Why? AGO wint zowat alles thuisquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sparta wordt kampioen, dat is nu wel duidelijk. Alweer een afgetekende overwinning, terwijl Heracles thuis de boot inging tegen Volendam.
Opvallend is ook het verlies van Cambuur Leeuwarden tegen AGOVV.
Vind ik wel meevallen, die verrassing....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opvallend is ook het verlies van Cambuur Leeuwarden tegen AGOVV.
Uitvak was bezet met jeugd, eindhoven had een miniscuulvakje!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:43 schreef Evertje het volgende:
Heeft sparta eigenlijk nog wel een uitvak, of waren er zoveel supporters uit Eindhoven mee
zero-tolerance! Meteen een sv opleggenquote:Danny Koevermans kan wellicht rekenen op een reprimande van de KNVB. Niet omdat hij als spits van Sparta een elleboog uitdeelde of een tegenstander schopte. Waarom dan wel? Koevermans is nog altijd groot fan van zijn oude club Excelsior '20. Afgelopen zondag reisde hij naar de uitwedstrijd van die Schiedamse club bij Nieuwenhoorn. Dat duel werd echter halverwege gestaakt door scheidsrechter Wagner. De supporters van Excelsior '20, waaronder Koevermans, zouden de scheidsrechter hebben uitgescholden. De arbiter wees Koevermans aan als hoofdschuldige en heeft hem zelfs op het wedstrijdformulier gezet.
Zolang Koef maar blijft. Ik vind een centrale spits belangrijker dan een rechtsbuiten, hoewel ik Riga natuurlijk ook graag volgend jaar in het Rood-Wit zou willen zien.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik moet het nog eens zien. Sparta zal echt heel wat versterkingen moeten halen en het huidige team intact houden. Mustapha en v/d Berg zullen wel weggaan, zie daar maar alvast eens goede vervangers voor te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |