op de FP kun je mp3 speler winnenquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mensen die een goede mp3 speler voor een redelijke prijs weten (moet wel zo'n 1 gb op kunnen)
De wedstrijd van mijn team is verkloot door de spelers/technische staf, bij feyenoord is het verkloot door 'het legioen' wat ik er van begrpen heb. Ik heb wat dat betreft meer te doen met de echte feyenoorders (die ook op de tribune en het veld stonden toen ze 17de stonden tegen Fortuna) dan met mijn kampquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
even iets wat ik meen: ik heb met de ajacieden en feyenoorders te doen, klote voor jullie.
ach ja..verloren.. gewoon kut! Maar dirty dancing is cool... en blijft coolquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alsof me dat ook iets interessrt nu
In de brugklas was Ajax ook al leuker dan Dirty Dancing. Ook dat seizoen verloren ze erg veel trouwensquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ach ja..verloren.. gewoon kut! Maar dirty dancing is cool... en blijft cool
als je eigen fans nog meer verkloten dan dat t al verkloot is, is echt kut, k heb toen bij PSV- Kaiserslautern toen al die malloten t veld op liepen met tranen in de ogen gezeten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
De wedstrijd van mijn team is verkloot door de spelers/technische staf, bij feyenoord is het verkloot door 'het legioen' wat ik er van begrpen heb. Ik heb wat dat betreft meer te doen met de echte feyenoorders (die ook op de tribune en het veld stonden toen ze 17de stonden tegen Fortuna) dan met mijn kamp
ik zat jankend voor de tv en was pisnijdigquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je eigen fans nog meer verkloten dan dat t al verkloot is, is echt kut, k heb toen bij PSV- Kaiserslautern toen al die malloten t veld op liepen met tranen in de ogen gezeten.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zat jankend voor de tv en was pisnijdig![]()
![]()
ik ga slapen nu truste
Beetje het gevoel dat ik na Ajax-Austria Wien had: het loopt niet bij je club, maar iemand van wat de trouwe aanhang wordt genoemd verpest het pas echt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je eigen fans nog meer verkloten dan dat t al verkloot is, is echt kut, k heb toen bij PSV- Kaiserslautern toen al die malloten t veld op liepen met tranen in de ogen gezeten.
Truste ik duik er ook in....quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:03 schreef just me het volgende:
wat een avond...
ik duik mijn bed lekker in..
Truste ik ben ook weg,quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Truste ik duik er ook in....
En ik dacht dat het een leuke voetbal avond zou worden... nou nee dus
Je kan die jongen ook geen moment alleen latenquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Bjoro ging ook eens aan avondje naar de Kuip (zal wel via een gesponsorde relatie zijn geweest, want ik kan mij niet voorstellen dat ie zelf daar geld voor neer zou tellen).
Maar als je dan een keer in Rotterdam bent, vind je het dan nodig om de boel zo te saboteren met je bommetje en je aansteker?
doet hij dat op de Meet ook altijd?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Bjoro ging ook eens aan avondje naar de Kuip (zal wel via een gesponsorde relatie zijn geweest, want ik kan mij niet voorstellen dat ie zelf daar geld voor neer zou tellen).
Maar als je dan een keer in Rotterdam bent, vind je het dan nodig om de boel zo te saboteren met je bommetje en je aansteker?
* moppertquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:42 schreef popolon het volgende:wat een leuke voetbalavond
Genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |