Zonder de 17" velgen that isquote:Op zondag 1 mei 2005 11:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik bied ¤ 3.250 en dan krijg je mijn CRX erbij
Nope,doe ik niet.quote:
En je hebt mijn CRX niet eens gezienquote:Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Nope,doe ik niet.
Als k die prijs deed,dan had k hem al binnen 2 weken verkocht
K had hem vorige week voor meer kunnen verkopen,maar heb het niet gedaan.
Het is al een nette prijs
Op de foto's zien ze er allemaal mooi uit.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je hebt mijn CRX niet eens gezien
[[url=http://img237.echo.cx/img237/999/dscf02556fz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Is gewoon een type 2 hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 22:22 schreef HellRaver het volgende:
Humz type 1....... zit ie niet vol met roest?
Het verschil tussen mijn bod en de vraagprijs van TSquote:Op zondag 1 mei 2005 22:30 schreef Moreno het volgende:
ElisaB wat wil jij voor jou auto hebben?
Type Iquote:Op zondag 1 mei 2005 22:22 schreef HellRaver het volgende:
Humz type 1....... zit ie niet vol met roest?
Vind je? Mwah, wel beter dan in het echt meestal, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Op de foto's zien ze er allemaal mooi uit.
TS ??quote:Op zondag 1 mei 2005 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het verschil tussen mijn bod en de vraagprijs van TS
Interesse in een Lancia dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef xCRXDOHCx het volgende:
[..]
Op de foto's zien ze er allemaal mooi uit.
Maar k hoef geen CRX meer,k wil wat groters gaan rijden
TS = Topic Starter = In dit geval aan bieder niet rode CRXquote:
Ja, hallo, kuch terugquote:Op maandag 2 mei 2005 08:23 schreef ijsmeis het volgende:
Wat was die regel weer over topics kapen?
*kuch*
Thnxquote:
Nieuws van de garage:quote:
Is goed,k hoor wel wat je doetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nieuws van de garage:
Mijn CRX is weer helemaal in orde en is vanmorgen gekeurd. Nodig waren twee nieuwe banden, een setje ruitenwisserbladen en een nieuw remlichtlampje![]()
Zo ik je al verteld had, had ik echt werkelijk geen idee hoe hij eraan toe was. Het kon alles zijn tussen 'prima in orde' en 'niet meer aan de praat te krijgen en zo slecht dat keuren zinloos is'. Het is dus méér dan meegevallen.
Die gaat niet meer weg voor ¤ 750Mijn aanbod van ¤ 3.250 + mijn CRX is bij dezen achterhaald. Ik ga nu hard nadenken wat ik nog met mijn CRX wil. Er zijn twee mensen bij de garage komen vragen of ie te koop is. Ik ga het serieus overwegen.
Mocht ik alsnog toch besluiten weer een CRX te willen, dan meld ik me bij je, want ik vind de jouwe er erg goed uitzien!
Ging toch niet over mij hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:26 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Grrr,waarom komen mensen nooit hun afspraken naar![]()
Ach ja,...........
kick
Nope,ging niet over jou.Was weer iemand anders.quote:
Binnenkort,maar k zit de komende weekenden al vol,maar ik laat het je wetenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:01 schreef HellRaver het volgende:
Humz ik wil dit topic niet als SC gebruiken maaruh Pat wanneer gaan we een keer met de motor touren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |