Hypocriet zijn ze wel inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:48 schreef Lithion het volgende:
Ach, als ze zo'n hekel aan de Westerse cultuur hebben zullen ze juist blij zijn dat ze hier niet langer welkom zijn..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:48 schreef Lithion het volgende:
Ach, als ze zo'n hekel aan de Westerse cultuur hebben zullen ze juist blij zijn dat ze hier niet langer welkom zijn..
Volgens de Gristenunie en SGP zijn Katholieken en SPers slecht:quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze kunnen daar weinig kwaad, in tegenstelling tot radicale moslims en die zouden daar óók nog wel 'ns op kunnen duiken.....![]()
Ponke Prinsen is was een islamofiel en nu is hij dood.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, die híélp moslims. Nee, een overtuigend voorbeeld, hoor.
kritisch kunnen denken is een resultaat van de evolutie. De Islam heeft deze evolutie helaas gemist.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:01 schreef Sater het volgende:
Zo'n halve eeuw geleden , oma vertelt, verbood het Vaticaan kritisch denken door
Rooms - Katholieken. Gezeten in onze schoolbankjes dreunden wij braaf uit de katechismus vragen en antwoorden op. Jaren zestig vorige eeuw sloeg de opstandigheid, en daarmee het gezonde verstand, toe bij de meer progressieve gelovigen. Tegen wil en dank werd het Vaticaan geconfronteerd met het, door haar zo gewraakte, kritisch zelfstandig denken. Weg met datgene te geloven wat de R.K. Kerk voorhoudt te geloven.
Kritisch denken [b]lijkt, tot op heden, voor moslims harar te zijn. Het predikwoord van imams is halal en daarmee boven alle twijfel verheven. Verbiedt Allah kritisch denken? Beveelt ook de koran, evenals thora en bijbel, kritisch onderzoek niet aan. Mij dunkt dat verkondigen door voorgangers hier onder hoort te vallen.
Volgens hun advocaten............quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:40 schreef Skyclad het volgende:
Ze hebben geen strafbare feiten begaan, zoals het oproepen tot een Jihad:
http://www.nu.nl/news/487(...)rafbaar_feit%27.html
Dus ze hebben net zoals de SGP twijfelachtige ideeen, doen niets strafbaars, maar de ideeen van de SGP moeten wel mogen, en die van deze imams niet? Tot zover gelijke rechten.
aldus de advocaat van de verdachten...quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:40 schreef Skyclad het volgende:
Dus ze hebben net zoals de SGP twijfelachtige ideeen, doen niets strafbaars, maar de ideeen van de SGP moeten wel mogen, en die van deze imams niet? Tot zover gelijke rechten.
Sinds wanneer spreken advocaten de waarheid?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:40 schreef Skyclad het volgende:
Mijn eigen argumentatiequote:Op donderdag 24 februari 2005 09:20 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Met deze reactie haal je je eigen argumentatie onderuit.
Dank je wel.
Alsof Nederland überhaupt te vergelijken is met een supermarktquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:41 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden:
Jij laat toch ook niet je boodschappentas controleren voordat je een supermarkt binnengaat?
Zeker, als geloofsheld. Zouden Eindhovense moskeeën door Saoudi - Arabië worden gefinancierd?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:08 schreef Bassie_NL het volgende:
Het lijkt me wel oke om die lui uit te zetten, vooral omdat ze waarschijnlijk veel meer binding hebben met land van herkomst van met het verwerpelijk westerse Nederland. Ben benieuwd of de landen van herkomst ze trouwens wel weer hebben willen...
Waar zijn tot nu toe de bewijzen? Guilty until proven innocent was dacht ik niet deel van het Nederlandse rechtssysteem.quote:
Zoals Al - Qaida met haar [moslim] slachtoffers doet? Hamas, zelfde laken een pak.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat geldt niet voor Moslims Skyclad, die worden veroordeeld zonder bewijzen
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Meegestreden in de de oorlog?
Ik maar denken dat je het over de Oorlog tegen Terreur had, joh! Nee, ik heb niet meegevochten, nee, in de Tweede Wereldoorlog.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oh, een veteraan, dan ben je over de 80 als we van WOII uitgaan zoals je steldde.
oh ok, we gaan hen als maatstaf nemenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:38 schreef Sater het volgende:
[..]
Zoals Al - Qaida met haar [moslim] slachtoffers doet? Hamas, zelfde laken een pak.
Wat je hiermee bedoelt is me een raadselquote:BSB je hebt overigens een punt als je Quantanamo Bay bedoeld. Amerika [b]lijkt het recht van gevangenen op humane behandeling met voeten te treden. Beschavingsoffensief vanuit
moslimstaten?![]()
BSB om te beginnen hulde voor je kritisch inzicht v.w.b. door HAMAS gemaakte fouten. Je post ontledend kom ik tot een opmerkelijke conclusie: je erkent de [mogelijke] fouten van HAMAS. Maar stel je: " Dat is geen reden om dezelfde taferelen hier in Nederland [...] tot uiting te brengen."quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
oh ok, we gaan hen als maatstaf nemenDat is helemaal niet vergelijkbaar, HAMAS strijdt voor een eigen staat. En dat wil zo nu en dan weleens fout gaan, dat erken ik heus wel, maar dat is geen reden om dezelfde taferelen hier in Nederland, notabene een democratische rechtstaat, tot uiting te brengen
[..]
Wat je hiermee bedoelt is me een raadsel
Dat was geen terrorismedreiging.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:48 schreef Sater het volgende:
Terrorismedreiging zoals de moord op Theo van Gogh
Mede aanleiding voor antiterrorismewetten ministers Donner en Remkes.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:22 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Dat was geen terrorismedreiging.
Dat was een actie van een geloofsextremist.
Jawel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:25 schreef Sater het volgende:
[..]
Mede aanleiding voor antiterrorismewetten ministers Donner en Remkes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |