eerste 3 afleveringen zijn gewoon als eersten uitgezonden, afgelopen vrijdagquote:Op maandag 28 februari 2005 17:10 schreef Iwan1976 het volgende:
* Robert de la Haye Night, Part II:
Ik vermoed trouwens dat de eerste 3 afleveringen toch nog worden uitgezonden aangezien komende nacht en volgende nacht eindigen met een +/- 2 uur durende aflevering... of SBS6 blundert weer eens met de uitzendtijden...
Hoe kan je nou huilen zonder snot-ontwikkeling?quote:Op maandag 28 februari 2005 19:30 schreef pberends het volgende:
Hoe kan je zoveel verdriet hebben om fucking Joost.
en dat zegt ze nu...quote:Op maandag 28 februari 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
eerste 3 afleveringen zijn gewoon als eersten uitgezonden, afgelopen vrijdag
als je alles zo achtereen ziet is Niels Wldschut eigenlijk nogal een irritant ventje ala Joost;)
En ik had het van tevoren nog wel gecheckt in VM, op teletekst en op www.tvgids.nl of het al op vrijdag zou beginnen...quote:Op maandag 28 februari 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
eerste 3 afleveringen zijn gewoon als eersten uitgezonden, afgelopen vrijdag
quote:Op maandag 28 februari 2005 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
En wie hebben we daar in de raclame? Ilse Heus (Nico).
nou vreemd want ik heb het toch echt van jou ... waarvoor nog flinke dankquote:Op maandag 28 februari 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
En ik had het van tevoren nog wel gecheckt in VM, op teletekst en op www.tvgids.nl of het al op vrijdag zou beginnen...
ik zou ook tranen van vreugde hebben als ik van hem af was....quote:Op maandag 28 februari 2005 19:30 schreef pberends het volgende:
Hoe kan je zoveel verdriet hebben om fucking Joost.
Een Copacabanateef.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
Nikkie was wel oké vandaag ik word een btje moe van tonnie en tara what's new...
voor de rest was het niet echt veel aan...
wat voor een teef was Julia?
Chatten met een ander bimbo vind ik nog geen vreemdgaan.quote:Op maandag 28 februari 2005 21:02 schreef soapie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Joye haar mond kan houden. Ze wist natuurlijk ook van Julia......
Was het niet Hemelpoort, want ik zag Jan ook rondlopen.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
Sander Overbeekeleeft ook nog!!!! Hij woont tegenwoordig in Nederpoort!!!!
Quote van de dag.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een Copacabanateef.
De verhaaltjes kloppen niet helemaal met de tekst... of heeft Lizzy haar ook nog een keer 'Braziliaanse snol' genoemd?quote:De poppen zijn aan het dansen als Lizzy ontdekt dat Joost tegen haar gelogen heeft over wat zij een 'braziliaanse snol' noemt.
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:40 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes kloppen niet helemaal met de tekst... of heeft Lizzy haar ook nog een keer 'Braziliaanse snol' genoemd?
ja lizzy krijgt binnenkort ruzie met joyce denk ikquote:Op maandag 28 februari 2005 21:02 schreef soapie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Joye haar mond kan houden. Ze wist natuurlijk ook van Julia......
Wat ben jij erg zeg..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef haagse_elfje het volgende:
Bitchfight is wel cool, helemaal cool als Lizzy Joyce zo hard in haar buik trapt dat ze een miskraam krijgt
Het was voor het programma 'van de kaart' Casper presenteerde dit ipv. Agnes!!!! Ik weet ook niet waarom.... Hij deed het wel leuk trouwens!!!!quote:Op maandag 28 februari 2005 18:05 schreef soapie het volgende:
Straks op TV-West iets met Casper van Bohemen (aka Rutger Helligers). Weet niet hoe laat en waar het over gaat, zapte er te laat langs!!!!
lekker duidelijk ben ik weer!!
Ik hoop snel, ik wil geen oeverloze jankscenes om Joost....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat Lizzy haar aandacht op Hugo gaat richten?
Omdat ze geen echte Van Walsum is, maar een ex van Hugo.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:17 schreef OnaNia het volgende:
Waarom zit Tara als enige zonder achternaam in de leader
Of omdat ze binnenkort de Vries heet!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Omdat ze geen echte Van Walsum is, maar een ex van Hugo.![]()
Niels Wildschut & Joyce de Vriesquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gaat ze dan met Niels de Vries trouwen?
haha, het is leuk he....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik wil hier ff boos worden op Wup. Zij maakte ons hier de serie Wildschut & de Vries lekker. Vannacht kon ik niet goed pitten, dus dacht ik: "Ga ff tv kijken". Door de schuld van Wup heb ik tot twintig over zes naar de tv gekeken .....
Als Gyman braaf is krijgt hij verlof.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:14 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat ze naar Glen Mills refereren...
Ik vraag me af twee jaar maar hij komt nog dit seizoen terug....
Dan heb ik toch liever dat hij een trap onder de kloten krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |