Wat is goed? Dat jij zegt dat ik onzin uitkraam terwijl dat niet zo is?quote:
Het waren jouw woorden en dat heb je nu genuanceerd. Prima toch.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is goed? Dat jij zegt dat ik onzin uitkraam terwijl dat niet zo is?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het waren jouw woorden en dat heb je nu genuanceerd. Prima toch.
Keep up the good work!
Voor de duidelijkheid: we waren het er allemaal over eens dat we het woord deporteren gingen gebruiken voor het uitzetten van criminele Marokkanen naar Marokko, eventueel technisch gerealiseert door de Nederlandse nationaliteit te ontnemen. Wat is er dan een truuk aan als ik 't gebruik volgens de betekenis die we er allemaal aan geven?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg, ik ben je moeder niet. Reageer liever op mijn reaktie die ik gaf op je deportatie-truc.
Voor de duidelijkheid, waar zie jij mij instemmen met het gebruik van het woord deporteren?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: we waren het er allemaal over eens dat we het woord deporteren gingen gebruiken voor het uitzetten van criminele Marokkanen naar Marokko, eventueel technisch gerealiseert door de Nederlandse nationaliteit te ontnemen. Wat is er dan een truuk aan als ik 't gebruik volgens de betekenis die we er allemaal aan geven?
Ik zei dat de internationale gemeenschap deporteren waarschijnlijk geen goed idee zal vinden. Deporteren in de bovenstaande betekenis dus. Wat is de truuk? Alles staat er precies zoals ik bedoel en zoals we afgesproken hadden het te interpreteren.
Dat jij je niet inleest voordat je mee gaat discuseren zegt vooral iets over jou......en niet echt iets positiefs.....
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, waar zie jij mij instemmen met het gebruik van het woord deporteren?
Goed, je kunt het dus niet aanwijzen. Het is er namelijk ook niet, je leeft in je droomwereld. Snurk rustig verder, aap.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
't Boeit niet of jij 't er mee eens bent. Als je niet helemaal debiel bent dan had je kunnen weten in welke betekenis het wordt gebruikt en dus is er niets geen truuk gebruikt waar jij mij van beschuldigt.
Zoals ik al zei vind ik 't ook niet echt een goed gekozen woord, maar ja dat is een ander discussie en niet degene die jij met mij aanging. Kijk we weten hier allemaal wat er bedoelt wordt, dat 't woord verkeerd is dat is nu niet aan de orde, kijk 't woord zeebeving is ook een stom gekozen woord, maar iedereen weet wat er mee bedoelt word.
Een beetje raar om mij te beschuldigen van punt A. en als dat niet waar blijkt te zijn net doen of je me beschuldigde van punt B. zodat het toch lijkt alsof je gelijk hebt
Lezen ben je niet zo goed in he? Ik ben er klaar meer en ga weer ontopic verder, als je wil mag jij het laatste woord hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goed, je kunt het dus niet aanwijzen. Het is er namelijk ook niet, je leeft in je droomwereld. Snurk rustig verder, aap.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lezen ben je niet zo goed in he? Ik ben er klaar meer en ga weer eindelijk eens ontopic verder, als je wil mag jij het laatste woord hebben
Allemaal mooi en aardig, maar waarom laat hij al die 'producten van de Nederlandse samenleving' dan wel verplicht de Marokkaanse nationaliteit aannemen, om zich vervolgens als Pontius Pilatus te gedragen? Neem dan ook die verantwoordelijkheid, òf stop met die verplichte nationaliteit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een rekening kan sturen naar de koning van Marokko. Hij zou tenslotte kunnen zeggen dat ze een product zijn van de Nederlandse samenleving. Ik denk dat je beter de ouders financieel aansprekelijk kan stellen voor het (her)opvoeden van hun kinderen. Zij zijn tenslotte wel aansprakelijk voor het falen van de opvoeding.
Vraag eens welke nationaliteit hij zou willen houden, als hij moet kiezen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:55 schreef Alulu het volgende:
In hoeverre is het nog zijn onderdaan?
Als de jongen hier is geboren, hier is opgegroeid, hier heeft gevoetbald bij de lokale voetbalclub, hier zijn eerste vriendinnetje had in 2havo, hier uitging naar lokale discotheek toen die 16 was.
Alleen een andere naam heeft dan Fritz of Donovan van zijn leeftijd, of ander kleurtje, voor rest niets. Owja hij gaat toevallig elke zomer naar Marokko ipv hele kuddes naar Blanes of Costa Brava.
Bullshit dus
KLONE ALERT..quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:02 schreef VijfdeColonne het volgende:
De oplossing voor het probleem met de marokkaanse jeugd, ligt bij hun ouders. Zolang de ouders de mentaliteit behouden dat zij enkel tot aan de voordeur verantwoordelijk zijn voor hun jongens, zal dit probleem niet opgelost worden. Het moet niet zo zijn dat de politie en de scholen de opvoeding overnemen van de ouders. Deze houding is namelijk zeer onislamitsch en is een cultuurverschijnsel welke op een correcte manier dient te worden uitgebannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |