quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:21 schreef Bimmel het volgende:
Kruder & Dorfmeister DJ Kicks album
En als je weet wat de antwoorden zijn (of wie het wel weet) ga je door voor de koel-vries combinatiequote:How many feathers are on a Purdue chicken?
How many fibers are intertwined in a shredded-wheat biscuit?
What does touche-et-eh-lay-pooh mean?
How many times did the Batmobile catch a flat?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:44 schreef Neva het volgende:
tvpeej maar weer sjiesj jullie gaan snel![]()
Beastie Boys? Paul's Boutique?quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:49 schreef Bimmel het volgende:
Door het hele album heen proberen de heren antwoord te geven op de vragen...
De heren zijn verantwoordelijk voor de eerste nummer 1 hit in de VS in hun genre.
Yup,quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:52 schreef timbob het volgende:
is dat dan niet De La soul? en dan denk ik
3 Feet High And Rising
ik heb het nml wel een keer gehoord maar ik weet het niet meer precies
ik ben ff boodschappen doen
quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:56 schreef bartrid het volgende:
dat is Terranova - Digital tenderness. Die heb ik
Tja, dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die heb ik je regelmatig zien posten in asociatie, waarom heb ik niet onthouden van wie die is
Ze bestaan nog steeds.quote:Brighton, England punk survivorsformed in 1978; soon debuting on the Vaultage 1978 compilation, the group — singer Peter Bywaters, guitarist Derek "Del" Greening, bassist Chris "Trapper" Marchant and drummer Nicholas "Ogs" Loizides — nevertheless did not issue their first proper single "Banned from the Pubs" until 1982, firmly establishing their tongue-in-cheek approach with the follow-up "Run Like Hell." Subsequent singles including "Zombie Creeping Flesh" and "The Jinx" preceded the 1983 release of
's first full-length effort, 'Pissed and Proud'; 'The Mating Sounds of South American Frogs' appeared just weeks later, topping the UK indie charts.
TheSilentEnigma kent haar klassiekers!quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Peter and the testtube babies
...iets Zweeds?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke cd draait nu rondjes in mijn cd-speler?
[afbeelding]
Nee, maar qua initialen doe je het goedquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:20 schreef ranja het volgende:
iets van Trail of tears? Hoewel die zangeres op mijn cd nogal roodharig is.
Was wel een inkoppertje hequote:Op woensdag 23 februari 2005 20:33 schreef ranja het volgende:
Theatre of tragedy?
Aégis it is! Prachtige cd, maar da's mijn mening.....quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:59 schreef Neva het volgende:
aegis of musique.. kweet niet meer welke van de 2![]()
http://www.bisnation.com/story.asp?id=275quote:
Oei, Manda Rin ziet er ineens twee keer zou oud uit als ik me herinner.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]
http://www.bisnation.com/story.asp?id=275
Toch wel!quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:55 schreef ranja het volgende:
toch niet Katrina & the waves?
quote:
Yeah, zal wel aan mij liggen dan. Trustenquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:14 schreef ranja het volgende:
sorry Glo, maar nbdb snapte het wel
in elk geval ga ik nu slapen
Je weet maar nooit. Volgens mij ligt Gambolputty ook nog altijd op de loer...quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Phieuw!! Volgens mij zijn er veel kapers op de kust
GLO + 1
Die is alvast goed, had ik niet eens. Denk aan wat bekendere artiesten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Er schiet mij vooralsnog maar één te binnen:
April March - Chick Habit
Zie je welquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
pink floyd - Wish you were here
Autopulver - vapor trails
schieten me alleen te binnen nu
King Crimson - Larks' Tongues in Aspic is er ook zoéén.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
pink floyd - Wish you were here
Autopulver - vapor trails
schieten me alleen te binnen nu
Remedy/Surgery toch?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:ik zat nog wat te Googlen als evt noodzakelijk bewijs voor autopulver...echt niet te vinden gewoon...vreemd.
Dat maakt niet uit. Is hetzelfde nummer, maar dan met piano, als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Laatste nummer heet dan weer wel Surgery remedy..
Yep. En een draaiende filmband of zoiets, meen ik..maar weer eens opzetten.. goeie band.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Is hetzelfde nummer, maar dan met piano, als ik me goed herinner.
Hij is wel geniaalquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:15 schreef bukgeit het volgende:
De albumnaam is een Elvis-woordspeling, maar zijn naam komt er niet in voor.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hij is wel geniaal
Slaap lekker![]()
Nee. Leuker.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
Iets met King dan? Devil King of zo?
Als het maar niet zo 'leuk' is als Disgraceland van Elvis Hitler...quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:36 schreef bukgeit het volgende:
Geen idee. Gothic punk rock 'n roll, kan best wat wezen.
God ja, die had je ook nog..quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Als het maar niet zo 'leuk' is als Disgraceland van Elvis Hitler...
Jazeker.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tja.. dat weet ik dus niet. Ook een Pink Floyd-verbastering?
Leuk gevonden, maar nee.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
Wish You Were Beer?
We hadden het juiste album al, atom heart fucker.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:52 schreef GLO het volgende:
Shine On You Crazy Motherfucker?
Van wat? Wish... of Shine...?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:53 schreef Ascaroth het volgende:
Het zit 'em in het laatste woordje.
Wish, dat was al duidelijk toch?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:54 schreef GLO het volgende:
Van wat? Wish... of Shine...?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:56 schreef bukgeit het volgende:
Wish You Were Queer?
Nee, niet, want stond gepost na mijn Shine-variant.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:55 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Wish, dat was al duidelijk toch?
Shine is van dat album, rukgeitquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
We hadden het juiste album al, atom heart fucker.
Om 1.49 post Ascaroth al dat het een Wish You Were Hear-variant isquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, niet, want stond gepost na mijn Shine-variant.
The Nitwitzquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:59 schreef bukgeit het volgende:
Al eens eerder gevraagd, maar lang geleden: in dezelfde maand verschenen er twee Dark Side Of The Spoon's. Het ene was van Ministry, maar welke band bracht die andere Dark Side Of The Spoon uit?
We drijven het niet te ver door hè.quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:01 schreef bukgeit het volgende:
Om 1.49 post Ascaroth al dat het een Wish You Were Hear-variant is
Léés die post dan, oenige gambaquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Shine is van dat album, rukgeit
Het was toch niet gezegd dat het om de albumtitel zelf ging? Zie Another Prick In The Wall.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:02 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
We drijven het niet te ver door hè.
Niet. Hij zei dit:quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Om 1.49 post Ascaroth al dat het een Wish You Were Hear-variant is
.quote:Wel het juiste PF-album trouwens
Wat een onzin. Die andere tribute was ook een songtitelvariant en ik had al vergeefs een aantal Wish You Were Here-varianten gepost. Dan is het toch niet onlogisch dat ik een songtitel verbaster? Eentje van de vijf of zo die er op die plaat staan, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:08 schreef bukgeit het volgende:
Ja, en jij gaat dan alle songtitels bij langs. Hulde
O gelukkig. Goed dat je het zegt, want ik kreeg niet die indruk.quote:Maar ik snap je punt
En jij bent Fast Eddiequote:Op donderdag 24 februari 2005 02:15 schreef Ascaroth het volgende:
Black Sabbath, Motörhead, Audioslave.
Nee, je krijgt niet nog een puntquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:16 schreef Ascaroth het volgende:
Rammstein, Slayer, Velvet Revolver..
Poor Iggyquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Manke Nelis
Little Richard
Big Al
Lange Frans
Long Tall Ernie
Weird Al Yankovic
Old Leroy
Young Lay
Black Francis
White Rob
Dikke Dennis
Fat Joe
Als in 'arm aan ideeën'.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
poor?
Primaquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiny Tim
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Erik Satie?
Ja, da's Bor de Wolf. Heet onze vriend dan ook Wolf? Of Wolff, klinkt meer Duits. Maar doet nog steeds geen belletje rinkelen.quote:
Wolff is inderdaad de achternaam....quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, da's Bor de Wolf. Heet onze vriend dan ook Wolf? Of Wolff, klinkt meer Duits. Maar doet nog steeds geen belletje rinkelen.
Right...quote:
Of een voornaamrebus? Ik ken echt geen avant-gardist die Wolff heet.quote:Parkeren dan maar?
Goed idee!quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:01 schreef Z het volgende:
Misschien moeten we maar een nieuwe vraag doen ...
Thereminquote:Colin Meloy leads, a five-piece outfit whose pop sound has listeners comparing the band with the likes of Neutral Milk Hotel and Belle & Sebastian. Meloy, who hails from Missoula, MT, is the main songwriter for the group. Rounding out the lineup are Ezra Holbrook on drums, Nate Query on upright bass, Jenny Conlee on accordion, and Chris Funk on theremin and pedal steel guitar.
Huh? Hoe concludeer jij dat uit dat plaatje?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:59 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, The Decemberists?
Dat plaatje had ik nog niet eens gezien. Herkende de namen uit het stukje bio, heb de band vorig jaar een aantal keren live zien optreden en toen wat research gedaan. Vond er trouwens weinig aan....quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Huh? Hoe concludeer jij dat uit dat plaatje?
De gitarist van KoRn, Brian huppelepup.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie is sinds kort helemaal in den Heere en zal om die reden zijn 'zondige band' verlaten?
Brian "Head" Welch, gitarist van KoRn inderdaad!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:10 schreef GLO het volgende:
[..]
De gitarist van KoRn, Brian huppelepup.
En da's juistquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Osdorp Posse
RoofingBurner + 1quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Metallica
Marilyn Manson
Epica.
newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
David Bowie - let's dance?
Oh. Clout?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit combo komt uit Zuid Afrika...
lubje ziet er zelfs 4quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:23 schreef GLO het volgende:
The Shirts
* GLO ziet ineens drie vrouwen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:35 schreef Z het volgende:
Peter Tosh?
Ja, ik had ze ook meteen herkend, de cds zijn echt geweldig, de keer dat ik het live zag waren de eigen liederen wel oke maar verzande het concert in een cover en praatsessie, dat was behoorlijk slecht. Dus cdsquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:07 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat plaatje had ik nog niet eens gezien. Herkende de namen uit het stukje bio, heb de band vorig jaar een aantal keren live zien optreden en toen wat research gedaan. Vond er trouwens weinig aan....
quote:One of Jamaica's most beloved vocalists who is as pertinent in dancehalls as he is in bedrooms,' career has stretched over 30 years. From the heady days of reggae through lovers rock, a genre he virtually invented, his talent reached into the modern age.
En dat is goedquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die kop ken ik alleen uit een OOR popencyclopedie
Gregory Isaacs
Maar dat niet.quote:zijn muziek ken ik gelukkig niet
Oei. Maar hee, je hebt reggae en reggae. Lovers rock lijkt nog het meest op soft soul, maar dan zonder de op de loer liggende laagjes kitsch en plastic. Try it.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar het blijft toch reggae en daar ben ik allergisch voor. Behalve dan voor Arie Ribbens' "Reggae te gek, hé!''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |