Tja, ik adviseerde al eerder Gyman voor Shirina.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:41 schreef soapie het volgende:
Is die Stephan niet een beetje oud voor die twee kleuters........
En hoe Niels morgen de camera natspuugt als Marie Jolijn zegt dat ze 'm een blow job wil geven.quote:
wat doe je hier dan....oprottenquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:51 schreef Orginial het volgende:
Ik kijk het al een aantal weken niet meer en ik kan jullie verzekeren; Het voelt goehoed
Wekenlang al geen Kyra,Sanne of andere zeikkous gezien
Shit! En dat net op het moment dat jij normaal bent gaan doen ..................................quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:04 schreef Wup het volgende:
ai meneer Iwan wordt sarcastisch................................
Was mij ook opgevallen dat iedereen vaak met zijn mond open (of kauwend) rondloopt. Zelfs in de leader...... Ik vind het er niet uitzien!!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Vandaag was het weer gebitten-en-tongen-dag:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:56 schreef Woelli het volgende:
Niels en Marjolein vormen samen wel het perfecte koppeltje
ze happen allemaal naar lucht omdat ze zo fantastisch goed acteren...quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen dat iedereen vaak met zijn mond open (of kauwend) rondloopt. Zelfs in de leader...... Ik vind het er niet uitzien!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Joyce met alter is veel leuker!!!!!!!![]()
quote:Gruwelijke wond!
Vandaag, woensdag 3 maart, besloot uw internetredactie weer eens poolshoogte te nemen bij de kleedkamers van ONM. Normaal gesproken een gezellige boel, maar op deze winterse woensdag bleek er iets aan de hand te zijn. Yolanthe Cabau hield ietwat beteuterd haar voet omhoog ter inspectie. Een nare wond was zichtbaar onder de pijp van haar broek. Alsof er een of andere lompe koe op gestampt had. De plek liet alle kleuren van de regenboog zien en contrasteerde akelig met haar roze teennagellak. Een korst begon zich te vormen op haar wreef. Bezorgd maakten we een foto (bewijs voor alles), waarna we informeerden wat er gebeurd was. Lachend bekende ze dat Julia een krat op haar voet had laten vallen. Julia??!? En jij dan?? Wijs glimlachend verdwijnt Yolanthe haar kleedkamer in. De make-up afdeling staat voor niets, zo blijkt maar weer.
BRON: Yorin
ANP©quote:Verkeerde knie verwijderd
BRUSSEL (ANP) - Artsen in het Antwerpse Sint-Vincentiusziekenhuis hebben recent de verkeerde knie verwijderd bij een 72-jarige Belg. Bovendien is niet de juiste prothese geplaatst.
De gedupeerde patiënt, Paulus Driesen uit Wijnegem, kan daardoor nog amper lopen. De man bereidt een rechtszaak voor tegen het ziekenhuis om een schadevergoeding te krijgen. ,,Terwijl ik weer had kunnen dansen, moet ik nu op krukken lopen'', zegt Driesen dinsdag in Het Laatste Nieuws.
Tot overmaat van ramp kan de verkeerde prothese niet verwijderd worden, zolang de rechtszaak loopt.
gadverdamme wat een ranzige gedachten zegquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:16 schreef pberends het volgende:
Hmmm... Niels' sperma in Marjolein's kutje en een uurtje later gaat Renee haar weer beffen....
my eyes, my ears....wil je dit nooit meer zeggen bah bah bah spoel je mond met zeepquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:16 schreef pberends het volgende:
Hmmm... Niels' sperma in Marjolein's kutje en een uurtje later gaat Renee haar weer beffen....
Dat is een reële mogelijkheid als Niels en Marjolein met elkaar naar bed gaan, maar ze toch een relatie behoudt met Renee.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
gadverdamme wat een ranzige gedachten zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |