Hij zit er wel cewl uitquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
komt straks pas, ben net klaar met werken
Jammer dat ik naar de Kuip moet, anders had ik even naar Bloemendaal gereden om een vorkje mee te prikkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:36 schreef golfer het volgende:
Zo, even een pond biefstuk in reepjes gesneden en alvast in de marinade gezet.
Ik maak straks Japans eten: Sukiyaki.![]()
ik zou ff doorsparen voor een mp3 harddiskquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mensen die een goede mp3 speler voor een redelijke prijs weten (moet wel zo'n 1 gb op kunnen)
werken en nog thuis wonen is de oplossingquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij zit er wel cewl uit
* appelsientje heeft echt geen geld voor zoiets leuks.....
1 juni klaar met examens, 3 juni jarigquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga trouwens waarschijnlijk 4 Juni naar Nederland - Roemenië![]()
Duurt nog ffmaar toch..
brengt deco het bier zelf ook? en dan wel duikend graagquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Deco.
Vanavond AZ - Aachen, niet eens een topic over. Ik moet kijken op de aftandse TV naast de PC, want mijn vriendin wil eerst even televisie kijken. Als Ajax dan begint kan zij op de PC werken. Mooie deal.
Maar dan wil ik AZ wel via het forum kunnen volgen en becommentarieren hoor.
Nog niet terug.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Wat had je voor beoordeling?
1 juni jarig en meteen een weekje vakantiequote:Op donderdag 24 februari 2005 16:53 schreef VoreG het volgende:
1 juni klaar met examens, 3 juni jarig
Neuh. Kocht ook niet bijster veel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Leuk, superjoden, een juf erbij. Daar zijn er nog niet veel van.
En Schigt, keek José zuur?
Alsof me dat ook iets interessrt nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |