Kun je dan ook lowlifelevel Player Characters schoppen, slaan, bijten en krabben cq. vermoorden?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:51 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je kunt ook de EverPVP mod downloaden... http://web.austin.utexas.edu/jrm/everpvp.zip
Aanzetten met /pvpon, uitzetten met /pvpoff
Het laatste als eerste: nee, dit is niet illegaal. tot nu toe is er maar een soort mods illegaal, en dat zijn de universal translators (daardoor kun je de rassen van de andere kant verstaan).quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kun je dan ook lowlifelevel Player Characters schoppen, slaan, bijten en krabben cq. vermoorden?Zoals dat op PvP servers dus gaat. Campen bij een n00barea om maar een voorbeeld te noemen dan ook mogelijk?
Want het feit blijft. Een raid is geweldig. Maar gaat er een paar mensen dood, of de 5 minuten zijn om, dan is PvPmode weer uit en kun je weer leuk om elkaar gaan dansen maar dooien vallen er niet en het is nou juist zo'n belangrijk aspect van de game.
Ik weet het, ik had dan gelijk naar een PvPserver moeten gaan maarja. Daar is het nu te laat voor.
Oja, is dit niet illegaal dan?
I ruk!quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:54 schreef =HellFire= het volgende:
Universal translator is toch crap, tis juist leuk om te lezen hoe andere rassen praten.
Ogg ogg t'rukkuk ogg ogg!
Dat valt toch wel mee op Bloodscalp.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:14 schreef =HellFire= het volgende:
Meestal hakt de Alliance de Horde de pan in. Domweg omdat er meer Alliance spelers zijn.
die pas krijgt als je een week ofzo niet inlogt volgens de manual....quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:38 schreef =HellFire= het volgende:
Tijd? Dikke week bezig en je bent lvl 30 ongeveer. Gaat vrij snel dus. Dus zelfs als je maar 3 uurtjes per dag mee bezig bent kun je toch redelijk bijblijven, zeker met die rested bonus (200 % xp).
?quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:45 schreef Migwi het volgende:
[..]
die pas krijgt als je een week ofzo niet inlogt volgens de manual....
Op Draenor heb je meer Alliance, maar goed ik kom amper op Horde gebied dus dat weet ik niet zeker. Vond het in ieder geval in het Noorden boven de Wetlands enzo erg rustig.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:43 schreef Migwi het volgende:
[..]
Alhoewel de Alliance nu toch wel bij begint te trekken in Ashenvale, Horde levelt gewoon sneller dus konden eerder daar rondlopen
Wat wil je weten over Cosmos?quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:43 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee op Bloodscalp.
In Ashenvale, Stonetalon Mountains, Arathi Highlands, Thousand Needles, Desolace zijn wij als Alliance toch altijd zwaar outnumbered hoor. Meestal ben ik zelfs 1 van de weinige en vaak de enige Alliance speler.
Lonely Nelf Huntress
Alhoewel de Alliance nu toch wel bij begint te trekken in Ashenvale, Horde levelt gewoon sneller dus konden eerder daar rondlopen
En nu, Cosmos.
ff een duidelijke beschrijving graag.
Once and for all
Ik wil weten hoe je die automated chat messages als : ''Heal Pet 10/356'' uitzet.quote:
Is dit ook geschikt voor de lower levels onder ons?quote:Vanavond dus voor alle Alliance een DeadMines run, de tijd etc. moet ik nog even met de rest bekijken. Verder heeft Engessa mij Admin van de guild gemaakt (waarvoor dank) en dus kunnen mensen als Chevalric met hun ideeen/aanmeldingen nu ook naar mij toe.
Eens kijken of ik ergens nog 512MB RAM vandaan gepeuterd krijg ....en nog maar20k tot het heilige lvl 30!
Edit: Willen alle Hunters/Warlocks aub Party Pets downloaden zodat ik en andere healers ook de health van jullie pets kunnen bijhouden: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=570
Nee. Deadmines is minimaal lvl 20! Anders zul je toch alleen maar doodgaan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:33 schreef Slomy het volgende:
effe uit het vorige topic:
[..]
Is dit ook geschikt voor de lower levels onder ons?
Ben nu level 16 is het dan verstandig om eraan deel te nemen?
Je kan mij niet downloadenquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:27 schreef gieling het volgende:
Welke mod moet ik echt dowloaden, wat doet het en waar is ie te krijgen?
Haha, wat is je naam dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:35 schreef Enchanter het volgende:
Ben gisteren lvl 22 geworden met m'n undead warrior , heb wel een bericht van een GM gehad dat ik m'n naam moet veranderen , i.v.m. naming policy.
Alleen vertellen die eikels niet hoe ik dat moet doen![]()
Ze hebben wel een nieuwe naam gesuggereerd , maar die gaat nergens over.
Na 6 keer lezen begreep ik hem eindelijkquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan mij niet downloaden
Straks een nieuwe NE druid beginnen, dat hebben we nog in mijn de guild waar ik zit
Cosmos UI heb ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:27 schreef gieling het volgende:
Welke mod moet ik echt dowloaden, wat doet het en waar is ie te krijgen?
Nah, ligt aan je partyquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee. Deadmines is minimaal lvl 20! Anders zul je toch alleen maar doodgaan.
*proest*quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb een female undead warrior genaamd : Anorexia
corspemaker haal je toch uit die razorfren kroud instance?quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:04 schreef The-Sorcerer het volgende:
Xeanor, Level 37 Orc Warrior nu, Shattered Hand
zit nu op 210+ blacksmithing, vet relaxed want ik kan al plate maken voor als ik lv40 ben
nog iemand op deze realm? Ik ben GM van een NL guild van 15 man, waarvan eigenlijk 2 engels zijn ;P (allemaal oud-daoc gozers, dus we recruiten voorlopig niet)
Triple hits zijn trouwens erg leuk, vraag je shaman om windfury totems te gebruiken, het doet nogal erg veel damage als je een axe zoals mijn Corpsemaker hebt ;P (29 dps, 3.80spd) (dat was op lv33 of 34, nu ben ik 37 en heb ik Thermaplugg's Left Arm)
Hehe, lol, freak. Ik word volgende week ergens wel lvl 40. Nog 7 levels te gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:26 schreef Ferdii het volgende:
ik moet vandaag nog lvl up gaan, anders red ik mijn schame neit om zondag lvl 40 te zijn en een mount te hebben
Paladin gratis mount?? *perks up*quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef Rahl het volgende:
Moet je voor je gratis mount als Paladin zijnde wel de riding skill kopen?
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
level 16 nu. Samen met bijna 1 gold aan geld. Uplevelen is zooooo passé. De arrogante kapitalist spelen en mensen messen en zwaarden voor een veel te hoge prijs verkopen is echt het helemaal.
Corpsemaker is uit Razorfen Kraul ja, maar wat later deed ik ook Gnomeregan en toen kreeg ik Mekgineer Thermaplugg z'n axe, net een stapje beter weerquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:17 schreef Ferdii het volgende:
corspemaker haal je toch uit die razorfren kroud instance?
ol heb daar die dagger, swinethusk shank vandaan, ding is echt super goed
Nee, hoeft niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef Rahl het volgende:
Moet je voor je gratis mount als Paladin zijnde wel de riding skill kopen?
1. IronForge veilingshal.quote:
De screens die je met WoW maakt moet je met Paintshop of Photoshop openen, geloof ik. Daarna even converteren naar .jpg of iets in die richting, en ga maar naar imageshack. ( http://imageshack.us/index3.php )quote:Op donderdag 24 februari 2005 03:50 schreef Migwi het volgende:
heb ook nog wel wat scrns, als ik uitgevonden heb hoe ik dat kan posten doe ik dat meteen
n00b ik
morgen maar eens kijken naar Cosmos, hoe/wat.
2e skillbalk is wel handig lijkt me
Ahh dat is zeker beterquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:02 schreef The-Sorcerer het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet.
Zie ook: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Mounts.List&category_select_id=10
Dit is trouwens wel een leuk setje armor: http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=218
Voor shaman zijn ze nu 72 S per stuk, en dan krijg je 6 a 7 upgrades/nieuwe spreuken, dus dat loopt wel aardig op.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
Deadmines, wapentjes rollen en auctionen maar.
Ik ben nu ook lvl 28, hoe duur worden die spells?
ik kan het je sterker vertellen, ik ben paladin en ik had 25 gold, na een bezoekje aan de trainer had ik nog 5 gold over..quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:23 schreef Linoge het volgende:
Tis weer zover, lvltje gehaald, met moeite 5 gold verzameld. Dan ga je naar je trainer (lvl 28), en je raadt het al, nog 40 silver over na trainen... Mopperdemopper, ook met herbalism en alchemy nog niet echt veel verdient, en wol/silk en dat soort spul pass ik naar vrienden. Waar oh waar zijn de mobs die bakken geld droppen :p
Dan ben je denk ik erg lang niet bij je trainer geweest. Ik ga elke 2 lvl's naar de trainer, de nieuwe spreuken halen. (zelfs als je van 58 naar 60 gaat betaal je nog geen 20 gold voor je skills)quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:47 schreef Rahl het volgende:
ik kan het je sterker vertellen, ik ben paladin en ik had 25 gold, na een bezoekje aan de trainer had ik nog 5 gold over..
Nee ik ga inderdaad niet zo vaak naar een trainer, eens in de 5, 6 levels ^^quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:53 schreef Linoge het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik erg lang niet bij je trainer geweest. Ik ga elke 2 lvl's naar de trainer, de nieuwe spreuken halen. (zelfs als je van 58 naar 60 gaat betaal je nog geen 20 gold voor je skills)
Welke dingen zijn er? Ik spreek je in game nog wel even aan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Max_Dark het volgende:
He mensen, vandaag of morgen eventjes geld inzamelen en dan draai ik wel zo'n Tabard in elkaar. We hebben rond de 25 mensen dus ik denk 40s per persoon ofzo?
Edit: Iemand nog een voorkeur voor kleuren cq icons? Er is maar een beperkt aantal Icons dus roep maar als er een bepaalde voorkeur is.
Altijd briljant dat soort dingenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Er zat een meisje bij onze guild( Azeroth's seven sins) en ik & Gamedemon zitten daar ook in. Gamdemon zat hele tijd te flirten met haar, en zij deed net alsof ze 19-jarige meisje is. Blijkt nu ineens dat het een 13-jarig jongetje is![]()
Gamedemon weet het nog niet
![]()
Wat is dat? En dat is voor mij vrij veel, aangezien ik op dit moment op 60s zitquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Max_Dark het volgende:
He mensen, vandaag of morgen eventjes geld inzamelen en dan draai ik wel zo'n Tabard in elkaar. We hebben rond de 25 mensen dus ik denk 40s per persoon ofzo?
Edit: Iemand nog een voorkeur voor kleuren cq icons? Er is maar een beperkt aantal Icons dus roep maar als er een bepaalde voorkeur is.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Er zat een meisje bij onze guild( Azeroth's seven sins) en ik & Gamedemon zitten daar ook in. Gamdemon zat hele tijd te flirten met haar, en zij deed net alsof ze 19-jarige meisje is. Blijkt nu ineens dat het een 13-jarig jongetje is![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef HomerJ het volgende:
![]()
Ik wil het op zich wel gaan bijhouden enzoquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Max_Dark het volgende:
En als je het vergeet en ze komen er achter, wordt je perm banned + een klacht bij de politie voor cc fraude. Niet zo slim dus.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Bensel het volgende:
Je kunt (zo heb ik het gedaan) een random nr invoeren bij bijv visa card (werkt bij alle ceredit cads) om later die om te zetten naar gamecard
dankuquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Bensel het volgende:
Je kunt (zo heb ik het gedaan) een random nr invoeren bij bijv visa card (werkt bij alle ceredit cads) om later die om te zetten naar gamecard
Je kunt op het moment bij cc en de check "xxxxxxxxxxxxxxxx" invullen, dit zal de eerste maand werken, totdat je moet betalen, maar dan zijn de gamecards al wel uit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:15 schreef viezerdt het volgende:
mensen ik heb ff een vraagje voor een kameraad, is dat probleem dat je alsnog een credit card nummer nodig had al opgelost ?
Yep, ik heb 't ook online staan... Klik maar op de link in mijn sig om te zien hoe het er uit zietquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef Miiso het volgende:
Ik heb een vraag in de hoop dat iemand mij op weg kan helpen!!
Ik zie op verschillende site van players in WOW dat zij een profile hebben, gelinkt naar de server waar zij spelen.
Is er iemand die dit script heeft en/of weet waar deze te krijgen is. Zou graag mijn profile voor WOW online hebbenop mijn website.
Geen random nummer Dit valt onder Credit Card fraude en zal zeker perm ban krijgen, of erger... Doe gewoon de xxxx xxxx xxxx xxxx en verander het op tijdquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Bensel het volgende:
Hmm intressant. Eens kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Yep, ik heb 't ook online staan... Klik maar op de link in mijn sig om te zien hoe het er uit ziet
Ik ben nog bezig om het script aan te passen. Ik heb zonet de quests toegevoegd en ik wil de talents nog doen. Daarnaast wil ik ook nog de weergave van m'n bags anders gaan doen.
Voor instructies en de zip-file zie deze url
Nou mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoe de guild heet. Maar in principe zou je geen nieuwe clan hoeven opzetten, maar zou het ook gewoon veranderd moeten kunnen worden (door een GMquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:17 schreef Migwi het volgende:
Okay, ik vind toch echt dat we voor 10s (dat wil ik desnoods wel betalen) een nieuwe Guild moeten opzetten.
Fokkers Guild roept blijkbaar de associatie op met "fuckers"..
And I'd rather NOT be in a guild then in one people think is filled with little children who wanted to have the word fuck in their name.
Persoonlijk vind ik iets wat niemand snapt wel iets hebben. Zoals ik al eerder gepost had.
Maar goed.
Thoughts???
Ja, alleen staat dit op het GM forum: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-gmmessages-en&t=7&p=1&tmp=1#post7quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoe de guild heet. Maar in principe zou je geen nieuwe clan hoeven opzetten, maar zou het ook gewoon veranderd moeten kunnen worden (door een GM)
De achterlijkheidquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:34 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, alleen staat dit op het GM forum: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-gmmessages-en&t=7&p=1&tmp=1#post7
En trouwens, waarom zouden we zeiken over 10s. Het is niet dat je het in euro's hoeft te compenseren of zo
Chocobo's farmquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De achterlijkheid
Ik dacht dat we de beta wel uit waren.
Maar goed, als iedereen voor het oprichten van een nieuwe guild is vind ik het wel goed hoor, want ik vind het erg gezellig om met jullie te questen.
Al suggesties voor een naam dan?
...................OMG!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:09 schreef Chevalric het volgende:
Als we toch game-related dingen gaan verzinnen: Splinter Cell
Leuk idee dat "Tain Shari"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:15 schreef Migwi het volgende:
Tja, het is jammer dat we niet alleen Night Elves zijn, maar ook van die onderkruipsels zoals Dwarves en Gnomes erbij hebben. Om van de Humans maar niet te spreken.
Anders konden we mooi iets nemen zoals "Dawn Runners" of "Night Spears".
Ik blijf bij "Tain Shari" wat zoveel betekent als "True Bloods", maar dat is mijn eerbetoon aan The Wheel of Time van Rober Jordan en waarschijnlijk vind niemand dat iets
Ik heb 't wel naar mijn zin, ook al ben ik een beetje alleen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef Bacow het volgende:
Is de fokkers guild een beetje gezellig.
Ik ben een lvl 28 mage zonder guild en het lijkt mij tijd om aan mijn toekomst te denken.
Bah, fix de stable bug en pet speed bug maar eens. Dat is een emergency issue!quote:- World of Warcraft Client Patch 1.2.4 (2005-02-24)
--------------------------------------------------------------------------------
- We have deployed a client-side change that should improve
performance when large numbers of players are gathered in a small
area of the world. No other changes are included with this emergency
patch.
Heel nice en bedankt voor de urlquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Yep, ik heb 't ook online staan... Klik maar op de link in mijn sig om te zien hoe het er uit ziet
Ik ben nog bezig om het script aan te passen. Ik heb zonet de quests toegevoegd en ik wil de talents nog doen. Daarnaast wil ik ook nog de weergave van m'n bags anders gaan doen.
Voor instructies en de zip-file zie deze url
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:56 schreef Migwi het volgende:
Errr, ik kan niet vinden waar je je method of payment moet veranderen
Aangezien ik dat nog steeds moet doen
En heb net Cosmos geinstalleerd, hopelijk werkt 't allemaal een beetje.
En Chevalric, ik had trouwens die mod geinstalleerd, ingelogd, uitgelogd en .lua bestand ge-upload, maar werkt gewoon niet.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:47 schreef gieling het volgende:
Hoe kan ik m'n billing info veranderen? Op wow-europe.com lukt het niet om billing info te updaten en op worldofwarcraft.com kan ik weer niet inloggen met name+pass...
tnxquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Payment methode kan nog niet veranderd worden, alleen als je belt naar Billing & Accounting service van Blizz.
Als parodie op de tweakers:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:40 schreef Chevalric het volgende:
Wat dachten jullie van "Goblin Assassination Mob (GAM)"
Of nog erger: Gamers against Mobs (gezien mobs de term is die binnen WoW gebruikt wordt om beestjes aan te duiden, is deze best grappig, al zeg ik het zelf)
En anders kunnen we nog wat namen jatten van D&D
Zentharim
Cult of the Dragon
Red Wizards (rode kleding verplicht)
Silver Ravens
Fire Knives
Champions of Ruin
Chosen of Azeroth
Argent Legion
Nopequote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:58 schreef Chevalric het volgende:
Migwi, krijg je als je ingelogd bent in WoW in je chatvenster een melding van "CharacterProfiler 0.xxx started!"?
The GOT!Bustersquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als parodie op de tweakers:
The highlanders!
of the cheeselanders
of the Polderlanders
ofzoiets
Vind ik wel, al vaak genoeg samen gequest met Thiona en Burakin en andere guildmembers.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef Bacow het volgende:
Is de fokkers guild een beetje gezellig.
Ik ben een lvl 28 mage zonder guild en het lijkt mij tijd om aan mijn toekomst te denken.
Dat is absoluut zo! Als je iets nodig hebt en iemand anders in je guild heeft 't, dan is 't een kwestie van even over het guild channel roepen en je krijgt het van drie kanten toegestuurdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:49 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben er in principe ook wel voor om deze te behouden hoor.
En gezellig vind ik het in onze guild zeker, iedereen is bereid om elkaar te helpen
Zeg even als je gebeld hebt en of 't gelukt is, ik moet het namelijk ook nog veranderenquote:
Lezen jullie weleens de wow site of niet ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zeg even als je gebeld hebt en of 't gelukt is, ik moet het namelijk ook nog veranderen
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Geniaal,....... net de update gedaan. Alles start weer op daarna maar ik krijg geen servers te zien. Dat houd in dat ze nog bezig zijn met onderhoud zeker.... schrok me een hoedje toen ik geen servers en character zag![]()
Even de alpha versie van cosmosui.org halen...en er opnieuw opzetten.quote:
Ok. Even in een paar stappen:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:58 schreef DeX090 het volgende:
Chevalric, ik zou mijn profiel ook graag op je site willen hebben. Zou je mij een beetje uit kunnen leggen hoe ik dat moet doen?
1 van de weinige spellen warabij de minpunten volkomen in het niet vallen bij de lol die je aan het spel hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:40 schreef Chevalric het volgende:
Het spel heeft zeker z'n minpunten, maar overall is het elke cent waard. Zeker als je al een Warcraft fan bent, haal je hier een hoop uit
Geloof me, ik heb ook enorm getwijfeld (het is mijn eerste MMORPG), maar mijn mond valt nog elke avond open van verbazing over hoe groots en gedetailleerd de wereld is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef Pheno het volgende:
Komt er een free trial waar je bv 5 dagen even kan rondhuppelen uit?
Ik twijfel: ik hoor veel over kleine irritante bugs, professions die niet op punt zijn en high level dungeons (het ontbreken ervan).
Aan de andere kant: het is warcraft, ik heb elk spel hiervoor al gespeeld
Heb je dat programma zelf gemaakt? Ziet er goed uit. Maar waarom heb je niet iets als SOAP of Remoting ervoor gebruikt voor de clientquote:
Als ik even wat langer had nagedacht, had ik dat niet hoeven vragen. Want niet alle webservers ondersteunen natuurlijk ASP.NET of PHP SOAP extensies en zoals het nu werkt is dat niet nodig.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar waarom heb je niet iets als SOAP of Remoting ervoor gebruikt voor de client
Verraderquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:44 schreef Adagio het volgende:
Lachen, ik liep net Fliepke tegen het lijf in Lakeshire. Jammergenoeg kreeg ik telefoon en moest ik daarna weg. Tjsa, dat krijg je als je bij de Lowlanders zit, dan word je als FOK!ker niet herkend
bronquote:Class Improvements:
Mage - New Spell: Mage Armor allows mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools
Druid - Cat form damage per second increased
Warrior - Rage will now generate when attacks are parried, dodged and blocked
Priest - Power Word: Shield can now be cast on all raid members
@chevalricquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:40 schreef Chevalric het volgende:
.....
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:10 schreef Euvermaniac... het volgende:
is dr ook nog een Nederlandse Horde guild die ik kan joinen?![]()
ben zelf Undead Warlock lvl 12
Das nie waar, er zijn ook guild waarbij ze mensen met een lager lvl mensen aannemen. maar dat ligt aan de guild zelf.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.
Ik was level 2 dat ik in de FOK!kers guild kwam.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.
Ja dat kunnen de meeste guilds wel denken, maar als we nu handelen zijn we een van de eerstequote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:18 schreef Max_Dark het volgende:
Fliepke's voorstel vind ik wel mooi, lekker oranje met die leeuwen, echt NL's. Alleen zullen er wel meerdere NL guilds zijn die iets dergelijks in gedachten hadden.
En over naamsverandering, mocht dat ooit een probleem worden dan krijg ik denk ik wel een mailtje van een GM.
Btw de 1Gb RAM zit er in mensen. Dus ik ben weer bereikbaar!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:12 schreef Da_Koen het volgende:
In de nieuwe patch gaat de Warrior er flink op vooruit. Nu was het zo dat als een warrior tegen hogere levels vocht hij geen rage genereerde, dat is nu verholpen
[..]
bron
same here dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:50 schreef mvt het volgende:
[..]
oja, @chevalric : die mod is wel erg leuk. maar mijn questlog is te lang en kan nu niet meer sharen en abandonnenverder had ik een overlap van de bags van de bank en het bankscherm en aangezien je niet kan slepen heb ik toch die mod er maar uit gegooit
vindt deze wel erg veel lijken op onze tabbard dus niet orginieel wil fok deze nemen tenminstequote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:11 schreef Black-Hole het volgende:
Ook net een tabbard gemaakt voor de guild:
[afbeelding]
Ook maar een mooie leeuw voorop![]()
Vind dat door het grote aantal keuzes in tabbards dat er iemand hier een toontje lager moet gaan zingen. Het enige dat overeenkomt is de leeuw...er zijn maar een paar sjablonen he.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
vindt deze wel erg veel lijken op onze tabbard dus niet orginieel wil fok deze nemen tenminste
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:28 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Het enige dat overeenkomt is de leeuw...er zijn maar een paar sjablonen he.
en ook als je geen warcraft fan bent...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:40 schreef Chevalric het volgende:
Het spel heeft zeker z'n minpunten, maar overall is het elke cent waard. Zeker als je al een Warcraft fan bent, haal je hier een hoop uit
Er is zeker keuze zat. Al vind ik het wel leuk om te verwijzen naar onze Nederlandse afkomst (doe ik anders ook nooit) en dan wordt de keuze nogal snel beperkt. Ik heb immers maar 2 plaatjes van leeuwen kunnen ontdekken en die zijn hier allebei voorbij gekomenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
Keuze zat hoorDat een andere guild al zoiets heeft kan ik ook niet ruiken. Wilde een beetje verder in dezelfde stijl als het andere voorstel.
Ik heb het probleem ook gehad. Om het te fixen, moet je twee dingen doen:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:50 schreef mvt het volgende:
[..]
oja, @chevalric : die mod is wel erg leuk. maar mijn questlog is te lang en kan nu niet meer sharen en abandonnenverder had ik een overlap van de bags van de bank en het bankscherm en aangezien je niet kan slepen heb ik toch die mod er maar uit gegooit
Heb je in je Interface/Addons een directory ChatProfiler staan? Zo ja, dan moet je even het versienummer in de CharacterProfiler.toc veranderen naar 4216 (staat nu 4211). Als die directory er niet staat, moet je nog even in de zip-file kijken en dan alsnog het versienummer veranderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:26 schreef Miiso het volgende:
[..]
@chevalric
Ik heb je profiler geupload naar mijn site en het werkt volgens mij prima op 1 ding na, ik kan mijn profiel niet zien lol
http://www.miiso.nl/ProfilerWeb/
Ik heb de settings ook in de uniuploader goed staan, echter krijg ik in de chat niet de zin te zien die je hier eerder op het forum heb omschreven?!
What to do?
Ik heb mijn profile ook naar jouw site geupload en daar krijg ik m ook niet te zien
Nou je kunt niet eens spelen zonder CC... dus het antwoord is ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:48 schreef existenz het volgende:
Wie kan mij overigens vertellen of, als je de trial van de CE hebt gebruikt verder kan blijven spelen op deze key door je CC nummer in te vullen?
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou je kunt niet eens spelen zonder CC... dus het antwoord is ja.
Dat is echt zwaar tegen de naming policy...je mag niet dezelfde naam hebben als een NPC, zeker niet zo'n belangrijke als sylvanas windrunner.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:53 schreef Furby het volgende:
Bweee, Emerald Dream ligt plat(daarom zit ik ook weer ff op Fok) Maar over die topic titel, zit zij op Emerald Dream ? Vanmiddag vroeg een Sylvanas naar de gryphon rider in IronForge aan me.
Ah kijk, nu begrijp ik je.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Is het niet zo dat na 10 dagen trial je key wordt geblocked en je een nieuwe moet invoeren of dat je trialaccount geblokkeerd wordt? Want je moet namelijk dan de retail kopen valt overal te lezen. Echter heb ik al een retail (USA) versie, met gebruikte key, dus acc om zetten gaat niet als ik dat zou willen en ik heb geen zin om nog eens ¤40 uit te geven. Dus ik wil gewoon weten of ik na de 10 day trial mijn CC in vul en ze me gewoon gaan billen ipv dat ik een nieuwe key of zo moet invullen.
Een lekkere avond stappenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:31 schreef Chevalric het volgende:
Crap server restart.... Wat moet ik nou op zaterdagavond doen?
Ik speel in Windowed Modequote:Op zondag 27 februari 2005 00:33 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom speel je dan nu niet? Hmmmm!?
Dual Weld niet nemen. Op hogere levels ga je hier ontzettend van balen, want dan is het absoluut niet meer effectief.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:36 schreef R_o_N het volgende:
Ben nu lvl 19 dus nog even voor lvl 20 en dan weer naar Hunter trainer voor onder andere duel wield.. lijkt me leuk
welke mod gebruik jij? vette interface manquote:Op zondag 27 februari 2005 02:36 schreef R_o_N het volgende:
Leuke designs mensen![]()
Was net een klein opstootje in Auberdine, paar lvl 40+ Horde gasten kwamen binnenrennen en de sentinels konden ze maar net wegjagen... ben maar op een afstandje gaan kijken![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben nu lvl 19 dus nog even voor lvl 20 en dan weer naar Hunter trainer voor onder andere duel wield.. lijkt me leuk
onderschat de rogue niet , als je een goede rogue hebt kan hij ervoor zorgen dat je niks cast,quote:Op zondag 27 februari 2005 03:35 schreef kipknots het volgende:
Zo net ff een lvl 16 wand met 21.6 dps aangeschaft. Als je dan nog eens bedenkt dat als je een dagger gebruikt die sneller is dan de wand, de damage van de twee wapens bij elkaar op word geteld, komt het erop neer dat als m'n priest lvl 16 word hij 31.6 dps damage doet met z'n wapens
En als ik dan ook nog eens inner fire op me cast, (+200 defense en +20 attack) heb ik zo'n gevoel dat ik zonder andere spells te gebruiken van rogues in duels moet kunnen winnen
Yup, zeg maar dag spellcastertjequote:Op zondag 27 februari 2005 03:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
onderschat de rogue niet , als je een goede rogue hebt kan hij ervoor zorgen dat je niks cast,
hij kan gouge gebruiken dat stopt je spells. en een kick die je spells stopt.
als tegen een beetje goede rogue speelt van hetzelfde level leg je het af waarschijnlijk
Geniaalquote:Op zondag 27 februari 2005 03:24 schreef Gamedemon het volgende:
Zo ik stond net bij een race baan, en niet zomaar eentje , nee blizzard heeft star wars episode 1 gezienPodracers
[[url=http://img187.exs.cx/img187/2721/lolwowpodracer8sl.jpg]afbeelding][/URL]
Congrats, al ben je van die vieze Horde!quote:Op zondag 27 februari 2005 05:54 schreef WoWFanboy het volgende:
Jeuj net lvl 40 , mount gehaald ^^
vraagie he...quote:Op zondag 27 februari 2005 05:54 schreef WoWFanboy het volgende:
Jeuj net lvl 40 , mount gehaald ^^
Ik gebruik een mod die ik tegenkwam in een post van Chevalric...quote:Op zondag 27 februari 2005 03:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welke mod gebruik jij? vette interface man
Ik vond hem erg handig, moest alleen wel iets doen om je Quest balkje weer passend te maken... dat zal ik nog even voor je opzoeken...quote:Dit http://www.faerun.nl/archives/2005/02/25/18/ is een link naar mijn interface. Is geen cosmos, maar heeft wel alles wat je nodig hebt. Extra bars, MonkeyQuest, klokje bovenin, uitgebreidere player stats, timers op je buffs/debuffs, info over hoeveel je nog in je zakken kunt stouwen, etc.
Gewoon , beetje grinden , spullen in Auction House zetten.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vraagie he...
gaat het goud wat je binnenkrijgt in 1 keer heel hard na level 35 ofzo?
ben nu bijna level 33 maar kheb maar 15goud ofzo en echt hard gaat het niet ofzo
Ik vind vooral black_hole erg mooi, maar die schijnt weer veel te lijken op een anderequote:Op zondag 27 februari 2005 01:47 schreef engessa het volgende:
Keuze 1, Fliepke:
[afbeelding]
Keuze 2. Black_Hole:
[afbeelding]
Keuze 3. engessa:
[afbeelding]
Breng je stem uit in WoW of hier in het topic. De tabard met de meeste stemmen zal het worden
Ow, mocht iemand anders nog een tabard maken, kan ie er ook wel bij
Ook al op het andere eiland geprobeerd?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef Rahl het volgende:
Ik kan geen goeie quests meer vinden voor een lvl 35 paladin
Alles wat ik krijg is bloedrood en elite lijkt het wel
Gedeeltelijk. Ben in Desolace geweest, stonetalon mountains en ashenvalequote:Op zondag 27 februari 2005 17:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Ook al op het andere eiland geprobeerd?
Dan ga je toch via een haven naar Kalimndor?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef Rahl het volgende:
Ik kan geen goeie quests meer vinden voor een lvl 35 paladin
Alles wat ik krijg is bloedrood en elite lijkt het wel
Ik heb ook een laag level (20) en ik vraag me inderdaad ook af hoe iemand in dezelfde tijd als mij het tot level 60 kan schoppen. Hier was op het WoW forum een draadje over.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben pas level 16 het gaat mij allemaal maar veel te langzaam. Ik vraag me af hoe die gasten het van 45+ het flikken![]()
Cheats, code's? hacks? oid?quote:Op zondag 27 februari 2005 17:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb ook een laag level (20) en ik vraag me inderdaad ook af hoe iemand in dezelfde tijd als mij het tot level 60 kan schoppen. Hier was op het WoW forum een draadje over.
32-48 is nog 16 levels verschil, dus dat valt wel mee. Want ik zie wel veel 20-35 ers lopen maar soms zie ik ook een 48er en dan denk ik echtquote:Op zondag 27 februari 2005 17:37 schreef Max_Dark het volgende:
Mjah ben nu lvl 32, voornamelijk dankzij het feit dat ik gewoon snel m'n Mount wil hebben.
Zware wapens moet je mee leren vechten. Praat met de weapon trainers. Voor ons vind je die in Undercity, Orgrimmar en Thunder Bluffquote:Op zondag 27 februari 2005 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Kan ik al Tuaren Hunter met een Mace omgaan?
werkloos zijnquote:Op zondag 27 februari 2005 17:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb ook een laag level (20) en ik vraag me inderdaad ook af hoe iemand in dezelfde tijd als mij het tot level 60 kan schoppen. Hier was op het WoW forum een draadje over.
Niet veel te langzaam maar het gaat niet super vlot hier iddquote:Op zondag 27 februari 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben pas level 16 het gaat mij allemaal maar veel te langzaam. Ik vraag me af hoe die gasten het van 45+ het flikken![]()
Idd.quote:
Was jij datquote:Op zondag 27 februari 2005 22:12 schreef Ferdii het volgende:
loop je door wetlands heen richting badlands kom je een bekende tegen![]()
sorry engessa kon het niet laten om je te ganken![]()
[[url=http://img221.exs.cx/img221/3057/engessakill9de.jpg]afbeelding][/URL]
Tuurlijk niet, ik ben zelf met een paar Belgen een NL-talige Horde-guild aan het opzetten, en dat is meer voor de fun dan om het "mijn piemel is groter dan de jouwe" gehalte dmv enkel spelers met een zo hoog mogelijk level toe te laten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2005 03:24 schreef Gamedemon het volgende:
Zo ik stond net bij een race baan, en niet zomaar eentje , nee blizzard heeft star wars episode 1 gezienPodracers
[[url=http://img187.exs.cx/img187/2721/lolwowpodracer8sl.jpg]afbeelding][/URL]
Waren die van guild: No Lifequote:Op zondag 27 februari 2005 22:49 schreef Bensel het volgende:
Net een leuk stukje: loop in goldshire, komen we 3 lvl 40 mensen tegen met mounts.. en maar duelen natuurlijk (ik als lvl 8 warlock deed het zo slecht nog niet.. jammergenoeg kan ik zulke hoge lvls geen fear gevenn.. had het wel leuk gevonden, een lvl 40 die bang voor mij rondrent)
Wat me wel opvalt is dat warlocks zwak zijn tegen rogues maar sterk tegen mages, palladins en waariors (palladins en warriors wat minder)
Was jij diegene die gisteren mijn World Def zo liet trippen?quote:Op maandag 28 februari 2005 08:22 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Waren die van guild: No Life
Want we waren in Lakeshire, met zn 5 ( allemaal 40+ ) en daarna naar Goldshire gegaan alleen ik en een andere die werden steeds uit de server geschopt![]()
Voorderest, zown 70 lijken veroorzaakt in Lakeshire misschien nog wel meer, wie was er op dat moment in lakeshire?![]()
Nee, ze waren van MysticUs. Waren gewoon bevriende spelers zeg maar.. best gezelligquote:Op maandag 28 februari 2005 08:22 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Want we waren in Lakeshire, met zn 5 ( allemaal 40+ ) en daarna naar Goldshire gegaan alleen ik en een andere die werden steeds uit de server geschopt![]()
Voorderest, zown 70 lijken veroorzaakt in Lakeshire misschien nog wel meer, wie was er op dat moment in lakeshire?![]()
Zo'n guild heb ik ook, is heel gezellig jaquote:Op maandag 28 februari 2005 08:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nee, ze waren van MysticUs. Waren gewoon bevriende spelers zeg maar.. best gezellig
Ik zit nu een een nOOb guild, met 100 personen, The highland warriors.. ik denk dat ik eerst een beetje ga lvlen, en dan ga ik waarschijnlijk toch overstappen op een andere guild (iets kleinschaliger..)quote:Op maandag 28 februari 2005 08:55 schreef Rahl het volgende:
[..]
Zo'n guild heb ik ook, is heel gezellig ja
Ancient = Caela?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:24 schreef Ancient het volgende:
Gister met wat anderen van het Fok! guild onze weg naar shadowfang keep gewerkt, waar we erachter kwmaen dat de instance server eruit lag. Net ff een mooie tabard gekocht
![]()
![]()
Waren jullie dat die onze town hall gekaapt haddenquote:Op maandag 28 februari 2005 08:22 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Die raid was ik ook bij.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Na de server-restart op zaterdag hadden er een aantal mensen een raid geplanned. De Horde deed dat. En nee, dat was niet leuk.
2 Guilds, gok ik, hadden onafhankelijk van elkaar een raid geplanned. De eerste raid, bestaande uit een slordige 9, 10 personen met lvls tussen de 24 en de 35, werd snel afgemaakt.
[[url=http://img74.exs.cx/img74/9291/horde19kj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dit was ongeveer de groep die de eerste raid afslachtte.
Toen kwam er een tweede raid, met een heleboel doodshoofden voor mij.Hoorde via LocalDefense dat er lvl 40's en ook een lvl 52 tussen zat.
Niet leuk dus.
Maar goed, zoals het een goed strateeg betaamt, riepen er een paar in de LocalDefense dat we terug moesten naar Menethil Harbor. Dus dat deden we dan ook maar. Ik ging in de tussentijd wel 3 keer dood, daar niet van.
Toen was het even heel erg hectisch. Lag was enorm, en ik ben een stuk of 2 keer doodgegaan. AoE spreuken waren volop aanwezig, tot maximaal effect. Wij, de alliance, zaten vast in Menethil, de Guards waren dood, en het enige dat hielp was knokken.
Ze zijn menethil wel binnengekomen, maar werden daarna teruggeslagen, door een massieve groep mensen.
[[url=http://img200.exs.cx/img200/6168/horde21uq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat was het ene gedeelte, het andere gedeelte lag dood op de grond of zat in menethil toen, geloof ik.
Uiteraard konden retaliaties niet uitblijven, maar eerst was het jagen geblazen op de Horde. Bij de Old Fleet kwamen we ze tegen, en werden ze weggevaagd, 1-voor-1 dankzij een aantal leuke spreuken.
[[url=http://img200.exs.cx/img200/6538/horde37re.th.jpg]afbeelding][/URL]
Daarna werd er nog een raid opgezet, maar daar deed ik niet aan mee.
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:12 schreef Chevalric het volgende:Goeie thread op het WoW forum
:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=1448&p=1&tmp=1#post1448
quote:Oh sh1t yeah....I forgot about the wife and kids.......
Ik ookquote:Op zondag 27 februari 2005 23:33 schreef mvt het volgende:
Ik vergeet trouwens de helft van de tijd wie wie is ingame.
Heette diegene Geddoe?quote:Op maandag 28 februari 2005 08:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was jij diegene die gisteren mijn World Def zo liet trippen?
Ja we zaten met zn 5 door de hele stad heen, ik had in de town hall die 2 gastjes gekilled en toen nam iemand anders (47) het over, kwamen teveel guards voor mij, daarna hebben we de hele Inn gesloopt en toen kwamen er een stuk of 50 alliance man, ons wegdrijven, maar we bleven toch steeds terugkomen ( stealth )quote:Op maandag 28 februari 2005 10:43 schreef Bacow het volgende:
[..]
Waren jullie dat die onze town hall gekaapt hadden.
Fits the world... De Horde is nu eenmaal een ongeorganiseerd zootje.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:05 schreef WoWFanboy het volgende:
Die alliance towns zijn overigens veel beter verdedigd met NPCs dan Horde towns vindt ik.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:39 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Fits the world... De Horde is nu eenmaal een ongeorganiseerd zootje.
Ik ben ook een gnome mage. Prima charkeuze vind ik zelf (level 34 nu). Maar nu heb ik een probleempje. Ik zit muurvast. Letterlijk. In de raid op stranglethorn gisteren blinkte ik uit een gevecht en kwam ik onder de grond terecht.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo zie ik er nu uit:
http://img226.exs.cx/my.php?loc=img226&image=omentuva18kx.jpg
http://img226.exs.cx/my.php?loc=img226&image=omentuva21ky.jpg
-edit- Even gefixed, hoop ik.
That's mequote:Op maandag 28 februari 2005 15:31 schreef Chevalric het volgende:
Het gaat hier om:
Ratchu op Lightning's Blade
Ik vrees dat diegene met level 60 een probleem heeft met contact maken met mensen in de echte wereld. Anders is zoiets niet mogelijkquote:Op maandag 28 februari 2005 12:48 schreef chinaski het volgende:
ben nu echt totally addicted.... lvl 23 wrrior op een PvE server, ik heb het gevoel dat ik al mijn vrije tijd er in stop en toch zie je mensen met lvl 40+ characters rondlopen, laatstaan die ene dude die een lvl 60 had in 8 dagen tijd!
vroeg me af hoe je kon zien hoeveel uur je erin hebt gestoken....
Bij een vriend van me waar we samen ons char spelen was er soms ook sprake van, en dat met een Radeon 9800 SE, P 2.8, 512 geheugen. Upgraden naar 1 GB geheugen heeft alle problemen met schokkerigheid compleet verholpen.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Verwijder cosmos en probeer het nog eens zou ik zeggen, het schijnt bij sommige mensen te helpen.
Ik denk eerder dat het aan WoW zelf ligt, volgens mij zit er ergens een dikke memory-leak....
Met de dag worden mijn framedrops erger, vanavond werd het op een gegeven moment gewoon onspeelbaar, en dat in The Barrens, in mijn eentje...
Heb er maar een topic over geopend op de wow-europe site, en als dit probleem niet opgelost wordt de komende tijd, stop ik er mee...
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=10885&p=1&tmp=1#post10885
Op de wow-europe fora zijn zat mensen met hetzelfde probleem die wel 1GB geheugen hebben, en ik weiger up te graden aangezien de minimum specs zeggen 256mb RAM is genoeg. (en ik heb 512mb)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:23 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Bij een vriend van me waar we samen ons char spelen was er soms ook sprake van, en dat met een Radeon 9800 SE, P 2.8, 512 geheugen. Upgraden naar 1 GB geheugen heeft alle problemen met schokkerigheid compleet verholpen.
Geen idee, maar je character wordt 6 maanden bewaard iig.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand een idee hoe je je account kan pauzeren?
Mijn vriendin speelt het ook, op haar laptop. Maar haar videokaart heeft het begeven (was WoW te veel geworden???) en die laptop wordt dus opgestuurd. Kan zo'n maandje duren en ze heeft geen zin om die halve maand + eerste maand betaald met CC te verliezen.
Wat nu wat nu? Ze is level 22 en wil haar character niet kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |