Nee, want die is omgezaagdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:10 schreef -erwin- het volgende:
Als iemand zoiets bij mij zou flikken zou hij wel erg goed moeten oppassen dat hij niet per ongeluk voor mijn auto zou belanden. Even een zacht tikje kan geeen kwaad toch. Tegen een boompje aan. Kan best toch?
4 van die "sjonnie en anita" lichtsnoeren er in (zoals onze buren hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe dan ook, die boom moet dus weer omhoog! Dat is echt een geweldig plan, je buren zullen dan ook flink op hun neus kijken. Gewoon aan de slag met ductape, schroeven, bouten en moeren en desnoods stutten met wat plankjes!
hoe weet je dan dat je buren het hebben gedaan,zelfde geld heeft iemand anders het wel gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:16 schreef gfree het volgende:
[..]
Nope, niks gemerkt. M'n moeder deed 's ochtends de gordijnen open, ligt de boom op z'n kant.![]()
Wel heel toevallig ineens hequote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:22 schreef glossy het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat je buren het hebben gedaan,zelfde geld heeft iemand anders het wel gedaan
kan toch niet zomaar iemand de schuld geven om iets
omdat er trammelamt met de buren is hoeft het nog niet te wezen dat zij dat dan ook hebben gedaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wel heel toevallig ineens he![]()
De buren van TS zijn de enige die aan TS hebben laten merken " last " te hebben van et boompje..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:11 schreef glossy het volgende:
[..]
omdat er trammelamt met de buren is hoeft het nog niet te wezen dat zij dat dan ook hebben gedaan.
als er al word gezegt dat het niet gezien is en pas er achter kwam toen de gordijnen open gingen dan heb ik zo mijn vraagtekens erbij
Er zijn in de vast heel toepasselijke en dreigende teksten te vinden, gewoon ff goed in het oude testament spitten daar staat vast wel iets héél gemeensquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alsof de rest van de users hier teksten uit de bijbel wil gaan staan voorlezen bij ze..
Idd.quote:
Van de zomer gist in een bak met mest oid werkt ook goed...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:05 schreef Bob-B het volgende:
Heeft iemand al kanarie zaag geopperd. Dat is echt een kutstreek, je koopt gewoon zo'n 10 kilo zak kanarie voer, al die pitjes, je strooit het rond in de tuin van de buren en ze kunnen gegarandeerd de rest van het jaar bezig om alles eruit te krijgen aan onkruid... het verpest het gras ook nog.
je zou het kunnen denken ja maar als niemand het heeft gezien kan je ze niet de schuld geven er van zelfde geld is het geheel iemand anders geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De buren van TS zijn de enige die aan TS hebben laten merken " last " te hebben van et boompje..
lijkt me duidelijk toch?
heb je geen prepaid foon voor nodig hoor ga gewoon naar van die sites waar je gratis zooi kan bestellenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:23 schreef chopmax het volgende:
Koop een prepaid telefoon, en ga namens hun bestellen, heel veel bestellen, vooral afspraken met louche hypotheekadviseurs en pensioenadviseurs
En jouw redenatie is dus dat er iemand 's nachts toevallig langsliep en dacht "hee, wat leuk, een boom!" en een zaag in z'n binnenzak had?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:08 schreef glossy het volgende:
[..]
je zou het kunnen denken ja maar als niemand het heeft gezien kan je ze niet de schuld geven er van zelfde geld is het geheel iemand anders geweest
dan heb je niet goed gelezen in het begin van deze page.want ik zei van je kan niet iemand de schuld er van geven als je het niet zelf hebt gezien,moet je maar eens terug lezen wat ik er van heb gezegtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:56 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
En jouw redenatie is dus dat er iemand 's nachts toevallig langsliep en dacht "hee, wat leuk, een boom!" en een zaag in z'n binnenzak had?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:28 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik zou ipv die boom een billboard met een plaatje van GOATSE erop neerzetten.
een boom die na 2 dagen ineens de andere kant op valtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:07 schreef Toeps het volgende:
De boom weer rechtop zetten is leuk, maar vergt misschien wat veel werk. Je kunt ook gewoon de boom de andere kant op leggen. Vol door de heg, in hun tuin. Ze kunnen toch moeilijk beweren dat ze hem zelf de andere kant op hebben omgelegd?
Ik kan van die bomen aanbevelen die een beetje een zilverkleurige bast hebben en van die half zilverkleurige ronde blaadjes. Ze lijken een beetje op berkenbomen, maar dan in een zilverkleurige tint dus en met een donkerdere stam. Hoe dan ook, dan moet je de vrouwelijke variant nemen, want die dingen staan in bloei en dat witte spul vliegt er naderhand vanaf in grote hoeveelheden - je zou denken dat het sneeuwt. Bovendien groeien ze snel en je hoeft maar een stok van zo'n boom in de grond te steken of er groeit al een boom uit, ze zijn echt heel erg robuust.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:59 schreef grindtegel het volgende:
een rijtje snelgroeiende, veel rotzooimakende bomen (op 2 meter van de grens natuurlijk) zou mijn persoonlijke favoriet zijn. ik zou wel proberen om ze te laten overhangen trouwens.
Oh en landmijnen erbij trouwens, mochten ze vreemde ideeen krijgen
quote:
Ook als ie compleet doorgezaagd isquote:Op zondag 27 februari 2005 21:48 schreef Caithlinn het volgende:
Als je die boom goed vastmaakt heb je kans dat ie gewoon weer vastgroeit. Ik geloof dat je bij het tuincentrum wel een spulletje kan halen dat die groei bevorderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |