen zo onderhand echt als verloren
hoe wordt er nu tegen hem aangekeken?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:09 schreef methodmich het volgende:
Derde hattrick in 4 duels voor Mustapha, volgens mij.
Waar heeft die die topschuttersschoenen gekocht, Stpan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |