Leuk gevonden, maar nee.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
Wish You Were Beer?
We hadden het juiste album al, atom heart fucker.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:52 schreef GLO het volgende:
Shine On You Crazy Motherfucker?
Van wat? Wish... of Shine...?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:53 schreef Ascaroth het volgende:
Het zit 'em in het laatste woordje.
Wish, dat was al duidelijk toch?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:54 schreef GLO het volgende:
Van wat? Wish... of Shine...?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:56 schreef bukgeit het volgende:
Wish You Were Queer?
Nee, niet, want stond gepost na mijn Shine-variant.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:55 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Wish, dat was al duidelijk toch?
Shine is van dat album, rukgeitquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
We hadden het juiste album al, atom heart fucker.
Om 1.49 post Ascaroth al dat het een Wish You Were Hear-variant isquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, niet, want stond gepost na mijn Shine-variant.
The Nitwitzquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:59 schreef bukgeit het volgende:
Al eens eerder gevraagd, maar lang geleden: in dezelfde maand verschenen er twee Dark Side Of The Spoon's. Het ene was van Ministry, maar welke band bracht die andere Dark Side Of The Spoon uit?
We drijven het niet te ver door hè.quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:01 schreef bukgeit het volgende:
Om 1.49 post Ascaroth al dat het een Wish You Were Hear-variant is
Léés die post dan, oenige gambaquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Shine is van dat album, rukgeit
Het was toch niet gezegd dat het om de albumtitel zelf ging? Zie Another Prick In The Wall.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:02 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
We drijven het niet te ver door hè.
Niet. Hij zei dit:quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Om 1.49 post Ascaroth al dat het een Wish You Were Hear-variant is
.quote:Wel het juiste PF-album trouwens
Wat een onzin. Die andere tribute was ook een songtitelvariant en ik had al vergeefs een aantal Wish You Were Here-varianten gepost. Dan is het toch niet onlogisch dat ik een songtitel verbaster? Eentje van de vijf of zo die er op die plaat staan, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:08 schreef bukgeit het volgende:
Ja, en jij gaat dan alle songtitels bij langs. Hulde
O gelukkig. Goed dat je het zegt, want ik kreeg niet die indruk.quote:Maar ik snap je punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |