abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25218782
Honda CRX 1.6 16v ED9
Bouwjaar : 19 - 07 - 1990
Kleur : geen Honda kleur
Km stand : 157.000

Geheel origineel gekocht met 88.800 km op de teller,ongeveer 5 jaar terug.
Ben de 2e eigenaar,onderhoudsboekjes en al erbij,heeft nooit schade gehad.
3 jaar heb ik met origineel zwart gereden.
Toen vond ik het tijd voor een verandering,dus heb ik besloten om mijn auto helemaal aan te pakken en te voorzien van een ander kleurtje.
Ik heb er ongeveer 140 foto’s van gemaakt,zodat je kunt zien wat er allemaal mee gebeurd is.
Heb alles zelf gedaan, ik werk namelijk in een autoschadeherstelbedrijf,dus alles is professioneel gedaan(geen beunhaas werk) en met professionele spullen en materialen gemaakt.
De onderkant is opnieuw voorzien van body-shutch en alles holle ruimtes onder en in de auto zijn opnieuw getectyleerd.Dus geen kans op roest.
Dat zat er al niet op voor de restauratie(op foto's te zien),is als 2e auto gebruikt.Veel binnen gestaan
De binnenkant van al het plaatwerk is opnieuw voorzien van tectyl, de voordeuren zijn ook voorzien van geluidsdempings-matjes

Een echte liefhebbers auto,dus niet zo’n afgetrapte CRX

Dingen die zijn veranderd :

ONDER DE MOTORKAP :
-Nwe alu buis in kleur gespoten
-Nwe open lucht filter
-5 tonige luchthoorn
-nw gespoten kleppendeksel
-Yellow top accu

ONDERSTEL :
-origineel

UITLAAT
-Kat v v,rechte pijp
-RVS EPS middenpijp zonder Demper
-Motor uitlaat

WIELEN
-17 Inch velgen,net in een nieuw kleurtje gespoten
- 4x 205/40-17 banden (2x nieuwe + 2x z.g.a.n)
- 4x originele stalen velgen met 4x z.g.a.n banden + 4x originele wieldoppen

INTERIEUR
-Diverse delen in kleur meegespoten
-Sport pook in kleur
-CRX matten
-Alu pedalen

EXTERIEUR
-Embleemloze motorkap
-Voorbumper zelf aangepast
-Rondom 20% geblindeerd ,professioneel
-Raamband
-Renault Espace voorlip
-Civic skirts
-High Wing van WingWest
-Antenne gat dicht
-ruitensproeier gat dicht
-Slotloze deurgrepen
-Achterlicht unit in kleur mee gespoten
-Stootlijsten rondom meegespoten in kleur
-Geairbrushte tankklep
-Nieuwe dakplaat,nieuw rubber en een nieuw frame
-Rondom nieuwe raamrubbers + een nieuwe voorraam
-Overal nieuwe moeren en boutjes,schroeven.

ALARM
-Klasse 3 alarm met CV en certificaat

Originele onderdelen aanwezig

Ik verkoop mijn auto omdat ik naar iets anders aan kijken ben,heb mijn crx al 5 jaar in bezit
Ik wil een wat grotere auto met kijk op de toekomst.

De auto krijgt altijd om de 10.000 km nieuwe olie en oliefilter+bougies
En om de 20.000 km een nieuw benzine filter en luchtfilter.

Bij de 130.000 km is er een nieuwe koppeling,drukgroep en druklager ingegaan+een gereviseerde versnellingbak.
Bij de 145.000 nieuwe bougies kabels+ontsteking unit+rotor+verdelerkap.
Bij de aankoop en bij de 148.000 km is de distributie-riem+spanrol+waterpomp vervangen
Bij de 153.000 km is de radiateur + alle vloeistoffen vernieuwd.

VRAAGprijs : ¤ 4950 of ¤ 4250 (zonder 17inch velgen )

Voor meer info crx_dohc_ed9@hotmail.com
I want to leave this world the same way I came into it; screaming, and covered in blood
TE KOOP : Honda CRX 1.6 16v 90'
pi_25218868
I want to leave this world the same way I came into it; screaming, and covered in blood
pi_25218904

pi_25218992
pi_25219228
En nu graag nog wat belangrijke gegevens:

- motorinhoud staat in sig zie ik.
- aantal PK's
- trekkracht (NM)
- motormodificaties
- benzineverbruik
- topsnelheid
- acceleratie 0-100 KM/h

pi_25219392
hebbie het tegen mij zBus? Wat nou autoweek.nl ? gewoon wat extra specs graag.
ik ga niet de hele autoweek afzoeken voor de specs van DEZE bak, al staat ie daar.
De motor is vast gemodificeerd anders staat het wel leuk allemaal maar power ho maar.

pi_25219703
pi_25219749
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:35:57 #9
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_25220127
Wat een schoonheid zeg!!! Wow.....
ik wens je succes met verkopen, en ik hoop dat je der een echte liefhebber voor vind.
Ik ben er wel 1, maar heb er de centen niet voor op het moment.
Enne mijn niet uitgebouwde CRX had exact 149 pk, zal de jouwe dan ook wel hebben, met een extra ivm je motor uitbouw!

PS: ik heb 1 van je foto's nu op mijn desktop staan hoor!! ;-)
pi_25245096
Het begin van het project

vrijdag 25 februari 2005 @ 18:19:21 #11
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_25253468
Heb je ook een foto van het interieur ?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:27:56 #12
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25253589
Het is zeldzaam, maar dit is echt een mooi CRXje.
pi_25266558
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Heb je ook een foto van het interieur ?
Yep,heb k gemaakt tijden het opbouwen,dus let niet op de rommel.
Heb alleen het middenconsole en de ventielatie roosters meegespoten
Zie foto's

pi_25269106
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef xCRXDOHCx het volgende:

[..]

ik hou makkelijk een CRX VTEC bij,maar kwa pk's weet ik niet
Zit een openlucht filter op,kat vv,EPS middenpijp zonder demper,Motoruitlaat als einddemper
Kweet niet,meer dan 135 pk sowieso denk
Ja he jij houdt met een gewone CRX een V-tec bij die heeft 30 pk meer dus dat kan niet

Ben geen CRX-fan maar dit is wel een heel mooi exemplaar, dat moet ik wel zeggen
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_25269213
Hij houdt ook wel een VTEC bij tot 5000 RPM en dan is het:
pi_25350130
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:10 schreef FransDeens het volgende:

[..]

Ja he jij houdt met een gewone CRX een V-tec bij die heeft 30 pk meer dus dat kan niet

Ben geen CRX-fan maar dit is wel een heel mooi exemplaar, dat moet ik wel zeggen
En toch is het zo

Dank je
pi_25352919
Ligt ook wel een beetje wie er achter het stuur zit enzo..... tis niet alleen PK's wat telt.....
pi_25355062
Orgineel buitenlandse auto?

Zo ja, waarom staat dit niet in de openingspost? Ik wil niet te achterdochtig overkomen, maar schadeauto's uit het buiten land worden veel binnengehaald en gezien je beroep is deze vraag wel gerechtvaardigd.
pi_25358888
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:32 schreef Sphinx2K het volgende:
Orgineel buitenlandse auto?

Zo ja, waarom staat dit niet in de openingspost? Ik wil niet te achterdochtig overkomen, maar schadeauto's uit het buiten land worden veel binnengehaald en gezien je beroep is deze vraag wel gerechtvaardigd.
Omdat mensen dat wel aan het kenteken zien en anders als ze interesse hebben,dan vertel ik het.
Vind het maar een rare post van je maar,maar ja zal wel aan mij liggen.

Waarom zoekt iedereen iets achter een ingevoerde auto?K heb in Nederland 1 jaar lang zitten zoeken naar een goede CRX,en die heb k niet kunnen vinden,kun je na gaan wat voor rommel er rond rijd.
Ben toen in Duitsland gaan kijken(worden ze veel als 2 auto gebruikt).
En daar rijden nog wel hele mooie rond.En heb de mijne daar gevonden en toen samen met een bedrijf ingevoerd.en dat is het verhaal,dus geen schade bak.

Neem maar van mij aan,dat je beter een ingevoerde kunt kopen dan een originele nederlander,kheb heel wat troep gezien.
pi_25359139
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 07:00 schreef xCRXDOHCx het volgende:

[..]

Omdat mensen dat wel aan het kenteken zien en anders als ze interesse hebben,dan vertel ik het.
Vind het maar een rare post van je maar,maar ja zal wel aan mij liggen.

Waarom zoekt iedereen iets achter een ingevoerde auto?K heb in Nederland 1 jaar lang zitten zoeken naar een goede CRX,en die heb k niet kunnen vinden,kun je na gaan wat voor rommel er rond rijd.
Ben toen in Duitsland gaan kijken(worden ze veel als 2 auto gebruikt).
En daar rijden nog wel hele mooie rond.En heb de mijne daar gevonden en toen samen met een bedrijf ingevoerd.en dat is het verhaal,dus geen schade bak.

Neem maar van mij aan,dat je beter een ingevoerde kunt kopen dan een originele nederlander,kheb heel wat troep gezien.
Ok, duidelijk. Ik vond het alleen vreemd dat het niet in je openingspost genoemd werd terwijl je zo'n keurige beschrijving van de rest geeft.
pi_25360011
Hey... echt een hele mooie bak... Waar woon je ergens in de buurt??

Ik zelf vind het wel jammer dat je velgen zwart/grijs zijn, had liever licht-metaal gehad Maar dat is mijn persoonlijke smaak. Heb je misschien ook een foto van alleen de achterkant. Wil de uitlaat wel een keer goed zien.

En is er misschien een mogelijkheid om mijn auto via jou bedrijf in te ruilen ofzo? Denk het haast niet hoor, maar niet gevraagt is altijd mis

Verder... mooie bak!!
pi_25380026
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:47 schreef SilenceR_20 het volgende:
Hey... echt een hele mooie bak... Waar woon je ergens in de buurt??

Ik zelf vind het wel jammer dat je velgen zwart/grijs zijn, had liever licht-metaal gehad Maar dat is mijn persoonlijke smaak. Heb je misschien ook een foto van alleen de achterkant. Wil de uitlaat wel een keer goed zien.

En is er misschien een mogelijkheid om mijn auto via jou bedrijf in te ruilen ofzo? Denk het haast niet hoor, maar niet gevraagt is altijd mis

Verder... mooie bak!!
Dank je........woon in omgeving Nijmegen.Heb je interesse dan ?

Velgen waren ook eerst zilver,maar wilde wat anders,heb ze toen deze kleur gespoten.
Vind het mooi staan bij de geblindeerde ramen.
Volgens mij niet,alleen maar zo schuin,maar zal ff kijken.

Nope,k werk bij een autoschadeherstelbedrijf en niet bij een normaal autobedrijf,en gewoon ruilen doe ik ook niet .
Heb al enkele mailtjes gehad van mensen die hun auto wel met de mijne willen ruilen,maar dat die ik niet.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:31:57 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25380197
Wat een *prachtige* kleurencombi. Erg nette auto, succes met de verkoop.
Vampire Romance O+
pi_25411255
Ik ben op zich wel geintereseerd. Maar ik moet dan wel mijn auto eerst weer verkopen en ik zou nog ff moeten w88, komt binnenkort weer een hoop geld binnen. Dus ben opzich wel geinteresseerd maar moet nog wel ff flink onderhandeld etc worden. (en ik woon in zoetermeer), dus ff snel een kijkje nemen zit er niet in. We houden elkaar op de hoogte?

Het belangrijkste is dat ik mijn eigen auto kwijtkan voordat ik een andere koop, anders haal ik het niet met het geld, zit nog een op school he...
pi_25415308
quote:
We houden elkaar op de hoogte

Het belangrijkste is dat ik mijn eigen auto kwijtkan voordat ik een andere koop, anders haal ik het niet met het geld, zit nog een op school he...
Is goed
pi_25415574
Hoe zit het met het geluid? Subwoofer, etc etc?
pi_25416943
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:35 schreef SilenceR_20 het volgende:
Hoe zit het met het geluid? Subwoofer, etc etc?
Zit genoeg in,maar dat zie je wel als je een keer komt kijken.
4 kanaals chrome versterker,800W woofer waarvan 400W RMS een kist,3-weg set erin,een 2-weg in de deuren enz enz.
Maar dat is niet bij de prijs van de auto in begrepen,kun je eventueel apart erbij kopen.
En dat alles word bewaakt door een klasse 3 alarm met certificaat
pi_25422479
Ja, ok, want het zit dus niet in de prijs inbegrepen en ik heb zelf al het nodige in mijn auto... Dus als het niet in de prijs is inbegrepen hoeft het ook niet echt... daarom vroeg ik het
pi_25431180
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:28 schreef SilenceR_20 het volgende:
Ja, ok, want het zit dus niet in de prijs inbegrepen en ik heb zelf al het nodige in mijn auto... Dus als het niet in de prijs is inbegrepen hoeft het ook niet echt... daarom vroeg ik het
Ok,dat is goed
pi_25512495
pi_25524734
Nieuwe advertentie,wat completer

http://www.martkplaats.nl(...)k%26av%3Da%26pv%3Dge
pi_25549925
Nieuwe advertentie,wat completer

http://www.martkplaats.nl(...)k%26av%3Da%26pv%3Dge

pi_25560658
Kheb je een mail gestuurd xCRXDOHCx
pi_25638834
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:25 schreef SilenceR_20 het volgende:
Kheb je een mail gestuurd xCRXDOHCx
k heb hem net gelezen,zal dadelijk een terug sturen
pi_25814340
pi_25915327
pi_25954635
prachtige crx

helaas geen geld voor
pi_25981595
quote:
Op zondag 3 april 2005 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
prachtige crx

helaas geen geld voor
Je bent niet de enigste
pi_26141099
pi_26167179
kickje.
pi_26455550
Up
pi_26581246
Update: Nieuwe APK
pi_26583472
Zonde man, dat je em zo slecht kwijt kan
pi_26588553
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef kikoooooo het volgende:
Tja,heb mensen die het op het laatst afzeggen.
Jongens die hem wel willen kopen,maar moeten een beetje lenen,en dat mag niet van papa.
enz enz,dat soort dingen allemaal
Heel veel mensen willen ruilen,dat doe ik echt niet.

Afgelopen zaterdag was er iemand geweest,die zou een week nadenken,en nu kreeg ik een mailtje dat hij tegen een huisje was aangelopen,dus dat gaat ook niet door.

Maar k heb geen haast met de verkoop,hoeft niet 1,2,3 weg
pi_26591208
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef kikoooooo het volgende:
Zal waarschijnlijk een combinatie van kleur en te hoge vraagprijs zijn. 5000 Euro voor een auto uit 1990 is wel erg veel. Op internet staan die nieuwe type CRX (Del Sol) ook totaal overgespoten voor rond dezelfde prijs te koop. Dan heb je een nieuwer type en hij is een stuk jonger. Dan lijkt mij de keus snel gemaakt. Dus ik zou zeggen denk nog eens na over je vraagprijs.

Succes met de verkoop
pi_26591470
Haha als jij voor mij een overgespoten goede Del Sol kan regelen voor 5000 Euro dan krijg je van mij 500 euro vinders loon.......

Feit blijft dat het een vraagprijs is van 4000 euro dat vind ik niet zo heel gek hoor aangezien ik weet wat er met die auto allemaal gebeurt is.

Vergeet niet dat deze auto in 1990 wel ruim 50.000 gulden nieuw kost.... Maar ja het blijft wel een beetje een liehebbers auto....
pi_26591565
Patrick, heb je hem ook al op alle clubfora gezet enzo? (DutchTuningTeam, KHK, CRX.nl ?)
pi_26635829
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:36 schreef Moreno het volgende:

[..]

Zal waarschijnlijk een combinatie van kleur en te hoge vraagprijs zijn. 5000 Euro voor een auto uit 1990 is wel erg veel. Op internet staan die nieuwe type CRX (Del Sol) ook totaal overgespoten voor rond dezelfde prijs te koop. Dan heb je een nieuwer type en hij is een stuk jonger. Dan lijkt mij de keus snel gemaakt. Dus ik zou zeggen denk nog eens na over je vraagprijs.

Succes met de verkoop
Je hebt hem goedkoper zonder velgen .

Maare dat nieuwe type,type 3 ,en dan in de staat van mijn auto daar betaal je rond de ¤ 9000 voor.
voor.
Dusss,maar voor ¤ 5000 zul je er ook wel een hebben,die uit de beunschuur komt .en die over een jaar helemaal er niet meer uitziet.
maar dat moeten ze allemaal zelf weten,en dan word het toch allemaal duurder om het te maken.
En volgens mij (niet kwaad bedoeld)heb jij geen benul wat het allemaal kost om een auto netjes en goed te onderhouden.
CRXen type 2 heb je ook voor ¤ 1000,maar dan heb je een afgetrapt ook wat er niet uitziet en vol zit met roest.

Liefhebbers weten dat dit een zeer nette prijs is voor zo'n auto,in deze staat.
En k wist al van te voren dat hij niet 1,2,3 weg gaat,maar dat hoeft ook niet,k heb geen haast
pi_26635847
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
Patrick, heb je hem ook al op alle clubfora gezet enzo? (DutchTuningTeam, KHK, CRX.nl ?)
Alleen KHK en nog eentje,de rest nog niet.
  zondag 1 mei 2005 @ 11:52:07 #50
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_26637312
Ik bied ¤ 3.250 en dan krijg je mijn CRX erbij
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 1 mei 2005 @ 15:18:32 #51
33954 ElisaB
pi_26641437
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik bied ¤ 3.250 en dan krijg je mijn CRX erbij
Zonder de 17" velgen that is
pi_26648477
quote:
Op zondag 1 mei 2005 15:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zonder de 17" velgen that is
Nope,doe ik niet.
Als k die prijs deed,dan had k hem al binnen 2 weken verkocht

K had hem vorige week voor meer kunnen verkopen,maar heb het niet gedaan.

Het is al een nette prijs
  zondag 1 mei 2005 @ 21:20:49 #53
33954 ElisaB
pi_26649592
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Nope,doe ik niet.
Als k die prijs deed,dan had k hem al binnen 2 weken verkocht

K had hem vorige week voor meer kunnen verkopen,maar heb het niet gedaan.

Het is al een nette prijs
En je hebt mijn CRX niet eens gezien

[ Bericht 7% gewijzigd door ElisaB op 01-05-2005 21:27:34 ]
pi_26651268
Humz type 1....... zit ie niet vol met roest?
pi_26651978
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En je hebt mijn CRX niet eens gezien

[[url=http://img237.echo.cx/img237/999/dscf02556fz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Op de foto's zien ze er allemaal mooi uit.
Maar k hoef geen CRX meer,k wil wat groters gaan rijden
pi_26652010
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:22 schreef HellRaver het volgende:
Is gewoon een type 2 hoor
  zondag 1 mei 2005 @ 23:00:08 #57
33954 ElisaB
pi_26652286
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:30 schreef Moreno het volgende:
ElisaB wat wil jij voor jou auto hebben?
Het verschil tussen mijn bod en de vraagprijs van TS
  zondag 1 mei 2005 @ 23:04:43 #58
33954 ElisaB
pi_26652408
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:22 schreef HellRaver het volgende:
Type I

Type II smartass

Hij zit niet vol roest, maar het begint al wel weer

Ik heb de mijne sinds 1999. Is in 2000 overgespoten (was rood, werd nog roder). Paar maanden later is er een auto met uitparkeren tegen mijn deur aangereden, dus moest er een nieuwe deur in. Twee jaar geleden is er een auto met inparkeren tegen mijn voorspadscherm aangereden. Heel zachtjes, maar genoeg voor een putje.

Het voorspadscherm is keurig gespoten en ik zie geen kleur verschil. Bij de deur zie ik het kleurverschil wel (en daar baal ik van).

Het roesten begint nu bij een van de wielkassen (achter). Nu nog twee kleine plekjes (twee rondjes), maar roest kennende, gaat dat gewoon door. Verder zit er een klein rondje zo'n 5 cm onder de tankdop.

Om een kort verhaal lang te maken: ik wilde mijn CRX deze zomer dus wederom laten overspuiten. En dit keer geel. Vandaar dus mijn voorstel aan TS
  zondag 1 mei 2005 @ 23:10:14 #59
33954 ElisaB
pi_26652580
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Vind je? Mwah, wel beter dan in het echt meestal, daar heb je gelijk in.

Ik ben tweede eigenaar en ik heb 'm gekocht van de moeder van een vriendin van mij. Ik heb mij dus altijd een bofferd gevonden met een goede CRX (waarvan er inderdaad niet zoveel meer zijn); niet afgeragd, geen noemenswaardige schade gehad (de twee incidentjes die ik hierboven beschreef zijn het enige).

Maar goed; het zijn en blijven oude auto's. Sinds 1999 is zo ongeveer alles al een keer vernieuwd (motorisch that is) en nu rijdt ie niet omdat de startonderbreking naar z'n grootje is. Daarbij zijn ze zo kwetsbaar als de pest (120 tegen de vangrail en je bent er geweest vrees ik). Een CRX moet je echt willen hebben, want anders moet je er niet aan beginnen.
pi_26657457
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het verschil tussen mijn bod en de vraagprijs van TS
TS ??
pi_26657477
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef xCRXDOHCx het volgende:

[..]

Maar k hoef geen CRX meer,k wil wat groters gaan rijden
Interesse in een Lancia dan?
pi_26657645
quote:
Op maandag 2 mei 2005 06:30 schreef xCRXDOHCx het volgende:

[..]

TS ??
TS = Topic Starter = In dit geval aan bieder niet rode CRX
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
  maandag 2 mei 2005 @ 09:14:02 #63
33954 ElisaB
pi_26658583
quote:
Op maandag 2 mei 2005 08:23 schreef ijsmeis het volgende:
Wat was die regel weer over topics kapen?

*kuch*
Ja, hallo, kuch terug

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb mijn CRX aan TS aangeboden, maar TS heeft er geen trek in. Ik wil helemaal mijn CRX vandaag, nu en hier niet aan iemand anders verkopen, maar het lijkt er wel op.

Te ieders info: aan degene die ik op MSN heb toegevoegd heb ik uitgelegd wat mijn bedoeling was, hoe het er met mijn CRX mee staat en dat ik hem niet verkoop zonder de 'zekerheid' dat ik er weer een voor terug kan kopen (en daarbij is het geld niet de issue, maar de vraag of er een goede CRX beschikbaar is). Dus... dat ik hem niet 'los' te koop aanbied. Nu TS hier er niet op in gaat, is het volgende plan weer gewoon: de mijne laten overspuiten, óf wachten tot ik de mijne in een of andere deal kan betrekken bij het aanschaffen van een volgende.

Mijn excuses aan TS hier, want jullie hebben gelijk dat ik hier niet meer had moeten posten in antwoord op degene die interesse had in mijn CRX. En dan nu... 48-uurs bannetje voor mij dan maar

- edit: topic beetje opgeschoond -
pi_26670512
quote:
Op maandag 2 mei 2005 07:09 schreef chopmax het volgende:

[..]

TS = Topic Starter
Thnx
pi_26761984
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:46:34 #66
33954 ElisaB
pi_26762167
Mooi hoor!

Een update voor jou: de mijne is nog niet gekeurd, maar al wel onder handen genomen en ze zijn nog geen schokkende dingen tegengekomen bij de garage
pi_26790864
Ok, hou me op hoogte
  zaterdag 7 mei 2005 @ 02:00:23 #68
33954 ElisaB
pi_26794469
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:03 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Ok, hou me op hoogte
Zal ik zeker doen!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:28:13 #69
33954 ElisaB
pi_26876208
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:03 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Ok, hou me op hoogte
Nieuws van de garage:

Mijn CRX is weer helemaal in orde en is vanmorgen gekeurd. Nodig waren twee nieuwe banden, een setje ruitenwisserbladen en een nieuw remlichtlampje

Zo ik je al verteld had, had ik echt werkelijk geen idee hoe hij eraan toe was. Het kon alles zijn tussen 'prima in orde' en 'niet meer aan de praat te krijgen en zo slecht dat keuren zinloos is'. Het is dus méér dan meegevallen.

Die gaat niet meer weg voor ¤ 750 Mijn aanbod van ¤ 3.250 + mijn CRX is bij dezen achterhaald. Ik ga nu hard nadenken wat ik nog met mijn CRX wil. Er zijn twee mensen bij de garage komen vragen of ie te koop is. Ik ga het serieus overwegen.

Mocht ik alsnog toch besluiten weer een CRX te willen, dan meld ik me bij je, want ik vind de jouwe er erg goed uitzien!
pi_26890832
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nieuws van de garage:

Mijn CRX is weer helemaal in orde en is vanmorgen gekeurd. Nodig waren twee nieuwe banden, een setje ruitenwisserbladen en een nieuw remlichtlampje

Zo ik je al verteld had, had ik echt werkelijk geen idee hoe hij eraan toe was. Het kon alles zijn tussen 'prima in orde' en 'niet meer aan de praat te krijgen en zo slecht dat keuren zinloos is'. Het is dus méér dan meegevallen.

Die gaat niet meer weg voor ¤ 750 Mijn aanbod van ¤ 3.250 + mijn CRX is bij dezen achterhaald. Ik ga nu hard nadenken wat ik nog met mijn CRX wil. Er zijn twee mensen bij de garage komen vragen of ie te koop is. Ik ga het serieus overwegen.

Mocht ik alsnog toch besluiten weer een CRX te willen, dan meld ik me bij je, want ik vind de jouwe er erg goed uitzien!
Is goed,k hoor wel wat je doet
pi_26890906
pi_27004766
Grrr,waarom komen mensen nooit hun afspraken naar

Ach ja,...........

kick
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:41:05 #73
33954 ElisaB
pi_27004996
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:26 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Grrr,waarom komen mensen nooit hun afspraken naar

Ach ja,...........

kick
Ging toch niet over mij he
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:45:24 #74
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27005072
vet ding
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27005142
Honda he
pi_27022471
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ging toch niet over mij he
Nope,ging niet over jou.Was weer iemand anders.
pi_27023235
Humz ik wil dit topic niet als SC gebruiken maaruh Pat wanneer gaan we een keer met de motor touren?
pi_27047225
quote:
Op zondag 15 mei 2005 13:01 schreef HellRaver het volgende:
Humz ik wil dit topic niet als SC gebruiken maaruh Pat wanneer gaan we een keer met de motor touren?
Binnenkort,maar k zit de komende weekenden al vol,maar ik laat het je weten
pi_27158818
Hij is VERKOCHT! Gister gebeld en vandaag opgehaald
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:18:48 #80
33954 ElisaB
pi_27160005
Helemaal goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')