Het staat er wel bij. Deel 1-10 staat er in de folder, maar ik vraag het mij af.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:24 schreef SunChaser het volgende:
Cool, zit 10 daar ook bij?
Volgens mij klopt jouw rekensom niet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:49 schreef Remzz het volgende:
Voor degene die hem nog niet hebben bij het prijzencircus bij V & D is hij voor ¤20 per seizoen. En 3 boxen voor de prijs van 2. Dus heb je voor ¤80 seizoen 1 t/m 9.
Toch een beetje jammer inderdaad van die verpakking, maar eigenlijk vind ik de nieuwe verpakking wel mooier!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:05 schreef MyImmortal het volgende:
klopt ja, staat dat je dat vanaf 16 maart kan doen, hoe weet ik nog niet, moet nog kijken, maar nu is mijn collectie wel compleet
weliswaar andere verpakking maarja boeie
Karton, zo'n openklapding met 3 dvd's.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zien die nieuwe verpakkingen er dan uit?
Dat lijkt me dan inderdaad niet zo mooi passen in de Central Perk doos. Te smal, zou ik denken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Karton, zo'n openklapding met 3 dvd's.
Je had ook de losse dvd's kunnen kopen. Dan geldt de actie 3 halen 2 betalen en had je de complete serie ook voor 20 euro en past ie beter in je Central perk box.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu ook seizoen 10 gekocht, m'n verzameling is compleet.
Ik heb hem toch maar bij de V&D gehaald (in de Prijzencircus actie), ondanks dat die niet 100% past bij de rest v/d DVD's in de Central Perk box.
Ja bij de V&D in Utrecht hadden ze de dvd's afgeprijsd naar een tientje. Ach ja je hebt weer kijk plezier daar gaat het om.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
ow, dat wist ik dan weer niet, van die korting op de losse dvd's.
Ik zag ze wel liggen, maar die waren nog geprijsd op 25 per stuk. In de 3 voor 2 actie zou dat neerkomen op 50 euro, wat ik te duur vond. Verkeerde stickertjes dus blijkbaar.
Nou ja, ik heb tenminste m'n serie compleet
JE KAN OOK GEWOON NIET ANTWOORDEN!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:53 schreef dvdfreak het volgende:
FRIENDS SUCKS ASS
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:53 schreef dvdfreak het volgende:
FRIENDS SUCKS ASS
Gewoon je geld opzij leggen voor Seinfeld.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind mezelf raar. Zit ik eerst anderhalf jaar te wachten op die ene mooie dvd-box... issie eindelijk afgeprijsd, heb ik zoiets van: hmm....zou ik 'm nou wel kopen, ik kijk de laatste maanden toch geen Friends meer
Nee hoor je kan ze toch los kopen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
verdomme! ik ben er eigenlijk niet blij mee dat ze alle seizoenen in een nieuwe verpakking hebben uitgebracht. nu moet ik ze eigenlijk weer allemaal kopen.
al de 10 seizoenenboxen(oude verpakking) heb ik al op dvd, maar voor mijn gevoel is mijn vezameling Friends niet echt compleet nu ze in een nieuwe verpakking zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee hoor je kan ze toch los kopen dan?
Mja, same here.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
al de 10 seizoenenboxen(oude verpakking) heb ik al op dvd, maar voor mijn gevoel is mijn vezameling Friends niet echt compleet nu ze in een nieuwe verpakking zitten.
Freak! I know![]()
Toch nog mensen die tot inzicht komen dat Friends eigenlijk gewoon niet leuk isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon je geld opzij leggen voor Seinfeld.
Ik ben ook heel erg Friends afgekicked. Heb het altijd trouw gevolgd, alle afleveringen gezien, en het altijd geweldig leuk gevonden. Maar nu is het klaar en kijk ik het al heel lang niet meer en als ik het zo nu en dan zie omdat mijn zusje een re-run kijk erger ik me alleen maar. Het is zulke simpele/domme/eenvoudige en eentonige humor, kan er echt niet meer om lachen.
Ross maakt een lijstje met voor- en nadelen van Rachel en Julie. Rachel vind dat en word boos. Uiteindelijk komen ze dus toch niet bij elkaar.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Weet iemand hier toevallig wat er gisteren in friends is gebeurd?
Ah, ok, thanks!quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:31 schreef melismay het volgende:
Ross maakt een lijstje met voor- en nadelen van Rachel en Julie. Rachel vind dat en word boos. Uiteindelijk komen ze dus toch niet bij elkaar.....
Eehm dan denk ik toch 4,5 en 6. Ik vind 10 trouwens ook weer erg leuk.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef HomerJ het volgende:
Wat vinden jullie het leukste seizoen van Friends?
het eerste, tweede en vierde.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef HomerJ het volgende:
seizoen 4 is het leukste seizoenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind seizoen 5 erg leuk en de eerste 2 zijn ook erg mooi. 3 en een gedeelte van 4 heb ik nog nooit gezien dus ik ben wel blij met NET5quote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef HomerJ het volgende:
Toevallig zat ik me dat vanmiddag ook af te vragen!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Toennet was op Net5 de aflevering waarin Ross en Rachel uit elkaar gaan. De rest zat toen op de slaapkamer mee te luisteren.
Later is er nog zo'n aflevering waarin iedereen in de slaapkamer opgesloten zit en meeluistert naar iets, en Joey is er dan op voorbereid en heeft er eten opgeslagen. Welke aflevering is dat?
Het is zelfs nog in het begin van seizoen 5, de aflevering The One With All The Kips (afl. 5).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Toevallig zat ik me dat vanmiddag ook af te vragen!
Het is ergens in seizoen 6 of 7, maar ik kan er zo niet op komen...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat is in Seizoen 5 aflevering 5 The one with all the kips. Die had Jouy daar verstopt omdat Ross op zijn trouwdag Rachel zijn in plaats van Emily
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:11 schreef Lynx666 het volgende:
Het is zelfs nog in het begin van seizoen 5, de aflevering The One With All The Kips (afl. 5).
tja, en dat terwijl ik toch wel erg moest lachen om het hars-dinner. Maar het was idd een van de minder humorvolle uit die periode, later waren er wel meer van dit soort afleveringen, met wat meer subtielere humor en meer verhaal ipv simpele oneliners,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn laatste 3 dvd's gratis toegestuurd gekregenen nu dus compleet voor een lekker laag bedrag
![]()
Ik vind die aflevering waar iedereen opgesloten zit op Rachel's kamer en waar Phoebe en Ross aan het praten zijn dat ze uit elkaar gaan wel de zieligste aflevering. Vaak heeft iets in Friends wel weer een grap oid na een serieuze scene, maar hier blijft het vrij serieus. Eén van de weinige afleveringen waarbij ik eigenlijk steeds weer moet huilen![]()
Het was idd een intense aflevering. Maar dr was ook een intense relatie tussen die tweequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn laatste 3 dvd's gratis toegestuurd gekregenen nu dus compleet voor een lekker laag bedrag
![]()
Ik vind die aflevering waar iedereen opgesloten zit op Rachel's kamer en waar Phoebe en Ross aan het praten zijn dat ze uit elkaar gaan wel de zieligste aflevering. Vaak heeft iets in Friends wel weer een grap oid na een serieuze scene, maar hier blijft het vrij serieus. Eén van de weinige afleveringen waarbij ik eigenlijk steeds weer moet huilen![]()
Hier zat ik ook een beetje verbaast naar te lezenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:32 schreef Lynx666 het volgende:
Ik hoop trouwens dat je bedoelt dat ze in Monica's kamer zaten opgesloten en dat Rachel en Ross de discussie hadden over uit elkaar gaan. Anders heb ik wel een belangrijke aflevering gemist
ik heb hem nog net besteltquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik moet wachten tot frs de box weer leverbaar maakt
nou niet meer maar het was een internet topper 124 euro en met een wildcard 112 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
waar die 112 euro Dos37?
Ja maar meestal voor naai prijzen van 150 euroquote:Op maandag 23 mei 2005 15:22 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Wordt ie al compleet aangeboden op marktplaats??
Ik heb ook seizoen 10 in de nieuwe verpakking. Staat inderdaad niet helemaal perfect in de CP box, maar het scheelde weer 10 euro he.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:05 schreef -Mo- het volgende:
En ik moet seizoen 10 in de orginele verpakking zien te vinden...
Op E-Bay staat er altijd 40 boxen van S10 voor weinig geld, maar dat zijn allemaal de nieuwe boxen![]()
(nieuwe verpakking heb ik nodig aangezien het anders niet mooi in me CP box staat)
Ik heb ze maar los gekocht... vind het nog steeds jammer dat er geen sleeve omheen zit... staat gewoon niet in de CP box ... erg jammerquote:Op maandag 23 mei 2005 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb ook seizoen 10 in de nieuwe verpakking. Staat inderdaad niet helemaal perfect in de CP box, maar het scheelde weer 10 euro he.
de 'oude' verpakkingen zijn die kartonnen doosjes. Je hebt dus 3 losse doosjes per seizoen.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat is origineel dan, die witte kartonnen hoesjes?
Ik dacht dat vanaf seizoen 8 alles alleen nog maar full-colour was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |