Precies, door die zooi van Zuid is er wel een soort rust verstoord, wat jammer is. Rivaliteit prima, maar jammer (voor ons hoor) dat het over feyenoord gaat en niet over onze 2 clubsquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je elkaar als club in de zenuwslopende nacompetite een paar keer tegenkomt en ook nog uit dezelfde stad komt, loop je nooit hand in hand het stadion binnen. Daarbij heeft Feyenoord heeft zitten stoken in een goed huwelijk.
doe nou nietttquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
HU: Damn, dat sucks, ik zal hem herinneren voor maandag
ik moest een hoop censuur toepassen.. ook de treinreis.. anders waren we echt de lulquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:11 schreef Mindlight het volgende:
Schitterend verslag trouwens hellmondunited
Ach valt mee, is niks "ergs" gebeurd, iig niet wat velen denken. Die treinreis kan ik niet over oordelen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik moest een hoop censuur toepassen.. ook de treinreis.. anders waren we echt de lul
7 politie wagens, 1 ambulance.. tuurlijk is er niks gebeurdquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ach valt mee, is niks "ergs" gebeurd, iig niet wat velen denken. Die treinreis kan ik niet over oordelen natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Stpan het volgende:
Vanachter m'n ultratrage computer in Egypte zich ik: 3 werf Shalamachalaglukgut!
Sparta naar vooooiirrruhhhhhhhh!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Stpan het volgende:
Vanachter m'n ultratrage computer in Egypte zich ik: 3 werf Shalamachalaglukgut!
Sparta naar vooooiirrruhhhhhhhh!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:38 schreef Bayswater het volgende:
Mindlight krijgt een stadionverbod vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |