abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:49:14 #1
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25204901
108 Teletekst di 22 feb
Verdonk wil drie imams uitzetten

DEN HAAG Minister Verdonk wil drie
radicale imams het land uitzetten.Het
gaat om voorgangers van de Al Fourkaan-
moskee in Eindhoven.Het ministerie van
Justitie heeft dat bekendgemaakt.

De verblijfsvergunning van twee imams
wordt ingetrokken,van de derde wordt
deze niet verlengd.Volgens de AIVD
dragen ze bij aan de radicalisering van
moslims in Nederland en aan het creëren
van een voedingsbodem voor de jihad.

In hun preken lieten de drie steeds hun
afkeuring over de Westerse samenleving
weten en zetten ze de moskeegangers
ertoe aan niet met andersdenkenden om
te gaan.

lijkt me een duidelijk verhaal. zijn er nog mensen die bezwaar maken tegen deze gang van zaken in neo-europa?

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 23-02-2005 01:08:15 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25205009
ik niet
pi_25205063
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:59 schreef amvanwel het volgende:
ik niet
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:05:04 #4
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25205066
Bezwaar maken, tegen de uitzetting van een paar staatsvijanden ?
Dit soort elementen horen hier niet, lijkt me kraakhelder.
pi_25205147
Niet meer dan terecht.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_25205326
Minister Verdonk,
Je bent een vrouw met ballen,wil je met me trouwen?
Het rijmt niet,maar ja.
pi_25205382
Ik moet nog zien of het ook echt gebeurt. Tussen willen en doen zit vaak nog wel eens een verschil
pi_25205519
Sorry,drrrr ging iets mis,twee maal hetzefde.
Woon zelf in een Zuid Amerikaans land,al meer dan tien jaar.
Zoals ze hier je toelating beoordelen,zeer streng.
Had vergeten mijn identieteitsbewijs drie maanden voor verval datum te laten verlengen.
Het land UIT en maar zien hoe je met nieuwe papieren weer binnen kom.
Bovendien al vele jaren getrouwd met een lokale bewoonster.
Te moeilijk is te gek,te gemakkelijk is dubbel gek.
Hoor je niet in een land thuis,wat je mening betreft,dat land heeft jouw het recht je de toegang te ontzeggen.
Persoonlijk,er zijn mensen,waar ik niet graag mee gezien zou worden samen op straat.
Kort om,aanpassen of weg wezen
.
pi_25205657
van mij mogen ze opkrassen, en of dat nu gisteren of eergisteren gebeurt kan me niet schelen
  dinsdag 22 februari 2005 @ 18:02:10 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25205719
Precies goed dit. Oproepen tot geweld lijkt me niet de bedoeling.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25205736
Weg met die zwijnen.
En waarom het bestuur niet uitzetten?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_25205764
Dit lijkt me niet meer dan terecht. Wordt eindelijk de daad bij het woord gevoegd.

Wat ik trouwens wel frapant vind is dat deze moskee een stroming binnen de Islam aanhangt die fel anti-westers is. Mijn vraag wat doen dat soort dwazen hier en waarom mogen zij hun haat notabene in het westen prediken?

Of is dat onderdeel van de lafhartige politiek in Nederland.
pi_25205792
Het lijkt me wel oke om die lui uit te zetten, vooral omdat ze waarschijnlijk veel meer binding hebben met land van herkomst van met het verwerpelijk westerse Nederland. Ben benieuwd of de landen van herkomst ze trouwens wel weer hebben willen...

Balkenende: "hey jullie daar, we hebben hier een vliegtuig vol fundamentalisten, willen jullie die misschien hebben?"
pi_25205816
uitzetten is een slechte optie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25205819
Wat een gezeik allemaal weer.
Gewoon doen.
Klaar?
Mooi.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 22 februari 2005 @ 18:41:10 #16
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25205888
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 18:13 schreef Meki het volgende:
Oh, vertel eens ?
pi_25206690
Update van de FP
quote:
Verschillende moslimorganisaties hebben ontzet gereageerd op het voornemen van Verdonk om de imams Nederland uit te zetten. De directeur van de Moslim Wereld Liga, Mohammed Cheppih, zegt op persoonlijke titel dat hij versteld staat van het besluit. Cheppih, die de imams persoonlijk kent, kan zich niet herinneren dat die ''willens en wetens'' aan de radicalisering van moslims hebben bijgedragen, zoals de inlichtingendienst AIVD heeft geconstateerd.

''Ik ben geschokt. Op dit moment baal ik gewoon dat ik in Nederland woon. Overheid en moskeeën hadden afgesproken dat er resultaten moesten worden geboekt in de strijd tegen terreur, kennelijk moest het resultaat zijn dat nu drie imams worden uitgezet. Ik vind het vooral erg dat het blijkbaar tot de mogelijkheden behoort om iemand zomaar uit te zetten, zonder dat zijn schuld is bewezen'', aldus Cheppih, die in het verleden kandidaat-voorzitter van de AEL in Nederland was.

A. Karagül, voorzitter van de Raad van Moskeeën, wil weten of het een juridische of een politieke beslissing is om de imams uit te gaan zetten. Hij zou het erg vinden als de voorgangers in hun moskee intolerantie preken, terwijl ze van autochtonen juist vragen tolerant te zijn. ''Imams moeten wel enige vrijheid hebben, maar als ze dingen zeggen die echt niet door de beugel kunnen, moeten de drie worden uitgezet. Mocht het een politieke beslissing blijken, dan zou ik de politici op hun beurt willen vragen wat verdraagzamer te zijn.''
Dit verbaast me niets. Ze vervallen weer in de slachtofferrol en bagatelliseren elk probleem. Hoe kunnen ze nou verwachten dat Nederlanders respect voor de Islam hebben als moslims met hand en tand elke misstand binnen de Islam als een persoonlijke aanval beschouwen.
quote:
'Ik ben geschokt. Op dit moment baal ik gewoon dat ik in Nederland woon.
Mss kan hij samen met die imams het land verlaten, lekker gezellig naar een beter land
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2005 @ 23:53:35 #18
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25206791
Het intrekken en niet verlengen van de verblijsvergunning is niet helemaal hetzelfde als "het land uitzetten".

Een verblijsvergunning is gewoon een contract waarin bepalingen staan en bij overtreding kan dat contract 'ontbonden' worden. Hoe uniek het is dat het daadwerkelijk gebeurd weet ik niet maar niet verlengen van verblijsvergunningen komt imo wel vaker voor. Beetje gedramatiseerd allemaal.
pi_25206837
Het land uit met radicale imams!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25206907
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:53 schreef NorthernStar het volgende:
Het intrekken en niet verlengen van de verblijsvergunning is niet helemaal hetzelfde als "het land uitzetten".

Een verblijsvergunning is gewoon een contract waarin bepalingen staan en bij overtreding kan dat contract 'ontbonden' worden. Hoe uniek het is dat het daadwerkelijk gebeurd weet ik niet maar niet verlengen van verblijsvergunningen komt imo wel vaker voor. Beetje gedramatiseerd allemaal.
Zodra je verblijfsvergunning wordt ingetrokken of niet verlengd verblijf je toch illegaal in Nederland en moet je vertrekken. Hetzelfde geldt voor asielzoekers die niet meer in aanmerking komen voor een vergunning. Die worden ook op het vliegtuig gezet, hopelijk gebeurt dat bij deze figuren ook. Maar eerst zien dan geloven. Er wordt in dit land veel gepraat en bedacht maar erg weinig echt uitgevoerd.
pi_25207018
Wat een kortzichtige dombo's hier. Gewoon over de grens zetten want dan zijn we van ze af? Want dan stoppen ze ineens? Worden het ineens brave ventjes?
Vandaag zijn het woorden, morgen is het een bom. Als ik dit zo lees denk ik, ach ze verdienen het eigenlijk wel.
Het westen moet iets doen aan de misstanden, pas dan neem je een voedingsbodem weg voor terreur.

Verdonk, wat een dom wijf.
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:15:27 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_25207179
het is makkelijker een goed geintegreerd gezin wat al 8 jaar in nederland woont uit te zetten ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_25207191
Hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera

Verdonk is een heldin
Zijne excellentie minister Verdonk snapt het.

Eindelijk de juiste stappen zoals ik die in mijn hoofd heb om problemen op te lossen. Je zult zien dat dit goed werkt. Nederlanders moeten de Nederlandse normen en waarden beschermen en zo doe je dat dus. Ik hoop dat er meer zullen volgen en niet alleen voor moslim extremisten maar ook voor allochtone misdadigers of het nou mijn landgenoten zijn of Marokkanen het maakt mij niet uit.

Opzouten ermee.
pi_25207244
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:48 schreef MrX1982 het volgende:
Update van de FP
[..]

Dit verbaast me niets. Ze vervallen weer in de slachtofferrol en bagatelliseren elk probleem. Hoe kunnen ze nou verwachten dat Nederlanders respect voor de Islam hebben als moslims met hand en tand elke misstand binnen de Islam als een persoonlijke aanval beschouwen.
[..]

Mss kan hij samen met die imams het land verlaten, lekker gezellig naar een beter land
Heldere analyse
Alle moslimfascisten Europa uit, te beginnen met Cheppih
Cheppih is een wolf in schaapskleren.
Nederland is beter af zonder hem.
pi_25207321
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 18:13 schreef Meki het volgende:
Ja hoor hij vindt het natuurlijk een slecht idee. bang dat zijn ideeen om Nederland te verislamietiseren en terug naar de middeleeuwen brengt zijn doel mist.

Ik geloof dat Nederlanders en Europa voorlopig nog blijven slapen voordat er eens echte maatregelen komen om hele groepen terug naar de Sahara te sturen, maar de eerste piep kleine stapjes worden genomen.
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 00:24:54 #26
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25207355
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zodra je verblijfsvergunning wordt ingetrokken of niet verlengd verblijf je toch illegaal in Nederland en moet je vertrekken. Hetzelfde geldt voor asielzoekers die niet meer in aanmerking komen voor een vergunning. Die worden ook op het vliegtuig gezet, hopelijk gebeurt dat bij deze figuren ook. Maar eerst zien dan geloven. Er wordt in dit land veel gepraat en bedacht maar erg weinig echt uitgevoerd.
Klopt, er staat ook "Verdonk wil drie imams uitzetten" niet "Verdonk zet drie imams uit".

Het komt op mij vooral over als een goedhoudertje voor 'het volk'. Men wil zien dat de politiek iets doet en dan wordt er met veel tromgeroffel aangekondigd dat Verdonk iets van plan is.

Als de overheid goed zou werken was het normale praktijk dat bij overtreding van de wet verblijsvergunningen werden ingetrokken. Iemand mag dan nog bezwaar aantekenen, komt het voor de rechter en dan beslist die. Weer zo'n paradoxale toestand waarbij politieke daadkracht wordt gesuggereerd terwijl het ondertussen een vanzelfsprekendheid zou moeten zijn. Bovendien helpt dit natuurlijk geen zier tegen de echte onderliggende problemen zoals radicalisering van de jeugd.

(is dit geen POL trouwens?)
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:25:06 #27
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25207358
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:05 schreef Internationalist het volgende:
Wat een kortzichtige dombo's hier. Gewoon over de grens zetten want dan zijn we van ze af? Want dan stoppen ze ineens? Worden het ineens brave ventjes?
Geen idee, maar dat lost het land van herkomst maar op.
quote:
Vandaag zijn het woorden, morgen is het een bom. Als ik dit zo lees denk ik, ach ze verdienen het eigenlijk wel.
Mooi zo, toevallig zelf Moslim ?
quote:
Het westen moet iets doen aan de misstanden, pas dan neem je een voedingsbodem weg voor terreur.
Daar wordt hard aan gewerkt. Iran is binnenkort aan de beurt.
quote:
Verdonk, wat een dom wijf.
Wat een kortzichtige reactie.
pi_25207360
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:05 schreef Internationalist het volgende:

Inderdaad.

Het westen moet de misstanden in Syrie en Iran en S.A. aanpakken en ook daar democratieen installeren. Daarmee is de voedingsbodem voor terreur verdwenen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:26:15 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25207381
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:15 schreef Re het volgende:
het is makkelijker een goed geintegreerd gezin wat al 8 jaar in nederland woont uit te zetten ...
Helaas maar waar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:29:19 #30
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25207438
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:24 schreef NorthernStar het volgende:

Nee, dit is veel te luchtig nieuws voor POL.
pi_25207445
schande dat deze imams nog in ons land zijn. opgerot met deze hypocriete imams. als je westerse normen en waarden veracht, donder dan gewoon op!
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:30:52 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_25207457
Sjit joh ! ! ! !....3 maar ???

Mwah, tis een begin
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:35:00 #33
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25207517
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Sounddragon het volgende:

Mwah, tis een begin
Zo zie ik het ook, al was het maar symbolisch. Dit levert mooie "maatschappelijke jurisprudentie" op om andere Moslims met een (staatsgevaarlijke) radicale gedachtengang eveneens op het vliegtuig te zetten. De tijd van pappen en nathouden drijft gelukkig steeds verder van ons af!
pi_25207558
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:24 schreef NorthernStar het volgende:
Klopt, er staat ook "Verdonk wil drie imams uitzetten" niet "Verdonk zet drie imams uit".

Het komt op mij vooral over als een goedhoudertje voor 'het volk'. Men wil zien dat de politiek iets doet en dan wordt er met veel tromgeroffel aangekondigd dat Verdonk iets van plan is.
Daar heb je wel gelijk in. Ik ben ook nog een beetje sceptisch omtrent dit nieuwsbericht. Eerst zien dan pas geloven
quote:
Als de overheid goed zou werken was het normale praktijk dat bij overtreding van de wet verblijsvergunningen werden ingetrokken. Iemand mag dan nog bezwaar aantekenen, komt het voor de rechter en dan beslist die. Weer zo'n paradoxale toestand waarbij politieke daadkracht wordt gesuggereerd terwijl het ondertussen een vanzelfsprekendheid zou moeten zijn. Bovendien helpt dit natuurlijk geen zier tegen de echte onderliggende problemen zoals radicalisering van de jeugd.
In Nederland heerst helaas enorme lafheid als het op besluiten aankomt. Deze radicalisering is het gevolg van jarenlange politieke lafheid en een blind vertrouwen in het poldermodel. Iets wat nu wel langzaam verandert, maar helaas zijn er nog veel politici van de oude stempel. Dus dat model is nog niet helemaal verdwenen.
Ik denk dat als je deze imams wegstuurt je wel een (kleine) wortel van het radicalisme uit de grond trekt.
Desalniettemin zijn we er nog lang niet simpelweg omdat er nog genoeg ongure types rondlopen met dito ideeën.
quote:
mss een combinatie
Politiek nieuws
pi_25207567
Off-topic, onzinnige en beledigende reacties zullen vanaf nu simpelweg worden verwijderd uit de betreffende topics.

Verder roepen wij alle users op om vooral NIET te reageren op dat soort posts. Je reactie zal OOK verwijderd worden en kan eventueel, afhankelijk van de aard ervan, OOK resulteren in een ban voor het betreffende forum danwel heel FOK!

http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/37

[ Bericht 58% gewijzigd door NorthernStar op 23-02-2005 00:41:15 ]
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:39:28 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_25207594
Ik begin het zowieso goed zat te worden hier in NL, nog een jaartje of 10 - 15 zo doorgaan, en we hebben hier geen klote meer te vertellen

[ Bericht 34% gewijzigd door NorthernStar op 23-02-2005 00:51:19 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_25207671
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:39 schreef Sounddragon het volgende:Ik begin het zowieso goed zat te worden hier in NL, nog een jaartje of 10 - 15 zo doorgaan, en we hebben hier geen klote meer te vertellen
ons land is nog steeds een democratie. verstandig stemmen dus,
als de islamkonijnen echter zo succesvol blijven, dan zal er wat anders moeten gebeuren.
pi_25207895
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:25 schreef Maarikka het volgende:
Het westen moet de misstanden in Syrie en Iran en S.A. aanpakken en ook daar democratieen installeren. Daarmee is de voedingsbodem voor terreur verdwenen.
'het westen' moet sowieso niets en is volgens mij zelfs beter af niet in te mengen met deze landen. de uitleg van de islam door een aantal imams is genoeg voedingsbodem voor terreur. dat zou in ieder geval in ons land moeten worden aangepakt. dik pluspunt voor Verdonk. welke partij was ze ook alweer voor?
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:55:27 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_25207900
Hmmm de vrijheid van meningsuiting wordt hier aardig beperkt..zie ik .....

Laat maar.....ik vat hem, nederlandse gevoelens zijn hier niet gewenst

Laat ik vandaag maar es geen ban oplopen....

suc6 verder met deze gekuiste discussie
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 01:00:19 #40
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25208004
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:55 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmm de vrijheid van meningsuiting wordt hier aardig beperkt..zie ik .....

Laat maar.....ik vat hem, nederlandse gevoelens zijn hier niet gewenst
In zoverre dat 'oplossingen' als dat men jou een pistool en een 'licence to kill' zou moeten geven of dat we al veel te laat zijn met het per trein deporteren naar Auschwitz idd niet gewenst zijn op Fok!
quote:
Laat ik vandaag maar es geen ban oplopen....
je doet anders aardig je best.

Overige opmerkingen graag in NWS Feedback
pi_25208052
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:58 schreef Internationalist het volgende:
Juist want nu zijn alle problemen in Iraq en Afghanistan opgelost, is het er veilig en houden ze allemaal van elkaar.
Als je het allemaal zo goed weet. Wat is jouw oplossing dan omtrent dit vraagstuk? De verblijfsvergunningen verlengen van deze figuren en nog meer van dit soort imams rekruteren in de Arabische wereld? Ik ben benieuwd

[ Bericht 3% gewijzigd door NorthernStar op 23-02-2005 01:10:19 ]
pi_25208123
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als je het allemaal zo goed weet. Wat is jouw oplossing dan omtrent dit vraagstuk? De verblijfsvergunningen verlengen van deze figuren en nog meer van dit soort imams rekruteren in de Arabische wereld? Ik ben benieuwd
Het Nederlands recht toepassen, veroordelen en opsluiten als hij idd aanzet tot haat.
Op woensdag 23 februari 2005 01:06 schreef Internationalist het volgende:
Het Nederlands recht toepassen, veroordelen en opsluiten als hij idd aanzet tot haat.
het nederlands recht aanpassen is wat mij betreft aan de orde. het wordt de radicale imams te gemakkelijk gemaakt volgens mij.
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:09:49 #44
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25208183
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:58 schreef Internationalist het volgende:

Juist want nu zijn alle problemen in Iraq en Afghanistan opgelost, is het er veilig en houden ze allemaal van elkaar.
Dat zegt niemand. Het is gewoon simpelweg niet ons probleem. Wij hebben onze handen reeds vol aan "onze" eigen Islamitische kruisvaarders. Tevens helpen wij onze bondgenoten bij het herstellen van de wanorde in Islamitische landen als Iraq, Afghanistan, en mogelijk straks Iran.
pi_25208185
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:06 schreef Internationalist het volgende:
Nee dat werkt lekker. Kost het de Nederlandse belastingbetaler ook nog geld om een stel buitenlandse gefrustreerde imams op te sluiten. Bovendien wat voor straf kan je hiervoor krijgen. Voor je het weet staan ze weer op straat en gaan weer verder met het prediken van onwenselijke ideeën.
pi_25208208
I.d.d,lekker eruit zetten die lieden.......is mooi geweest,ga maar tenten bouwen in de desert...
Refuse/Resist/Innerself
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:12:43 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25208226
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:35 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook, al was het maar symbolisch. Dit levert mooie "maatschappelijke jurisprudentie" op om andere Moslims met een (staatsgevaarlijke) radicale gedachtengang eveneens op het vliegtuig te zetten. De tijd van pappen en nathouden drijft gelukkig steeds verder van ons af!
precies.
pi_25208243
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:09 schreef MrX1982 het volgende:
Voor je het weet staan ze weer op straat en gaan weer verder met het prediken van onwenselijke ideeën.
voor ons nederlanders onwenselijke ideeen. er zijn moslims die het vreten als pap. vergeet dat niet. dat maakt het tot een bedreiging die vergaande maatregelen wenselijk maakt en wat mij betreft tot in grote mate rechtvaardigd.
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:15:38 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25208271
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee dat werkt lekker. Kost het de Nederlandse belastingbetaler ook nog geld om een stel buitenlandse gefrustreerde imams op te sluiten. Bovendien wat voor straf kan je hiervoor krijgen. Voor je het weet staan ze weer op straat en gaan weer verder met het prediken van onwenselijke ideeën.
precies.
pi_25208297
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:14 schreef nogeenmaarten het volgende:
voor ons nederlanders onwenselijke ideeen. er zijn moslims die het vreten als pap. vergeet dat niet. dat maakt het tot een bedreiging die vergaande maatregelen wenselijk maakt en wat mij betreft tot in grote mate rechtvaardigd.
Daarom is het ook van essentieel belang dat deze figuren het land uit worden gezet. Het is wellicht een kleine wortel van het radicalisme wat je uit de grond trekt, maar je moet ergens beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')