Ze is gepromoveerd van Spoorloos naar Vermist... Volgens mij snapt meisje Cobben de hint nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
NIET naar Ned2 zappen: Simobe Cobben neemt telefoontjes aan bij Vermist
krijgen de onm'ers echt zo slecht betaald? ze duiken allemaal op bij de Tros...
En Sammie dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:59 schreef runaway het volgende:
die Joost heeft ook geen ballen zeg............
Aha... Julia is eigenlijk een Julio.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joost heeft liever de ballen van Julia.
Ik, ik bedoel de twee kolossen die Julia tussen haar voorpoten heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Aha... Julia is eigenlijk een Julio.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dan zal ze vast een knappe Julio zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En chrisquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:15 schreef haagse_elfje het volgende:
Joost is dan Josine....
Josine van Dalsum? Nou! Dan hoeft hij niet lang meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:15 schreef haagse_elfje het volgende:
Joost is dan Josine....
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Helaas was 'Laat ze maar lachen' weer ONM-loos...
* Daarom exclusief op FOK!:
Blooper from Brasil (4,6MB)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Afspelen op eigen risico. Poster is op geen enkele wijze aansprakelijk voor eventueel opgelopen oogletselschade.
Het wordt maandag nog leuker als Joost wordt gedumpt door Lezzy en Julio.quote:Op zondag 27 februari 2005 01:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt maandag nog leuk als Lizzy en Julia om Joost gaan vechten.....
Heeft hij niet eerder in ONM gespeeld?quote:Op zondag 27 februari 2005 09:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wemelt 's nachts van de ONM-ers op SBS6:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mike Reus als Larz Truiman (Luifel & Luifel #1.5, MA. 19-03-2001 "Haiku")
O thnx ga ik ff mijn videotje programmeren!quote:Op zondag 27 februari 2005 09:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Robert de la Haye als Niels Wildschut... (Wildschut & De Vries #4, ZA. 14-10-2000 "Carpoolen")
Afgelopen acht werden aflevering 4 en 5 (waarom niet vanaf afl. 1?) van 'Wildschut & De Vries' uitgezonden.
Komende nacht volgen dus waarschijnlijk aflevering 6, 7 (met Tanja Jess) en 8 (met Tanja Jess).![]()
dan moet het toch echt Lezzy en Julia zijn...anders zou Lezzy geen Lezzy zijn...quote:Op zondag 27 februari 2005 08:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het wordt maandag nog leuker als Joost wordt gedumpt door Lezzy en Julio.![]()
In de Amerikaanse lesbo-dramaserie 'The L Word' speelt een mannelijk karakter mee dat Lisa heet en die een zogenaamde 'lesbian identified male' is, m.a.w. een man die zich een lesbische vrouw voelt.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:46 schreef haagse_elfje het volgende:
dan moet het toch echt Lezzy en Julia zijn...anders zou Lezzy geen Lezzy zijn...
ja ik ken de serie.....dat is idd zoquote:Op zondag 27 februari 2005 13:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In de Amerikaanse lesbo-dramaserie 'The L Word' speelt een mannelijk karakter mee dat Lisa heet en die een zogenaamde 'lesbian identified male' is, m.a.w. een man die zich een lesbische vrouw voelt.
quote:
quote:Haal die sombrero’s maar uit de kast...
Maar ook Simone Cobben-fans komen deze week aan hun trekken. In een exclusief fotodagboek neemt de ONM-babe je mee op haar vakantie naar het zonovergoten Colombia. Je waant je in de tropen met Het Pakhuis, waar je naast Simone’s vakantiekiekjes ook nog steeds van de ONM-strandspecial kunt genieten.
yep, Niels Wildschut.....quote:Op zondag 27 februari 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
Is dat Niels??
Heeft Simone fans dan???quote:Op zondag 27 februari 2005 14:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
LOL @ ONM Nieuwsbrief
[..]
[afbeelding]
2, haar moedersquote:Op zondag 27 februari 2005 18:58 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Heeft Simone fans dan???![]()
jij moet gelijk daar weer aan denken he.....quote:Op maandag 28 februari 2005 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat modern, zeg. Simone heeft twee lezziemoeders?
Ik zat ff een filmpje te bekijken.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:41 schreef haagse_elfje het volgende:
jij moet gelijk daar weer aan denken he.....
Ik heb ze gelukkig allemaal op kunnen nemen, wel ten koste van m'n nachtrust.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:37 schreef babette21 het volgende:
ik ben dus echt niet blij: de video heeft me vannacht in de steek gelaten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |