quote:BRUSSEL - Premier Balkenende denkt dat de verwijzing van de Amerikaanse president Bush naar Nederland in zijn Brusselse toespraak van maandag "een uiting van zorg" was over de moord op Theo van Gogh, eind vorig jaar. "Een moord is natuurlijk ongebruikelijk in de Nederlandse verhoudingen, zoiets valt op in het buitenland", aldus Balkenende dinsdagochtend, voorafgaand aan topontmoetingen tussen Bush en de EU- en NAVO-regeringsleiders.
De premier wil Bush dinsdag ook aanspreken over de opmerking over Nederland. Volgens Balkenende is het met het oog op de discussie in Nederland over integratie "een belangrijke opmerking" van Bush. Balkenende zei verder dat de Amerikaanse regering na de herverkiezing van Bush duidelijk " wil investeren in goede betrekkingen met Europa". Dat geldt volgens Balkenende ook voor "alle partners".
Je springt wel van de hak op de tak he..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush
In USA discrimineren zij de zwarten en Mexicanen . Bush wil meer atoomwapens en hij zegt tegelijkertijd geen atoomwapens in Iran etc.
Wij uiten zorgen over de handelwijze van Dictator Bush![]()
![]()
Beweet jij dat alle anti-amerikanen homo zijn dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:03 schreef Pelgrim het volgende:
nu komen alle anti-amerikanen uit te kast
Nou en? Ze houden ze wel mooit onder de duim, itt tot die achterlijke figuren die wij hebben binnegehaald.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
In USA discrimineren zij de zwarten en Mexicanen.
"Dictator"quote:Wij uiten zorgen over de handelwijze van Dictator Bush![]()
![]()
Wij bemoeien ons toch ook met het buitenland? Waarom zou Bush dat niet mogen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:56 schreef Meki het volgende:
Bush moet met zijn eigen land bemoeien niet met Nederland
Boeiend, aaaallles wat Bush doet is fout, toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush
In USA discrimineren zij de zwarten en Mexicanen . Bush wil meer atoomwapens en hij zegt tegelijkertijd geen atoomwapens in Iran etc.
![]()
Bekijk dit eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
In USA discrimineren zij de zwarten en Mexicanen .
[...]quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
[quote]
BRUSSEL - Premier Balkenende denkt [...]
Telegraaf en Nu.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:18 schreef yvonne het volgende:
Bron, link, url?
Meki heeft werkelijk geen idee joh.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:28 schreef Eightball het volgende:
[..]
Bekijk dit eens.
Dat waren net van die jihadlijertjes als jij. Tot ze tot de conclusie kwamen dat ze zich maar op 1 plak thuis en geaccepteerd voelden...
http://www.bnn.nl/view/542/1022/5511760
Yup, kan je geen ongelijk geven dat je die insteek kiest, gezien het trieste gebrek aan wat voor'n soort argumenten dan ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef Lemmeb het volgende:
Hij ziet de VS als de grote, onbereikbare boeman, een boze toverheks uit de sprookjes van Grim. Weet hij veel, hij is waarschijnlijk nog nooit in de VS geweest.
Nou is het Caland Lyceum natuurlijk niet echt de plek om een idee te krijgen..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef Lemmeb het volgende:
Meki heeft werkelijk geen idee joh.
sinds wanneer worden dictators door het volk gekozen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush
![]()
Nou en ik maak me zorgen om een regering die Moslim terroristen een niet zo menselijke situatie in Cuba opvangt. Daarbij kan ik niet helemaal volgen wat Bush wat dat betreft met ons te maken heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
"Dictator"Hij is democratisch gekozen
.
Bush heeft het gewoon goed gezien(itt de meeste Nederlanders): de situatie in Nederland is zorgelijk, zeker gezien het feit dat islamitische achterlijkheid eerder toe lijkt te nemen dan af. Met alle gevolgen van dien. Op termijn dreigen we op die manier af te glijden naar de status van 'culturele paria'
.
Waarom bemoei jij je wel met Amerika dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:56 schreef Meki het volgende:
Bush moet met zijn eigen land bemoeien niet met Nederland
Nou, het is me toch wat, met die arme zielige moslimterroristenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:49 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nou en ik maak me zorgen om een regering die Moslim terroristen een niet zo menselijke situatie in Cuba opvangt.
Mensenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:35 schreef Salvad0R het volgende:
bush is lekker bezig de economische wereld over te nemen.
Goed plan man, Westerse Wereld Ownage .
Mjah, die terroristen hadden het beste met de mensheid voor.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:49 schreef Djaser het volgende:
Nou en ik maak me zorgen om een regering die Moslim terroristen een niet zo menselijke situatie in Cuba opvangt.
hij uit zorg over Nederlandquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:57 schreef sp3c het volgende:
maar wat zei het heerschap dan over Nederland?
Meki?
Schande! Hoe durft-ie!!quote:Bush had in zijn toespraak gezegd dat "we antisemitisme moeten verwerpen, evenals geweld veroordelen zoals we in Nederland hebben gezien. Alle landen moeten werken aan integratie van minderheden in de hoofdstroom van de samenleving en de waarde van tolerantie
Inderdaad, het zou natuurlijk stukken beter zijn als landen als Iran en Noord Korea ook atoomwapens zouden hebben...quote:Bush wil meer atoomwapens en hij zegt tegelijkertijd geen atoomwapens in Iran etc.
Wij uiten zorgen over de handelwijze van Dictator Bush
en Het Anti-islamisme danquote:
Dat noemen we het non-proliferatie verdrag, maar dat gaat jou simpele, met arabische propaganda gevulde hoofdje ver te bovenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen
Bush maakt atoomwapens en zegt tegen de wereld jullie mogen het niet . waarom VS wel en Iran etc. niet .
Nou, dan Syrië, Sudan en Palestina er ook een paar.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:02 schreef DaveHarris het volgende:
Inderdaad, het zou natuurlijk stukken beter zijn als landen als Iran en Noord Korea ook atoomwapens zouden hebben...
no shit sherlock ...quote:
die mogen ook als Israel en USA ook mogenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nou, dan Syrië, Sudan en Palestina er ook een paar.
Bush maakt geen kernwapensquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen
Bush maakt atoomwapens en zegt tegen de wereld jullie mogen het niet . waarom VS wel en Iran etc. niet . Bush valt Irak aan voor massa-wapens - hebben ze die gevonden ?? dit soort zaken doet Bush fout .
En nu gata Bush bemoeien met onze zaak jah daag![]()
en Noord Korea ook nietquote:
dat heb ik al gedaan.quote:
Niet discriminatie, alleen antisemitisme. Dus je mag in Amerika wel gewoon termen als 'Niggers', 'Gooks' en 'Chinks' gebruiken? En de term Gristenhond moet in zijn ogen gewoon kunnen evenals geiteneuker of zo? Je mag Bush zijn eigen familie discrimineren op basis van geloof en ras, zolang je maar niet Joden discrimineert? Beetje een domme opmerking van hem.quote:Bush had in zijn toespraak gezegd dat "we antisemitisme moeten verwerpen...
wat is dan het probleem??quote:
0 sorry about thatquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:13 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan.
Bush had in zijn toespraak gezegd dat "we antisemitisme moeten verwerpen, evenals geweld veroordelen zoals we in Nederland hebben gezien. Alle landen moeten werken aan integratie van minderheden in de hoofdstroom van de samenleving en de waarde van tolerantie
was ws ook voor het eerst dat meki las wat Bush nu precies gezegd had
waarom alleen geweld tegen joden zei de Joodse lobby in USA dat en waarom geen geweld jegens Marokkanen of Turken ??quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is dan het probleem??
ik denk idd ook niet dat ze in staat zijn kernwapens in elkaar te schroeven maar ze claimen toch van wel
[..]
0 sorry about that![]()
wat is dan precies het probleem ... 0 jee Bush zegt dat we met zijn allen antisemitisme en geweld moeten veroordelen en werken aan integratie en tolerantie zodat we shit als de moord op theo van gogh in de toekomst kunnen voorkomen
waar ben je het hier niet mee eens Meki?
besides, hij praat niet tegen Nederland maar tegen de NATO, omdat hij de baas is van een NATO lidstaat hij heeft dus alle recht om zich ermee te bemoeien (alleen doet hij dat hier schijnbaar niet hij refereert alleen aan Nederland) dat recht hebben wij ook
Nou prachtig, laten we alle verdachten van een misdrijf op onmenselijke vastzetten wat tegen alle wetten ingaat. Ik ben stiekem ook wel voor een tijdelijk dictoriale staat totdat de rust herstelt is, uiteraard hoeft deze staat zich aan geen enkele wet te houden. Immers een dictator staat boven de wet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, het is me toch wat, met die arme zielige moslimterroristen. Wat een typisch Hollandse, kleinburgerlijke sentimentaliteit weer
.
Het gros heeft mazzel dat het bij aanhouding niet meteen door het vuurpeloton geëxecuteerd is. "De Iraakse methode" noemt men dat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
waarom alleen geweld tegen joden zei de Joodse lobby in USA dat en waarom geen geweld jegens Marokkanen of Turken ??
Hij neemt het dus ook op voor Turken en Marokkanen. Valt niet tegen he?quote:Alle landen moeten werken aan integratie van minderheden in de hoofdstroom van de samenleving en de waarde van tolerantie
Het gaat me niet om die terroristen, wat kunnen mij die nou schelen. Het gaat me erom dat dit tegen de democratie ingaat, en dan wil uitgerekent de president van dat land ons gaan vertellen dat we onze problemen met Moslims niet goed aanpakken?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, die terroristen hadden het beste met de mensheid voor.
I don't give a shit.
Bovendien hebben ze nog mazzel, het geloof sleept ze er wel doorheen.
geweld in het algemeen en antisemitisme in het bijzonder lees ik eruit en de joodse lobby vind ik er al helemaal niet in terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom alleen geweld tegen joden zei de Joodse lobby in USA dat en waarom geen geweld jegens Marokkanen of Turken ??
En in de Sovjet-Unie was er geen werkloosheid.quote:"Een moord is natuurlijk ongebruikelijk in de Nederlandse verhoudingen, zoiets valt op in het buitenland"
Tsssk, stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:35 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nou prachtig, laten we alle verdachten van een misdrijf op onmenselijke vastzetten wat tegen alle wetten ingaat. Ik ben stiekem ook wel voor een tijdelijk dictoriale staat totdat de rust herstelt is, uiteraard hoeft deze staat zich aan geen enkele wet te houden. Immers een dictator staat boven de wet.
je weet dat Palestijnen ook semieten zijn, hèquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch dat Bush dat expliciet vernoemd, aangezien het geweld tegen Joden in Europa flagrant stijgende is. Blijkbaar dringt het nog niet tot de Europese moslims door dat zelfs de meerderheid van de Palestijnen, inmiddels gewoon vrede willen met Israel, na het verscheiden van Yasser Arafat.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Hij neemt het dus ook op voor Turken en Marokkanen. Valt niet tegen he?
Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik alleen het verwerpen van antisemitisme wel erg kort door de bocht vind. Maar ja Bush is niet de slimste dus hij was de rest van de tekst zeker vergeten![]()
Er zijn nu eenmaal geen grote aantallen landen die de vernietiging van Marokko als speerpunt van hun buitenlandse politiek hebben. Turkije evenmin. Sterker nog de belangrijkste bedreiging voor de gemiddele marokkaan is een andere marokkaan met fundi-ideeen. Als turk heb je kans door een koerd gemold te worden maar zijn er weinig landen die jou dood maken hoog op de politieke agenda hebben staan. Bij de joden is dat wel anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Ah, laten we het herformuleren zodat jij ook tevreden bent:quote:waarom alleen geweld tegen joden zei de Joodse lobby in USA dat en waarom geen geweld jegens Marokkanen of Turken ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |