Toevallig zat ik me dat vanmiddag ook af te vragen!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Toennet was op Net5 de aflevering waarin Ross en Rachel uit elkaar gaan. De rest zat toen op de slaapkamer mee te luisteren.
Later is er nog zo'n aflevering waarin iedereen in de slaapkamer opgesloten zit en meeluistert naar iets, en Joey is er dan op voorbereid en heeft er eten opgeslagen. Welke aflevering is dat?
Het is zelfs nog in het begin van seizoen 5, de aflevering The One With All The Kips (afl. 5).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Toevallig zat ik me dat vanmiddag ook af te vragen!
Het is ergens in seizoen 6 of 7, maar ik kan er zo niet op komen...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat is in Seizoen 5 aflevering 5 The one with all the kips. Die had Jouy daar verstopt omdat Ross op zijn trouwdag Rachel zijn in plaats van Emily
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:11 schreef Lynx666 het volgende:
Het is zelfs nog in het begin van seizoen 5, de aflevering The One With All The Kips (afl. 5).
tja, en dat terwijl ik toch wel erg moest lachen om het hars-dinner. Maar het was idd een van de minder humorvolle uit die periode, later waren er wel meer van dit soort afleveringen, met wat meer subtielere humor en meer verhaal ipv simpele oneliners,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn laatste 3 dvd's gratis toegestuurd gekregenen nu dus compleet voor een lekker laag bedrag
![]()
Ik vind die aflevering waar iedereen opgesloten zit op Rachel's kamer en waar Phoebe en Ross aan het praten zijn dat ze uit elkaar gaan wel de zieligste aflevering. Vaak heeft iets in Friends wel weer een grap oid na een serieuze scene, maar hier blijft het vrij serieus. Eén van de weinige afleveringen waarbij ik eigenlijk steeds weer moet huilen![]()
Het was idd een intense aflevering. Maar dr was ook een intense relatie tussen die tweequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn laatste 3 dvd's gratis toegestuurd gekregenen nu dus compleet voor een lekker laag bedrag
![]()
Ik vind die aflevering waar iedereen opgesloten zit op Rachel's kamer en waar Phoebe en Ross aan het praten zijn dat ze uit elkaar gaan wel de zieligste aflevering. Vaak heeft iets in Friends wel weer een grap oid na een serieuze scene, maar hier blijft het vrij serieus. Eén van de weinige afleveringen waarbij ik eigenlijk steeds weer moet huilen![]()
Hier zat ik ook een beetje verbaast naar te lezenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:32 schreef Lynx666 het volgende:
Ik hoop trouwens dat je bedoelt dat ze in Monica's kamer zaten opgesloten en dat Rachel en Ross de discussie hadden over uit elkaar gaan. Anders heb ik wel een belangrijke aflevering gemist
ik heb hem nog net besteltquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik moet wachten tot frs de box weer leverbaar maakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |