abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:38:43 #181
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25851749
Dos37: verrassend
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:40:14 #182
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25851796
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:38 schreef Stpan het volgende:
Dos37: verrassend

het is wel zo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:02:12 #183
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25917983
Goede uitslagen dit weekend
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25918103
Sparta wordt kampioen, dat is nu wel duidelijk. Alweer een afgetekende overwinning, terwijl Heracles thuis de boot inging tegen Volendam.

Opvallend is ook het verlies van Cambuur Leeuwarden tegen AGOVV.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:06:36 #185
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_25920014
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sparta wordt kampioen, dat is nu wel duidelijk. Alweer een afgetekende overwinning, terwijl Heracles thuis de boot inging tegen Volendam.

Why? AGO wint zowat alles thuis

Als ze dat uit nou ook eens gingen doen
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_25920035
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vind ik wel meevallen, die verrassing....

Ben wel trots op Fortuna. Een voor Fortuna begrippen goede wedstrijd alleen werden de afgedwongen kansen niet benut. Zonde, want als er een ploeg verdiende om te winnen was het Fortuna wel. Wel weer een keer de nul gehouden, was al lang niet meer gebeurd. Laatste keer was Helmond uit

En dit alles terwijl Van Sichem floot!
pi_25920118
Cambuur L was goed bezig deze periode, AGOVV doet het thuis inderdaad opvallend goed. Uit doen ze het dan weer extreem slecht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25921084
Heeft sparta eigenlijk nog wel een uitvak, of waren er zoveel supporters uit Eindhoven mee
  zaterdag 2 april 2005 @ 00:21:17 #189
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25922079
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:43 schreef Evertje het volgende:
Heeft sparta eigenlijk nog wel een uitvak, of waren er zoveel supporters uit Eindhoven mee
Uitvak was bezet met jeugd, eindhoven had een miniscuulvakje!

Volendam
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_25922331
Sparta maakt gewoon de meeste aanspraak op de titel. Ik hoop eigenlijk niet dat Heracles promoveert, dan slaan ze echt een pleefiguur. Koevermans, VD Bergh en Mustapha allemaal 20 doelpunten, respect!
That's all folks!
  zaterdag 2 april 2005 @ 00:59:30 #191
43642 Bayswater
pi_25922884
Irighjieru van AGOVV
Life lies a slow suicide
pi_25922907
Het verschil tussen de GGD en de Eredivisie is gewoon levensgroot.
pi_25922928
Klopt ja, alleen met geld zou Sparta het op het hoogste niveau redden.
That's all folks!
pi_25922971
Met dit team zou Sparta er in de HCE uitvliegen, ze moeten zich gewoon flink versterken, zoals De Graafschap deed de afgelopen winterstop. Alleen dan heb je kans.
  zaterdag 2 april 2005 @ 01:04:21 #195
43642 Bayswater
pi_25922988
Wij heben Hansie Textiel!!!!!!! En daarnaast is Sparta the sleeeping giant!
Life lies a slow suicide
pi_25923142
Ik moet het nog eens zien. Sparta zal echt heel wat versterkingen moeten halen en het huidige team intact houden. Mustapha en v/d Berg zullen wel weggaan, zie daar maar alvast eens goede vervangers voor te vinden.
  zaterdag 2 april 2005 @ 02:01:44 #197
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_25923780
Inderdaad CMT, als die weggaan hebben ze geen eredivisie-rijp team.

Zoals gezegd had ik een bruiloft, en kon ik dus niet aanwezig zijn ondanks de gratis kaarten, maar begreep wel dat de sfeer op het kasteel enorm goed was. Wel leuk om te horen
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_25928296
quote:
Danny Koevermans kan wellicht rekenen op een reprimande van de KNVB. Niet omdat hij als spits van Sparta een elleboog uitdeelde of een tegenstander schopte. Waarom dan wel? Koevermans is nog altijd groot fan van zijn oude club Excelsior '20. Afgelopen zondag reisde hij naar de uitwedstrijd van die Schiedamse club bij Nieuwenhoorn. Dat duel werd echter halverwege gestaakt door scheidsrechter Wagner. De supporters van Excelsior '20, waaronder Koevermans, zouden de scheidsrechter hebben uitgescholden. De arbiter wees Koevermans aan als hoofdschuldige en heeft hem zelfs op het wedstrijdformulier gezet.
zero-tolerance! Meteen een sv opleggen
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:02:09 #199
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25929881
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 01:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik moet het nog eens zien. Sparta zal echt heel wat versterkingen moeten halen en het huidige team intact houden. Mustapha en v/d Berg zullen wel weggaan, zie daar maar alvast eens goede vervangers voor te vinden.
Zolang Koef maar blijft. Ik vind een centrale spits belangrijker dan een rechtsbuiten, hoewel ik Riga natuurlijk ook graag volgend jaar in het Rood-Wit zou willen zien.
De belangstelling voor Van den Bergh is wat afgenomen, alleen de Chigaco Fire zit nog achter hem aan.
pi_26003159
Ik denk dat het vertrek van Mustapha, Levchenko en eventueel van den Bergh een flinke aderlating zal zijn voor Sparta, zal niet meevallen om dat op te vangen met wat spelers die in de Eredivisie wat extra's kunnen brengen. Een speler als Jan Michels lijkt me intussen ook al wat te oud voor de Eredivisie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')