abonnement Unibet Coolblue
pi_25212334


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep

Deze openingspost

thanks Chevalric...!

[ Bericht 18% gewijzigd door PBateman1978 op 23-02-2005 12:09:09 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25212360
kom de laatste tijd weinig aan spelen toe, maar toch even een tvptje
pi_25212494
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:51 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Je kunt ook de EverPVP mod downloaden... http://web.austin.utexas.edu/jrm/everpvp.zip
Aanzetten met /pvpon, uitzetten met /pvpoff
Kun je dan ook lowlifelevel Player Characters schoppen, slaan, bijten en krabben cq. vermoorden? Zoals dat op PvP servers dus gaat. Campen bij een n00barea om maar een voorbeeld te noemen dan ook mogelijk?

Want het feit blijft. Een raid is geweldig. Maar gaat er een paar mensen dood, of de 5 minuten zijn om, dan is PvPmode weer uit en kun je weer leuk om elkaar gaan dansen maar dooien vallen er niet en het is nou juist zo'n belangrijk aspect van de game.

Ik weet het, ik had dan gelijk naar een PvPserver moeten gaan maarja. Daar is het nu te laat voor.

Oja, is dit niet illegaal dan?
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:34:46 #4
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25212520
TVP

Gister voor het eerst eens wat allience skum in de pan gehakt in ashenvale... valt me op dat het er op mijn server (Bloodhoof) nog best netjes aan toe gaat.... Maarja als een Night Elf rogue en warrior obscene gebaren blijven maken tegen me, dan vat ik dat op als provocatie. En tsja toen heb ik ze maar in de pan gehakt
Om vervolgens nog even te dollen met de rogue toen die terug kwam... deze ging in stealth, maarja met mn hunters mark erop ik er achteraan lopen en hem uilachen
Trying is the first step towards failure
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:36:59 #5
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25212534
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Kun je dan ook lowlifelevel Player Characters schoppen, slaan, bijten en krabben cq. vermoorden? Zoals dat op PvP servers dus gaat. Campen bij een n00barea om maar een voorbeeld te noemen dan ook mogelijk?

Want het feit blijft. Een raid is geweldig. Maar gaat er een paar mensen dood, of de 5 minuten zijn om, dan is PvPmode weer uit en kun je weer leuk om elkaar gaan dansen maar dooien vallen er niet en het is nou juist zo'n belangrijk aspect van de game.

Ik weet het, ik had dan gelijk naar een PvPserver moeten gaan maarja. Daar is het nu te laat voor.

Oja, is dit niet illegaal dan?
Het laatste als eerste: nee, dit is niet illegaal. tot nu toe is er maar een soort mods illegaal, en dat zijn de universal translators (daardoor kun je de rassen van de andere kant verstaan).
Met EverPVP aan kun je nog steeds geen andere spelers zomaar aanvallen op een PvE server. Zij kunnen wel altijd jou aanvallen (waarop zij ook automatisch PvP aan krijgen). Je moet dus eerst ontvangen om te geven
pi_25212738
Universal translator is toch crap, tis juist leuk om te lezen hoe andere rassen praten.
Ogg ogg t'rukkuk ogg ogg!
pi_25212755
Gisteravond werd er een raid georganiseerd door een aantal mensen, was erg leuk er waren er alleen een beetje teveel

Verzamelen in booty bay,

De eerste tauren die we tegen kwamen had geen schijn van kans , waarom die ook pvp aanzette was voor ons ook een raadsel

en zo zag het er na een tijdje uit, ze stonden ons al grotendeels op te wachten en toen iemand naar een horde gaurd toeliep werd het 1 grote slachtpartij we werden verspreid over zo'n beetje heel the barrens, zelf ben ik zo'n 5 keer dood gegaan en toen had ik er genoeg van en had ik me heartstone maar gebruikt en was ik weer terug binnen de veilige muren van Ironforge.
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:06:43 #8
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25212878
Ik heb even een openingspost gemaakt voor dit topic...

openingspost

[ Bericht 91% gewijzigd door Chevalric op 23-02-2005 12:27:20 ]
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:07:53 #9
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25212887
damn dat ziet er ontzettend bruut uit Medivh!!!!
Dat wil ik ook, hopen dat er binnenkort op bloodhoof ook eens zoiets op poten wordt gezet. Alleen dan wel andersom de horde die de allience in de pan gaat hakken.
Trying is the first step towards failure
pi_25212961
Meestal hakt de Alliance de Horde de pan in. Domweg omdat er meer Alliance spelers zijn.
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:29:25 #11
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25213162
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:54 schreef =HellFire= het volgende:
Universal translator is toch crap, tis juist leuk om te lezen hoe andere rassen praten.
Ogg ogg t'rukkuk ogg ogg!
I ruk!

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25213209
Laatst ook een aardig pvp gevecht in Ratchet, het waren high lvl allience character, maar wij waren met veel meer Zij een voor anfegaamt worden en zich een beetje op de pier proberen te verdedigen. Heb ook onder water gevochten met een NE die 2 lvls hoger was, nog geprobeerd die te laten verdrinken met entangling roots maar lukte helaas niet, maar wel helmaal geweldig die water form

En laastst ook nog opgetreden als primary healer, ging prima, en soloen gaat ook nice, druid rulezzzzz

Ik hoop ook dat mn auctions nog wat opgeleverd hebben, iig erg gaaf om al die lijsten en zo te zien en een beetje te bieden whoeha! (ik ben trouwens net lvl 19)
ben beetje prikdik...
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:34:52 #13
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_25213237
Godsamme, heb hem nog steeds niet

Hoe frustrerend, heb gewoon te weinig geld om mn pc up te graden.

Wat is volgens jullie het systeem waarmee je het toch aardig mee kan spelen. Dus niet alles op Low etc en ook soepel?

tx
Wallahjeweettog
pi_25213250
Het ziet er allemaal errug vetjes uit!!!!

hoe is de gameplay? en moet je er veel tijd in steken om wat sterker te worden en nieuwe abilityies te leren?

(MEER PICS )
very funny scotty, Now beam down my clothes!
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:36:40 #15
65516 gieling
Live from NYC
pi_25213261
Ik zit nu bij zo'n kut quest, niet te doen in je eentje. Moet voor zo'n iemand in IF zijn leermeester wreken die is vermoord door wat irritante kut beesten
pi_25213287
Tijd? Dikke week bezig en je bent lvl 30 ongeveer. Gaat vrij snel dus. Dus zelfs als je maar 3 uurtjes per dag mee bezig bent kun je toch redelijk bijblijven, zeker met die rested bonus (200 % xp).
pi_25213327
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:14 schreef =HellFire= het volgende:
Meestal hakt de Alliance de Horde de pan in. Domweg omdat er meer Alliance spelers zijn.
Dat valt toch wel mee op Bloodscalp.
In Ashenvale, Stonetalon Mountains, Arathi Highlands, Thousand Needles, Desolace zijn wij als Alliance toch altijd zwaar outnumbered hoor. Meestal ben ik zelfs 1 van de weinige en vaak de enige Alliance speler.
Lonely Nelf Huntress
Alhoewel de Alliance nu toch wel bij begint te trekken in Ashenvale, Horde levelt gewoon sneller dus konden eerder daar rondlopen

En nu, Cosmos.
ff een duidelijke beschrijving graag.
Once and for all
pi_25213353
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:38 schreef =HellFire= het volgende:
Tijd? Dikke week bezig en je bent lvl 30 ongeveer. Gaat vrij snel dus. Dus zelfs als je maar 3 uurtjes per dag mee bezig bent kun je toch redelijk bijblijven, zeker met die rested bonus (200 % xp).
die pas krijgt als je een week ofzo niet inlogt volgens de manual....
pi_25213463
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:45 schreef Migwi het volgende:

[..]

die pas krijgt als je een week ofzo niet inlogt volgens de manual....
? . Ik krijg al rested bonus als ik 2 min. rondloop in een City/Inn! Weet niet waar je die wijsheden vandaan haalt. Ja, de manuel, maar die lees ik toch nooit door.

Wat ik wel weet is dat je om de 8 uur ongeveer een bubbeltje erbij hebt. Paar dagen wachten dus en je kan een heel level 200 % xp oogsten.
pi_25213579
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:43 schreef Migwi het volgende:

[..]

Alhoewel de Alliance nu toch wel bij begint te trekken in Ashenvale, Horde levelt gewoon sneller dus konden eerder daar rondlopen
Op Draenor heb je meer Alliance, maar goed ik kom amper op Horde gebied dus dat weet ik niet zeker. Vond het in ieder geval in het Noorden boven de Wetlands enzo erg rustig.

En Horde levelt sneller? Is dat ook zo?
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:21:33 #21
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25213808
Ik heb een P4 2.4GHz met 1GB RAM en een ATi Radeon 9700 Pro en ik kan 'm op 1024x768 met alles op hoog spelen zonder echt merkbare slowdown. Systeem is nu 2 jaar oud, dus zou niet meer zoveel moeten kosten om te bouwen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:37:12 #22
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25214017
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:43 schreef Migwi het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee op Bloodscalp.
In Ashenvale, Stonetalon Mountains, Arathi Highlands, Thousand Needles, Desolace zijn wij als Alliance toch altijd zwaar outnumbered hoor. Meestal ben ik zelfs 1 van de weinige en vaak de enige Alliance speler.
Lonely Nelf Huntress
Alhoewel de Alliance nu toch wel bij begint te trekken in Ashenvale, Horde levelt gewoon sneller dus konden eerder daar rondlopen

En nu, Cosmos.
ff een duidelijke beschrijving graag.
Once and for all
Wat wil je weten over Cosmos?
pi_25214278
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:37 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Wat wil je weten over Cosmos?
Ik wil weten hoe je die automated chat messages als : ''Heal Pet 10/356'' uitzet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:01:14 #24
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25214349
Ik doe het even uit m'n hoofd, maar er zit in de configuratie opties van Cosmos (het kleine blauwe icoontje linksonder aan de minimap) een optie die heet PetMonitor. Die moet je uitzetten
pi_25214398
Xeanor, Level 37 Orc Warrior nu, Shattered Hand

zit nu op 210+ blacksmithing, vet relaxed want ik kan al plate maken voor als ik lv40 ben

nog iemand op deze realm? Ik ben GM van een NL guild van 15 man, waarvan eigenlijk 2 engels zijn ;P (allemaal oud-daoc gozers, dus we recruiten voorlopig niet)

Triple hits zijn trouwens erg leuk, vraag je shaman om windfury totems te gebruiken, het doet nogal erg veel damage als je een axe zoals mijn Corpsemaker hebt ;P (29 dps, 3.80spd) (dat was op lv33 of 34, nu ben ik 37 en heb ik Thermaplugg's Left Arm)
pi_25214819
effe uit het vorige topic:
quote:
Vanavond dus voor alle Alliance een DeadMines run, de tijd etc. moet ik nog even met de rest bekijken. Verder heeft Engessa mij Admin van de guild gemaakt (waarvoor dank) en dus kunnen mensen als Chevalric met hun ideeen/aanmeldingen nu ook naar mij toe.

Eens kijken of ik ergens nog 512MB RAM vandaan gepeuterd krijg ....en nog maar20k tot het heilige lvl 30!

Edit: Willen alle Hunters/Warlocks aub Party Pets downloaden zodat ik en andere healers ook de health van jullie pets kunnen bijhouden: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=570
Is dit ook geschikt voor de lower levels onder ons?
Ben nu level 16 is het dan verstandig om eraan deel te nemen?
......
pi_25215193
Trouwens, ik lees op veel sites dat als je performance problemen hebt, het kan helpen om de swap file van Virtual Memory te vergroten.

Ik heb m volgens mij op iets van 600mb staan, maar iemand op wow-europe.com heeft m op 5 gig staan.

Iemand hier die er verstand van heeft en mij kan bevestigen dat ik die swapfile ook op 5 gig zou kunnen zetten ??
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:01:49 #28
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25215251
Afgelopen weekend moest ik heel wat quests doen in Ashenvale en ik werd in het totaal meer dan 30 keer gekilled doro Horde die minstens 7 levels hoger waren. Ik vervloekte het spel en ik vond dat ze PVP zo niet echt leuk maakten. Eergister was ik level 22 samen met een 23 en moesten we door Orc gebied. Totaal 19 orcs vermoord. En oh wat voelde dat heerlijk
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:35:37 #29
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25215713
Ben gisteren lvl 22 geworden met m'n undead warrior , heb wel een bericht van een GM gehad dat ik m'n naam moet veranderen , i.v.m. naming policy .
Alleen vertellen die eikels niet hoe ik dat moet doen
Ze hebben wel een nieuwe naam gesuggereerd , maar die gaat nergens over.
FF afwachten dan maar , van de week nog wel ff met 3 ander gasten een nightelf te tering geslagen , hij had waarschijnlijk een horde guard aangevallen want z'n PvP stond aan , en ja dan moet je niet in een gebied lopen waar een paar gasten van de Horde bezig zijn
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:18:29 #30
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25216318
TeeVeeePeee...vanavond lvl 30!
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:27:29 #31
65516 gieling
Live from NYC
pi_25216406
Welke mod moet ik echt dowloaden, wat doet het en waar is ie te krijgen?
pi_25216455
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:33 schreef Slomy het volgende:
effe uit het vorige topic:
[..]

Is dit ook geschikt voor de lower levels onder ons?
Ben nu level 16 is het dan verstandig om eraan deel te nemen?
Nee. Deadmines is minimaal lvl 20! Anders zul je toch alleen maar doodgaan.
pi_25216474
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:27 schreef gieling het volgende:
Welke mod moet ik echt dowloaden, wat doet het en waar is ie te krijgen?
Je kan mij niet downloaden

Straks een nieuwe NE druid beginnen, dat hebben we nog in mijn de guild waar ik zit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25216507
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:35 schreef Enchanter het volgende:
Ben gisteren lvl 22 geworden met m'n undead warrior , heb wel een bericht van een GM gehad dat ik m'n naam moet veranderen , i.v.m. naming policy .
Alleen vertellen die eikels niet hoe ik dat moet doen
Ze hebben wel een nieuwe naam gesuggereerd , maar die gaat nergens over.
Haha, wat is je naam dan?
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:52:17 #35
65516 gieling
Live from NYC
pi_25216721
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:32 schreef Tain het volgende:

[..]

Je kan mij niet downloaden

Straks een nieuwe NE druid beginnen, dat hebben we nog in mijn de guild waar ik zit
Na 6 keer lezen begreep ik hem eindelijk
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:23:16 #36
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25217025
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:35 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Haha, wat is je naam dan?
Ik heb een female undead warrior genaamd : Anorexia
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:41:19 #37
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25217273
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:27 schreef gieling het volgende:
Welke mod moet ik echt dowloaden, wat doet het en waar is ie te krijgen?
Cosmos UI heb ik.

Mod die eigelijk alles heeft, enige nadeel is dat er echt enorm veel in te stellen is en je wel een poosje bezig bent met perfecte interface. Je kan een klok, auto heal messages, extra spellbars op andere plek, health bar op andere plekken etc.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25217283
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nee. Deadmines is minimaal lvl 20! Anders zul je toch alleen maar doodgaan.
Nah, ligt aan je party .
We hadden een lvl 16 in onze party, en die was nooit dood gegaan (zelfs niet tegen VanCleef). Hij was onze healer. Maar dan, zoals ik al zei, het ligt aan je party . We hadden een 28 warrior die tankte
pi_25217838
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:23 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik heb een female undead warrior genaamd : Anorexia
*proest*
pi_25217961
tvp
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:10:56 #41
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25218709
Moet je voor je gratis mount als Paladin zijnde wel de riding skill kopen?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25219272
Ik denk dat ik dit spel binnenkort toch maar ga halen, aangezien ik die CE waarschijnlijk wel niet zal winnen, maar is het spel nog een beetje te verkrijgen ergens?
Comfortably numb
pi_25219775
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:04 schreef The-Sorcerer het volgende:
Xeanor, Level 37 Orc Warrior nu, Shattered Hand

zit nu op 210+ blacksmithing, vet relaxed want ik kan al plate maken voor als ik lv40 ben

nog iemand op deze realm? Ik ben GM van een NL guild van 15 man, waarvan eigenlijk 2 engels zijn ;P (allemaal oud-daoc gozers, dus we recruiten voorlopig niet)

Triple hits zijn trouwens erg leuk, vraag je shaman om windfury totems te gebruiken, het doet nogal erg veel damage als je een axe zoals mijn Corpsemaker hebt ;P (29 dps, 3.80spd) (dat was op lv33 of 34, nu ben ik 37 en heb ik Thermaplugg's Left Arm)
corspemaker haal je toch uit die razorfren kroud instance?

ol heb daar die dagger, swinethusk shank vandaan, ding is echt super goed
hardcoholic
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:25:51 #44
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25219949
bij ons ( Hoorn ) liggen er nog een paar bij de intertoys geloof ik, dus volgens mij zijn ze nog goed verkrijgbaar
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_25219961
ik moet vandaag nog lvl up gaan, anders red ik mijn schame neit om zondag lvl 40 te zijn en een mount te hebben
hardcoholic
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:01:11 #46
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25220605
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:26 schreef Ferdii het volgende:
ik moet vandaag nog lvl up gaan, anders red ik mijn schame neit om zondag lvl 40 te zijn en een mount te hebben
Hehe, lol, freak. Ik word volgende week ergens wel lvl 40. Nog 7 levels te gaan.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25220943
level 16 nu. Samen met bijna 1 gold aan geld. Uplevelen is zooooo passé. De arrogante kapitalist spelen en mensen messen en zwaarden voor een veel te hoge prijs verkopen is echt het helemaal.
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:25:46 #48
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25221066
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef Rahl het volgende:
Moet je voor je gratis mount als Paladin zijnde wel de riding skill kopen?
Paladin gratis mount?? *perks up*

ERG interessant
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:43:52 #49
65516 gieling
Live from NYC
pi_25222652
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
level 16 nu. Samen met bijna 1 gold aan geld. Uplevelen is zooooo passé. De arrogante kapitalist spelen en mensen messen en zwaarden voor een veel te hoge prijs verkopen is echt het helemaal.
Hoe doe je dat dan?
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:45:21 #50
65516 gieling
Live from NYC
pi_25222680


The High Seat - IronForge...

Who's in charge now?

Fok!Guild is gaaf, door dark... met superveel quests geholpen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')