Je weet maar nooit. Volgens mij ligt Gambolputty ook nog altijd op de loer...quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Phieuw!! Volgens mij zijn er veel kapers op de kust
GLO + 1
Die is alvast goed, had ik niet eens. Denk aan wat bekendere artiesten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Er schiet mij vooralsnog maar één te binnen:
April March - Chick Habit
Zie je welquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
pink floyd - Wish you were here
Autopulver - vapor trails
schieten me alleen te binnen nu
King Crimson - Larks' Tongues in Aspic is er ook zoéén.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
pink floyd - Wish you were here
Autopulver - vapor trails
schieten me alleen te binnen nu
Remedy/Surgery toch?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:ik zat nog wat te Googlen als evt noodzakelijk bewijs voor autopulver...echt niet te vinden gewoon...vreemd.
Dat maakt niet uit. Is hetzelfde nummer, maar dan met piano, als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Laatste nummer heet dan weer wel Surgery remedy..
Yep. En een draaiende filmband of zoiets, meen ik..maar weer eens opzetten.. goeie band.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Is hetzelfde nummer, maar dan met piano, als ik me goed herinner.
Hij is wel geniaalquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:15 schreef bukgeit het volgende:
De albumnaam is een Elvis-woordspeling, maar zijn naam komt er niet in voor.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hij is wel geniaal
Slaap lekker![]()
Nee. Leuker.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
Iets met King dan? Devil King of zo?
Als het maar niet zo 'leuk' is als Disgraceland van Elvis Hitler...quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:36 schreef bukgeit het volgende:
Geen idee. Gothic punk rock 'n roll, kan best wat wezen.
God ja, die had je ook nog..quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Als het maar niet zo 'leuk' is als Disgraceland van Elvis Hitler...
Jazeker.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tja.. dat weet ik dus niet. Ook een Pink Floyd-verbastering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |