Yep,heb k gemaakt tijden het opbouwen,dus let niet op de rommel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Heb je ook een foto van het interieur ?
Ja he jij houdt met een gewone CRX een V-tec bij die heeft 30 pk meer dus dat kan nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef xCRXDOHCx het volgende:
[..]
ik hou makkelijk een CRX VTEC bij,maar kwa pk's weet ik niet
Zit een openlucht filter op,kat vv,EPS middenpijp zonder demper,Motoruitlaat als einddemper
Kweet niet,meer dan 135 pk sowieso denk
En toch is het zoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:10 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Ja he jij houdt met een gewone CRX een V-tec bij die heeft 30 pk meer dus dat kan niet
Ben geen CRX-fan maar dit is wel een heel mooi exemplaar, dat moet ik wel zeggen
Omdat mensen dat wel aan het kenteken zien en anders als ze interesse hebben,dan vertel ik het.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:32 schreef Sphinx2K het volgende:
Orgineel buitenlandse auto?
Zo ja, waarom staat dit niet in de openingspost? Ik wil niet te achterdochtig overkomen, maar schadeauto's uit het buiten land worden veel binnengehaald en gezien je beroep is deze vraag wel gerechtvaardigd.
Ok, duidelijk. Ik vond het alleen vreemd dat het niet in je openingspost genoemd werd terwijl je zo'n keurige beschrijving van de rest geeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:00 schreef xCRXDOHCx het volgende:
[..]
Omdat mensen dat wel aan het kenteken zien en anders als ze interesse hebben,dan vertel ik het.
Vind het maar een rare post van je maar,maar ja zal wel aan mij liggen.
Waarom zoekt iedereen iets achter een ingevoerde auto?K heb in Nederland 1 jaar lang zitten zoeken naar een goede CRX,en die heb k niet kunnen vinden,kun je na gaan wat voor rommel er rond rijd.
Ben toen in Duitsland gaan kijken(worden ze veel als 2 auto gebruikt).
En daar rijden nog wel hele mooie rond.En heb de mijne daar gevonden en toen samen met een bedrijf ingevoerd.en dat is het verhaal,dus geen schade bak.
Neem maar van mij aan,dat je beter een ingevoerde kunt kopen dan een originele nederlander,kheb heel wat troep gezien.
Dank je........woon in omgeving Nijmegen.Heb je interesse dan ?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:47 schreef SilenceR_20 het volgende:
Hey... echt een hele mooie bak... Waar woon je ergens in de buurt??
Ik zelf vind het wel jammer dat je velgen zwart/grijs zijn, had liever licht-metaal gehadMaar dat is mijn persoonlijke smaak. Heb je misschien ook een foto van alleen de achterkant. Wil de uitlaat wel een keer goed zien.
En is er misschien een mogelijkheid om mijn auto via jou bedrijf in te ruilen ofzo? Denk het haast niet hoor, maar niet gevraagt is altijd mis
Verder... mooie bak!!
Is goedquote:We houden elkaar op de hoogte
Het belangrijkste is dat ik mijn eigen auto kwijtkan voordat ik een andere koop, anders haal ik het niet met het geld, zit nog een op school he...
Zit genoeg in,maar dat zie je wel als je een keer komt kijken.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:35 schreef SilenceR_20 het volgende:
Hoe zit het met het geluid? Subwoofer, etc etc?
Ok,dat is goedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:28 schreef SilenceR_20 het volgende:
Ja, ok, want het zit dus niet in de prijs inbegrepen en ik heb zelf al het nodige in mijn auto... Dus als het niet in de prijs is inbegrepen hoeft het ook niet echt... daarom vroeg ik het
k heb hem net gelezen,zal dadelijk een terug sturenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:25 schreef SilenceR_20 het volgende:
Kheb je een mail gestuurd xCRXDOHCx
Je bent niet de enigstequote:
Tja,heb mensen die het op het laatst afzeggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef kikoooooo het volgende:
Zonde man, dat je em zo slecht kwijt kan
Zal waarschijnlijk een combinatie van kleur en te hoge vraagprijs zijn. 5000 Euro voor een auto uit 1990 is wel erg veel. Op internet staan die nieuwe type CRX (Del Sol) ook totaal overgespoten voor rond dezelfde prijs te koop. Dan heb je een nieuwer type en hij is een stuk jonger. Dan lijkt mij de keus snel gemaakt. Dus ik zou zeggen denk nog eens na over je vraagprijs.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef kikoooooo het volgende:
Zonde man, dat je em zo slecht kwijt kan
Je hebt hem goedkoper zonder velgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:36 schreef Moreno het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk een combinatie van kleur en te hoge vraagprijs zijn. 5000 Euro voor een auto uit 1990 is wel erg veel. Op internet staan die nieuwe type CRX (Del Sol) ook totaal overgespoten voor rond dezelfde prijs te koop. Dan heb je een nieuwer type en hij is een stuk jonger. Dan lijkt mij de keus snel gemaakt. Dus ik zou zeggen denk nog eens na over je vraagprijs.
Succes met de verkoop![]()
Alleen KHK en nog eentje,de rest nog niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
Patrick, heb je hem ook al op alle clubfora gezet enzo?(DutchTuningTeam, KHK, CRX.nl ?)
Zonder de 17" velgen that isquote:Op zondag 1 mei 2005 11:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik bied ¤ 3.250 en dan krijg je mijn CRX erbij
Nope,doe ik niet.quote:
En je hebt mijn CRX niet eens gezienquote:Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Nope,doe ik niet.
Als k die prijs deed,dan had k hem al binnen 2 weken verkocht
K had hem vorige week voor meer kunnen verkopen,maar heb het niet gedaan.
Het is al een nette prijs
Op de foto's zien ze er allemaal mooi uit.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je hebt mijn CRX niet eens gezien
[[url=http://img237.echo.cx/img237/999/dscf02556fz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Is gewoon een type 2 hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 22:22 schreef HellRaver het volgende:
Humz type 1....... zit ie niet vol met roest?
Het verschil tussen mijn bod en de vraagprijs van TSquote:Op zondag 1 mei 2005 22:30 schreef Moreno het volgende:
ElisaB wat wil jij voor jou auto hebben?
Type Iquote:Op zondag 1 mei 2005 22:22 schreef HellRaver het volgende:
Humz type 1....... zit ie niet vol met roest?
Vind je? Mwah, wel beter dan in het echt meestal, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Op de foto's zien ze er allemaal mooi uit.
TS ??quote:Op zondag 1 mei 2005 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het verschil tussen mijn bod en de vraagprijs van TS
Interesse in een Lancia dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef xCRXDOHCx het volgende:
[..]
Op de foto's zien ze er allemaal mooi uit.
Maar k hoef geen CRX meer,k wil wat groters gaan rijden
TS = Topic Starter = In dit geval aan bieder niet rode CRXquote:
Ja, hallo, kuch terugquote:Op maandag 2 mei 2005 08:23 schreef ijsmeis het volgende:
Wat was die regel weer over topics kapen?
*kuch*
Thnxquote:
Nieuws van de garage:quote:
Is goed,k hoor wel wat je doetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nieuws van de garage:
Mijn CRX is weer helemaal in orde en is vanmorgen gekeurd. Nodig waren twee nieuwe banden, een setje ruitenwisserbladen en een nieuw remlichtlampje![]()
Zo ik je al verteld had, had ik echt werkelijk geen idee hoe hij eraan toe was. Het kon alles zijn tussen 'prima in orde' en 'niet meer aan de praat te krijgen en zo slecht dat keuren zinloos is'. Het is dus méér dan meegevallen.
Die gaat niet meer weg voor ¤ 750Mijn aanbod van ¤ 3.250 + mijn CRX is bij dezen achterhaald. Ik ga nu hard nadenken wat ik nog met mijn CRX wil. Er zijn twee mensen bij de garage komen vragen of ie te koop is. Ik ga het serieus overwegen.
Mocht ik alsnog toch besluiten weer een CRX te willen, dan meld ik me bij je, want ik vind de jouwe er erg goed uitzien!
Ging toch niet over mij hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:26 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Grrr,waarom komen mensen nooit hun afspraken naar![]()
Ach ja,...........
kick
Nope,ging niet over jou.Was weer iemand anders.quote:
Binnenkort,maar k zit de komende weekenden al vol,maar ik laat het je wetenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:01 schreef HellRaver het volgende:
Humz ik wil dit topic niet als SC gebruiken maaruh Pat wanneer gaan we een keer met de motor touren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |