kreeg vanmorgen een belletje dat de andere kandidaat deze week geen tijd had, die mag dus volgende week op gesprek, daarna laten ze het weten......dus jullie kunnen stoppen met duimen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
bjoro ben je aangenomen?
Ik zeg: Afternoon-Spirit. Die thee heeft zaterdagmiddag mijn dag gered, nadat ik rond 1 uur in de middag nog onder invloed bleek te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
k drink altijd veel melk na een avondje zuipen, daarna goed slapen en nergens last van
k zie geen auto, alleen een Smartquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:51 schreef Bjoro het volgende:
kan iemand trouwens even z'n auto weer normaal neerzetten de buren klagen !
[afbeelding]
Ja, de gemeente Delft vond de periode tussen de kerstvakantie en de voorjaarsvakantie zoals door het ministerie vastgesteld te klein. Voordeel voor collega's en ouders die op wintersport gaan is dat dit een goedkope periode isquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Nu pas JM? Voorjaarsvakantie?
dankzij Carnavalquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ja, ik heb nu 9 weken tot aan de meivakantie, terwijl er maar 6 vanaf de kerst waren. In Brabant was dat nog anders, die hadden er maar 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |