abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25212334

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep

Deze openingspost

thanks Chevalric...!

[ Bericht 18% gewijzigd door PBateman1978 op 23-02-2005 12:09:09 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25212360
kom de laatste tijd weinig aan spelen toe, maar toch even een tvptje
pi_25212494
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:51 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Je kunt ook de EverPVP mod downloaden... http://web.austin.utexas.edu/jrm/everpvp.zip
Aanzetten met /pvpon, uitzetten met /pvpoff
Kun je dan ook lowlifelevel Player Characters schoppen, slaan, bijten en krabben cq. vermoorden? Zoals dat op PvP servers dus gaat. Campen bij een n00barea om maar een voorbeeld te noemen dan ook mogelijk?

Want het feit blijft. Een raid is geweldig. Maar gaat er een paar mensen dood, of de 5 minuten zijn om, dan is PvPmode weer uit en kun je weer leuk om elkaar gaan dansen maar dooien vallen er niet en het is nou juist zo'n belangrijk aspect van de game.

Ik weet het, ik had dan gelijk naar een PvPserver moeten gaan maarja. Daar is het nu te laat voor.

Oja, is dit niet illegaal dan?
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:34:46 #4
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25212520
TVP

Gister voor het eerst eens wat allience skum in de pan gehakt in ashenvale... valt me op dat het er op mijn server (Bloodhoof) nog best netjes aan toe gaat.... Maarja als een Night Elf rogue en warrior obscene gebaren blijven maken tegen me, dan vat ik dat op als provocatie. En tsja toen heb ik ze maar in de pan gehakt
Om vervolgens nog even te dollen met de rogue toen die terug kwam... deze ging in stealth, maarja met mn hunters mark erop ik er achteraan lopen en hem uilachen
Trying is the first step towards failure
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:36:59 #5
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25212534
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Kun je dan ook lowlifelevel Player Characters schoppen, slaan, bijten en krabben cq. vermoorden? Zoals dat op PvP servers dus gaat. Campen bij een n00barea om maar een voorbeeld te noemen dan ook mogelijk?

Want het feit blijft. Een raid is geweldig. Maar gaat er een paar mensen dood, of de 5 minuten zijn om, dan is PvPmode weer uit en kun je weer leuk om elkaar gaan dansen maar dooien vallen er niet en het is nou juist zo'n belangrijk aspect van de game.

Ik weet het, ik had dan gelijk naar een PvPserver moeten gaan maarja. Daar is het nu te laat voor.

Oja, is dit niet illegaal dan?
Het laatste als eerste: nee, dit is niet illegaal. tot nu toe is er maar een soort mods illegaal, en dat zijn de universal translators (daardoor kun je de rassen van de andere kant verstaan).
Met EverPVP aan kun je nog steeds geen andere spelers zomaar aanvallen op een PvE server. Zij kunnen wel altijd jou aanvallen (waarop zij ook automatisch PvP aan krijgen). Je moet dus eerst ontvangen om te geven
pi_25212738
Universal translator is toch crap, tis juist leuk om te lezen hoe andere rassen praten.
Ogg ogg t'rukkuk ogg ogg!
pi_25212755
Gisteravond werd er een raid georganiseerd door een aantal mensen, was erg leuk er waren er alleen een beetje teveel

Verzamelen in booty bay,

De eerste tauren die we tegen kwamen had geen schijn van kans , waarom die ook pvp aanzette was voor ons ook een raadsel

en zo zag het er na een tijdje uit, ze stonden ons al grotendeels op te wachten en toen iemand naar een horde gaurd toeliep werd het 1 grote slachtpartij we werden verspreid over zo'n beetje heel the barrens, zelf ben ik zo'n 5 keer dood gegaan en toen had ik er genoeg van en had ik me heartstone maar gebruikt en was ik weer terug binnen de veilige muren van Ironforge.
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:06:43 #8
7957 Chevalric
pi_25212878
Ik heb even een openingspost gemaakt voor dit topic...

openingspost

[ Bericht 91% gewijzigd door Chevalric op 23-02-2005 12:27:20 ]
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:07:53 #9
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25212887
damn dat ziet er ontzettend bruut uit Medivh!!!!
Dat wil ik ook, hopen dat er binnenkort op bloodhoof ook eens zoiets op poten wordt gezet. Alleen dan wel andersom de horde die de allience in de pan gaat hakken.
pi_25212961
Meestal hakt de Alliance de Horde de pan in. Domweg omdat er meer Alliance spelers zijn.
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:29:25 #11
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25213162
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:54 schreef =HellFire= het volgende:
Universal translator is toch crap, tis juist leuk om te lezen hoe andere rassen praten.
Ogg ogg t'rukkuk ogg ogg!
I ruk!

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25213209
Laatst ook een aardig pvp gevecht in Ratchet, het waren high lvl allience character, maar wij waren met veel meer Zij een voor anfegaamt worden en zich een beetje op de pier proberen te verdedigen. Heb ook onder water gevochten met een NE die 2 lvls hoger was, nog geprobeerd die te laten verdrinken met entangling roots maar lukte helaas niet, maar wel helmaal geweldig die water form

En laastst ook nog opgetreden als primary healer, ging prima, en soloen gaat ook nice, druid rulezzzzz

Ik hoop ook dat mn auctions nog wat opgeleverd hebben, iig erg gaaf om al die lijsten en zo te zien en een beetje te bieden whoeha! (ik ben trouwens net lvl 19)
ben beetje prikdik...
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:34:52 #13
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_25213237
Godsamme, heb hem nog steeds niet

Hoe frustrerend, heb gewoon te weinig geld om mn pc up te graden.

Wat is volgens jullie het systeem waarmee je het toch aardig mee kan spelen. Dus niet alles op Low etc en ook soepel?

tx
Wallahjeweettog
pi_25213250
Het ziet er allemaal errug vetjes uit!!!!

hoe is de gameplay? en moet je er veel tijd in steken om wat sterker te worden en nieuwe abilityies te leren?

(MEER PICS )
very funny scotty, Now beam down my clothes!
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:36:40 #15
65516 gieling
Live from NYC
pi_25213261
Ik zit nu bij zo'n kut quest, niet te doen in je eentje. Moet voor zo'n iemand in IF zijn leermeester wreken die is vermoord door wat irritante kut beesten
pi_25213287
Tijd? Dikke week bezig en je bent lvl 30 ongeveer. Gaat vrij snel dus. Dus zelfs als je maar 3 uurtjes per dag mee bezig bent kun je toch redelijk bijblijven, zeker met die rested bonus (200 % xp).
pi_25213327
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:14 schreef =HellFire= het volgende:
Meestal hakt de Alliance de Horde de pan in. Domweg omdat er meer Alliance spelers zijn.
Dat valt toch wel mee op Bloodscalp.
In Ashenvale, Stonetalon Mountains, Arathi Highlands, Thousand Needles, Desolace zijn wij als Alliance toch altijd zwaar outnumbered hoor. Meestal ben ik zelfs 1 van de weinige en vaak de enige Alliance speler.
Lonely Nelf Huntress
Alhoewel de Alliance nu toch wel bij begint te trekken in Ashenvale, Horde levelt gewoon sneller dus konden eerder daar rondlopen

En nu, Cosmos.
ff een duidelijke beschrijving graag.
Once and for all
pi_25213353
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:38 schreef =HellFire= het volgende:
Tijd? Dikke week bezig en je bent lvl 30 ongeveer. Gaat vrij snel dus. Dus zelfs als je maar 3 uurtjes per dag mee bezig bent kun je toch redelijk bijblijven, zeker met die rested bonus (200 % xp).
die pas krijgt als je een week ofzo niet inlogt volgens de manual....
pi_25213463
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:45 schreef Migwi het volgende:

[..]

die pas krijgt als je een week ofzo niet inlogt volgens de manual....
? . Ik krijg al rested bonus als ik 2 min. rondloop in een City/Inn! Weet niet waar je die wijsheden vandaan haalt. Ja, de manuel, maar die lees ik toch nooit door.

Wat ik wel weet is dat je om de 8 uur ongeveer een bubbeltje erbij hebt. Paar dagen wachten dus en je kan een heel level 200 % xp oogsten.
pi_25213579
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:43 schreef Migwi het volgende:

[..]

Alhoewel de Alliance nu toch wel bij begint te trekken in Ashenvale, Horde levelt gewoon sneller dus konden eerder daar rondlopen
Op Draenor heb je meer Alliance, maar goed ik kom amper op Horde gebied dus dat weet ik niet zeker. Vond het in ieder geval in het Noorden boven de Wetlands enzo erg rustig.

En Horde levelt sneller? Is dat ook zo?
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:21:33 #21
7957 Chevalric
pi_25213808
Ik heb een P4 2.4GHz met 1GB RAM en een ATi Radeon 9700 Pro en ik kan 'm op 1024x768 met alles op hoog spelen zonder echt merkbare slowdown. Systeem is nu 2 jaar oud, dus zou niet meer zoveel moeten kosten om te bouwen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:37:12 #22
7957 Chevalric
pi_25214017
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:43 schreef Migwi het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee op Bloodscalp.
In Ashenvale, Stonetalon Mountains, Arathi Highlands, Thousand Needles, Desolace zijn wij als Alliance toch altijd zwaar outnumbered hoor. Meestal ben ik zelfs 1 van de weinige en vaak de enige Alliance speler.
Lonely Nelf Huntress

En nu, Cosmos.
ff een duidelijke beschrijving graag.
Once and for all
Wat wil je weten over Cosmos?
pi_25214278
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:37 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Wat wil je weten over Cosmos?
Ik wil weten hoe je die automated chat messages als : ''Heal Pet 10/356'' uitzet.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:01:14 #24
7957 Chevalric
pi_25214349
Ik doe het even uit m'n hoofd, maar er zit in de configuratie opties van Cosmos (het kleine blauwe icoontje linksonder aan de minimap) een optie die heet PetMonitor. Die moet je uitzetten
pi_25214398
Xeanor, Level 37 Orc Warrior nu, Shattered Hand

zit nu op 210+ blacksmithing, vet relaxed want ik kan al plate maken voor als ik lv40 ben

nog iemand op deze realm? Ik ben GM van een NL guild van 15 man, waarvan eigenlijk 2 engels zijn ;P (allemaal oud-daoc gozers, dus we recruiten voorlopig niet)

Triple hits zijn trouwens erg leuk, vraag je shaman om windfury totems te gebruiken, het doet nogal erg veel damage als je een axe zoals mijn Corpsemaker hebt ;P (29 dps, 3.80spd) (dat was op lv33 of 34, nu ben ik 37 en heb ik Thermaplugg's Left Arm)
pi_25214819
effe uit het vorige topic:
quote:
Vanavond dus voor alle Alliance een DeadMines run, de tijd etc. moet ik nog even met de rest bekijken. Verder heeft Engessa mij Admin van de guild gemaakt (waarvoor dank) en dus kunnen mensen als Chevalric met hun ideeen/aanmeldingen nu ook naar mij toe.

Eens kijken of ik ergens nog 512MB RAM vandaan gepeuterd krijg ....en nog maar20k tot het heilige lvl 30!

Edit: Willen alle Hunters/Warlocks aub Party Pets downloaden zodat ik en andere healers ook de health van jullie pets kunnen bijhouden: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=570
Is dit ook geschikt voor de lower levels onder ons?
Ben nu level 16 is het dan verstandig om eraan deel te nemen?
......
pi_25215193
Trouwens, ik lees op veel sites dat als je performance problemen hebt, het kan helpen om de swap file van Virtual Memory te vergroten.

Ik heb m volgens mij op iets van 600mb staan, maar iemand op wow-europe.com heeft m op 5 gig staan.

Iemand hier die er verstand van heeft en mij kan bevestigen dat ik die swapfile ook op 5 gig zou kunnen zetten ??
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:01:49 #28
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25215251
Afgelopen weekend moest ik heel wat quests doen in Ashenvale en ik werd in het totaal meer dan 30 keer gekilled doro Horde die minstens 7 levels hoger waren. Ik vervloekte het spel en ik vond dat ze PVP zo niet echt leuk maakten. Eergister was ik level 22 samen met een 23 en moesten we door Orc gebied. Totaal 19 orcs vermoord. En oh wat voelde dat heerlijk
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:35:37 #29
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25215713
Ben gisteren lvl 22 geworden met m'n undead warrior , heb wel een bericht van een GM gehad dat ik m'n naam moet veranderen , i.v.m. naming policy .
Alleen vertellen die eikels niet hoe ik dat moet doen
Ze hebben wel een nieuwe naam gesuggereerd , maar die gaat nergens over.
FF afwachten dan maar , van de week nog wel ff met 3 ander gasten een nightelf te tering geslagen , hij had waarschijnlijk een horde guard aangevallen want z'n PvP stond aan , en ja dan moet je niet in een gebied lopen waar een paar gasten van de Horde bezig zijn
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:18:29 #30
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25216318
TeeVeeePeee...vanavond lvl 30!
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:27:29 #31
65516 gieling
Live from NYC
pi_25216406
Welke mod moet ik echt dowloaden, wat doet het en waar is ie te krijgen?
pi_25216455
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:33 schreef Slomy het volgende:
effe uit het vorige topic:
[..]

Is dit ook geschikt voor de lower levels onder ons?
Ben nu level 16 is het dan verstandig om eraan deel te nemen?
Nee. Deadmines is minimaal lvl 20! Anders zul je toch alleen maar doodgaan.
pi_25216474
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:27 schreef gieling het volgende:
Je kan mij niet downloaden

Straks een nieuwe NE druid beginnen, dat hebben we nog in mijn de guild waar ik zit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25216507
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:35 schreef Enchanter het volgende:
Ben gisteren lvl 22 geworden met m'n undead warrior , heb wel een bericht van een GM gehad dat ik m'n naam moet veranderen , i.v.m. naming policy .
Alleen vertellen die eikels niet hoe ik dat moet doen
Ze hebben wel een nieuwe naam gesuggereerd , maar die gaat nergens over.
Haha, wat is je naam dan?
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:52:17 #35
65516 gieling
Live from NYC
pi_25216721
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:32 schreef Tain het volgende:

[..]

Je kan mij niet downloaden

Straks een nieuwe NE druid beginnen, dat hebben we nog in mijn de guild waar ik zit
Na 6 keer lezen begreep ik hem eindelijk
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:23:16 #36
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25217025
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:35 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Haha, wat is je naam dan?
Ik heb een female undead warrior genaamd : Anorexia
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:41:19 #37
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25217273
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:27 schreef gieling het volgende:
Cosmos UI heb ik.

Mod die eigelijk alles heeft, enige nadeel is dat er echt enorm veel in te stellen is en je wel een poosje bezig bent met perfecte interface. Je kan een klok, auto heal messages, extra spellbars op andere plek, health bar op andere plekken etc.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25217283
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nee. Deadmines is minimaal lvl 20! Anders zul je toch alleen maar doodgaan.
Nah, ligt aan je party .
We hadden een lvl 16 in onze party, en die was nooit dood gegaan (zelfs niet tegen VanCleef). Hij was onze healer. Maar dan, zoals ik al zei, het ligt aan je party . We hadden een 28 warrior die tankte
pi_25217838
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:23 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik heb een female undead warrior genaamd : Anorexia
*proest*
pi_25217961
tvp
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:10:56 #41
51794 Rahl
pi_25218709
Moet je voor je gratis mount als Paladin zijnde wel de riding skill kopen?
last.fm
pi_25219272
Ik denk dat ik dit spel binnenkort toch maar ga halen, aangezien ik die CE waarschijnlijk wel niet zal winnen, maar is het spel nog een beetje te verkrijgen ergens?
Comfortably numb
pi_25219775
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:04 schreef The-Sorcerer het volgende:
Xeanor, Level 37 Orc Warrior nu, Shattered Hand

zit nu op 210+ blacksmithing, vet relaxed want ik kan al plate maken voor als ik lv40 ben

nog iemand op deze realm? Ik ben GM van een NL guild van 15 man, waarvan eigenlijk 2 engels zijn ;P (allemaal oud-daoc gozers, dus we recruiten voorlopig niet)

Triple hits zijn trouwens erg leuk, vraag je shaman om windfury totems te gebruiken, het doet nogal erg veel damage als je een axe zoals mijn Corpsemaker hebt ;P (29 dps, 3.80spd) (dat was op lv33 of 34, nu ben ik 37 en heb ik Thermaplugg's Left Arm)
corspemaker haal je toch uit die razorfren kroud instance?

ol heb daar die dagger, swinethusk shank vandaan, ding is echt super goed
hardcoholic
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:25:51 #44
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25219949
bij ons ( Hoorn ) liggen er nog een paar bij de intertoys geloof ik, dus volgens mij zijn ze nog goed verkrijgbaar
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_25219961
ik moet vandaag nog lvl up gaan, anders red ik mijn schame neit om zondag lvl 40 te zijn en een mount te hebben
hardcoholic
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:01:11 #46
51794 Rahl
pi_25220605
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:26 schreef Ferdii het volgende:
ik moet vandaag nog lvl up gaan, anders red ik mijn schame neit om zondag lvl 40 te zijn en een mount te hebben
Hehe, lol, freak. Ik word volgende week ergens wel lvl 40. Nog 7 levels te gaan.
last.fm
pi_25220943
level 16 nu. Samen met bijna 1 gold aan geld. Uplevelen is zooooo passé. De arrogante kapitalist spelen en mensen messen en zwaarden voor een veel te hoge prijs verkopen is echt het helemaal.
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:25:46 #48
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25221066
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef Rahl het volgende:
Paladin gratis mount?? *perks up*

ERG interessant
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:43:52 #49
65516 gieling
Live from NYC
pi_25222652
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
level 16 nu. Samen met bijna 1 gold aan geld. Uplevelen is zooooo passé. De arrogante kapitalist spelen en mensen messen en zwaarden voor een veel te hoge prijs verkopen is echt het helemaal.
Hoe doe je dat dan?
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:45:21 #50
65516 gieling
Live from NYC
pi_25222680

The High Seat - IronForge...

Who's in charge now?

Fok!Guild is gaaf, door dark... met superveel quests geholpen
pi_25222705
Heb het spel gister ook maar gekocht Ben nu een lvl 5 tauren warrior en een lvl 9 nightelf druid
Heb met druid nu skinning en leathermaker, cooking en firstaid (cooking nog niet echt gebruikt)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_25222831
Hoe meer zielen het spelen, hoe meer vreugd
en hoe langer de wachtrijen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:28:02 #53
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25223473
Onze nieuwe tabbard

Double Dutch Guild heeft me guild leader voor me betaald aardig he

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25224133
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:17 schreef Ferdii het volgende:
corspemaker haal je toch uit die razorfren kroud instance?

ol heb daar die dagger, swinethusk shank vandaan, ding is echt super goed
Corpsemaker is uit Razorfen Kraul ja, maar wat later deed ik ook Gnomeregan en toen kreeg ik Mekgineer Thermaplugg z'n axe, net een stapje beter weer
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef Rahl het volgende:
Nee, hoeft niet.

Zie ook: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Mounts.List&category_select_id=10

Dit is trouwens wel een leuk setje armor: http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=218
pi_25224281
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:43 schreef gieling het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan?
1. IronForge veilingshal.
2. een boodschap tikken zoals CHEAP ARMOR en dan rechtermuisknop op het object waardoor je vervolgens aangesproken wordt door mensen die het willen kopen.
3. Veel copper zwaarden maken en deze verkopen aan merchants (de verkoop NPC's).

Je moet overigens wel Mining en Blacksmith hebben, anders lukt het niet op grote schaal.
pi_25224308
ok

Zag al iemand van DD lopen vandaag
pi_25224340
Ik ga morgen maar eens hier in Schiedam, evt. Rotterdam kijken of ik nog een exemplaar kan kopen, maar wat ik me afvraag; omdat het spel best veel stukken voor low-levels bevat, wordt het niet snel saai als je eenmaal tegen de level 50 en hoger loopt?
Comfortably numb
pi_25224498
Mooie tabbard !!

Vandaag voor het eerst bij de Auction House in Orgrimmar geweest, en gelijk maar een Dalaran's Wizard Robe en een Sturdy Quarterstaff of Stamina gekocht.

Die robe staat me erg goed moet ik zeggen.

pi_25227198
heb ook nog wel wat scrns, als ik uitgevonden heb hoe ik dat kan posten doe ik dat meteen
n00b ik

morgen maar eens kijken naar Cosmos, hoe/wat.
2e skillbalk is wel handig lijkt me
pi_25228018
Dr:

Werkt ook prima met tailoring. En dan vooral op low lvl.

Als ik weer eens een groepje ga helpen met minder hoge lvl-quests, en ik kom veel linen tegen, dan weet ik zeker dat ik winst ga maken. (6 linen cloth + 3 coarse thread 27c = woolen bag die je voor 2s kan verkopen. ^^) Bij de vendor, that is. Ik kan ze ws. wel in de auction zetten voor meer.

En als ik silk krijg, loop je helemaal binnen. (Azure Silk pants verkopen voor 15s de stuk, en je bent daar maar 3s aan kwijt, tel uit je winst.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25228031
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 03:50 schreef Migwi het volgende:
heb ook nog wel wat scrns, als ik uitgevonden heb hoe ik dat kan posten doe ik dat meteen
n00b ik

morgen maar eens kijken naar Cosmos, hoe/wat.
2e skillbalk is wel handig lijkt me
De screens die je met WoW maakt moet je met Paintshop of Photoshop openen, geloof ik. Daarna even converteren naar .jpg of iets in die richting, en ga maar naar imageshack. ( http://imageshack.us/index3.php )

Overigens, Bateman, ik heb niet zo gek veel last van lag, relatief gezien. Goed, de drukke server helpt er niet aan mee, maar naast dat is het niet zo erg. De enige keren dat ik echt lag, is als ik op de gryphon Lagwind/Lagforge binnen vlieg. En dat is niet zo gek vaak meer tegenwoordig. Teleport rules.

Oh ja, en m'n teleport-spell duurt geen 10 maar 20 sec, 10 sec om de stad te laden.
Some say in ice
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:14:33 #62
51794 Rahl
pi_25228418
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 00:02 schreef The-Sorcerer het volgende:

[..]

Nee, hoeft niet.

Zie ook: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Mounts.List&category_select_id=10

Dit is trouwens wel een leuk setje armor: http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=218
Ahh dat is zeker beter
last.fm
pi_25228557
@ Legolas : Het is niet eens zozeer lag, maar soms om onduidelijke redenen begint het spel zo ontzettend te haperen dat het niet speelbaar is.

Gelukkig gebeurde het me gisteravond maar heel eventjes, en kon ik bv. weer wel met 3 man questen op Fenris Isle zonder problemen...

Ik hoop dat die performance patch van morgenochtend helpt iig.
pi_25229915
Tis weer zover, lvltje gehaald, met moeite 5 gold verzameld. Dan ga je naar je trainer (lvl 28), en je raadt het al, nog 40 silver over na trainen... Mopperdemopper, ook met herbalism en alchemy nog niet echt veel verdient, en wol/silk en dat soort spul pass ik naar vrienden. Waar oh waar zijn de mobs die bakken geld droppen :p
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
pi_25230020
Deadmines, wapentjes rollen en auctionen maar.

Ik ben nu ook lvl 28, hoe duur worden die spells?
pi_25230126
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
Deadmines, wapentjes rollen en auctionen maar.

Ik ben nu ook lvl 28, hoe duur worden die spells?
Voor shaman zijn ze nu 72 S per stuk, en dan krijg je 6 a 7 upgrades/nieuwe spreuken, dus dat loopt wel aardig op.

Kijk ook maar eens hier http://www.thottbot.com/?c=Shaman
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:47:19 #67
51794 Rahl
pi_25230240
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:23 schreef Linoge het volgende:
Tis weer zover, lvltje gehaald, met moeite 5 gold verzameld. Dan ga je naar je trainer (lvl 28), en je raadt het al, nog 40 silver over na trainen... Mopperdemopper, ook met herbalism en alchemy nog niet echt veel verdient, en wol/silk en dat soort spul pass ik naar vrienden. Waar oh waar zijn de mobs die bakken geld droppen :p
ik kan het je sterker vertellen, ik ben paladin en ik had 25 gold, na een bezoekje aan de trainer had ik nog 5 gold over..
last.fm
pi_25230317
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:47 schreef Rahl het volgende:
ik kan het je sterker vertellen, ik ben paladin en ik had 25 gold, na een bezoekje aan de trainer had ik nog 5 gold over..
Dan ben je denk ik erg lang niet bij je trainer geweest. Ik ga elke 2 lvl's naar de trainer, de nieuwe spreuken halen. (zelfs als je van 58 naar 60 gaat betaal je nog geen 20 gold voor je skills)
pi_25230320
Nou, dan weet je iig dat je geld goed besteed is.
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:12:24 #70
51794 Rahl
pi_25230661
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:53 schreef Linoge het volgende:

[..]

Dan ben je denk ik erg lang niet bij je trainer geweest. Ik ga elke 2 lvl's naar de trainer, de nieuwe spreuken halen. (zelfs als je van 58 naar 60 gaat betaal je nog geen 20 gold voor je skills)
Nee ik ga inderdaad niet zo vaak naar een trainer, eens in de 5, 6 levels ^^
last.fm
pi_25231779
Mijn eerste quest vandaag:

Rotterdam centrum: E-Plaza uitverkocht, Media Markt uitverkocht, Bart Smit uitverkocht, Free Record Shop uitverkocht, Dixons uitverkocht, Intertoys uitverkocht, Future Zone uitverkocht.......

Rotterdam Zuidplein: Free Record Shop uitverkocht, E-Plaza uitverkocht, Bart Smit... nog 2 exemplaren, nu nog maar eentje
Comfortably numb
pi_25232104
Rotterdam alexandrium, stuk of... tig
pi_25232496
Dat had waarschijnlijk zelfs mn volgende halte geweest dan.
Kwam overal die verrotte CE van HL2 tegen, maar WoW ho maar, maar ik ga zo maar weer verder met waar ik in de Beta gebleven was
Comfortably numb
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:09:43 #74
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25234309
He mensen, vandaag of morgen eventjes geld inzamelen en dan draai ik wel zo'n Tabard in elkaar. We hebben rond de 25 mensen dus ik denk 40s per persoon ofzo?

Edit: Iemand nog een voorkeur voor kleuren cq icons? Er is maar een beperkt aantal Icons dus roep maar als er een bepaalde voorkeur is.

[ Bericht 32% gewijzigd door Max_Dark op 24-02-2005 16:55:15 ]
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:11:37 #75
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25234888

Er zat een meisje bij onze guild( Azeroth's seven sins) en ik & Gamedemon zitten daar ook in. Gamdemon zat hele tijd te flirten met haar, en zij deed net alsof ze 19-jarige meisje is. Blijkt nu ineens dat het een 13-jarig jongetje is Gamedemon weet het nog niet
pi_25235063
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Max_Dark het volgende:
He mensen, vandaag of morgen eventjes geld inzamelen en dan draai ik wel zo'n Tabard in elkaar. We hebben rond de 25 mensen dus ik denk 40s per persoon ofzo?

Edit: Iemand nog een voorkeur voor kleuren cq icons? Er is maar een beperkt aantal Icons dus roep maar als er een bepaalde voorkeur is.
Welke dingen zijn er? Ik spreek je in game nog wel even aan.

Overigens denk ik dat we eerder richting de 20 personen hebben. Dus dan iets meer. (Was het niet maar 1g? Dus 5s p.p, uitgaande van 20?)
Some say in ice
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:54:02 #77
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25235539
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef HomerJ het volgende:

Er zat een meisje bij onze guild( Azeroth's seven sins) en ik & Gamedemon zitten daar ook in. Gamdemon zat hele tijd te flirten met haar, en zij deed net alsof ze 19-jarige meisje is. Blijkt nu ineens dat het een 13-jarig jongetje is Gamedemon weet het nog niet
Altijd briljant dat soort dingen
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25235559
quote:

Wat is dat? En dat is voor mij vrij veel, aangezien ik op dit moment op 60s zit
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:08:17 #79
51794 Rahl
pi_25235817
quote:

last.fm
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:12:04 #80
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25235880
quote:

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:53:04 #81
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25237578
quote:

Ik wil het op zich wel gaan bijhouden enzo
Alleen ben ik er dus van het weekend niet (nou ja alleen zaterdag niet, en dan zondagavond weer wel )
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:57:28 #82
17061 mvt
blame Canada
pi_25237659
toch maar eens een tvptje plaatsen
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:59:10 #83
17061 mvt
blame Canada
pi_25237690
oja, geen voorkeuren voor een tabbard, als ie maar mooi wordt
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:02:13 #84
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25237745
Ik heb een vraag in de hoop dat iemand mij op weg kan helpen!!

Ik zie op verschillende site van players in WOW dat zij een profile hebben, gelinkt naar de server waar zij spelen.

Is er iemand die dit script heeft en/of weet waar deze te krijgen is. Zou graag mijn profile voor WOW online hebben op mijn website.
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_25238378
ik heb vandaag echt de tofste guild tabard gezien

was van de horde guild cheap ass clan, die ahdden een roze tabard met een rood hart

trouwes de fokkers guild werd op het wow forum genoemd als 1 van de domste guild names
iemand zag het aan voor fukkersguild

deze link dus, 2na laatste post

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?FN=wow-general-en&T=14925&P=7
hardcoholic
pi_25239105
mensen ik heb ff een vraagje voor een kameraad, is dat probleem dat je alsnog een credit card nummer nodig had al opgelost ?
Bah !
pi_25239357
Je kunt (zo heb ik het gedaan) een random nr invoeren bij bijv visa card (werkt bij alle ceredit cads) om later die om te zetten naar gamecard
Twitch.tv/bensel15
pi_25239668
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Bensel het volgende:
Je kunt (zo heb ik het gedaan) een random nr invoeren bij bijv visa card (werkt bij alle ceredit cads) om later die om te zetten naar gamecard
En als je het vergeet en ze komen er achter, wordt je perm banned + een klacht bij de politie voor cc fraude. Niet zo slim dus.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25239681
quote:
danku
Bah !
pi_25239697
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:15 schreef viezerdt het volgende:
mensen ik heb ff een vraagje voor een kameraad, is dat probleem dat je alsnog een credit card nummer nodig had al opgelost ?
Je kunt op het moment bij cc en de check "xxxxxxxxxxxxxxxx" invullen, dit zal de eerste maand werken, totdat je moet betalen, maar dan zijn de gamecards al wel uit.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:02:37 #91
7957 Chevalric
pi_25239980
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef Miiso het volgende:
Ik heb een vraag in de hoop dat iemand mij op weg kan helpen!!

Ik zie op verschillende site van players in WOW dat zij een profile hebben, gelinkt naar de server waar zij spelen.

Is er iemand die dit script heeft en/of weet waar deze te krijgen is. Zou graag mijn profile voor WOW online hebben op mijn website.
Yep, ik heb 't ook online staan... Klik maar op de link in mijn sig om te zien hoe het er uit ziet
Ik ben nog bezig om het script aan te passen. Ik heb zonet de quests toegevoegd en ik wil de talents nog doen. Daarnaast wil ik ook nog de weergave van m'n bags anders gaan doen.

Voor instructies en de zip-file zie deze url

[ Bericht 9% gewijzigd door Chevalric op 24-02-2005 22:46:12 ]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:12:07 #92
65516 gieling
Live from NYC
pi_25242161
quote:
Geen random nummer Dit valt onder Credit Card fraude en zal zeker perm ban krijgen, of erger... Doe gewoon de xxxx xxxx xxxx xxxx en verander het op tijd
pi_25242272
Okay, ik vind toch echt dat we voor 10s (dat wil ik desnoods wel betalen) een nieuwe Guild moeten opzetten.
Fokkers Guild roept blijkbaar de associatie op met "fuckers"..
And I'd rather NOT be in a guild then in one people think is filled with little children who wanted to have the word fuck in their name.

Persoonlijk vind ik iets wat niemand snapt wel iets hebben. Zoals ik al eerder gepost had.
Maar goed.
Thoughts???
pi_25242481
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Yep, ik heb 't ook online staan... Klik maar op de link in mijn sig om te zien hoe het er uit ziet
Ik ben nog bezig om het script aan te passen. Ik heb zonet de quests toegevoegd en ik wil de talents nog doen. Daarnaast wil ik ook nog de weergave van m'n bags anders gaan doen.

Hmm intressant. Eens kijken
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:28:00 #95
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25245451
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:17 schreef Migwi het volgende:
Okay, ik vind toch echt dat we voor 10s (dat wil ik desnoods wel betalen) een nieuwe Guild moeten opzetten.
Fokkers Guild roept blijkbaar de associatie op met "fuckers"..
And I'd rather NOT be in a guild then in one people think is filled with little children who wanted to have the word fuck in their name.

Persoonlijk vind ik iets wat niemand snapt wel iets hebben. Zoals ik al eerder gepost had.
Maar goed.
Thoughts???
Nou mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoe de guild heet. Maar in principe zou je geen nieuwe clan hoeven opzetten, maar zou het ook gewoon veranderd moeten kunnen worden (door een GM )
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:34:25 #96
7957 Chevalric
pi_25245491
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:28 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nou mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoe de guild heet. Maar in principe zou je geen nieuwe clan hoeven opzetten, maar zou het ook gewoon veranderd moeten kunnen worden (door een GM )
Ja, alleen staat dit op het GM forum: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-gmmessages-en&t=7&p=1&tmp=1#post7

En trouwens, waarom zouden we zeiken over 10s. Het is niet dat je het in euro's hoeft te compenseren of zo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:40:07 #97
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25245529
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:34 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ja, alleen staat dit op het GM forum: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-gmmessages-en&t=7&p=1&tmp=1#post7

En trouwens, waarom zouden we zeiken over 10s. Het is niet dat je het in euro's hoeft te compenseren of zo
De achterlijkheid
Ik dacht dat we de beta wel uit waren .
Maar goed, als iedereen voor het oprichten van een nieuwe guild is vind ik het wel goed hoor, want ik vind het erg gezellig om met jullie te questen .
Al suggesties voor een naam dan?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:48:43 #98
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25245595
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:40 schreef Fliepke het volgende:

[..]

De achterlijkheid
Ik dacht dat we de beta wel uit waren .
Maar goed, als iedereen voor het oprichten van een nieuwe guild is vind ik het wel goed hoor, want ik vind het erg gezellig om met jullie te questen .
Al suggesties voor een naam dan?
Chocobo's farm
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:54:29 #99
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25245630
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:48 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Chocobo's farm
FF

The friendly butterflies
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:09:15 #100
7957 Chevalric
pi_25245772
Als we toch game-related dingen gaan verzinnen: Splinter Cell
pi_25245823
Tja, het is jammer dat we niet alleen Night Elves zijn, maar ook van die onderkruipsels zoals Dwarves en Gnomes erbij hebben. Om van de Humans maar niet te spreken.

Anders konden we mooi iets nemen zoals "Dawn Runners" of "Night Spears".
Ik blijf bij "Tain Shari" wat zoveel betekent als "True Bloods", maar dat is mijn eerbetoon aan The Wheel of Time van Rober Jordan en waarschijnlijk vind niemand dat iets
pi_25245829
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:09 schreef Chevalric het volgende:
Als we toch game-related dingen gaan verzinnen: Splinter Cell
...................OMG!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:17:11 #103
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25245839
Is de fokkers guild een beetje gezellig .
Ik ben een lvl 28 mage zonder guild en het lijkt mij tijd om aan mijn toekomst te denken.
pi_25245856
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:15 schreef Migwi het volgende:
Tja, het is jammer dat we niet alleen Night Elves zijn, maar ook van die onderkruipsels zoals Dwarves en Gnomes erbij hebben. Om van de Humans maar niet te spreken.

Anders konden we mooi iets nemen zoals "Dawn Runners" of "Night Spears".
Ik blijf bij "Tain Shari" wat zoveel betekent als "True Bloods", maar dat is mijn eerbetoon aan The Wheel of Time van Rober Jordan en waarschijnlijk vind niemand dat iets
Leuk idee dat "Tain Shari" Maar ik zit niet op jullie server
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25245897
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef Bacow het volgende:
Ik ben een lvl 28 mage zonder guild en het lijkt mij tijd om aan mijn toekomst te denken.
Ik heb 't wel naar mijn zin, ook al ben ik een beetje alleen.
lvl 37 Hunter op 't moment.
En na mij komt Silwyth als lvl 30 (toch?) Priest.
Dan komt Omentuva als lvl 27 Mage meen ik, en dan de rest op lvl 25 en lager meen ik.
Dus zij kunnen niet met mij mee, en ik niet met hen. Niet als ze al hun exp willen krijgen iig.
met Silwyth doe ik dan nog wel dingen samen. Maar ik ga toch steeds meer uitlopen dus denk dat dat ook moeilijker wordt
pi_25245900
Bijna lvl 19, voor het eerst in The Barrens geweest, wat een topspel is het toch...
pi_25245944
quote:
- World of Warcraft Client Patch 1.2.4 (2005-02-24)
--------------------------------------------------------------------------------

- We have deployed a client-side change that should improve
performance when large numbers of players are gathered in a small
area of the world. No other changes are included with this emergency
patch.
Bah, fix de stable bug en pet speed bug maar eens. Dat is een emergency issue!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:40:26 #108
7957 Chevalric
pi_25246089
Wat dachten jullie van "Goblin Assassination Mob (GAM)"
Of nog erger: Gamers against Mobs (gezien mobs de term is die binnen WoW gebruikt wordt om beestjes aan te duiden, is deze best grappig, al zeg ik het zelf )
En anders kunnen we nog wat namen jatten van D&D
Zentharim
Cult of the Dragon
Red Wizards (rode kleding verplicht )
Silver Ravens
Fire Knives
Champions of Ruin
Chosen of Azeroth
Argent Legion
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:47:16 #109
65516 gieling
Live from NYC
pi_25246161
Hoe kan ik m'n billing info veranderen? Op wow-europe.com lukt het niet om billing info te updaten en op worldofwarcraft.com kan ik weer niet inloggen met name+pass...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:52:10 #110
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25246218
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Heel nice en bedankt voor de url Ik heb van het weekend dus mooi weer wat te doen!!
pi_25246264
Errr, ik kan niet vinden waar je je method of payment moet veranderen
Aangezien ik dat nog steeds moet doen

En heb net Cosmos geinstalleerd, hopelijk werkt 't allemaal een beetje.

En Chevalric, ik had trouwens die mod geinstalleerd, ingelogd, uitgelogd en .lua bestand ge-upload, maar werkt gewoon niet.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:58:55 #112
7957 Chevalric
pi_25246291
Migwi, krijg je als je ingelogd bent in WoW in je chatvenster een melding van "CharacterProfiler 0.xxx started!"?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:03:30 #113
65516 gieling
Live from NYC
pi_25246339
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:56 schreef Migwi het volgende:
Errr, ik kan niet vinden waar je je method of payment moet veranderen
Aangezien ik dat nog steeds moet doen

En heb net Cosmos geinstalleerd, hopelijk werkt 't allemaal een beetje.

En Chevalric, ik had trouwens die mod geinstalleerd, ingelogd, uitgelogd en .lua bestand ge-upload, maar werkt gewoon niet.
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:47 schreef gieling het volgende:
Hoe kan ik m'n billing info veranderen? Op wow-europe.com lukt het niet om billing info te updaten en op worldofwarcraft.com kan ik weer niet inloggen met name+pass...
pi_25246373
Payment methode kan nog niet veranderd worden, alleen als je belt naar Billing & Accounting service van Blizz.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:14:12 #115
65516 gieling
Live from NYC
pi_25246506
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Payment methode kan nog niet veranderd worden, alleen als je belt naar Billing & Accounting service van Blizz.
tnx
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:19:19 #116
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25246588
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:40 schreef Chevalric het volgende:
Wat dachten jullie van "Goblin Assassination Mob (GAM)"
Of nog erger: Gamers against Mobs (gezien mobs de term is die binnen WoW gebruikt wordt om beestjes aan te duiden, is deze best grappig, al zeg ik het zelf )
En anders kunnen we nog wat namen jatten van D&D
Zentharim
Cult of the Dragon
Red Wizards (rode kleding verplicht )
Silver Ravens
Fire Knives
Champions of Ruin
Chosen of Azeroth
Argent Legion
Als parodie op de tweakers:

The highlanders!

of the cheeselanders
of the Polderlanders

ofzoiets
pi_25246633
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:58 schreef Chevalric het volgende:
Migwi, krijg je als je ingelogd bent in WoW in je chatvenster een melding van "CharacterProfiler 0.xxx started!"?
Nope
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:35:41 #118
65516 gieling
Live from NYC
pi_25246796
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Als parodie op de tweakers:

The highlanders!

of the cheeselanders
of the Polderlanders

ofzoiets
The GOT!Busters
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:41:18 #119
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25246884
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef Bacow het volgende:
Vind ik wel, al vaak genoeg samen gequest met Thiona en Burakin en andere guildmembers.

Bijdrage voor de tabbard is geen probleem overigens, net als de huidige guildnaam. Heb nog niemand gesproken die zich er aan stoorde, veel andere Nederlanders herkennen je er snel door.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:49:16 #120
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25246991
Ik ben er in principe ook wel voor om deze te behouden hoor.

En gezellig vind ik het in onze guild zeker, iedereen is bereid om elkaar te helpen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:52:25 #121
7957 Chevalric
pi_25247031
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:49 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben er in principe ook wel voor om deze te behouden hoor.

En gezellig vind ik het in onze guild zeker, iedereen is bereid om elkaar te helpen
Dat is absoluut zo! Als je iets nodig hebt en iemand anders in je guild heeft 't, dan is 't een kwestie van even over het guild channel roepen en je krijgt het van drie kanten toegestuurd
En ook als je wat wilt gaan questen, is het zo geregeld om hulp te krijgen als je daar behoefte aan hebt.
Ik weet niet hoe het in andere guilds zit, maar dit guild is in ieder geval heel sociaal
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:54:43 #122
65516 gieling
Live from NYC
pi_25247053
*eensch
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:59:05 #123
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25247109
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:14 schreef gieling het volgende:

[..]

tnx
Zeg even als je gebeld hebt en of 't gelukt is, ik moet het namelijk ook nog veranderen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:59:40 #124
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25247121
Geniaal,....... net de update gedaan. Alles start weer op daarna maar ik krijg geen servers te zien. Dat houd in dat ze nog bezig zijn met onderhoud zeker.... schrok me een hoedje toen ik geen servers en character zag
pi_25247140
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:59 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Zeg even als je gebeld hebt en of 't gelukt is, ik moet het namelijk ook nog veranderen
Lezen jullie weleens de wow site of niet ?

Je kan het online aanpassen nog voor je gratis maand voorbij is, dan ga je toch niet bellen ?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:06:05 #126
65516 gieling
Live from NYC
pi_25247211
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Geniaal,....... net de update gedaan. Alles start weer op daarna maar ik krijg geen servers te zien. Dat houd in dat ze nog bezig zijn met onderhoud zeker.... schrok me een hoedje toen ik geen servers en character zag
Ik ook

====

En homer:

Ik wacht idd ff totdat de functie gewoon online beschikbaar wordt
pi_25247298

Still no servers!
pi_25247338
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:13 schreef Migwi het volgende:

Still no servers!
Get a job !
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:19:19 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25247379
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:13 schreef Migwi het volgende:

Still no servers!
pi_25247405
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Get a job !
Ja, binnenkort
pi_25247521
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:36:24 #132
32422 engessa
Who's dirty?
pi_25247599
Guildnaam hoeft van mij niet verandert worden, ik vind hem wel best

Over die tabbard, wat misschien het makkelijkste en leukste is om een kleine 'contest' te houden. Iedereen kan naar een Visitor's Center gaan in een grote stad (IF, SW) en daar zo'n guild master of tabbard master aanklikken en dan zelf een tabbard samen stellen. Maak een screenshotje en post die hier op het forum, maken we een poll aan om de leukste te kiezen.

Ik speel nu trouwens ook op Dunemaul, een Orc Hunter, lvl 11. Tis daar een stuk rustiger en er lopen ook behoorlijk relaxte mensen rond.

Ow, Cosmos doet het bij mij totaal niet. Heb zelf maar wat losse mods gedownload, die kun je heeeeel gemakkelijk onderhouden met http://home.swiftdsl.com.au/~qsphere/. Heel simpel al je mods aanpassen aan de huidige versie van WoW en mods aan en uitzetten. Werkt echt heel lekker.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:44:27 #133
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25247744
Okay, ik zal zometeen wel even een tabard maken
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:05:05 #134
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25248059
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:56:20 #135
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25248758
Na het doorlezen van deze draad ben ik wel enthousiast geworden terwijl ik dat niet was....
Met dit spel doet een 24/7 internetverbinding zijn eer
Era Vulgaris
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:58:28 #136
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25248789
Chevalric, ik zou mijn profiel ook graag op je site willen hebben. Zou je mij een beetje uit kunnen leggen hoe ik dat moet doen?
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:04:26 #137
51794 Rahl
pi_25248886
Cosmos werkt niet meer na die patch
last.fm
pi_25249174
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:27:51 #139
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25249247
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:04 schreef Rahl het volgende:
Cosmos werkt niet meer na die patch
Even de alpha versie van cosmosui.org halen...en er opnieuw opzetten.

Eerst even je Interface folder eruit gooien.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:32:32 #140
51794 Rahl
pi_25249305
Ah mooi, tnx

lvl 34 btw
last.fm
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:35:53 #141
7957 Chevalric
pi_25249359
Dit is een link naar mijn interface. Is geen cosmos, maar heeft wel alles wat je nodig hebt. Extra bars, MonkeyQuest, klokje bovenin, uitgebreidere player stats, timers op je buffs/debuffs, info over hoeveel je nog in je zakken kunt stouwen, etc.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:56:27 #142
7957 Chevalric
pi_25249670
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:58 schreef DeX090 het volgende:
Chevalric, ik zou mijn profiel ook graag op je site willen hebben. Zou je mij een beetje uit kunnen leggen hoe ik dat moet doen?
Ok. Even in een paar stappen:
1. Download deze zip-file
2. Pak de zip uit naar je World of Warcraft directory.
3. Ga naar Windows Update (http://windowsupdate.microsoft.com) en check daar of je het .NET Framework v1.1 hebt geinstalleerd. Dit staat onder optional software updates (wil je hier meer uitleg over, dan hoor ik het wel).
4. Ga naar je WoW directory en klik op UniUploader.exe
5. Vul op het tabblad Settings de volgende waarden in:
URL: http://www.faerun.nl/wowprofiler/update.php
Select WOW Account: selecteer het account dat je gebruikt om in te loggen
Auto-path een keer uit- en weer aanvinken
6. Ga naar het tabblad Options en vink rechtsonder de opties "Show in System Tray" en "Auto-upload on file changes" aan.
7. Minimaliseer UniUploader, je krijgt nu een klein "W" icoontje in je system tray.
8. Start WoW, log in en kijk in je chat venster of de melding "CharacterProfiler v0.98 loaded!" verschijnt.
9. Log nu weer uit en ga naar http://www.faerun.nl/wowprofiler/

Als het goed is staat je character er nu bij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Chevalric op 25-02-2005 14:13:55 ]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:22:01 #143
7957 Chevalric
pi_25250004
Cool, Mvt staat nu ook op de site
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:42:36 #144
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25250327
Ik nu ook. Dank je.
pi_25251194
Komt er een free trial waar je bv 5 dagen even kan rondhuppelen uit?

Ik twijfel: ik hoor veel over kleine irritante bugs, professions die niet op punt zijn en high level dungeons (het ontbreken ervan).

Aan de andere kant: het is warcraft, ik heb elk spel hiervoor al gespeeld
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:40:55 #146
7957 Chevalric
pi_25251217
Het spel heeft zeker z'n minpunten, maar overall is het elke cent waard. Zeker als je al een Warcraft fan bent, haal je hier een hoop uit
pi_25251395
Ik herinner me C&C Red alert 2 en C&C Generals nog. Op zich waren de oude C&C's goede spellen, maar daarna ging Westwood geld ruiken (en EA, het sequal bedrijf bij uitstek, ook).
Ik koop niet om de naam die eraan hangt, vandaar dat ik het hier even vraag

Blizzard vind ik tot nu toe echt staan voor kwaliteit, al mogen de ergste bugs wel eens laat worden opgelost bij ze (bv Diablo 2: townportal+hostile bug, guided arrow bug, etc etc).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:54:27 #148
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25251419
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:40 schreef Chevalric het volgende:
Het spel heeft zeker z'n minpunten, maar overall is het elke cent waard. Zeker als je al een Warcraft fan bent, haal je hier een hoop uit
1 van de weinige spellen warabij de minpunten volkomen in het niet vallen bij de lol die je aan het spel hebt
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25251999
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef Pheno het volgende:
Komt er een free trial waar je bv 5 dagen even kan rondhuppelen uit?

Ik twijfel: ik hoor veel over kleine irritante bugs, professions die niet op punt zijn en high level dungeons (het ontbreken ervan).

Aan de andere kant: het is warcraft, ik heb elk spel hiervoor al gespeeld
Geloof me, ik heb ook enorm getwijfeld (het is mijn eerste MMORPG), maar mijn mond valt nog elke avond open van verbazing over hoe groots en gedetailleerd de wereld is.

Topspel
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:44:37 #150
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_25252141
Lachen, ik liep net Fliepke tegen het lijf in Lakeshire. Jammergenoeg kreeg ik telefoon en moest ik daarna weg. Tjsa, dat krijg je als je bij de Lowlanders zit, dan word je als FOK!ker niet herkend
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_25252527
is dr ook nog een Nederlandse Horde guild die ik kan joinen?

ben zelf Undead Warlock lvl 12
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:25:37 #152
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25252750
Ik heb bij ons op de Silvermoon server nog wel "De Ridders van Oranje" gezien

Denk dat zij ook nederlander zijn
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25253318
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:22 schreef Chevalric het volgende:
Cool, Mvt staat nu ook op de site
Heb je dat programma zelf gemaakt? Ziet er goed uit. Maar waarom heb je niet iets als SOAP of Remoting ervoor gebruikt voor de client
pi_25253340
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef existenz het volgende:

[..]

Maar waarom heb je niet iets als SOAP of Remoting ervoor gebruikt voor de client
Als ik even wat langer had nagedacht, had ik dat niet hoeven vragen. Want niet alle webservers ondersteunen natuurlijk ASP.NET of PHP SOAP extensies en zoals het nu werkt is dat niet nodig.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:29:26 #155
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25253610
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:44 schreef Adagio het volgende:
Lachen, ik liep net Fliepke tegen het lijf in Lakeshire. Jammergenoeg kreeg ik telefoon en moest ik daarna weg. Tjsa, dat krijg je als je bij de Lowlanders zit, dan word je als FOK!ker niet herkend
Verrader

Maar ja, ik heb je toch nog maar mooie schouderbescherming gegeven
pi_25254236
In de nieuwe patch gaat de Warrior er flink op vooruit. Nu was het zo dat als een warrior tegen hogere levels vocht hij geen rage genereerde, dat is nu verholpen
quote:
Class Improvements:
Mage - New Spell: Mage Armor allows mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools
Druid - Cat form damage per second increased
Warrior - Rage will now generate when attacks are parried, dodged and blocked
Priest - Power Word: Shield can now be cast on all raid members
bron
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:26:27 #157
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25255463
quote:
.....
@chevalric

Ik heb je profiler geupload naar mijn site en het werkt volgens mij prima op 1 ding na, ik kan mijn profiel niet zien lol
http://www.miiso.nl/ProfilerWeb/

Ik heb de settings ook in de uniuploader goed staan, echter krijg ik in de chat niet de zin te zien die je hier eerder op het forum heb omschreven?!

What to do?

Ik heb mijn profile ook naar jouw site geupload en daar krijg ik m ook niet te zien

[ Bericht 7% gewijzigd door Miiso op 25-02-2005 20:32:59 ]
pi_25255556
Het is gewoon legaal om een 2e character aan te maken he??

Maar is een guild gejoined: The Forty Two Compagnoins
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_25255758
waar meot ik zijn om ravenblood te joinen btw?
hardcoholic
pi_25256313
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:10 schreef Euvermaniac... het volgende:
is dr ook nog een Nederlandse Horde guild die ik kan joinen?

ben zelf Undead Warlock lvl 12
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.
pi_25256670
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.
Das nie waar, er zijn ook guild waarbij ze mensen met een lager lvl mensen aannemen. maar dat ligt aan de guild zelf.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:18:01 #162
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25257229
Fliepke's voorstel vind ik wel mooi, lekker oranje met die leeuwen, echt NL's. Alleen zullen er wel meerdere NL guilds zijn die iets dergelijks in gedachten hadden.

En over naamsverandering, mocht dat ooit een probleem worden dan krijg ik denk ik wel een mailtje van een GM.

Btw de 1Gb RAM zit er in mensen . Dus ik ben weer bereikbaar!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:28:05 #163
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25257354
quote:

[..]

Ik was level 2 dat ik in de FOK!kers guild kwam.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:33:34 #164
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25257416
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:18 schreef Max_Dark het volgende:
Fliepke's voorstel vind ik wel mooi, lekker oranje met die leeuwen, echt NL's. Alleen zullen er wel meerdere NL guilds zijn die iets dergelijks in gedachten hadden.

En over naamsverandering, mocht dat ooit een probleem worden dan krijg ik denk ik wel een mailtje van een GM.

Btw de 1Gb RAM zit er in mensen . Dus ik ben weer bereikbaar!
Ja dat kunnen de meeste guilds wel denken, maar als we nu handelen zijn we een van de eerste
pi_25259059
Oef. 2 Gold verdient in 1 uur. Kapitalism works!
pi_25259944
Welke functies zijn er ook alweer in een guild, wat kan je dan in die functie doen??

Ik had het ergens staan, maar ik kan het nergens meer vinden..
pi_25260285
Wel cool dat ze nu met komende patch cosmos na willen doen, quest minion en nieuwe bars

het Fok! guild bevalt me trouwens goed
  zaterdag 26 februari 2005 @ 02:29:38 #168
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25261150
Dit haal ik net van de officiele forums af, daar word dus nog voor gezorgd

We’d like to notify those waiting for the WoW pre-paid game cards that while the official date for these to become available is March 4th it’s likely that some retail outlets will have the cards available sooner. If you need a pre-paid card to register your account or just want to be sure to get hold of one, it might be a good idea to stop by your retailer and have a look.

For those who have registered with another payment method and wish to change to pre-paid game card we’d like to point out that the features that allow you to change your billing details will be available before the end of your free month.
--------------------------------------------------------------------------------
Thundgot
Community Manager, English
  zaterdag 26 februari 2005 @ 03:50:08 #169
17061 mvt
blame Canada
pi_25261807
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:12 schreef Da_Koen het volgende:
In de nieuwe patch gaat de Warrior er flink op vooruit. Nu was het zo dat als een warrior tegen hogere levels vocht hij geen rage genereerde, dat is nu verholpen
[..]

bron

oja, @chevalric : die mod is wel erg leuk. maar mijn questlog is te lang en kan nu niet meer sharen en abandonnen verder had ik een overlap van de bags van de bank en het bankscherm en aangezien je niet kan slepen heb ik toch die mod er maar uit gegooit
pi_25261887
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 03:50 schreef mvt het volgende:

[..]

oja, @chevalric : die mod is wel erg leuk. maar mijn questlog is te lang en kan nu niet meer sharen en abandonnen verder had ik een overlap van de bags van de bank en het bankscherm en aangezien je niet kan slepen heb ik toch die mod er maar uit gegooit
same here dus.
en ik vond de cijfers wel super, van mana en health, alleen 't werd zo vol vond ik.
Maar das persoonlijk =)
pi_25261896
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?ForumName=wow-general-en&ThreadID=25301

Als dit waar is en het is bij mij ook het geval ga ik dus echt wel herrie schoppen. Dit valt gewoon onder CC fraude.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 11:11:20 #172
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25263216
Ook net een tabbard gemaakt voor de guild:

Ook maar een mooie leeuw voorop
  zaterdag 26 februari 2005 @ 11:37:23 #173
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25263509
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 11:11 schreef Black-Hole het volgende:
Ook net een tabbard gemaakt voor de guild:

[afbeelding]

Ook maar een mooie leeuw voorop
vindt deze wel erg veel lijken op onze tabbard dus niet orginieel wil fok deze nemen tenminste
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:28:54 #174
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25264188
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 11:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

vindt deze wel erg veel lijken op onze tabbard dus niet orginieel wil fok deze nemen tenminste
Vind dat door het grote aantal keuzes in tabbards dat er iemand hier een toontje lager moet gaan zingen. Het enige dat overeenkomt is de leeuw...er zijn maar een paar sjablonen he.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:10:53 #175
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25264732
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:28 schreef Max_Dark het volgende:

[..]
Het enige dat overeenkomt is de leeuw...er zijn maar een paar sjablonen he.

Keuze zat hoor Dat een andere guild al zoiets heeft kan ik ook niet ruiken. Wilde een beetje verder in dezelfde stijl als het andere voorstel.
pi_25264748
quote:
en ook als je geen warcraft fan bent...
kheb warcraft 3 gespeeld . vond het wel aardig aleen rete irritant met die unit limit , die lag soms vet te laag. voorderest aleen de add on nog gespeeld en geen andere warcraft
maar dit spel...zooooooooo goed....iedereen die een spel zoekt die aan lange levensduur heeft....dit is je spel....en hij is zo ongelofelijk goed!!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:55:33 #177
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25265304
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:10 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Keuze zat hoor Dat een andere guild al zoiets heeft kan ik ook niet ruiken. Wilde een beetje verder in dezelfde stijl als het andere voorstel.
Er is zeker keuze zat. Al vind ik het wel leuk om te verwijzen naar onze Nederlandse afkomst (doe ik anders ook nooit) en dan wordt de keuze nogal snel beperkt. Ik heb immers maar 2 plaatjes van leeuwen kunnen ontdekken en die zijn hier allebei voorbij gekomen .
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:10:56 #178
7957 Chevalric
pi_25266220
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 03:50 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik heb het probleem ook gehad. Om het te fixen, moet je twee dingen doen:
1. Verwijder de hele directory Interface/QuestFrame
2. Verwijder de files QuestLogFrame.lua en QuestLogFrame.xml uit Interface/FrameXML

De overlap van het bankscherm met de bags kreeg ik ook al van meer kanten, maar daar is volgens mij geen oplossing voor op het moment, behalve de bank mod verwijderen. Je kunt ze trouwens wel verschuiven door het commando /bi unlock in te tikken.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:17:45 #179
7957 Chevalric
pi_25266289
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:26 schreef Miiso het volgende:

[..]

@chevalric

Ik heb je profiler geupload naar mijn site en het werkt volgens mij prima op 1 ding na, ik kan mijn profiel niet zien lol
http://www.miiso.nl/ProfilerWeb/

Ik heb de settings ook in de uniuploader goed staan, echter krijg ik in de chat niet de zin te zien die je hier eerder op het forum heb omschreven?!

What to do?

Ik heb mijn profile ook naar jouw site geupload en daar krijg ik m ook niet te zien
Heb je in je Interface/Addons een directory ChatProfiler staan? Zo ja, dan moet je even het versienummer in de CharacterProfiler.toc veranderen naar 4216 (staat nu 4211). Als die directory er niet staat, moet je nog even in de zip-file kijken en dan alsnog het versienummer veranderen.
pi_25268783
Wie kan mij overigens vertellen of, als je de trial van de CE hebt gebruikt verder kan blijven spelen op deze key door je CC nummer in te vullen?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 18:53:03 #181
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_25268862
Bweee, Emerald Dream ligt plat (daarom zit ik ook weer ff op Fok) Maar over die topic titel, zit zij op Emerald Dream ? Vanmiddag vroeg een Sylvanas naar de gryphon rider in IronForge aan me.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 26 februari 2005 @ 18:55:01 #182
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25268883
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 18:48 schreef existenz het volgende:
Wie kan mij overigens vertellen of, als je de trial van de CE hebt gebruikt verder kan blijven spelen op deze key door je CC nummer in te vullen?
Nou je kunt niet eens spelen zonder CC... dus het antwoord is ja.
pi_25269093
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 18:55 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nou je kunt niet eens spelen zonder CC... dus het antwoord is ja.
Dat bedoel ik niet.

Is het niet zo dat na 10 dagen trial je key wordt geblocked en je een nieuwe moet invoeren of dat je trialaccount geblokkeerd wordt? Want je moet namelijk dan de retail kopen valt overal te lezen. Echter heb ik al een retail (USA) versie, met gebruikte key, dus acc om zetten gaat niet als ik dat zou willen en ik heb geen zin om nog eens ¤40 uit te geven. Dus ik wil gewoon weten of ik na de 10 day trial mijn CC in vul en ze me gewoon gaan billen ipv dat ik een nieuwe key of zo moet invullen.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:54:42 #184
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25269771
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 18:53 schreef Furby het volgende:
Bweee, Emerald Dream ligt plat (daarom zit ik ook weer ff op Fok) Maar over die topic titel, zit zij op Emerald Dream ? Vanmiddag vroeg een Sylvanas naar de gryphon rider in IronForge aan me.
Dat is echt zwaar tegen de naming policy...je mag niet dezelfde naam hebben als een NPC, zeker niet zo'n belangrijke als sylvanas windrunner.
pi_25269845
Ik heb de Dark Portal gezien
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:18:38 #186
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25270189
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:10 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet.

Is het niet zo dat na 10 dagen trial je key wordt geblocked en je een nieuwe moet invoeren of dat je trialaccount geblokkeerd wordt? Want je moet namelijk dan de retail kopen valt overal te lezen. Echter heb ik al een retail (USA) versie, met gebruikte key, dus acc om zetten gaat niet als ik dat zou willen en ik heb geen zin om nog eens ¤40 uit te geven. Dus ik wil gewoon weten of ik na de 10 day trial mijn CC in vul en ze me gewoon gaan billen ipv dat ik een nieuwe key of zo moet invullen.
Ah kijk, nu begrijp ik je.
En dan weet ik het niet
  zaterdag 26 februari 2005 @ 21:31:13 #187
7957 Chevalric
pi_25271361
Crap server restart.... Wat moet ik nou op zaterdagavond doen?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 21:40:59 #188
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25271507
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 21:31 schreef Chevalric het volgende:
Crap server restart.... Wat moet ik nou op zaterdagavond doen?
Een lekkere avond stappen
pi_25273582
Na een paar weken lang constant alle Wool op te kopen en duurder te verkopen zijn de Wool Cloth prijzen gestegen met 30s tot 1g per 20 . En ik heb weer een andere profitable handel gevonden, die nog meer op levert
pi_25273757
Anders ligt Bloodscalp er ff uit
  zaterdag 26 februari 2005 @ 23:54:24 #191
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25273804
Ja ik zit al 45 mins te wachten omdat ik nog in een instance zit, en alle instance servers liggen eruit. Way to go Blizz!
  zondag 27 februari 2005 @ 00:00:10 #192
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25273891
Anders ga je gewoon even op Bladefist spelen, kunnen jullie mij gezelschap houden.
pi_25274209
Ik kan wel spelen
  zondag 27 februari 2005 @ 00:20:20 #194
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25274297
Je liegt.
pi_25274506
Nee hoor
  zondag 27 februari 2005 @ 00:33:51 #196
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25274578
Waarom speel je dan nu niet? Hmmmm!?
pi_25274730
quote:
Op zondag 27 februari 2005 00:33 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom speel je dan nu niet? Hmmmm!?
Ik speel in Windowed Mode
  zondag 27 februari 2005 @ 00:49:26 #198
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25274884
Alliance 42%
Horde 58%

Op Bloodscalp. Undeads en Rogues worden het meest gespeeld, Paladins het minste.
  zondag 27 februari 2005 @ 01:47:36 #199
32422 engessa
Who's dirty?
pi_25275901
Keuze 1, Fliepke:

Keuze 2. Black_Hole:

Keuze 3. engessa:

Breng je stem uit in WoW of hier in het topic. De tabard met de meeste stemmen zal het worden
Ow, mocht iemand anders nog een tabard maken, kan ie er ook wel bij
  zondag 27 februari 2005 @ 02:36:17 #200
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25276676
Leuke designs mensen

Was net een klein opstootje in Auberdine, paar lvl 40+ Horde gasten kwamen binnenrennen en de sentinels konden ze maar net wegjagen... ben maar op een afstandje gaan kijken

Ben nu lvl 19 dus nog even voor lvl 20 en dan weer naar Hunter trainer voor onder andere duel wield.. lijkt me leuk
pi_25276695
quote:
Op zondag 27 februari 2005 02:36 schreef R_o_N het volgende:

Ben nu lvl 19 dus nog even voor lvl 20 en dan weer naar Hunter trainer voor onder andere duel wield.. lijkt me leuk
Dual Weld niet nemen. Op hogere levels ga je hier ontzettend van balen, want dan is het absoluut niet meer effectief.
  zondag 27 februari 2005 @ 02:38:28 #202
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25276704
oh jammer, leek me juist leuke optie... had ook al een 2e zwaard gekocht
pi_25276760
pi_25276811
Het is dus je eigen keuze, maar echt veel effectiever zal het niet zijn.
  zondag 27 februari 2005 @ 02:52:06 #205
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25276885
Is dit hetzelfde voor een Hunter ? die 40% less damage is wel veraddelijk ja, aangezien je toch de hele tijd mobs van een hoger lvl dan jezelf killed... hmmm
  zondag 27 februari 2005 @ 03:24:42 #206
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25277260
Zo ik stond net bij een race baan, en niet zomaar eentje , nee blizzard heeft star wars episode 1 gezien Podracers
  zondag 27 februari 2005 @ 03:25:02 #207
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25277263
quote:
Op zondag 27 februari 2005 02:36 schreef R_o_N het volgende:
Leuke designs mensen

Was net een klein opstootje in Auberdine, paar lvl 40+ Horde gasten kwamen binnenrennen en de sentinels konden ze maar net wegjagen... ben maar op een afstandje gaan kijken

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

welke mod gebruik jij? vette interface man
pi_25277381
Zo net ff een lvl 16 wand met 21.6 dps aangeschaft. Als je dan nog eens bedenkt dat als je een dagger gebruikt die sneller is dan de wand, de damage van de twee wapens bij elkaar op word geteld, komt het erop neer dat als m'n priest lvl 16 word hij 31.6 dps damage doet met z'n wapens
En als ik dan ook nog eens inner fire op me cast, (+200 defense en +20 attack) heb ik zo'n gevoel dat ik zonder andere spells te gebruiken van rogues in duels moet kunnen winnen
  zondag 27 februari 2005 @ 03:45:32 #209
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25277478
quote:
Op zondag 27 februari 2005 03:35 schreef kipknots het volgende:
Zo net ff een lvl 16 wand met 21.6 dps aangeschaft. Als je dan nog eens bedenkt dat als je een dagger gebruikt die sneller is dan de wand, de damage van de twee wapens bij elkaar op word geteld, komt het erop neer dat als m'n priest lvl 16 word hij 31.6 dps damage doet met z'n wapens
En als ik dan ook nog eens inner fire op me cast, (+200 defense en +20 attack) heb ik zo'n gevoel dat ik zonder andere spells te gebruiken van rogues in duels moet kunnen winnen
onderschat de rogue niet , als je een goede rogue hebt kan hij ervoor zorgen dat je niks cast,
hij kan gouge gebruiken dat stopt je spells. en een kick die je spells stopt.
als tegen een beetje goede rogue speelt van hetzelfde level leg je het af waarschijnlijk
pi_25277642
quote:
Op zondag 27 februari 2005 03:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

onderschat de rogue niet , als je een goede rogue hebt kan hij ervoor zorgen dat je niks cast,
hij kan gouge gebruiken dat stopt je spells. en een kick die je spells stopt.
als tegen een beetje goede rogue speelt van hetzelfde level leg je het af waarschijnlijk
Yup, zeg maar dag spellcastertje
pi_25278066
Jeuj net lvl 40 , mount gehaald ^^
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  zondag 27 februari 2005 @ 09:57:24 #212
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25278572
quote:
Op zondag 27 februari 2005 03:24 schreef Gamedemon het volgende:
Zo ik stond net bij een race baan, en niet zomaar eentje , nee blizzard heeft star wars episode 1 gezien Podracers
[[url=http://img187.exs.cx/img187/2721/lolwowpodracer8sl.jpg]afbeelding][/URL]
Geniaal
  zondag 27 februari 2005 @ 11:55:13 #213
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25279544
quote:
Op zondag 27 februari 2005 05:54 schreef WoWFanboy het volgende:
Congrats, al ben je van die vieze Horde!
  zondag 27 februari 2005 @ 12:19:49 #214
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25279890
quote:
Op zondag 27 februari 2005 05:54 schreef WoWFanboy het volgende:
vraagie he...
gaat het goud wat je binnenkrijgt in 1 keer heel hard na level 35 ofzo?
ben nu bijna level 33 maar kheb maar 15goud ofzo en echt hard gaat het niet ofzo
  zondag 27 februari 2005 @ 12:27:45 #215
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25280001
quote:
Op zondag 27 februari 2005 03:25 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

welke mod gebruik jij? vette interface man
Ik gebruik een mod die ik tegenkwam in een post van Chevalric...
quote:
Dit http://www.faerun.nl/archives/2005/02/25/18/ is een link naar mijn interface. Is geen cosmos, maar heeft wel alles wat je nodig hebt. Extra bars, MonkeyQuest, klokje bovenin, uitgebreidere player stats, timers op je buffs/debuffs, info over hoeveel je nog in je zakken kunt stouwen, etc.
Ik vond hem erg handig, moest alleen wel iets doen om je Quest balkje weer passend te maken... dat zal ik nog even voor je opzoeken...
  zondag 27 februari 2005 @ 12:32:07 #216
7957 Chevalric
pi_25280048
Ik heb de zip-file al aangepast, zodat het questlog venster weer normaal is, dus als je die download en installeert is alles weer in orde
  zondag 27 februari 2005 @ 12:37:20 #217
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25280113
Ah ok dan kan ik mijn zoekactie staken.... was ook nog niet begonnen trouwens haha
  zondag 27 februari 2005 @ 12:55:01 #218
62182 Georges
That's the shit
pi_25280359
Ik wilde 'm net gaan halen bij FRS, is ie uitverkocht.
Er werd gezegd dat er pas weer nieuwe binnenkomen als de servercapaciteit is vergroot.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25280745
quote:
Op zondag 27 februari 2005 12:19 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

vraagie he...
gaat het goud wat je binnenkrijgt in 1 keer heel hard na level 35 ofzo?
ben nu bijna level 33 maar kheb maar 15goud ofzo en echt hard gaat het niet ofzo
Gewoon , beetje grinden , spullen in Auction House zetten.
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25280955
Kan ik al Tuaren Hunter met een Mace omgaan?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 27 februari 2005 @ 14:58:24 #221
65516 gieling
Live from NYC
pi_25281958
quote:
Op zondag 27 februari 2005 01:47 schreef engessa het volgende:
Keuze 1, Fliepke:

[afbeelding]

Keuze 2. Black_Hole:

[afbeelding]

Keuze 3. engessa:

[afbeelding]

Breng je stem uit in WoW of hier in het topic. De tabard met de meeste stemmen zal het worden
Ow, mocht iemand anders nog een tabard maken, kan ie er ook wel bij
Ik vind vooral black_hole erg mooi, maar die schijnt weer veel te lijken op een andere
  zondag 27 februari 2005 @ 15:23:35 #222
17061 mvt
blame Canada
pi_25282307
Ik kies die van fliepke, maar dan in het rood
  zondag 27 februari 2005 @ 16:45:36 #223
51794 Rahl
pi_25283419
Ik kan geen goeie quests meer vinden voor een lvl 35 paladin
Alles wat ik krijg is bloedrood en elite lijkt het wel
last.fm
pi_25283648
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef Rahl het volgende:
Ook al op het andere eiland geprobeerd?
  zondag 27 februari 2005 @ 17:19:34 #225
51794 Rahl
pi_25283858
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:03 schreef existenz het volgende:

[..]

Ook al op het andere eiland geprobeerd?
Gedeeltelijk. Ben in Desolace geweest, stonetalon mountains en ashenvale
last.fm
pi_25283903
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef Rahl het volgende:
Dan ga je toch via een haven naar Kalimndor?
pi_25283956
Ik ben pas level 16 het gaat mij allemaal maar veel te langzaam. Ik vraag me af hoe die gasten het van 45+ het flikken
Correct en tevens juist...
pi_25284002
Onderweg naar een quest kwam ik midden in een raid terecht, waarbij een stuk of 15 Alliance luitjes ingesloten werden in een toren.

De hogere lvl Horde spelers gingen de toren in, en wij bleven buiten wachten op naar beneden springende vluchtende Alliance.

De overblijfselen van een slachting.

pi_25284041
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben pas level 16 het gaat mij allemaal maar veel te langzaam. Ik vraag me af hoe die gasten het van 45+ het flikken
Ik heb ook een laag level (20) en ik vraag me inderdaad ook af hoe iemand in dezelfde tijd als mij het tot level 60 kan schoppen. Hier was op het WoW forum een draadje over.
pi_25284100
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:33 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik heb ook een laag level (20) en ik vraag me inderdaad ook af hoe iemand in dezelfde tijd als mij het tot level 60 kan schoppen. Hier was op het WoW forum een draadje over.
Cheats, code's? hacks? oid?
  zondag 27 februari 2005 @ 17:37:46 #231
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25284109
Mjah ben nu lvl 32, voornamelijk dankzij het feit dat ik gewoon snel m'n Mount wil hebben.
pi_25284164
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:37 schreef Max_Dark het volgende:
Mjah ben nu lvl 32, voornamelijk dankzij het feit dat ik gewoon snel m'n Mount wil hebben.
32-48 is nog 16 levels verschil, dus dat valt wel mee. Want ik zie wel veel 20-35 ers lopen maar soms zie ik ook een 48er en dan denk ik echt
  zondag 27 februari 2005 @ 18:03:15 #233
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25284460
quote:
Op zondag 27 februari 2005 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Kan ik al Tuaren Hunter met een Mace omgaan?
Zware wapens moet je mee leren vechten. Praat met de weapon trainers. Voor ons vind je die in Undercity, Orgrimmar en Thunder Bluff
  zondag 27 februari 2005 @ 18:40:04 #234
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25285060
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:33 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

werkloos zijn
  zondag 27 februari 2005 @ 18:42:33 #235
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25285100
Ik zal morgen wel beginnen met geld inzamelen voor de tabard, of is iemand daar al mee bezig ?
pi_25285475
Ik zit ook op lvl 32 nu, ga straks eens in Desolace kijken voor nieuwe quests. Arathi Highlands is gewoon niet te doen. Je kan daar niet eens fatsoenlijk met een NPC vechten zonder dat er opeens een Horde achter je staat van een paar levels hoger die de NPC eens ff gaat helpen..
pi_25285508
daag allemaal
doe's gek
  zondag 27 februari 2005 @ 19:31:36 #238
65516 gieling
Live from NYC
pi_25285699
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Niet veel te langzaam maar het gaat niet super vlot hier idd
pi_25285868
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:40 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

werkloos zijn
Idd.

Ben juist blij dat ik lvl 19 ben, als ik nu al lvl 45+ was, dan had ik geen leven....
  zondag 27 februari 2005 @ 21:30:10 #240
32422 engessa
Who's dirty?
pi_25287336
pi_25288132
loop je door wetlands heen richting badlands kom je een bekende tegen

sorry engessa kon het niet laten om je te ganken

hardcoholic
pi_25288963
Net een leuk stukje: loop in goldshire, komen we 3 lvl 40 mensen tegen met mounts.. en maar duelen natuurlijk (ik als lvl 8 warlock deed het zo slecht nog niet.. jammergenoeg kan ik zulke hoge lvls geen fear gevenn.. had het wel leuk gevonden, een lvl 40 die bang voor mij rondrent )

Wat me wel opvalt is dat warlocks zwak zijn tegen rogues maar sterk tegen mages, palladins en waariors (palladins en warriors wat minder)
Twitch.tv/bensel15
  zondag 27 februari 2005 @ 22:56:50 #243
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25289137
Ik had last van een vervelende persfotograaf... ik lijk Paris Hilton wel

Alle opgelopen schade zijn niet verhalen op de betrokken personen
  zondag 27 februari 2005 @ 22:57:09 #244
32422 engessa
Who's dirty?
pi_25289147
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:12 schreef Ferdii het volgende:
loop je door wetlands heen richting badlands kom je een bekende tegen

sorry engessa kon het niet laten om je te ganken

[[url=http://img221.exs.cx/img221/3057/engessakill9de.jpg]afbeelding][/URL]
Was jij dat
Ik was die Fenrunners aan het kontschop geven en 'ineens' was ik dood Ik dacht nog dat het door die mages kwam die erachter stonden maar nee, het was jij.
  zondag 27 februari 2005 @ 23:03:18 #245
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25289291
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:30 schreef engessa het volgende:
[afbeelding]
Oh je hebt het dus al geregeld
Wat krijg je van me?
  zondag 27 februari 2005 @ 23:17:52 #246
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25289605
Hey veel plezier met spelen allemaal ( niet te snel lvlen ) ik ben er de eerste 10 to 12 weken niet of heeeeeeel erg weinig, dus ik haal jullie daarna wel weer in
pi_25289676
k'heb me mount op lvl 42
/played 5 days 20hours ^^

zal binnekort ff een plaatje posten
=]
  zondag 27 februari 2005 @ 23:24:13 #248
17061 mvt
blame Canada
pi_25289729
Trouwens wel jammer dat een Gold Bar (gevonden ) maar 6s waard is
pi_25289732
Gister met wat anderen van het Fok! guild onze weg naar shadowfang keep gewerkt, waar we erachter kwmaen dat de instance server eruit lag . Net ff een mooie tabard gekocht
  zondag 27 februari 2005 @ 23:33:10 #250
17061 mvt
blame Canada
pi_25289909
Ik vergeet trouwens de helft van de tijd wie wie is ingame.
  zondag 27 februari 2005 @ 23:55:09 #251
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25290337
Ja dat heb ik ook MVT, gewoon niet meer naar de namen op het forum kijken maar naar de schrijfstijl .
pi_25290845
quote:

[..]

Tuurlijk niet, ik ben zelf met een paar Belgen een NL-talige Horde-guild aan het opzetten, en dat is meer voor de fun dan om het "mijn piemel is groter dan de jouwe" gehalte dmv enkel spelers met een zo hoog mogelijk level toe te laten.
Ligt er een beetje aan op welke server je zit denk ik. Wij zitten in elk geval op Terenas.
Comfortably numb
pi_25292485
Vandaag van uit Gadzetzan via Orgrimmar naar Undercity naar Tarren Mill, via Wetlands en dinges? naar Badlands gegaan voor 1 quest

Wel braaf gezwaaid naar de Low level Alliance members, wat niet viel te zeggen over hun high levels
  maandag 28 februari 2005 @ 04:25:50 #254
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25293810
Tot dat er een WoW magelo is , hier mijn bagger : http://www.lov-wow.com/wow/parser/char.php?name=Magere&server=Azjol-Nerub
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 februari 2005 @ 07:47:56 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25294405
ik ben nu mage lvl 22

ik kan weer beter eten maken zodat ik mijn eigen hp en mana sneller kan laten stijgen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 28 februari 2005 @ 07:59:58 #256
65516 gieling
Live from NYC
pi_25294440
quote:
Op zondag 27 februari 2005 03:24 schreef Gamedemon het volgende:
[[url=http://img187.exs.cx/img187/2721/lolwowpodracer8sl.jpg]afbeelding][/URL]
pi_25294473
Na de server-restart op zaterdag hadden er een aantal mensen een raid geplanned. De Horde deed dat. En nee, dat was niet leuk.

2 Guilds, gok ik, hadden onafhankelijk van elkaar een raid geplanned. De eerste raid, bestaande uit een slordige 9, 10 personen met lvls tussen de 24 en de 35, werd snel afgemaakt.

Dit was ongeveer de groep die de eerste raid afslachtte.

Toen kwam er een tweede raid, met een heleboel doodshoofden voor mij. Hoorde via LocalDefense dat er lvl 40's en ook een lvl 52 tussen zat. Niet leuk dus.

Maar goed, zoals het een goed strateeg betaamt, riepen er een paar in de LocalDefense dat we terug moesten naar Menethil Harbor. Dus dat deden we dan ook maar. Ik ging in de tussentijd wel 3 keer dood, daar niet van.

Toen was het even heel erg hectisch. Lag was enorm, en ik ben een stuk of 2 keer doodgegaan. AoE spreuken waren volop aanwezig, tot maximaal effect. Wij, de alliance, zaten vast in Menethil, de Guards waren dood, en het enige dat hielp was knokken.

Ze zijn menethil wel binnengekomen, maar werden daarna teruggeslagen, door een massieve groep mensen.

Dat was het ene gedeelte, het andere gedeelte lag dood op de grond of zat in menethil toen, geloof ik.

Uiteraard konden retaliaties niet uitblijven, maar eerst was het jagen geblazen op de Horde. Bij de Old Fleet kwamen we ze tegen, en werden ze weggevaagd, 1-voor-1 dankzij een aantal leuke spreuken.

Daarna werd er nog een raid opgezet, maar daar deed ik niet aan mee.
Some say in ice
pi_25294520
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:49 schreef Bensel het volgende:
Net een leuk stukje: loop in goldshire, komen we 3 lvl 40 mensen tegen met mounts.. en maar duelen natuurlijk (ik als lvl 8 warlock deed het zo slecht nog niet.. jammergenoeg kan ik zulke hoge lvls geen fear gevenn.. had het wel leuk gevonden, een lvl 40 die bang voor mij rondrent )

Wat me wel opvalt is dat warlocks zwak zijn tegen rogues maar sterk tegen mages, palladins en waariors (palladins en warriors wat minder)
Waren die van guild: No Life
Want we waren in Lakeshire, met zn 5 ( allemaal 40+ ) en daarna naar Goldshire gegaan alleen ik en een andere die werden steeds uit de server geschopt
Voorderest, zown 70 lijken veroorzaakt in Lakeshire misschien nog wel meer, wie was er op dat moment in lakeshire?
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25294526
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:22 schreef WoWFanboy het volgende:

[..]

Want we waren in Lakeshire, met zn 5 ( allemaal 40+ ) en daarna naar Goldshire gegaan alleen ik en een andere die werden steeds uit de server geschopt
Voorderest, zown 70 lijken veroorzaakt in Lakeshire misschien nog wel meer, wie was er op dat moment in lakeshire?
Was jij diegene die gisteren mijn World Def zo liet trippen?
Some say in ice
pi_25294542
Zo zie ik er nu uit:

http://img226.exs.cx/my.php?loc=img226&image=omentuva18kx.jpg

http://img226.exs.cx/my.php?loc=img226&image=omentuva21ky.jpg

-edit- Even gefixed, hoop ik.

[ Bericht 20% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 28-02-2005 08:52:52 ]
Some say in ice
  maandag 28 februari 2005 @ 08:43:02 #261
65516 gieling
Live from NYC
pi_25294592
vergroten lukt niet
pi_25294627
quote:

[..]

Nee, ze waren van MysticUs. Waren gewoon bevriende spelers zeg maar.. best gezellig
Twitch.tv/bensel15
pi_25294674
Gieling, klik.
Some say in ice
  maandag 28 februari 2005 @ 08:55:02 #264
51794 Rahl
pi_25294685
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:47 schreef Bensel het volgende:

[..]

Nee, ze waren van MysticUs. Waren gewoon bevriende spelers zeg maar.. best gezellig
Zo'n guild heb ik ook, is heel gezellig ja
last.fm
  maandag 28 februari 2005 @ 08:58:13 #265
65516 gieling
Live from NYC
pi_25294718
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gieling, klik.
check

pi_25294723
En voor iedereen die er op klikt, ik heb inderdaad geen gevoel voor mode.
Some say in ice
pi_25294783
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:55 schreef Rahl het volgende:

[..]

Zo'n guild heb ik ook, is heel gezellig ja
Ik zit nu een een nOOb guild, met 100 personen, The highland warriors.. ik denk dat ik eerst een beetje ga lvlen, en dan ga ik waarschijnlijk toch overstappen op een andere guild (iets kleinschaliger..)
Twitch.tv/bensel15
  maandag 28 februari 2005 @ 10:42:42 #268
7957 Chevalric
pi_25295781
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:24 schreef Ancient het volgende:
Gister met wat anderen van het Fok! guild onze weg naar shadowfang keep gewerkt, waar we erachter kwmaen dat de instance server eruit lag . Net ff een mooie tabard gekocht
Ancient = Caela?

Was wel een leuke reis. Vertrokken uit Thelsamar naar Menethil Harbor per Gryphon, vervolgens zwemmend naar Southshore (nare beestjes zitten daar trouwens in het water ). Vanuit Southshore via de weg naar Pyrewood Village/Shadowfang Keep.
Alleen jammer dat we midden in de Horde raid op Southshore terecht kwamen; zijn zeker 5 keer afgemaakt door Horde characters die 20 levels hoger waren. Laat dat honor system maar komen.
Gelukkig konden we net buiten Shadowfang Keep wraak nemen: we stonden voor de (gesloten) poort naar de Keep toen er een lvl 25 Orc Warrior(?) achter ons verscheen. Hij zag ons staan, en na snel onze levels gecheckt te hebben, ging hij langzaam achteruit, draaide zich om en sprintte er vandoor. Wij met z'n allen er achteraan blijkt hij nog een lvl 25 UD Priest bij zich te hebben. Later kwamen er nog een lvl 18 Troll Rogue bij, maar die verdween al snel weer. Uiteindelijk hebben we de Orc en de Priest in de pan gehakt .

We willen trouwens vanavond de Dead Mines weer in, zo rond 20.30-21.00u. Gisteren wilden ik (Daenal), Thiona, Caela en Mvt mee. Waarschijnlijk wil Burakin ook nog wel mee, dus er is nog plek voor een volgens mij.
  maandag 28 februari 2005 @ 10:43:33 #269
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25295791
quote:

[..]

Waren jullie dat die onze town hall gekaapt hadden .
  maandag 28 februari 2005 @ 11:02:21 #270
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25296007
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Na de server-restart op zaterdag hadden er een aantal mensen een raid geplanned. De Horde deed dat. En nee, dat was niet leuk.

2 Guilds, gok ik, hadden onafhankelijk van elkaar een raid geplanned. De eerste raid, bestaande uit een slordige 9, 10 personen met lvls tussen de 24 en de 35, werd snel afgemaakt.

[[url=http://img74.exs.cx/img74/9291/horde19kj.th.jpg]afbeelding][/URL]

Dit was ongeveer de groep die de eerste raid afslachtte.

Toen kwam er een tweede raid, met een heleboel doodshoofden voor mij. Hoorde via LocalDefense dat er lvl 40's en ook een lvl 52 tussen zat. Niet leuk dus.

Maar goed, zoals het een goed strateeg betaamt, riepen er een paar in de LocalDefense dat we terug moesten naar Menethil Harbor. Dus dat deden we dan ook maar. Ik ging in de tussentijd wel 3 keer dood, daar niet van.

Toen was het even heel erg hectisch. Lag was enorm, en ik ben een stuk of 2 keer doodgegaan. AoE spreuken waren volop aanwezig, tot maximaal effect. Wij, de alliance, zaten vast in Menethil, de Guards waren dood, en het enige dat hielp was knokken.

Ze zijn menethil wel binnengekomen, maar werden daarna teruggeslagen, door een massieve groep mensen.

[[url=http://img200.exs.cx/img200/6168/horde21uq.th.jpg]afbeelding][/URL]

Dat was het ene gedeelte, het andere gedeelte lag dood op de grond of zat in menethil toen, geloof ik.

Uiteraard konden retaliaties niet uitblijven, maar eerst was het jagen geblazen op de Horde. Bij de Old Fleet kwamen we ze tegen, en werden ze weggevaagd, 1-voor-1 dankzij een aantal leuke spreuken.

[[url=http://img200.exs.cx/img200/6538/horde37re.th.jpg]afbeelding][/URL]

Daarna werd er nog een raid opgezet, maar daar deed ik niet aan mee.
Die raid was ik ook bij.
Echt vet toen we ze allemaal uit wetlands hadden gejaagd.
Toen staken we vuurwerk af en ging iedereen dansen voor de menethil harbor
Daarna gingen we een raid houden waar je niet bij was.
Horde dik geownt alleen toen ging de server plat en toen we weer up waren werden we wel geownt

maandag 28 februari 2005 @ 11:12:37 #271
7957 Chevalric
pi_25296656
quote:
quote:
Oh sh1t yeah....I forgot about the wife and kids.......
pi_25297567
ben nu echt totally addicted.... lvl 23 wrrior op een PvE server, ik heb het gevoel dat ik al mijn vrije tijd er in stop en toch zie je mensen met lvl 40+ characters rondlopen, laatstaan die ene dude die een lvl 60 had in 8 dagen tijd!

vroeg me af hoe je kon zien hoeveel uur je erin hebt gestoken....
  maandag 28 februari 2005 @ 12:58:36 #274
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25297664
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:33 schreef mvt het volgende:
Ik vergeet trouwens de helft van de tijd wie wie is ingame.
Ik ook

Ik ben Skooma voor degenen die het niet weten
pi_25297693
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Was jij diegene die gisteren mijn World Def zo liet trippen?
Heette diegene Geddoe?
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25297745
quote:
Op maandag 28 februari 2005 10:43 schreef Bacow het volgende:

[..]

Waren jullie dat die onze town hall gekaapt hadden .
Ja we zaten met zn 5 door de hele stad heen, ik had in de town hall die 2 gastjes gekilled en toen nam iemand anders (47) het over, kwamen teveel guards voor mij, daarna hebben we de hele Inn gesloopt en toen kwamen er een stuk of 50 alliance man, ons wegdrijven, maar we bleven toch steeds terugkomen ( stealth ) . Na een uurtje of 2 gingen we nog even Rebel Camp in STV uitmoorden, daarna heel even naar Goldshire gegaan maar daar stikte het iets te veel van de hoge lvl guards.

Die alliance towns zijn overigens veel beter verdedigd met NPCs dan Horde towns vindt ik.
Wat nou Max. 4 regels.
  maandag 28 februari 2005 @ 13:39:05 #277
7957 Chevalric
pi_25298229
quote:
Op maandag 28 februari 2005 13:05 schreef WoWFanboy het volgende:
Die alliance towns zijn overigens veel beter verdedigd met NPCs dan Horde towns vindt ik.
Fits the world... De Horde is nu eenmaal een ongeorganiseerd zootje.
pi_25298355
quote:
Op maandag 28 februari 2005 13:39 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Fits the world... De Horde is nu eenmaal een ongeorganiseerd zootje.

Sure,.. Sure..
Wat nou Max. 4 regels.
  maandag 28 februari 2005 @ 15:31:39 #279
7957 Chevalric
pi_25299492
Ik zit even naar m'n character roster op mijn site te kijken en ik zie daar een aantal namen tussen staan die ik niet ken. Ik ga het script binnenkort aanpassen zodat je een password moet meegeven bij het uploaden (kan eenvoudig via de UniUploader.exe), zodat niet iedereen z'n profiel op m'n site kan plaatsen.
Het gaat met name om de namen die niet op de Bloodscalp server spelen. Is een van die characters van jullie, dan moet je het even melden, dan zal ik zorgen dat ze blijven staan.
Het gaat hier om:
Ratchu op Lightning's Blade
Serpent op Turalyon
Telchar op Turalyon
Aeglos op Turalyon
  maandag 28 februari 2005 @ 15:54:58 #280
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_25299721
quote:
Ik ben ook een gnome mage. Prima charkeuze vind ik zelf (level 34 nu). Maar nu heb ik een probleempje. Ik zit muurvast. Letterlijk. In de raid op stranglethorn gisteren blinkte ik uit een gevecht en kwam ik onder de grond terecht.

.

Daarna viel ik gewoon 20 meter naar beneden dood op de grond. En ik kon mijn lijk niet tot leven wekken omdat ik niet dichtbij genoeg kon komen. Nu ja, 1 keer is niet erg, bugje kan gebeuren. Ik ben terug gelopen naar de graveyard aan heb die geflipte engel me weer tot leven laten wekken. Maar een uur later gebeurde het weer. Maar ik blijf niet bezig. Mijn items zijn straks helemaal weg en daar heb ik geen zin in. De gm's negeren mij gewoon (mijn ticket staat nu al bijna 24 uur open) en ook op emails reageert de technische dienst niet.

Heb je dat ook weleens meegemaakt?
pi_25299729
the horde is gewoon duidelijk actiever als de alliance met raids pvp hulp naar elkaar enz

vandaag ravenblood gejoined en een supervette staff gevonde
hardcoholic
pi_25301373
quote:
Op maandag 28 februari 2005 15:31 schreef Chevalric het volgende:

Het gaat hier om:
Ratchu op Lightning's Blade
That's me
  maandag 28 februari 2005 @ 22:50:17 #283
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25303114
klopt het dat cosmos geheugen slurpt aangezien ik hiervoor amper lag had en nu door cosmos wel :S vooral in gebieden als sw en ironforge
pi_25303372
Verwijder cosmos en probeer het nog eens zou ik zeggen, het schijnt bij sommige mensen te helpen.

Ik denk eerder dat het aan WoW zelf ligt, volgens mij zit er ergens een dikke memory-leak....

Met de dag worden mijn framedrops erger, vanavond werd het op een gegeven moment gewoon onspeelbaar, en dat in The Barrens, in mijn eentje...

Heb er maar een topic over geopend op de wow-europe site, en als dit probleem niet opgelost wordt de komende tijd, stop ik er mee...

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=10885&p=1&tmp=1#post10885
pi_25304084
Nee cosmos used amper geheugen.
pi_25304156
daarnet dus echt super vette raid meegemaakt

goed georganiseerd met 20 man lvl40+ hebben we astranaar totaal uitgekamd (zelfs de lvl 55 elite gryphon master) daarna naar auberdine ggaan, gedeeltenlijk uitgekamd, had elemaal gekunt maar we zijn richting de boot gegaan naar menethil harbour in wetlands daar kwamen we tot middne in de stad, toen werden we terug gedreven door een boze grypon master heeeeel veeeel guards en veel aliance players

was echt toffe raid, zal straks ff wat pics uploaden ervan
hardcoholic
pi_25304238
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:48 schreef chinaski het volgende:
ben nu echt totally addicted.... lvl 23 wrrior op een PvE server, ik heb het gevoel dat ik al mijn vrije tijd er in stop en toch zie je mensen met lvl 40+ characters rondlopen, laatstaan die ene dude die een lvl 60 had in 8 dagen tijd!

vroeg me af hoe je kon zien hoeveel uur je erin hebt gestoken....
Ik vrees dat diegene met level 60 een probleem heeft met contact maken met mensen in de echte wereld. Anders is zoiets niet mogelijk

Of het is een WoW GM die het spel controleerd op fouten, dat kan ook.
pi_25304388
die lvl 60 char werd door 2 mensen gespeeld, en was nooit offline, (afwisselend spelen dus)
hardcoholic
pi_25304436
Ik begin nu ook RAIDs mee te maken op mijn rustige realm. Stormwind, Ironforge en de stad in de Wetlands werden tegelijkertijd binnengevallen door de Horde. Ik zag het helaas alleen vanuit mijn World Defense kanaal, (ik was tin aan het minen in Duskwood) anders had ik meegedaan aan de verdediging van Stormwind.
  maandag 28 februari 2005 @ 23:59:42 #290
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25304642
Had vanmiddag een GM te pakken, toffe gast. We mogen onze naam ws wel houden al zei ie dat ie op het randje was . Aardige vent, ze krijgen alleen wel veel gezeik omdat er te weinig van zijn.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:56:24 #291
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_25309650
Weet een van jullie misschien of er ergens nog een mirror online is met de client? Ik ben bij mijn ouders en wil hier graag ook spelen, maar ik heb de cd niet bij me. Anders moet ik weer tot het weekend wachten.

.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:23:24 #292
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25310075
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Verwijder cosmos en probeer het nog eens zou ik zeggen, het schijnt bij sommige mensen te helpen.

Ik denk eerder dat het aan WoW zelf ligt, volgens mij zit er ergens een dikke memory-leak....

Met de dag worden mijn framedrops erger, vanavond werd het op een gegeven moment gewoon onspeelbaar, en dat in The Barrens, in mijn eentje...

Heb er maar een topic over geopend op de wow-europe site, en als dit probleem niet opgelost wordt de komende tijd, stop ik er mee...

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=10885&p=1&tmp=1#post10885
Bij een vriend van me waar we samen ons char spelen was er soms ook sprake van, en dat met een Radeon 9800 SE, P 2.8, 512 geheugen. Upgraden naar 1 GB geheugen heeft alle problemen met schokkerigheid compleet verholpen.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:42:19 #293
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25310386
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:23 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Bij een vriend van me waar we samen ons char spelen was er soms ook sprake van, en dat met een Radeon 9800 SE, P 2.8, 512 geheugen. Upgraden naar 1 GB geheugen heeft alle problemen met schokkerigheid compleet verholpen.
Op de wow-europe fora zijn zat mensen met hetzelfde probleem die wel 1GB geheugen hebben, en ik weiger up te graden aangezien de minimum specs zeggen 256mb RAM is genoeg. (en ik heb 512mb)
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:43:29 #294
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25310407
AthlonXP 3200+
1 Gb geheugen
GeForce 6800GT 256mb DDR3

Draait lekker, hakkelt alleen soms bij grote drukte van spelers als dit tegelijkertijd gaat met laden van textures.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25310455
Iemand een idee hoe je je account kan pauzeren?

Mijn vriendin speelt het ook, op haar laptop. Maar haar videokaart heeft het begeven (was WoW te veel geworden???) en die laptop wordt dus opgestuurd. Kan zo'n maandje duren en ze heeft geen zin om die halve maand + eerste maand betaald met CC te verliezen.

Wat nu wat nu? Ze is level 22 en wil haar character niet kwijt.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:56:40 #296
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25310582
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand een idee hoe je je account kan pauzeren?

Mijn vriendin speelt het ook, op haar laptop. Maar haar videokaart heeft het begeven (was WoW te veel geworden???) en die laptop wordt dus opgestuurd. Kan zo'n maandje duren en ze heeft geen zin om die halve maand + eerste maand betaald met CC te verliezen.

Wat nu wat nu? Ze is level 22 en wil haar character niet kwijt.
Geen idee, maar je character wordt 6 maanden bewaard iig.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:06:27 #297
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25310717
Ik moet zeggen dat ik zo af en toe ook vind dat het traag loopt... mischien ligt het aan de server waar je op zit want op Bloodhoof had ik nergens last van.
Ik speel nu op Doomhammer en daar loopt het beduidend trager, ik hen nu mn interface map leeg gehaald kijken of dat beter gaat. (COSMOS)

Ik heb BTW een athlon 2800+ - 1 gig ram - 10K rpm HD - radeon 9600XT ... mijn snelheidsverlies is dus niet zo schokkend maar ik merk het verschil met hoe het aan het begin was wel.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:06:27 #298
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_25310718
Meer mensen problemen met op de server te komen?

Ik kan niet inloggen en de europese website is ook onbereikbaar nu!

gr
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:08:57 #299
105703 Vunn
Niet te verwarren met mamaboo
pi_25310763
Kom er ook niet in (((((((

Bah...nergens info te vinden wat er aan de hand is?
I've heard it could take days to explore this site
pi_25310775
Volgens mij is Blizzard Europe down
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:12:57 #301
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_25310843
Ik zat er vanmorgen rond kwart voor 10 in, toen tijdens het spelen niets meer reageerde. Kon gewoon blijven rondlopen, maar mijn spells bleven laden en werden dus niet gecast. Monsters bleven stilstaan. Ik kon ook niet meer quiten of uitloggen, dus waarschijnlijk is de server de soep in gelopen.

Hopen dat ze het snel oplossen.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')