nou niet meer maar het was een internet topper 124 euro en met een wildcard 112 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
waar die 112 euro Dos37?
Ja maar meestal voor naai prijzen van 150 euroquote:Op maandag 23 mei 2005 15:22 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Wordt ie al compleet aangeboden op marktplaats??
Ik heb ook seizoen 10 in de nieuwe verpakking. Staat inderdaad niet helemaal perfect in de CP box, maar het scheelde weer 10 euro he.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:05 schreef -Mo- het volgende:
En ik moet seizoen 10 in de orginele verpakking zien te vinden...
Op E-Bay staat er altijd 40 boxen van S10 voor weinig geld, maar dat zijn allemaal de nieuwe boxen![]()
(nieuwe verpakking heb ik nodig aangezien het anders niet mooi in me CP box staat)
Ik heb ze maar los gekocht... vind het nog steeds jammer dat er geen sleeve omheen zit... staat gewoon niet in de CP box ... erg jammerquote:Op maandag 23 mei 2005 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb ook seizoen 10 in de nieuwe verpakking. Staat inderdaad niet helemaal perfect in de CP box, maar het scheelde weer 10 euro he.
de 'oude' verpakkingen zijn die kartonnen doosjes. Je hebt dus 3 losse doosjes per seizoen.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat is origineel dan, die witte kartonnen hoesjes?
Ik dacht dat vanaf seizoen 8 alles alleen nog maar full-colour was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |