ah, dank voor de tip.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goed eten een een groot glas melk, helpt bij mij altijdvooral veel eten... dan voel je je veel minder brak....
Bij mij helpt water drinken altijd. Een liter water drinken en even later voel ik me weer een stuk beterquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah, dank voor de tip.
maar kots je dat dan er niet weer gelijk uit ofzo?
euh nee, tenminste daar heb ik geen last van, lekker gebakken ei (met spek iddquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah, dank voor de tip.
maar kots je dat dan er niet weer gelijk uit ofzo?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh nee, tenminste daar heb ik geen last van, lekker gebakken ei (met spek idd)
Werkt echt altijd...
en wat ook helpt (maar dat weten de meeste wel denk ik)
Veel zuivel van te voren drinken.... dan kan je lekker lang door gaan
Voor het drinken goed eten, tijdens het drinken af en toe een glas water naar binnen werken, en bij thuiskomst nog een flinke partij water drinken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh nee, tenminste daar heb ik geen last van, lekker gebakken ei (met spek idd)
Werkt echt altijd...
en wat ook helpt (maar dat weten de meeste wel denk ik)
Veel zuivel van te voren drinken.... dan kan je lekker lang door gaan
Ik heb echt altijd zo'n honger de volgende ochtendquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga echt over m'n nek als ik dat ga doen. Gewoon veel water werkt het beste. En voordat je 's avonds je nest induikt nog even wat water achterover slaan, dan heb je er ook al wat minder last van
.
inderdaad het recept....als eten vooraf het liefste iets van pasta/macaroni !quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
Voor het drinken goed eten, tijdens het drinken af en toe een glas water naar binnen werken, en bij thuiskomst nog een flinke partij water drinken.
En dan de volgende dag inderdaad eieren met spek, of hamburgers.
Ik heb wel zin in decolle-thee, mag ik dat ook bestellen ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:Hools
* BliksemSchigt vooral opgelucht is na het nieuws van Koeman
Iemand een kop thee?
kreeg vanmorgen een belletje dat de andere kandidaat deze week geen tijd had, die mag dus volgende week op gesprek, daarna laten ze het weten......dus jullie kunnen stoppen met duimen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
bjoro ben je aangenomen?
Ik zeg: Afternoon-Spirit. Die thee heeft zaterdagmiddag mijn dag gered, nadat ik rond 1 uur in de middag nog onder invloed bleek te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
k drink altijd veel melk na een avondje zuipen, daarna goed slapen en nergens last van
k zie geen auto, alleen een Smartquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:51 schreef Bjoro het volgende:
kan iemand trouwens even z'n auto weer normaal neerzetten de buren klagen !
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |