ik ook niet, en dat scheelt voornamelijk een hoop kilo'squote:Op donderdag 24 februari 2005 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar! Alleen snoep ik niet meer tegenwoordig. Dat scheelt een hoop stress.![]()
Wat doe je/heb je met knuffelkoetjes?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:58 schreef Doffy het volgende:
Ach ja, ik heb weer iets met knuffelkoetjes
Gewoon, heb een zwak voor pluche koetjes. Kan 't ook niet helpenquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
Wat doe je/heb je met knuffelkoetjes?
En willen wij dat weten?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
Wat doe je/heb je met knuffelkoetjes?
Waarom koetjes, en niet bijvoorbeeld lammetjes?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gewoon, heb een zwak voor pluche koetjes. Kan 't ook niet helpen
Maar daar zit nog niet echt iets dwangneurotisch aan. Je hebt geen onschuldige dwangneuroses?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:03 schreef Doffy het volgende:
Gewoon, heb een zwak voor pluche koetjes. Kan 't ook niet helpen
Telt naakt rondrennen terwijl je "Chicklie chicklie" roept?quote:
Geen idee. Ik heb mijnquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:
Waarom koetjes, en niet bijvoorbeeld lammetjes?
Als het dwantneurotisch is wel natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Telt naakt rondrennen terwijl je "Chicklie chicklie" roept?
Nou, nee, dat is toch heel gewoon? Doen we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:09 schreef livEliveD het volgende:
Ehm... dat ik 's ochtends te lang in bed blijf liggen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar daar zit nog niet echt iets dwangneurotisch aan. Je hebt geen onschuldige dwangneuroses?
Hmm misschien heeft het iets te maken met oude koeien?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb mijneens een pluche schaapje gegeven, en die is ook zacht en knuffelbaar (ja,
ook, maar het gaat nu over het schaapje). Maar toch is 't genoeg net niet een koetje. 't Zal het gebrek aan zwarte vlekken zijn, ik weet 't niet. Of misschien dat ik gewoon meer koeien (een kudde) heb dan schaapjes. Wie zal 't zeggen?
Dat is alleen dwangneurotisch als je dat doet omdat je je bed niet uitdurft omdat je denkt dat anders je hele familie zal omkomen bij een tractorongeval.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:12 schreef Doffy het volgende:
Ehm... dat ik 's ochtends te lang in bed blijf liggen?![]()
Ik denk dat we toch eens met z'n allen moeten komen kijken of dat voldoet als dwangneurosequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:09 schreef livEliveD het volgende:
Hmm nee... ik blijf liggen omdat (1) ik lui ben en (2) het zo lekker warm is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is alleen dwangneurotisch als je dat doet omdat je je bed niet uitdurft omdat je denkt dat anders je hele familie zal omkomen bij een tractorongeval.
Zoiets had ik dus vanochtend ook, totdat dat gekke beest op me sprong.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hmm nee... ik blijf liggen omdat (1) ik lui ben en (2) het zo lekker warm is.
Thnxquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
(supersnaar)snaartheorie
De snaartheorie is de theorie waarvan de verwachtingen hoog gespannen zijn. De snaartheorie zou een aantal theorien kunnen verenigen.
Wat leukquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:03 schreef miss_sly het volgende:
En morgen gaan we een hond bekijken die we in huis willen halen
Wat voor hond is het?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:03 schreef miss_sly het volgende:
Alles goed hier! Ook wel een beetje moe, slaap niet zo goed, maar het is bijna weekend
En morgen gaan we een hond bekijken die we in huis willen halen
ga vanavond net in hoofdstuk 3 beginnen, dus die Anasazi zal ik ook nog wel tegenkomen ergensquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:33 schreef miss_sly het volgende:
Leuk dat het je aanspreekt!
Ik heb het al een tijdje, en vind het altijd reuze interessant om theorien te lezen over bepaalde zaken. Ik heb het destijds in eerste instantie gekocht omdat er ook wat over de Anasazi instond, en dat volk vond ik mateloos interessant
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Uitbundig begroeten is ok, ook als ik half lig te slapen. Honden zijn gewoon leuk!
Honden zijn best leuk, en het is ook erg lief dat een hond je enthausiast komt begroeten.. Maar toch heb ik van die momenten dat ik iets heb van.. Liever even niet nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Het is geen merk, een Roemeense zwerver van 9 maanden. Hij heeft een ontzettend lief koppie op de foto, en morgen gaan we dus kijken of het klikt
http://www.pawsholland.nl/
hond in het zonnetje, Misu
Uitbundig begroeten is ok, ook als ik half lig te slapen. Honden zijn gewoon leuk!
Ik was altijd alleen een hondenmens. heb in een eerdere relatie (jaar of 12 geleden) ook al eens honden gehad. Geheel per ongeluk kwam er een kitten bij, die was bij vrienden komen aanwandelen en ze konden het baasje niet vinden en hun eigen kat accepteerde deze nieuweling niet. Dus hebben wij haar liefdevol opgenomenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat zit met honden- en kattenmensen. Heb jij ook wat met katten, of verafschuw je die? Ik heb zelf namelijk niks met honden, maar wel gigantisch met katten.
Ik vind zowel honden als katten leuke dieren.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat zit met honden- en kattenmensen. Heb jij ook wat met katten, of verafschuw je die? Ik heb zelf namelijk niks met honden, maar wel gigantisch met katten.
'Liever even niet nu' heb ik anders ook wel eens bij de kat die zich op een of andere onmogelijke manier op schoot nestelt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Honden zijn best leuk, en het is ook erg lief dat een hond je enthausiast komt begroeten.. Maar toch heb ik van die momenten dat ik iets heb van.. Liever even niet nu.
Mijn ex-buurkat had hetzelfdequote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:
'schoot' moet je dan soms erg ruim zien: ze wil zich nog wel eens meer net onder mijn kin op mijn borstkas nestelen bijvoorbeeld...dat zit lekker
Ik heb geen schootkat, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
'Liever even niet nu' heb ik anders ook wel eens bij de kat die zich op een of andere onmogelijke manier op schoot nestelt.
Klopt, zodat de kat makkelijk ligt.. Of jij makkelijk zit doet niet ter zake voor een kat.quote:'schoot' moet je dan soms erg ruim zien: ze wil zich nog wel eens meer net onder mijn kin op mijn borstkas nestelen bijvoorbeeld...dat zit lekker
Zo eentje die altijd achter de PC zit als jij er achter wilt? Dat ken ikquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:37 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb thuis een heel vervelend broertje rondlopen.
volgens mij hebben we hier in Amsterdam geen jumbo, moet ik speciaal naar Grûn voor die Wiener Melangequote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:37 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb thuis een heel vervelend broertje rondlopen.En goedemorgen uiteraard, net mn eerste Wiener Melange achter de kiezen. Van de Jumbo. Oh oh, wat is die lekker.
dat heb ik ook met m'n broer, maar het kan ook komen omdat ik hem gewoon weinig zie dat we goed met elkaar om gaan nuquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zo eentje die altijd achter de PC zit als jij er achter wilt? Dat ken ik. Onze relatie is met sprongen verbeterd sinds ik 'op mezelf' woon en ik lekker een pc voor mezelf heb
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |